ook goedemorgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef draculettetje het volgende:
nogmaals goede morgen metro en de rest die nog moet ontwaken
ff bij je provider kijken of er storingen zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:38 schreef Metro2005 het volgende:
Ik hoop dat mijn internet het hier blijft doen op mijn werkDoet flink raar. Dan wel verbinding, dan niet dan weer wel
ff poortje ompluggen met een collega... kan je zien of het aan de poort lagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
Denk dat het aan de switch hier ligt aangezien mijn collega nergens last van heeft.
Zal hem straks wel even resetten
Net gedaan toevalligquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ff poortje ompluggen met een collega... kan je zien of het aan de poort lag
Ohjee wat heb je gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neuh ... kan gewoon niet meer lopenteveel spierpijn
Mogge draculettetjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef draculettetje het volgende:
nogmaals goede morgen metro en de rest die nog moet ontwaken
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
Dat vraag ik me ook af.
Is mijn usericon te oudbollig trouwens?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef Metro2005 het volgende:
Is iedereen weer in slaap gevallen ofzo
Ik vond em leuk.. dat metrobordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:52 schreef Metro2005 het volgende:
Heb mijn usericon maar weer gewijzigd, wil ook weer niet té oudbollig overkomen
Die staat er nu ook tochquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond em leuk.. dat metrobord
Ja dat vond dus iedereen behalve de FA/A's en in bijzonder nicky scheen het hilarisch te vinden scheen het.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
A good leader is a man that can face his mistakes.
en die hebben ze gewoon gemaakt.
katjes verzuipen doe je maar in ONZ.. en niet in F&F
Damn... dat woord...permban.... je wil niet weten wat ik lees met mijn vage ogenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:55 schreef senesta het volgende:
Ja en een ip ban en sommige een permban, al schijnt dat eigenlijk niet te bestaan op fok.
Immers boebiedoe had al eerder een permban en heeft toch het betreffende topic in ff geopend.
Maar goed het is gewoon erg jammer als er 16!! mods in 2 dagen weg zijn.
Inderdaad. Maar goed. Ik hou verder mijn mond over de leiding hier. Ik zou het wel anders doen mocht ik een forum hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind het echt niet te geloven.
wat een arrogante despoten hier.
goeiemorgen DVquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Ik heb heerlijk geslapenZonder slaappil
Nu lekker koffie en wakker worden
Muziek erbij en verder dan maar![]()
An die production![]()
ooowww,,, okay...zie.... ik ben te vaag voor woorden op het moment.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die staat er nu ook tochIk had eerst Fonzy uit happy days
![]()
Goede morgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goeiemorgen DV
Ik ga ook een bakkie zetten![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn... dat woord...permban.... je wil niet weten wat ik lees met mijn vage ogen![]()
Voorals als er eern woord met een s erin voorstaat.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga jij eens even snel koffie drinken
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:07 schreef vamperotica het volgende:
leuk.... Een huiluurtje wat al de hele dag duurt.....![]()
Good morningquote:
Aw , how come?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:07 schreef vamperotica het volgende:
leuk.... Een huiluurtje wat al de hele dag duurt.....![]()
Voorlopig alleen nog zoonlief...Enb als ie net even stil is vindt t andere minimonster het een prima moment om met veel herrie iets uit zn handen te laten vallen.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van jou of van je zoon? Of inmiddels van allebei? (herrinnerd)
Maar die moet je nu ook gewoon eventjes op de stoel vastbinden. Mondkneveltje in ook. Dan maakt ie niet zoveel lawaai.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voorlopig alleen nog zoonlief...Enb als ie net even stil is vindt t andere minimonster het een prima moment om met veel herrie iets uit zn handen te laten vallen.....
Moeilijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
Zucht, kreeg net weer een mailtje van mijn ex.
Volgens mij heeft ze echt niet door hoe ontzettend gek ik op d'r was / ben
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar die moet je nu ook gewoon eventjes op de stoel vastbinden. Mondkneveltje in ook. Dan maakt ie niet zoveel lawaai.
Tis maar goed dat ik niet in OUD kom![]()
dit is vanachter de schermen. Heel verhelderendquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach ja wij gewone users kunnen ook niet achter de schermen kijken
Proficiat met je omaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Oma vandaag jarig, ik morgen![]()
![]()
een jaar dichter bij de leukste dingen die ik nog niet tegen ben gekomen
![]()
Maar als ik 13 ben is dat weer een opluchting![]()
![]()
![]()
Ben het helemaal met je eens. Die ban zal wel meevallen, volgens mij moeten ze dan heel Fok bannen nml, op een paar users na.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Schandalig!!!!
Ronduit schandalig.
Ik zou het nogmaals anders doen. Maar goed, wie ben ik
Anders omgaan met je personeel dus. Niet wat de modjes nu doen. Dat is goed. Eens laten zien waar het op staat.
En dan durft Danny achter zijn naam te zetten dat je hem God moet noemen![]()
Volgens mij weet hij niet waar God voor staat.
Tis gewoon wan-beleid. Het is dat het een forum is. Zou het een andere instelling of bedrijf zijn dan was het al lang failliet.
Hopelijk leren ze van hun fouten.
En dan loop ik straks zeker ook het risico op een ban, omdat ik vertel wat ik denk
Zolang ze inzien dat ze fout zijn en leren van hun fouten is het goed. Maar volgens mij hebben ze een plank voor de kop en zien ze niet eens hun eigen fouten in.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Die ban zal wel meevallen, volgens mij moeten ze dan heel Fok bannen nml, op een paar users na.
Maar goed.
Gefeliciteerd met je omaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Electro-Worm het volgende:
Oma vandaag jarig, ik morgen![]()
![]()
een jaar dichter bij de leukste dingen die ik nog niet tegen ben gekomen
![]()
Maar als ik 13 ben is dat weer een opluchting![]()
![]()
![]()
ik had het niet over autorijden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Proficiat met je oma
Ik feliciteer je morgen welOp de dag feliciteren.
Je gaat richting de 18Mag je straks auto rijden
vrouwen rijdenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
ik had het niet over autorijden.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
![]()
![]()
deze grenzen zijn zeer duidelijk...alleen werk je met mensen die zich toch een hand boven het hoofd houden... ik geef ook meer om TRU users dan F&F users..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Barra, een forum van deze grote is sowieso moeilijk in de juiste banen te leiden. Kan me voorstellen dat het niet meteen goed gaat helemaal. Je hebt hier te maken met internet ook nog. Waar de grenzen van het toelaatbare sowieso soms niet duidelijk zijn.
Tis al knap dat het niet compleet uit de hand gelopen is door de jaren heen.
Maar dan nog, mensen voortrekken vind ik niet goed. Iedereen gelijk is veel beter.
Vriendjes-politiek is echt niet fijn.
ik weet wel zeker van niet. Ik snap Danny niet, hij zou er beter aan doen om iets te doen met alle kritiek, ook van de mods. Maar ze blijven alles in hun straatje rechtlullen. Ik vind het echt om te kotsen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zie het vanaf 2 kanten.
1) je bent pas een goeie leider als je je fouten toegeeft en ernaar handelt.
als je in SEX een topic opend met ik wil mijn buurvrouw van 50 haar bruine anjer likken krijgt het topic een slotje of een kick naar ONZ
als iemand in F&F een een topic opend over het verzuipen van kittens vind ik dat het topic een slotje moet krijgen of een kick naar ONZ. de Crew ( met name Nikki) roept : DBD doet geen vlieg kwaad.. ja leuk maar hoe weten de mods dat? dan roept Danny "ken je users". gedeeltelijk mee eens. maar het gaat niet alleen om de mods maar ook om de users die er komen... en je kan van users niet verwachten dat ze de persoonlijkheden van alle andere users kennen.
2) als FA of SA of A ben je toch altijd de lul. als er 2 ruzie hebben en 1 krijgt gelijk is de ander het niet mee eens.
ik ben het tevens met Danny eens dat je niet moet ingeven aan dreigementen ( de ludieke niet mod actie) en ik zou dan ook snappen dat Danny ze allemaal "zwart" had gemaakt. maar Danny is natuurlijk ook maar een mens dus snap wel dat hij uit emotie ze allemaal gebanned heeft.
dus beide was niet goed...
maar ik ben bang dat Fok! er niet beter van is geworden.
thats life ... face it.... ik vind ook dat ze een compomie hadden moeten sluiten met mods.. dus kick hem naar onz en doe hem weer open.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik weet wel zeker van niet. Ik snap Danny niet, hij zou er beter aan doen om iets te doen met alle kritiek, ook van de mods. Maar ze blijven alles in hun straatje rechtlullen. Ik vind het echt om te kotsen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zie het vanaf 2 kanten.
1) je bent pas een goeie leider als je je fouten toegeeft en ernaar handelt.
als je in SEX een topic opend met ik wil mijn buurvrouw van 50 haar bruine anjer likken krijgt het topic een slotje of een kick naar ONZ
als iemand in F&F een een topic opend over het verzuipen van kittens vind ik dat het topic een slotje moet krijgen of een kick naar ONZ. de Crew ( met name Nikki) roept : DBD doet geen vlieg kwaad.. ja leuk maar hoe weten de mods dat? dan roept Danny "ken je users". gedeeltelijk mee eens. maar het gaat niet alleen om de mods maar ook om de users die er komen... en je kan van users niet verwachten dat ze de persoonlijkheden van alle andere users kennen.
2) als FA of SA of A ben je toch altijd de lul. als er 2 ruzie hebben en 1 krijgt gelijk is de ander het niet mee eens.
ik ben het tevens met Danny eens dat je niet moet ingeven aan dreigementen ( de ludieke niet mod actie) en ik zou dan ook snappen dat Danny ze allemaal "zwart" had gemaakt. maar Danny is natuurlijk ook maar een mens dus snap wel dat hij uit emotie ze allemaal gebanned heeft.
dus beide was niet goed...
maar ik ben bang dat Fok! er niet beter van is geworden.
Zo werkt het inderdaad wel. danny is en blijft de baas. Ik doe ook wel eens dingen die ik niet perse zo zou willen maargoed, de baas wil het wel. Ik kan dan zeggen ik doe het niet en weggaan of ik word ontslagen als ik weiger. Zo werkt het op een forum net zo.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thats life ... face it.... ik vind ook dat ze een compomie hadden moeten sluiten met mods.. dus kick hem naar onz en doe hem weer open.
aan de andere kant zijn ze gewoon de baas... als je het niet eens bent kan je gaan.... zo is het in het bedrijfsleven ook.
als je baas iets doet waar jij het niet mee eens bent kan je gaan klagen.
is hij het met je eens.. doet hij er wat aan... zo niet... ja pech.
dat moet je accepteren. het is hier geen democratie!
buigen of breken
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij mag niet klagennu... hij heeft WEL een poesje gekregen
Dan is het ook de keuze aan de admins. Welke users willen ze verliezen. Heb het idee dat er waardevolle modjes zijn opgestapt. En in de plaats komt dan.....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thats life ... face it.... ik vind ook dat ze een compomie hadden moeten sluiten met mods.. dus kick hem naar onz en doe hem weer open.
aan de andere kant zijn ze gewoon de baas... als je het niet eens bent kan je gaan.... zo is het in het bedrijfsleven ook.
als je baas iets doet waar jij het niet mee eens bent kan je gaan klagen.
is hij het met je eens.. doet hij er wat aan... zo niet... ja pech.
dat moet je accepteren. het is hier geen democratie!
buigen of breken
Niet mee eens, dat er in F&F geen humor zou zijn of het zoetsappig moet zijn.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
precies.. beetje nuance kan geen kwaad. (en ja... ik lees veel en zie veel users die me niet kennen en ik ben niet kapot van BBD en dat topic was gewoon kut. Maar aan de andere kant missen ze in F&F vaak wel humor of het moet perse zoetsappig zijn)
ook mee eens, ik vind Fok ook nog steeds te leuk om er mee te kappenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik blijf gewoon op fok! posten, bevalt me te goed om te vertrekken. Zeker de omvang en de mogelijkheden zijn okey.
En dus doe ik gewoon even alsof mijn neus bloedt.
Hopelijk komen een aantal modjes alsnog terug van mijn part als gebruiker.
Een aantal van die mensen zijn echt okeyMaar misschien wel allemaal dus.
Geen enkele bagger gebruiker zit ertussen die vertrokken is. Dus sowieso verliest fok een aantal goede users die goede input leveren.
Niet mee eens. Wel met het feit dat Danny dit idd kan maken omdat het nu eenmaal zijn forum is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo werkt het inderdaad wel. danny is en blijft de baas. Ik doe ook wel eens dingen die ik niet perse zo zou willen maargoed, de baas wil het wel. Ik kan dan zeggen ik doe het niet en weggaan of ik word ontslagen als ik weiger. Zo werkt het op een forum net zo.
OK, tot laterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Vriendjes-politiek kom je overal tegen. Wat barra zegt, dat is het leven op dit moment. Foute organisatie en fout beleid. Maar dat zie je overal wel.
Fok! is niet het enige waar dat gebeurt. Zelfs grote bedrijven daar zie je vriendjes-politiek en zie je mensen die via een kruiwagen binnen worden geloodst.
Nu echt even weg
Straks verder
ik zie geen reden waarom..... een jaar geleden zei mijn directeur dat we ons meer gingen focussen op it security ...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wel met het feit dat Danny dit idd kan maken omdat het nu eenmaal zijn forum is.
Maar als een directeur zich bij ons op die manier op zou stellen, zou hij/zij toch echt problemen krijgen hoor.
Ja dat bedoel ik ook. Danny heeft de uiteindelijke zeggenschap omdat het nou eenmaal zijn forum is. Dat dat niet de juiste beslissing was is wel duidelijk geworden nadat er veel mods zijn opgestapt of gebanned.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wel met het feit dat Danny dit idd kan maken omdat het nu eenmaal zijn forum is.
Maar als een directeur zich bij ons op die manier op zou stellen, zou hij/zij toch echt problemen krijgen hoor.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ben jarig vandaag en voel me vreselijk kut![]()
dank je wel lieverdjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
GEFELICITAARD LIEVE JIJ!!!!!
![]()
ooowwwww...waaaaarom weten we dat nu pas?????????quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
dank jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:
Marietje.......
doe je ogen eens dicht !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
open ze maar !
[afbeelding]
zie ik daar een lach ?![]()
of niet![]()
in ieder geval HARTELIJK GEFELICITEERD meid !!
[afbeelding]
Als ik je quote zie ik idd de Mquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooowwwww...waaaaarom weten we dat nu pas?????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet huilen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd!!!!!
huh? had ik een mooie M gemaakt van smileys..... doet ie het niet
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:
Dank jullie wel allemaal. Jullie zijn liev![]()
![]()
ik moest idd lachen door julliequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:24 schreef Metro2005 het volgende:
hehehe![]()
Als marietje nu nog niet vrolijk is weet ik het ook niet meer![]()
![]()
[afbeelding]
(let niet op de tekst, die slaat nergens op)
En Mirage, informatief stukje tekst. Elk verhaal heeft ook gewoon 2 kanten, dat is ook zo.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als ik je quote zie ik idd de M![]()
![]()
Ik was van plan om deze dag te negeren, maar blijkbaar lukt me dat toch niet helemaal... nouja.
ik voel me niet uitgelachen hoor, integendeelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
ik zie het al helemaal voor me daar..... jij die probeert je verjaardag te negeren en dan boeeehoehoeeee in huilen uitbarst onder het roepen van: ik ben jaaahaaaariiiiigggg.
Heeft wel iets aandoenlijks.. ik moest gewoon lachen. ik lach je echt niet uit![]()
Meer een lach met een aai over de bol en een toegevoegde "mutske toch"
en jij bent ook liev!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Sterkte marietje
Even naar buiten.
Dat vind ik ook hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik moest idd lachen door jullie![]()
en je hebt gelijk over de tekst van Mirage en het feit dat ieder verhaal 2 kanten heeft. Ik heb soms misschien een beetje te snel een oordeel over ietsMaar afgaande op wat ik erover heb gelezen, blijf ik het maar een raar verhaal vinden.
Bij mij net zo!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Fok! is een beetje traag hier![]()
Ligt dat aan mij of hebben jullie daar ook last van?
Net lag fok! er even helemaal uit hier.
Komt vanzelf weer goedquote:
Is wel vaker na een relquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Fok! is een beetje traag hier![]()
Ligt dat aan mij of hebben jullie daar ook last van?
Net lag fok! er even helemaal uit hier.
Tja maar het precies zelfde werd een week of wat terug over tru users gezegd en toen werd ook gezegd dat we meer humor moesten hebben en een dikkere huid moesten hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
precies.. beetje nuance kan geen kwaad. (en ja... ik lees veel en zie veel users die me niet kennen en ik ben niet kapot van BBD en dat topic was gewoon kut. Maar aan de andere kant missen ze in F&F vaak wel humor of het moet perse zoetsappig zijn)
Misschien heeft fok! een fout karma nuquote:
en daar mag "opper" crew best een andere mening dan de mods over hebben, maar laat het dna in ieder geval aan de mods er iets op te bedenken. (schop naar onzin zou goede gulden middenweg zijn geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja maar het precies zelfde werd een week of wat terug over tru users gezegd en toen werd ook gezegd dat we meer humor moesten hebben en een dikkere huid moesten hebben.
Als toen LW en NS waren opgestapt had ik ook flink pissig geweest.
Het topic was gewoon niet gepast, dat is ook ken je users.
En sommige users/crewleden walsen al door de subfora als een stelletje olifanten in een porseleinkast....quote:Ik vraag me af tot hoever hij van plan is de humor en dikke huiden kweken te laten gaan.
![]()
klopt, viel te verwachten...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef Mirage het volgende:
En sommige users/crewleden walsen al door de subfora als een stelletje olifanten in een porseleinkast....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Even een kaart getrokken voor fok! Kaart dus echt getrokken voor de ontwikkelingen op dit moment. Met mijn volledige bewustzijn bezig geweest en denkend aan de gang van zaken.
Komt ie dan
Als je wilt zondigen,
geniet er dan van,
en neem daarna de
volledige verantwoordelijkheid
voor de gevolgen...
Yippieh!!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef Metro2005 het volgende:
Nog 20 minuutjes, dan mag ik weer naar huis.
Wel even een mentaal dipje momenteel maar goed...
Opruimenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yippieh!!!!
Ga je wat leuks doen vanavond?
Ik heb ook nog op te ruimen. Zolderkamer en badkamer en nog meer. Maar dat doe ik nog wel zodra de tijd daar is. Nadeel van opruimen dat is dat het altijd weer smerig word. Ik vind dat echt onlogisch.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Opruimeniets wat ik dit weekend al had moeten doen.
Er moet nog zoveel maar ik heb ontzettend nergens zin in. Vanavond maar makkelijk eten maken dan heb ik nog genoeg puf om even de stofzuiger op het huishouden te zetten. Aan de andere kant, ik vier zondag mijn verjaardag en heb zaterdag ook geen kont te doen dus kan het net zo goed zaterdag doen.
Die 2 dagen extra maakt ook niet zoveel uit.
Denk dat ik vanavond maar eens GTA san andreas weer uit de kast trek. Vind ik altijd wel een leuk spel![]()
Proost dan maar (op je verjaardag zullen we maar zeggenquote:
waarom ook nietquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Proost dan maar (op je verjaardag zullen we maar zeggen)
Tjee marietje, wat een melancholie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:16 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom ook niet*trekt blikje bier open*
op het goeie leven en dat we allemaal maar heel gelukkig mogen worden![]()
![]()
mag je vragen hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Tjee marietje, wat een melancholie.
