Ah nee dan mogen we niet meer met kritische kanttekeningen komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef _The_General_ het volgende:
Dan heb je alleen de beperkte bron uit de OP gelezen. Er zijn berichten in omloop met meer nieuws en GB komt nog met nieuwe verklaringen vandaag.
O sorry hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef miss_schaapje het volgende:
[..]
lol die had ik al geplaatst van nu.nl lees eerst de andere post voor je post
Jij bent zeker zo'n logicusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:28 schreef CeeJee het volgende:
Gelukte aanslagen maken burgers nog veel banger toch ?
Waarom je kop in het zand steken? Ze maken de burgers niet bang, ze lichten ze voor over bestaande dreigingen. Je moest de mensen eens horen als de aanslagen gelukt zouden zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef ondersoeker het volgende:
![]()
Ik wordt zo moe van dit soort nieuws. Hou het lekker binnen en maakt je burgers niet bang. Laat me lekker van het goede leven genieten.
Ga je ook naar Feyenoord?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef Cart_man het volgende:
Vertrek morgen naar London, gezellig...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:19 schreef Bayswater het volgende:
Heel toevallig dat dit precies plaatsvindt vlak voor een offensief van ISrael waar de wereld verdeeld over denkt. De westerse propagandamachine draait weer op volle toeren door angst te zaaien
Ignorance is bliss?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef ondersoeker het volgende:
![]()
Ik wordt zo moe van dit soort nieuws. Hou het lekker binnen en maakt je burgers niet bang. Laat me lekker van het goede leven genieten.
Wanneer is iets een springstof. Zoals we ondertussen allemaal al weten is een springstof redelijk makkelijk te produceren door de juiste huis tuin en keuken middellen bij elkaar te gooien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:14 schreef _The_General_ het volgende:
Basp1, ik zie echt niet in wat dat er mee te maken heeft. Springstoffen in een woonwijk, levensgevaarlijk en dus is er direct actie nodig.
Natuurlijk plaatst de krant een kleiner bericht als het nieuws daarna niet meer interessant is. Zo werkt de media nu eenmaal. Interessant nieuws groot, minder nieuws of niet meer interesssante follow-ups kleiner.
Ach als generaal moet jij toch weten dat achter elke oorlog een vuil spelletje schuilt. GB die een wapenstilstand wilquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:20 schreef _The_General_ het volgende:
[..]Wat moet het toch zwaar zijn om in een angstige wereld zoals die van jullie te leven. GB wilt op dit moment een staak het vuren en een vredesmacht in Libanon. Ze willen niets voor Israel verhullen.
Ok, Ik zal ook eens even gaan voorlichten over bestaande dreigingen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Waarom je kop in het zand steken? Ze maken de burgers niet bang, ze lichten ze voor over bestaande dreigingen. Je moest de mensen eens horen als de aanslagen gelukt zouden zijn.
In GB is er grote voedingsbodem voor Moslimextremisme de laatste jaren, vooral sinds de keuze van de regering om de VS oorlogen te steunen.
Mmmmm....quote:About to occur; impending
Ok, advocaat van de duivel speel ik even, wie zegt dat er echt terroristen zijn opgepakt dan? Is gewoon weer bang maken van het volk om zo meer geld te krijgen voor de geheime diensten of weer een oorlog te beginnenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:05 schreef haaahaha het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6BC3E76D56D62.html
Zo zie je maar weer, het voorkomen van aanslagen vindt itt wat sommige complottheorie-gelovers denken wel degelijk plaats.
om 1300? ok ff checken danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:10 schreef Bolter het volgende:
Om 13.00 is er een persconferentie hé? Ben benieuwd of er nog wat extra feiten aan het licht komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |