quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:06 schreef francoise het volgende:[..]
Dat snap je niet?
![]()
Ik heb nooit dieren cadeau gekregen hoeveel ik er ook om zeurde. Denk dat elke dierenliefhebber weet dat je dieren niet cadeau geeft.
Na mijn 18e heb ik zélf de dieren uitgezocht die ik écht de rest van hun leven bij me wilde hebben, en waarvan ik zeker wist dat ik ze niet in de steek hoefde te laten bij verhuizing, studie of verkering.
Zoals ik net ook al zei, ik kan wel zelf een topic erover openen, maar TS komt niet op mij over als iemand die zelf dingen op wil zoeken of zich ergens in wil verdiepen. Die wil gewoon punten scoren door een vogeltje te geven. Ondanks dat het overlegd zou zijn is het voor mij toch een dikke no-go.
Ik vind dat je overdrijft
![]()
. Ik was namelijk dolblij met mijn konijn en het beestje heeft een goed leven gehad.
Dus waarom precies is een dier op die manier cadeau doen slecht? Uiteraard zijn er uitzonderingen, maar die zijn er altijd en overal. Oh wacht, die discussie voeren we ook niet in FB.
Waarom zou TS zich per se in dat topic moeten begeven? Ik heb notabene een aantal reacties laten staan over het niet cadeau doen van een beestje. Dus TS heeft dat allang gezien. Wil TS dan nog niet luisteren dan is dat haar goed recht. Maar op een gegeven moment is het genoeg daarover en gaan we gewoon geheel ontopic. Dat liet ik weten middels een waarschuwing. Jij gaat door, vandaar dat ik je reacties wegedit.
Punten scoren? Waarvoor? Het is al een vriendin, meer dan een vriendin kan het vast niet worden?
Maar goed, een mening mag je hebben, ik ook, TS ook. Klaar
![]()
.