Ooh kijk dat scheeltquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:02 schreef SHE het volgende:
Ik ben multilevel Aitan en best makkelijk te (be)spelen...niveau's zat
Bespelen hè? Danku voor de info.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:02 schreef SHE het volgende:
Ik ben multilevel Aitan en best makkelijk te (be)spelen...niveau's zat
Ik kom daar heel af en toe, en ik moet zeggen, die combi heeft wel watquote:Op woensdag 16 augustus 2006 17:38 schreef Dagonet het volgende:
K&W en NWS (onder andere) hebben een combi FB/SC/FAQ topic..
Ha, wat ben ik goedquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:50 schreef SHE het volgende:
nee jij niet !
Weg ermeequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef deedeetee het volgende:
Zou iemand hier Hoe puppy van 5mnd zindelijk maken? ff naar de post van soppig willen kijken ?![]()
Zoals ik al zei, open er een topic over. Niet in dát topic.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:45 schreef francoise het volgende:
ijsmeis, wat vind je nou zelf?
F&F is toch niet een forum waarin alles kan, of vond jij het katjesverzuiptopic ook om te gillen?
Zo wil je toch niet dat mensen met dieren omgaan?
Dat snap je niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, open er een topic over. Niet in dát topic.
Sowieso snap ik niet wat er fout is om een dier cadeau te doen als diegene er zelfs weet van heeft.
Heb jij nooit een dier cadeau gekregen van je ouders bijvoorbeeld? Ik wel.
En als je dáár over wilt discussiëren, open je er dus een topic over ipv iemand anders zijn topic verknallen. Dat is toch ook wel te snappen?
Ik vind dat je overdrijftquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:06 schreef francoise het volgende:
[..]
Dat snap je niet?
Ik heb nooit dieren cadeau gekregen hoeveel ik er ook om zeurde. Denk dat elke dierenliefhebber weet dat je dieren niet cadeau geeft.
Na mijn 18e heb ik zélf de dieren uitgezocht die ik écht de rest van hun leven bij me wilde hebben, en waarvan ik zeker wist dat ik ze niet in de steek hoefde te laten bij verhuizing, studie of verkering.
Zoals ik net ook al zei, ik kan wel zelf een topic erover openen, maar TS komt niet op mij over als iemand die zelf dingen op wil zoeken of zich ergens in wil verdiepen. Die wil gewoon punten scoren door een vogeltje te geven. Ondanks dat het overlegd zou zijn is het voor mij toch een dikke no-go.
Gelukkig dan maar dat het vogeltje niet voor haarzelf is en dat ze het dus cadeau doet. Vind je niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:30 schreef francoise het volgende:
Nee, je hebt helemaal gelijk. Zeker aangezien TS zo fijn reageert op de mensen die in het topic posten en als je bekijkt hoeveel moeite ze zelf al heeft gedaan om een betrouwbaar adres te vinden om een vogeltje te kopen.
Ik ben om.
Ik kan haar frustratie wel begrijpen. Maar ze heeft in ieder geval wel een note erbijquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:28 schreef Lienekien het volgende:
IJsmeis zou wat mij betreft de TS van dat topic ook wel eens mogen aanspreken op zijn haar gebrek aan normale omgangsvormen.
Dat bedoel je sarcastisch, hè?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat het vogeltje niet voor haarzelf is en dat ze het dus cadeau doet. Vind je niet?
Ik vind het gewoon onzin. Omdat google bestaat mag je tegenwoordig geen vragen meer stellen (die misschien wat voor de hand liggen) op het FOK!forumquote:
Uiteraard mag je hier vragen stellen. Dat is het punt niet. Maar als het gaat om aanschaf van een huisdier gebeurt het veel vaker dat lezers van het topic het gevoel uitspreken dat de TS misschien nog niet alle overwegingen heeft gemaakt die leiden tot een verantwoorde aanschaf. Vragen en advies op dat gebied zijn misschien niet rechtstreeks on topic, maar wel van belang en wel goed bedoeld. Als TS daar wat minder aangebrand op had gereageerd, gewoon had verteld dat er al overleg over was geweest, dan had het topic verder niet zo uit de hand hoeven lopen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onzin. Omdat google bestaat mag je tegenwoordig geen vragen meer stellen (die misschien wat voor de hand liggen) op het FOK!forum.
Oké, maar ook na de post dat er overleg was geweest gaan mensen door. Op een gegeven moment is dat gewoon genoeg geweestquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Uiteraard mag je hier vragen stellen. Dat is het punt niet. Maar als het gaat om aanschaf van een huisdier gebeurt het veel vaker dat lezers van het topic het gevoel uitspreken dat de TS misschien nog niet alle overwegingen heeft gemaakt die leiden tot een verantwoorde aanschaf. Vragen en advies op dat gebied zijn misschien niet rechtstreeks on topic, maar wel van belang en wel goed bedoeld. Als TS daar wat minder aangebrand op had gereageerd, gewoon had verteld dat er al overleg over was geweest, dan had het topic verder niet zo uit de hand hoeven lopen.
Papa doet de *pets* dan toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:58 schreef ijsmeis het volgende:
'Mama, mag ik een koekje?' -> 'Nee' -> 'Dan vraag ik het wel aan papa'. *pets* Foei.
Ja owh lief van jequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:04 schreef SHE het volgende:
Wat?? Dat is een compliment verdomme
Ik wilde het doen.quote:
Gay used to be such a happy word.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij mag het schoppen en het beuken doen. Pets voor een man klinkt zo gay.
Famequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gay used to be such a happy word.
(+10 bonuspunten als je de filmquote raadt)
Wow.quote:
*kuch* Check mijn fotoboek eens voor de gein en kijk eens bij Filmquote:
Het knapste is dat ik op die zin géén resultaten voor Fame krijg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |