abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40675857
quote:
De Britse politie zegt aanslagen op vliegtuigen te hebben voorkomen. Enkele terroristen waren van plan om in hun handbagage explosieven aan boord te smokkelen op vluchten tussen Groot- Brittannië en de VS.

Volgens Britse media zijn er in Londen verdachten opgepakt. Het ministerie van Transport heeft besloten om handbagage voorlopig te verbieden op alle vluchten vanaf Britse vliegvelden.

Daardoor wordt er vandaag een chaos op de luchthavens verwacht. Veel passagiers horen pas op het laatste moment dat ze alleen het hoognodige mee mogen nemen aan boord. De rest moet in de koffer.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6BC3E76D56D62.html

Zo zie je maar weer, het voorkomen van aanslagen vindt itt wat sommige complottheorie-gelovers denken wel degelijk plaats.
pi_40675949
Dit willen we lezen...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_40675979
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer, het voorkomen van aanslagen vindt itt wat sommige complottheorie-gelovers denken wel degelijk plaats.
Gevaarlijk zinnetje, diezelfde gelovers kunnen ook claimen dat dit natuurlijk verzonnen is om het volk nog banger te maken.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_40676118
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:13 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Gevaarlijk zinnetje, diezelfde gelovers kunnen ook claimen dat dit natuurlijk verzonnen is om het volk nog banger te maken.
Dit geloven we toch hopelijk niet. Gewoon beetje burgers bangmaken.
pi_40676179
uhh, jep. Mooie afleiding voor dat afsluiterschandaal in het koningshuis...

Maar het enige vloeibaar spul wat meegenomen mocht worden was babymelk. Welke ook nog door een medepasasier geproeft moet worden.... :p
pi_40676197
Gelukte aanslagen maken burgers nog veel banger toch ?
pi_40676204
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:27 schreef the_disheaver het volgende:
Heb ik iets gemist? Wat is er met de koninklijke afsluiters ?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:37:12 #9
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40676355
Dweilen met de kraan open.
pi_40676486
Als ik nu een bom had (en slechte bedoelingen) zou ik in een vertrekhal gaan staan...
pi_40676855
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:27 schreef the_disheaver het volgende:
Onzin, dat is over, er is niets belangrijks gelekt en de schuldige zijn opgepakt.

goed werk Engeland
pi_40677572
Ach ja en dan horen we over 2 weken weer in de marge van het nieuws een verhaal dat men eingelijk toch niet goede infomatie had en de verdachten weer onverichterzake terug gestuurd zijn.

Maar ze hebben de burgers wel weer een beetje meer paranoide gemaakt.
pi_40677666
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:28 schreef Basp1 het volgende:
Ach ja en dan horen we over 2 weken weer in de marge van het nieuws een verhaal dat men eingelijk toch niet goede infomatie had en de verdachten weer onverichterzake terug gestuurd zijn.

Maar ze hebben de burgers wel weer een beetje meer paranoide gemaakt.
En als ze niet ingegrepen hadden was t ook weer niet goed he, tis allemaal zo makkelijk vanuit de bureaustoel
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:35:03 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_40677756
In de goede oude tijd werden dit soort topics een topicreeks tot in de 30. Helaas wordt het steeds minder op Fok!.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_40677849
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:23 schreef dfens het volgende:

[..]

Dit geloven we toch hopelijk niet. Gewoon beetje burgers bangmaken.
Ik niet, maar kijk eens in [TRU], daar denken mensen dat op 9/11 hele vliegtuigen inclusief inhoud verdwenen zijn en er raketten in het WTC zijn gevlogen, terwijl unmanned vehicles opnames maakten voor de elite...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_40677946
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:31 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

En als ze niet ingegrepen hadden was t ook weer niet goed he, tis allemaal zo makkelijk vanuit de bureaustoel
Graag een wienermelange met een klontje suiker dan.

Het gaat er niet om of men wel of niet heeft ingegrepen, maar wel om het fiet dat men al weet ik hoe vaak paniek/angst heeft veroorzaakt, waarvan achteraf bleek dat het vaak niet meer dan een storm in een glas water was.

Ook dat we nu al die verhalen horen over de zogenaamd maximale terreurdreiging. Fuck it. Waarom horen we niets over de evacutaie van 100.000 mensen in china omdat er een typhoon op af komt. Toen katrina op de VS afraasde was het toch echt wel de berichtgeving van de dag.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:41:23 #17
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40677974
Vertrek morgen naar London, gezellig...
A.M.A.B
pi_40678061
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef Cart_man het volgende:
ik zou met de trein gaan (sowieso zal ik dat doen.. vliegtuigen )
pi_40678457
Kunnen de Truth liefhebbers daar gaan posten. Er is geen enkele rede om aan te nemen dat dit in scene is gezet!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:59:49 #20
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40678499
Politie verijdelt plan om vliegtuigen op te blazen

Uitgegeven: 10 augustus 2006 07:30
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2006 10:20

LONDEN - De Britse politie heeft een plan verijdeld om 'talrijke' vliegtuigen tijdens de vlucht op te blazen. Daardoor zou 'een aanzienlijk aantal levens zijn vernietigd'. Dat heeft de Britse minister van Binnenlandse Zaken, John Reid, donderdagochtend gezegd.

Bekijk video: Modem/ Breedband

De Britse luchthavenexploitant BAA heeft gevraagd om alle vluchten naar de Londense luchthaven Heathrow te schrappen. Dat heeft de Britse nationale luchtvaardienst woensdag meegedeeld.

Terroristen zouden van plan zijn geweest tijdens vluchten naar de Verenigde Staten explosieven in hun handbagage tot ontploffing te brengen. Volgens de politie zouden zij bij hun aanslagen vrijwel zeker vloeibare chemicaliën hebben willen gebruiken.

In de nacht van woensdag op donderdag pakte de politie achttien personen op in Londen en omgeving. De aanhoudingen werden verricht na een grootscheepse antiterrorisme-operatie die een aantal maanden heeft geduurd, zei een woordvoerder van Scotland Yard tegen de BBC.

Alarmfase

In het hele land geldt nu de hoogste alarmfase. Dat betekent dat er rekening moet worden gehouden met een op handen zijnde aanslag en dat de bedreiging van Groot-Brittannië een uitzonderlijk hoog niveau heeft bereikt. De veiligheidsmaatregelen op alle Britse vliegvelden zijn aangescherpt. Daardoor worden vertragingen verwacht, waarvan tienduizenden passagiers de dupe zullen worden.

Volgens de door het ministerie van Transport bekendgemaakt noodmaatregelen moeten alle passagiers met de hand worden gefouilleerd en hun schoenen en de dingen die zij bij zich hebben moeten worden doorgelicht, net als wandelwagentjes.

Handbagage

Voorlopig mogen passagiers geen handbagage meenemen op vluchten vanuit Groot-Brittannië. Alleen echt noodzakelijke dingen zoals paspoorten, kleine portefeuilles, medicijnen die op recept zijn verstrekt, noodzakelijke medische hulpmiddelen, babyvoeding, maandverband en tampons mogen mee aan boord in een doorzichtig plastic tasje.

Dat wordt voor het aan boord gaan voor de tweede keer gecontroleerd. "Wij hopen dat deze maatregelen maar gedurende een beperkte periode nodig zullen zijn", aldus een verklaring van het Britse ministerie van Transport.

Inchecken

Een verslaggever van de BBC die donderdagochtend net op reis ging, vertelde dat hij bijna alle spullen die hij in zijn handbagage wilde meenemen moest inchecken als vrachtruimbagage. "Alles moest worden ingecheckt, met inbegrip van mobiele telefoons, iPods, portefeuilles en zelfs brillenkokers."
miss_schaapje
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:00:20 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_40678513
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:58 schreef _The_General_ het volgende:
Kunnen de Truth liefhebbers daar gaan posten. Er is geen enkele rede om aan te nemen dat dit in scene is gezet!
Nee? Ik vind het bericht anders uitermate vaag 'Er zijn in Londen verdachten opgepakt'. Oh ja? Hoeveel? Waarmnee? Wie waren het? Wat waren ze van plan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_40678547
Dan heb je alleen de beperkte bron uit de OP gelezen. Er zijn berichten in omloop met meer nieuws en GB komt nog met nieuwe verklaringen vandaag.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:03:19 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_40678611
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:58 schreef _The_General_ het volgende:
Zo langzamerhand begin ik te twijfelen of jij wel op zoek bent naar de waarheid en of jij dit wel op een objectieve manier doet, ik heb meer het idee dat jij zaken wilt zien die passen in je eigen straatje. Je negeert stelselmatig conspiracy-theoriën, ze zullen niet altijd kloppen, maar er zullen ongetwijfeld een aantal zaken in het minste geval in ieder geval discutabel zijn.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_40678662
99% van alle truth conspiracy-theoriën zijn onzin. Er zijn idd altijd zaken bij die vreemd of niet uit te leggen zijn. Maar er al bij voorbaat vanuit gaan dat dit weer in stap is in het angstiger maken van mensen om zo wereldheerschappij te krijgen is ziekelijk.
pi_40678777
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee? Ik vind het bericht anders uitermate vaag 'Er zijn in Londen verdachten opgepakt'. Oh ja? Hoeveel? Waarmnee? Wie waren het? Wat waren ze van plan?
quote:
Politie verijdelt plan om vliegtuigen op te blazen

Uitgegeven: 10 augustus 2006 07:30
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2006 10:20
LONDEN - De Britse politie heeft een plan verijdeld om 'talrijke' vliegtuigen tijdens de vlucht op te blazen. Daardoor zou 'een aanzienlijk aantal levens zijn vernietigd'. Dat heeft de Britse minister van Binnenlandse Zaken, John Reid, donderdagochtend gezegd.

Bekijk video: Modem/ Breedband

De Britse luchthavenexploitant BAA heeft gevraagd om alle vluchten naar de Londense luchthaven Heathrow te schrappen. Dat heeft de Britse nationale luchtvaardienst woensdag meegedeeld.

Terroristen zouden van plan zijn geweest tijdens vluchten naar de Verenigde Staten explosieven in hun handbagage tot ontploffing te brengen. Volgens de politie zouden zij bij hun aanslagen vrijwel zeker vloeibare chemicaliën hebben willen gebruiken.

In de nacht van woensdag op donderdag pakte de politie achttien personen op in Londen en omgeving. De aanhoudingen werden verricht na een grootscheepse antiterrorisme-operatie die een aantal maanden heeft geduurd, zei een woordvoerder van Scotland Yard tegen de BBC.

Alarmfase

In het hele land geldt nu de hoogste alarmfase. Dat betekent dat er rekening moet worden gehouden met een op handen zijnde aanslag en dat de bedreiging van Groot-Brittannië een uitzonderlijk hoog niveau heeft bereikt. De veiligheidsmaatregelen op alle Britse vliegvelden zijn aangescherpt. Daardoor worden vertragingen verwacht, waarvan tienduizenden passagiers de dupe zullen worden.

Volgens de door het ministerie van Transport bekendgemaakt noodmaatregelen moeten alle passagiers met de hand worden gefouilleerd en hun schoenen en de dingen die zij bij zich hebben moeten worden doorgelicht, net als wandelwagentjes.

Handbagage

Voorlopig mogen passagiers geen handbagage meenemen op vluchten vanuit Groot-Brittannië. Alleen echt noodzakelijke dingen zoals paspoorten, kleine portefeuilles, medicijnen die op recept zijn verstrekt, noodzakelijke medische hulpmiddelen, babyvoeding, maandverband en tampons mogen mee aan boord in een doorzichtig plastic tasje.

Dat wordt voor het aan boord gaan voor de tweede keer gecontroleerd. "Wij hopen dat deze maatregelen maar gedurende een beperkte periode nodig zullen zijn", aldus een verklaring van het Britse ministerie van Transport.

Inchecken

Een verslaggever van de BBC die donderdagochtend net op reis ging, vertelde dat hij bijna alle spullen die hij in zijn handbagage wilde meenemen moest inchecken als vrachtruimbagage. "Alles moest worden ingecheckt, met inbegrip van mobiele telefoons, iPods, portefeuilles en zelfs brillenkokers."
bron: http://nu.nl
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:11:14 #26
147338 miss_schaapje
schaapjes zijn lief..
pi_40678830
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

[..]

bron: http://nu.nl
lol die had ik al geplaatst van nu.nl lees eerst de andere post voor je post
miss_schaapje
pi_40678867
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:01 schreef _The_General_ het volgende:
Dan heb je alleen de beperkte bron uit de OP gelezen. Er zijn berichten in omloop met meer nieuws en GB komt nog met nieuwe verklaringen vandaag.
Ah nee dan mogen we niet meer met kritische kanttekeningen komen.

Als voorbeeld wil ik toch even die nederlander aanhalen waarin in nederland zoveel aandacht was besteed en vervolgens met een klein berichtje afgelopen week verklaard werd dat deze persoon die springstoffen in huis had om zelf vuurwerk te fabriceren.

http://www.ad.nl/binnenland/article309251.ece
pi_40678910
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:11 schreef miss_schaapje het volgende:

[..]

lol die had ik al geplaatst van nu.nl lees eerst de andere post voor je post
O sorry hoor.
Ik had het niet gelezen alleen "gescand" op bronvermeldingen en die zag ik zo snel niet.
pi_40678922
Basp1, ik zie echt niet in wat dat er mee te maken heeft. Springstoffen in een woonwijk, levensgevaarlijk en dus is er direct actie nodig.

Natuurlijk plaatst de krant een kleiner bericht als het nieuws daarna niet meer interessant is. Zo werkt de media nu eenmaal. Interessant nieuws groot, minder nieuws of niet meer interesssante follow-ups kleiner.
pi_40678937

Ik wordt zo moe van dit soort nieuws. Hou het lekker binnen en maakt je burgers niet bang. Laat me lekker van het goede leven genieten.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:15:17 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_40678940
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:28 schreef CeeJee het volgende:
Gelukte aanslagen maken burgers nog veel banger toch ?
Jij bent zeker zo'n logicus .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40679008
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef ondersoeker het volgende:

Ik wordt zo moe van dit soort nieuws. Hou het lekker binnen en maakt je burgers niet bang. Laat me lekker van het goede leven genieten.
Waarom je kop in het zand steken? Ze maken de burgers niet bang, ze lichten ze voor over bestaande dreigingen. Je moest de mensen eens horen als de aanslagen gelukt zouden zijn.

In GB is er grote voedingsbodem voor Moslimextremisme de laatste jaren, vooral sinds de keuze van de regering om de VS oorlogen te steunen.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:19:05 #33
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_40679033
Heel toevallig dat dit precies plaatsvindt vlak voor een offensief van Israel waar de wereld verdeeld over denkt. De westerse propagandamachine draait weer op volle toeren door angst te zaaien
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_40679048
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef Cart_man het volgende:
Ga je ook naar Feyenoord?

Mijn broertje vertrekt morgen ook naar London.... Luton Airport.... me moeder is opeens weer super ongerust
pi_40679084
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:19 schreef Bayswater het volgende:
Heel toevallig dat dit precies plaatsvindt vlak voor een offensief van ISrael waar de wereld verdeeld over denkt. De westerse propagandamachine draait weer op volle toeren door angst te zaaien
Wat moet het toch zwaar zijn om in een angstige wereld zoals die van jullie te leven. GB wilt op dit moment een staak het vuren en een vredesmacht in Libanon. Ze willen niets voor Israel verhullen.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:24:19 #36
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_40679172
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:15 schreef ondersoeker het volgende:

Ignorance is bliss?
Misschien wel.
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_40679225
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:14 schreef _The_General_ het volgende:
Basp1, ik zie echt niet in wat dat er mee te maken heeft. Springstoffen in een woonwijk, levensgevaarlijk en dus is er direct actie nodig.

Natuurlijk plaatst de krant een kleiner bericht als het nieuws daarna niet meer interessant is. Zo werkt de media nu eenmaal. Interessant nieuws groot, minder nieuws of niet meer interesssante follow-ups kleiner.
Wanneer is iets een springstof. Zoals we ondertussen allemaal al weten is een springstof redelijk makkelijk te produceren door de juiste huis tuin en keuken middellen bij elkaar te gooien.

Ik vind het functioneren van overheidsinstanties die ons zogenaamd moeten beschermen en falen door onschuldigen op te pakken die later dan weer naar huis gezonden worden nog veel erger. Maar de media wordt gevoed door deze overheidsinstanties, de media lijkt steeds mninder onafhankelijk te worden en elkaar alleen maar na te praten.

Verder werkt de media ook niet zo want het feit dat er in china zoveel mensen geevacueerd worden daar horen we bijna niets over dit itt tot bijvoorbeeld het katrina gebeuren. Het is alleen onze westerse wereld die zogenaamd intressant is voor onze media. Maar wel de mond vol hebben over globalisering. Maar nieuws globaal over de wereld boeit niet zolang we maar geodkope globaal geproduceerde producten hebben.

Maar zal ik dan even een typische fok reacties geven die hier nog wel meer zullen komen.

Boeh boeh al qaida,
het zijn zeker buitenlanders ,
opknopen aan de hoogste boom zonder bewijs, enz..

Nee dan wordt het een stuk intressanter hier de discussies.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:29:39 #38
43642 Bayswater
pi_40679314
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:20 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Wat moet het toch zwaar zijn om in een angstige wereld zoals die van jullie te leven. GB wilt op dit moment een staak het vuren en een vredesmacht in Libanon. Ze willen niets voor Israel verhullen.
Ach als generaal moet jij toch weten dat achter elke oorlog een vuil spelletje schuilt. GB die een wapenstilstand wil , met de IRA wilde ze dat ook altijd. In the name of the father weleens gezien? GB wil tegenover het volk altijd het netste jongetje uithangen, maar achter de gesloten deuren
Life lies a slow suicide
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:29:43 #39
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_40679317
Ik vraag me af wat voor controles ze er in de UK op na houden als je een bom met vloeibare chemicalien aan bord kan smokkelen...

ik geloof hier net zoveel van als van al die andere zgn. aanslagen die voorkomen zouden zijn, geen moer dus
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_40679357
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:17 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waarom je kop in het zand steken? Ze maken de burgers niet bang, ze lichten ze voor over bestaande dreigingen. Je moest de mensen eens horen als de aanslagen gelukt zouden zijn.

In GB is er grote voedingsbodem voor Moslimextremisme de laatste jaren, vooral sinds de keuze van de regering om de VS oorlogen te steunen.
Ok, Ik zal ook eens even gaan voorlichten over bestaande dreigingen.

Binnenkort zal de volgegriep toeslaan en een massamoord uitrichten, daarnaast zullen de overgebleven Nederlanders in de randstad weggevaagd worden door een superstorm die de dijken zal breken. Is dat alles ? Nee Nee
De olie raakt op en de wereldeconomie zal totaal instorten. We gaan terug naarde middeleeuwen en er brekt een wereldoorlog uit. Door milievervuiling zal de kwaliteit van de mens generatie op generatie teruglopen, waardoor het verschil tussen man en vrouw verdwijnt. Nederland zal een derde wereldland worden. De Nederlandse steden worden grote ghetto's. Door de opkomst van Azie krijgt Nederland het zo moeilijk dat het weekend wordt afgeschraft en de 56 urige werkweek norm wordt. En skieen in de Alpen, ja boven de 4000 m gedurende een maand of twee ja.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:39:02 #41
43642 Bayswater
pi_40679511
Je vergeet dat we voor de helft onder water komen te staan vanwege de stijging van de zeespiegel, ondersoeker.
Life lies a slow suicide
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:59:24 #42
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40680039
Alarmfase staat nu op critical, wat betekent dat een "attack is imminent"

Volgens the free dictionary betekent dat:
quote:
About to occur; impending
Mmmmm....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40680063
hop, we zetten het nieuws maar even aan
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40680182
niets nieuws
pi_40680231
Op CNN hoorde ik dat er sprake zou zijn van dat ze 10 vliegtuigen wilde opblazen!!
Nou ik ben toch heel erg blij dat dit voorkomen is.
pi_40680309
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:05 schreef haaahaha het volgende:

[..]

http://www.nos.nl/nos/art(...)1C6BC3E76D56D62.html

Ok, advocaat van de duivel speel ik even, wie zegt dat er echt terroristen zijn opgepakt dan? Is gewoon weer bang maken van het volk om zo meer geld te krijgen voor de geheime diensten of weer een oorlog te beginnen

Lolz, maar idd, er gebeurd hier en daar wel wat, maar de goeden pakken ze toch niet. Die zijn niet zonder reden goed.
  Moderator donderdag 10 augustus 2006 @ 12:08:29 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40680312
och zo onwaarschijnlijk is dat toch niet
het Israelische offensief in Libanon zit nu wat, in zijn vierde week?

ik zat al te wachten tot al die figuren die dwepen met de palestijnse zaak er wat mee gingen doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40680368
Om 13.00 is er een persconferentie hé? Ben benieuwd of er nog wat extra feiten aan het licht komen.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_40680408
Kunnen sommige mensen me eens uitleggen waar dat wantrouwen tegen de westerse regeringen vandaag komt? En het idee dat westerse regeringen bewust zelf aanslagen zouden plegen of in scene zetten om hun "macht" te vergroten.

Of is dat meer iets voor een appart topic? Sp3c?
pi_40680447
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:10 schreef Bolter het volgende:
Om 13.00 is er een persconferentie hé? Ben benieuwd of er nog wat extra feiten aan het licht komen.
om 1300? ok ff checken dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')