abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40753645
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef mymoodfentje het volgende:
man

open relatie = dat jij en je vriendin andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te moeten vermelden. voor elkaar geheim te houden.

kan ik dat ? ja

wil ik dat? nee
monogame relatie = dat jij en je vriendin in 25% van de gevallen andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te vermelden.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:35:03 #52
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40753762
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef mymoodfentje het volgende:
man

open relatie = dat jij en je vriendin andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te moeten vermelden.

kan ik dat ? ja

wil ik dat? nee
het is dus de bedoeling dat je in een open relatie juist eerlijk bent erover. in een "monogame" relatie gebeurt dat juist allemaal achterbaks en zonder te vertellen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40753865
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:29 schreef sakura het volgende:

[..]

monogame relatie = dat jij en je vriendin in 25% van de gevallen andere mensen neuckt zonder dat tegen elkaar te vermelden.
dit is dan de 25% argumentatie waarom een open relatie beter zou zijn?

het is allemaal leuk en aardig maar wat als jouw man een andere vrouw nou eens leuker gaat vinden dan hij jou vindt?
pi_40753929
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

het is dus de bedoeling dat je in een open relatie juist eerlijk bent erover. in een "monogame" relatie gebeurt dat juist allemaal achterbaks en zonder te vertellen.
dan heb ik tot nu toe een monogame open relatie. .
pi_40754130
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef stali het volgende:

[..]

het is allemaal leuk en aardig maar wat als jouw man een andere vrouw nou eens leuker gaat vinden dan hij jou vindt?
er is geen beter en slechter in relatie vormen, alleen "anders".

btw, ik ben een man

het punt is juist dat je met een ander het bed in duikt voor de sex, en niet om een relatie op te bouwen, die heb je immers al. er is dus ook geen sprake van 'leuker vinden"
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:51:49 #56
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_40754148
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:35 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

wat heb je dan aan een open relatie? kan je beter gewoon vrijgezel zijn, dan hoef je helemaal niet eerlijk te zijn tegen iemand over wie je wel of niet neuckt.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 13 augustus 2006 @ 00:52:38 #57
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40754177
quote:

[..]

en dat kan niet gebeuren als ze niet neuken? er is wel meer nodig dan alleen sex om echt op iemand te vallen, dus de kans dat dat zonder sex ook zou gebeuren is vrij reeel.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_40754360
een open relatie is egoistisch
je denkt dan alleen aan jezelf en niet aan een ander en het is zo
gemakkelijk om zonder verantwoording af te leggen een eigen leven te leiden naast je relatie!
een relatie is en een relatie vereist verantwoording!
niets meer niets minder dan dat!
en anders begin dan geen relatie, als je met een ander wilt vozen dan zorg je ervoor dat je een vrijgezelf blijft!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:16:06 #59
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40754761
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
gemakkelijk om zonder verantwoording af te leggen een eigen leven te leiden naast je relatie!
en anders begin dan geen relatie, als je met een ander wilt vozen dan zorg je ervoor dat je een vrijgezelf blijft!
je snapt er echt helemaal niks van. je legt juist verantwoording af in een open relatie. je bent open in wat je doet zodat daar geen problemen over ontstaan. je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben. dat jij dat niet kan inzien betekent niet dat je zo geen relatie kan hebben.
pi_40754833
wij zijn al 18 jaar bij elkaar, en hebben al 16 jaar een open relatie, dus het bewijs is er dat een open relatie toch echt een hele goede relatie is.

maar ja, weer dat veroordelen hé, "ik kan me er niets bij voorstellen, dus is het geen relatie"
pi_40754850
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef sakura het volgende:

[..]

er is geen beter en slechter in relatie vormen, alleen "anders".

btw, ik ben een man

het punt is juist dat je met een ander het bed in duikt voor de sex, en niet om een relatie op te bouwen, die heb je immers al. er is dus ook geen sprake van 'leuker vinden"
, je hebt wel een vrouwelijk klinkende naam. wat betekent sakura?

ik vind het nogal arrogant gedacht dat er geen sprake kan zijn van iemand anders leuker vinden. klinkt voor mij een beetje: "ik geef mijn partner alle vrijheid dus hoe kan hij/zij iemand als ik verlaten?"
dat kan namelijk zowel in een monogame relatie als in een vrije relatie maar je hebt ook nog zoiets als de kat op het spek binden.
pi_40754863
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

je snapt er echt helemaal niks van. je legt juist verantwoording af in een open relatie. je bent open in wat je doet zodat daar geen problemen over ontstaan. je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben. dat jij dat niet kan inzien betekent niet dat je zo geen relatie kan hebben.
nee ik snap er niets van
ik wil er ook niets van snappen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40754875
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nee ik snap er niets van
nee, maar je wilt wel heel graag veroordelen blijkbaar.
pi_40754917
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef stali het volgende:

[..]

volledig off-topic, maar ok
sakura is de naam van een nieuwsgroep met ontzettend mooie japanse dames, en daar heb ik een zwak voor

overigens is het ook de naam van een japans manga figuurtje.
pi_40754940
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

nee ik snap er niets van
dit is natuurlijk niet fair want wat wil je dan in een topic als deze.
pi_40754992
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:23 schreef sakura het volgende:

[..]

volledig off-topic, maar ok
sakura is de naam van een nieuwsgroep met ontzettend mooie japanse dames, en daar heb ik een zwak voor

overigens is het ook de naam van een japans manga figuurtje.
de gedachte aan die mooie japanse dames leiden je dusver af dat je mijn andere vraag maar negeert.
maar ik wil wel graag antwoord. .
pi_40755055
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:24 schreef stali het volgende:

[..]

dit is natuurlijk niet fair want wat wil je dan in een topic als deze.
i have said
pi_40755129
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

je kan prima een relatie hebben en daarnaast soms sex met anderen hebben.
over goedkoop gesproken
ja maar...iedereen is al uniek...dat is toch niet bijzonder?
tegen individualisatie en massificatie
...mits gezond verstand aanwezig ;)
  zondag 13 augustus 2006 @ 01:36:38 #69
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40755218
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:20 schreef stali het volgende:

[..]

ik vind het nogal arrogant gedacht dat er geen sprake kan zijn van iemand anders leuker vinden. klinkt voor mij een beetje: "ik geef mijn partner alle vrijheid dus hoe kan hij/zij iemand als ik verlaten?"
dat kan namelijk zowel in een monogame relatie als in een vrije relatie maar je hebt ook nog zoiets als de kat op het spek binden.
wat wil de mens meer: datgene wat hij/zij zomaar kan krijgen of hetgeen verboden is en eigenlijk niet mag?
pi_40755782
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:26 schreef stali het volgende:

[..]

de gedachte aan die mooie japanse dames leiden je dusver af dat je mijn andere vraag maar negeert.
maar ik wil wel graag antwoord. .
hmm, je hebt nog gelijk ook, maar ik zit nu inmiddels te knikkebollen, dus morgen weer verder
pi_40757427
quote:
op zondag 13 augustus 2006 01:36 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

wat wil de mens meer: datgene wat hij/zij zomaar kan krijgen of hetgeen verboden is en eigenlijk niet mag?
zo denk ik toch ook wel.
in een open relatie is een zekere taboe doorbroken. beter open alles weten en het toestaan, er zelf ook genot uithalen maar die arrogantie zeker te weten dat de partner jou niet even zo vrolijk inruilt die begrijp ik niet.
pi_40757440
quote:
op zondag 13 augustus 2006 02:03 schreef sakura het volgende:

[..]

hmm, je hebt nog gelijk ook, maar ik zit nu inmiddels te knikkebollen, dus morgen weer verder
ik help je wel herinneren. . slaap lekker. .
pi_40757486
quote:
op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef stali het volgende:

[..]

zo denk ik toch ook wel.
in een open relatie is een zekere taboe doorbroken. beter open alles weten en het toestaan, er zelf ook genot uithalen maar die arrogantie zeker te weten dat de partner jou niet even zo vrolijk inruilt die begrijp ik niet.
dat kan ook achter je rug om gebeuren.
pi_40757510
quote:
op zondag 13 augustus 2006 03:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

dat kan ook achter je rug om gebeuren.
ja, zover waren we al. het gaat nu om de pro he?
pi_40757547
quote:
op zondag 13 augustus 2006 03:38 schreef stali het volgende:

[..]

ja, zover waren we al. het gaat nu om de pro he?
wat is een pro? ik kan me voorstellen dat je door zo'n relatie ook wat dichter naar elkaar gaat groeien.
pi_40766214
lijkt me lastig vol te houden. ik denk dat zoals ook al gezegd is de spanning van het versieren leuk zou kunnen zijn, maar stom gezegd is het dan net of je een relatie hebt, maar mag blijven rondkijken tot je iets beters tegenkomt. onder het mom, mijn relatie is stevig genoeg kun je een hoop vatten en ik denk ook best dat het voor bepaalde mensen een uitkomst kan zijn, maar het is toch een beetje glad ijs.
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:07:30 #77
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_40766330
tja, het is uiteindelijk ook niet zo dat het een beter is dan het ander, ook al denken sommigen van wel. beide vormen hebben zo hun voor- en nadelen en het is aan elk stel om uit te zoeken wat het beste werkt voor hun.
pi_40774924
quote:
op zaterdag 12 augustus 2006 23:30 schreef mr.g het volgende:

[..]

als mijn vriendin zoiets zou vertellen zou ik daar echt niet van kunnen genieten... in gedachte zie je dan die hele scene afspelen en dat is toch op zn zachtst gezegd pijnlijk.

een ander komt aan je vrouw en daarna komt ze weer terug naar jou en vertelt er een mooi verhaal over en alles is goed. prima als het voor jou werkt maar dat zou bij mij nooit werken.

heb je geen gevoel van schuld als je met een ander het bed deelt? dat is toch iets moois tussen 2 partijen in een relatie.
schuld is er allleen als je wat fout doet, als je weet dat je je partner pijn berokkend, bij ons is dat gewoon totaal niet aan de orde daarmee, dus geen schuld, gewoon kunnen genieten, blij voor elkaar zijn, genieten van elkaars genot, het is goed, het zijn zijn armen waarin ik altijd terugkeer, er is niemand met wie ik verder op die manier mijn leven wil delen.

die zekerheid is er, voor de volle 100%, geen angst dat hij iemand tegenkomt die hij leuk vindt en dat hij toegeeft aan verlangen en ik hem kwijtraak, ik weet dat ik zijn hart heb, zoals hij de mijne heeft, dat niemand, maar dan ook echt niemand daar tussen kan komen te staan.

en dat is een heerlijk gevoel, samen met de openheid die een open relatie vereist, eerlijkheid, goede comminucatie, je moet goede vrienden zijn, diepe banden hebben en die ook onderhouden, ik wil echt nooit meer anders....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40775385
quote:
op zaterdag 12 augustus 2006 23:33 schreef stali het volgende:

[..]

in de jaren zestig bleek al dit moois toch niet echt te werken hoor. het klinkt allemaal prachtig maar ik geloof er geen fuck van.

l'invitee van simone de beauvoir beschijft ook wel goed hoe het ene bewustzijn altijd uit is op de dood van het ander.
het grappige is is dat er onderzoeken zijn die uitwijzen dat "swingers", dus mensen die met anderen het bed delen in openheid, langere huwelijken hebben gemiddeld genomen dan monogame mensen(ik heb weleens een artikeltje hierover ergens in seks geplaatst, weet alleen niet zo snel waar, doet er verder ook niet echt toe).

dus tja, het werkt niet, als je de pure statestieken dan mag geloven werkt het zelfs beter dan monogamie.
maar de wereld bestaat niet uit statestieken, gemiddelden en alles, het bestaat uit mensen in dit geval, met gevoelens, dus voor de ene werkt het ene, voor de ander het ander.

je hoeft er geen fuck van te geloven, maar zo leven wij al een hele tijd met elkaar en in de "swingerswereld" zie ik zat mensen die al echt lang bij elkaar zijn, bij sommigen zijn de kinderen inmiddels al uit huis en rakelen ze nog weleens de oudere manieren op van daten met andere mensen, wat toen een stuk lastiger was dan nu....

het kan wel degelijk en als je het goed doet is het een zeer mooi iets.

maar ik kan deze manier van denken weer omdraaien met speels gemak, kijk eens naar hoeveel monogamie relatie's er echt stand houden, ook niet al te veel, dus werkt dat dan ook niet?

relatie's zijn en blijven gewoon lastige dingen, soms kom je iemand tegen met wie je oud wil worden, soms zit dat ook een beetje tegen, soms denk je oud te willen worden met iemand, maar blijkt dat toch niet zo te zijn, of je nu monogaam bent of niet, dat blijft hetzelfde...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40775493
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:19 schreef sakura het volgende:

[..]

dat is idd een schoolvoorbeeld hoe het niet moet, en wat een open relatie absoluut niet is.
in een open relatie hou je volledig rekening met elkaar, en als 1 van de 2 zich ergens niet prettig bij voelt, ga je daar niet mee door.
ook heb je geen 'vaste' vriendjes imho, want dan kan er heel erg makkelijk meer groeien dan alleen maar een sex-maatje.
dat is jouw waarde van een open relatie, er zijn er namelijk wel meer die wel degelijk vaste sekspartners/vrienden hebben, sommigen willen het zelfs alleen zo, anderen willen weer alleen casual seks buiten de relatie.

maar het is wel zo dat als 1 van de 2 zich ergens niet helemaal happy bij voelt het ook gewoon gestopt moet worden, dat hoort bij die zekerheid, bij het vertrouwen, elkaar pijn doen is nooit de bedoeling, de ander onzeker maken enzo ook niet.
pi_40775522
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:22 schreef sakura het volgende:

[..]

dat stamp je er ook niet zomaar even uit, eeuwen doctrine zit diep geworteld (lang leve de kerken )

4 maanden is idd vrij kort om al te weten wat je samen wilt. wat je ook besluit, maak zeer goede afspraken, voorkom ten koste van alles dat 1 van jullie in een situatie terecht komt waar die zich niet lekker in thuis voelt.
en vooral (geld niet echt voor jullie) begin niet met een open relatie "omdat de sex zo saai geworden is". dat is namelijk de slechtst mogelijke reden om eraan te beginnen, en bijna per definitie het begin van het einde van een relatie. (en helaas heb ik dat maar al te veel om me heen gezien in onze verschillende vaste parenclubs)

helemaal mee eens....
pi_40775597
quote:

[..]

en dat kan niet gebeuren in een gesloten relatie?
denk eens na, hoeveel mensen gaan niet weg bij hun eigen partner omdat ze een ander hebben gevonden, toch zijn dat verreweg altijd monogame relatie's hoor.

monogamie is geen zekerheid hebben dat je partner nooit op een ander zal gaan vallen, die zekerheid is er nooit en dit gebeurt zeker niet meer bij open relatie's.
pi_40775726
quote:
op zondag 13 augustus 2006 03:29 schreef stali het volgende:

[..]

zo denk ik toch ook wel.
nogmaals, die zekerheid is er nooit, ook niet in een monogame relatie, maar ik vertrouw erop, dat is hetzelfde als wat jij doet in je monogame relatie....
pi_40775858
quote:
op zondag 13 augustus 2006 00:59 schreef zhe-devilll het volgende:
wat is er egoistisch aan je partner vrijheid geven, open en eerlijk te zijn, een goede comminucatie te hebben en iets te doen waarvan je zeker weet dat je er geen kwaad mee berokkend?

je denkt niet alleen aan jezelf, je denkt aan alles, ook aan jezelf, maar ook aan het samen, verantwoording heb je nogsteeds af te leggen, alleen over andere zaken.
het is echt niet zo dat je maar gewoon alles kan flikken en niet na hoeft te denken wat de ander daarvan vindt, zo werkt het gewoon niet....

je bent er alleen samen echt ok mee dat dat stukje open ligt, waarvoor comminucatie nodig is, weten wat de ander beweegt, je moet de ander kennen, diepgang hebben, anders overleeft het niet, maar dat werkt uiteindelijk ook zo bij een monogame relatie.
  Moderator zondag 13 augustus 2006 @ 21:05:42 #85
5428 crew  miss_sly
pi_40775942
quote:
op zondag 13 augustus 2006 20:56 schreef erodome het volgende:

[..]

en dat kan niet gebeuren in een gesloten relatie?
denk eens na, hoeveel mensen gaan niet weg bij hun eigen partner omdat ze een ander hebben gevonden, toch zijn dat verreweg altijd monogame relatie's hoor.

monogamie is geen zekerheid hebben dat je partner nooit op een ander zal gaan vallen, die zekerheid is er nooit en dit gebeurt zeker niet meer bij open relatie's.
ik kan me voorstellen (maar ik heb er geen ervaring mee, dus dat weet ik niet) dat wanneer je binnen een monogame relatie een ander tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, maar je doet er niets mee (inherent aan een monogame relatie en even uitgaand van de trouw en dus niet vreemdgaan), dat deze gevoelens wel weer verdwijnen. als je echter binnen een open relatie een ander tegenkomt en daar wel seks mee hebt bijv. en dus niet de aantrekkingskracht negeert, de kans groter is dat het ook gevoelsmatig te ver gaat en de relatie eindigt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_40777012
quote:
op zondag 13 augustus 2006 21:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen (maar ik heb er geen ervaring mee, dus dat weet ik niet) dat wanneer je binnen een monogame relatie een ander tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, maar je doet er niets mee (inherent aan een monogame relatie en even uitgaand van de trouw en dus niet vreemdgaan), dat deze gevoelens wel weer verdwijnen. als je echter binnen een open relatie een ander tegenkomt en daar wel seks mee hebt bijv. en dus niet de aantrekkingskracht negeert, de kans groter is dat het ook gevoelsmatig te ver gaat en de relatie eindigt.
het is presies hetzelfde als bij een monogame relatie, als je voelt dat het te ver gaat neem je afstand als het goed is en als het niet goed is gebeurt dat niet en gaat het fout.

dat seksstukje maakt daar geen enkel verschil in.

het maakt niet uit welke vorm je neemt, want in de monogame relatie zie je dan weer vaak dat omdat er niets lichamelijks gedaan wordt de vriendschap wel behouden wordt, het geestelijk heel intiem wordt en dat net zo diep gaat als wanneer je met elkaar het bed zou delen en alles.

dat "gevaarlijke" stukje zit hem niet in de seks, of alleen de mogelijkheid tot, dat zit hem in het hart en het hart werkt in beide gevallen hetzelfde.
pi_40789323
als jij niks zegt tegen je vriendin over je andere schatjes is het dan ook een open relatie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 14 augustus 2006 @ 10:18:17 #88
153230 mars7427
Live Life to the Max
pi_40789736
quote:
op maandag 14 augustus 2006 09:59 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
als jij niks zegt tegen je vriendin over je andere schatjes is het dan ook een open relatie?
nee, dat heet volgens mij vreemdgaan....
pi_40793657
quote:
op maandag 14 augustus 2006 09:59 schreef diegoarmandomaradona het volgende:
nope, dan ben je gewoon een leugenachtige hond
pi_40933563
ik zou zoiets echt niet kunnen, ik wil het ook niet. zoiets zou ik echt moeilijk vinden. ben een vrouw
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:27:54 #91
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40933656
nope. ik zou geen open relatie willen hebben.
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:30:40 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_40933728
zo'n open relatie is helemaal niets voor mij, niet alleen omdat ik nogal jaloers ben aangelegd, maar vooral ook omdat ik het gewoon vies zou vinden als mijn vriend eerst met iemand anders zou hebben liggen neuken en daarna met mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_40933819
quote:
op zondag 13 augustus 2006 20:59 schreef erodome het volgende:

[..]

nogmaals, die zekerheid is er nooit, ook niet in een monogame relatie, maar ik vertrouw erop, dat is hetzelfde als wat jij doet in je monogame relatie....
nee, dat is toch niet hetzelfde. ik bind mijn partner niet op het spek.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:35:07 #94
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_40933884
quote:
op vrijdag 18 augustus 2006 12:30 schreef karina het volgende:
zo'n open relatie is helemaal niets voor mij, niet alleen omdat ik nogal jaloers ben aangelegd, maar vooral ook omdat ik het gewoon vies zou vinden als mijn vriend eerst met iemand anders zou hebben liggen neuken en daarna met mij.
dat vies , hoe doe je dat dan met zn ex?
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:41:37 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_40934104
quote:
op vrijdag 18 augustus 2006 12:35 schreef zwaffel het volgende:

[..]

dat vies , hoe doe je dat dan met zn ex?
ik doe niets met zijn ex maar daar denk ik dan gewoon maar niet aan.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_40934351
quote:
op vrijdag 18 augustus 2006 12:33 schreef stali het volgende:

[..]

nee, dat is toch niet hetzelfde. ik bind mijn partner niet op het spek.
weet je dat zeker als je partner erg vriendschappelijk is met iemand van het andere geslacht, als je partner alleen uitgaat en dat soort dingen allemaal?

je bindt namelijk helemaal niet meer op het spek dan anders....
pi_40934625
aan erodome en sakura:

maken jullie wel afspraken met je partners over open relaties? ik kan me voorstellen dat bepaalde seksuele handelingen je zo fijn vindt, dat je dat alleen met je partner doet en het "gangbare" dan ook met anderen doet? maken jullie ook andere afspraken zoals hoevaak je met één bepaald iemand seks mag hebben, kortom hebben jullie wel grenzen hierin?
pi_40938233
quote:
op vrijdag 18 augustus 2006 12:49 schreef erodome het volgende:

[..]

weet je dat zeker als je partner erg vriendschappelijk is met iemand van het andere geslacht, als je partner alleen uitgaat en dat soort dingen allemaal?

je bindt namelijk helemaal niet meer op het spek dan anders....
precies, ik bind niets op het spek.
en daarom vraag ik me af waar de arrogantie vandaan komt te denken dat de so called " open relatie" de kans niet vergroot om even zo vrolijk ingeruild te worden.
pi_40938382
quote:
op donderdag 10 augustus 2006 20:05 schreef tarabass het volgende:

[..]

maar wat ik me dan afvraag, hou je dan wel genoeg van je partner als je dat kan? ik bedoel, als je echt van iemand houdt wil je toch geen ander meer?
de mens is niet monogaam dus het is volkomen natuurlijk om af en toe behoefte te hebben aan een ander. het levert alleen problemen op omdat het niet maatschappelijk geaccepteerd is.
pi_40938423
quote:
op vrijdag 18 augustus 2006 15:18 schreef whoopsydaisy het volgende:

[..]

de mens is niet monogaam dus het is volkomen natuurlijk om af en toe behoefte te hebben aan een ander. het levert alleen problemen op omdat het niet maatschappelijk geaccepteerd is.
als ik niet vreemd ga en het bij 1 partner hou dan ben ik toch monogaam?

groet,
een mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')