Hoe oud ben je geworden?
Ik weet het, een verboden vraag eigenlijk, ben gewoon nieuwsgierig![]()
![]()
jij ook gefeliciteerd danquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:25 schreef senesta het volgende:
Ha ha, dat beteuterde gezichtje erbij![]()
Ik ben gisteren ook toegetreden tot de groep der dertigers, en volgens mij waren er meer in dit topic die me gaan volgen![]()
hoop leeuwen hier jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:30 schreef Metro2005 het volgende:
Hoop mensen die jarig zijn rond deze tijd zeg![]()
Ik ben pas jarig geweest maar vier het a.s. zondag
* leeuw is *quote:
Jij ook al, en niets gezegdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:25 schreef senesta het volgende:
Ha ha, dat beteuterde gezichtje erbij![]()
Ik ben gisteren ook toegetreden tot de groep der dertigers, en volgens mij waren er meer in dit topic die me gaan volgen![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef Mirage het volgende:
ik moet nog 3 jaar voor ik dertig ben
![]()
gefeli mensen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
whaahaaahahaaaaaaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
Ik moet nog 5 jaar voor ik 30 benklinkt ineens zo oud
(nofi
)
Mogge allemaal trouwens![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mogge![]()
er moet bij mij 8 jaar bij op om 30 te worden
Ja, praat het maar weer goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaahaaahahaaaaaa![]()
neee... wij zijn niet zo oud. Jij bent zo jong.
sure thing momquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zoon... ik had je moeder kenne wezen
Milfquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zoon... ik had je moeder kenne wezen
quote:
mijn moeder, wat doe jequote:
Leeftijd is toch maar relatief altijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
you bet.
Alleen jammer dat ik op oudere mannen val
hihihi...en ook dat is erg relatief heb ikgemerkt. Weet niet of ik dat hier al eens verteld heb.
Maar een tijd geleden zat ik te kletsen met een oudere vriendin van me die ik toen een tijd niet gezien had. We hadden het over relaties en zo.
Toen zei ze dta ze op oudere mannen viel.
Ik zei nog: ik ook.
Ze gaf me zo'n blik maar zei verder niets.
Even later drong het tot me door wat dat inhield. Ze is 58 en valt op voor haar oudere mannen. Dat wil dus zeggen...... zeventigers
Als ik het heb over vallen op oudere mannen hebben ze meestal niet eens haar leeftijd![]()
quote:
Moggequote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben soms al 250 euro of meer aan sigaretten kwijt metro
Ik wil dus met hulsen gaan roken, zelf draaien. Volgens mij heb ik dan voor 1 euro een pakje of nog minder.![]()
![]()
250 euroquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil dus met hulsen gaan roken, zelf draaien. Volgens mij heb ik dan voor 1 euro een pakje of nog minder.
Roken wil ik zo goedkoop mogelijk doen. Dat zei ik je gisteren al via msn.
Heb trouwens een nieuw hotmail adres aangemaakt, zometeen ff profiel aanpassen hier.
Dat draaien met hulzen doe ik nou al jaaaaren en eerlijk gezegd smaken gewone sigaretten of shag me allebei niet meer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil dus met hulsen gaan roken, zelf draaien. Volgens mij heb ik dan voor 1 euro een pakje of nog minder.
Roken wil ik zo goedkoop mogelijk doen. Dat zei ik je gisteren al via msn.
Heb trouwens een nieuw hotmail adres aangemaakt, zometeen ff profiel aanpassen hier.
2 pakjes rook ik vaak genoeg nog ook wel eens meer dan 2 pakjes, ligt eraan hoe de dag is, 3 pakjes weet ik niet. 250 euro was dus een ruwe inschatting.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
250 eurohallo zeg.
Dat zijn 83 pakjes per maand !
bijna 3 pakjes per dag![]()
Inderdaad is het beter met hulzenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat draaien met hulzen doe ik nou al jaaaaren en eerlijk gezegd smaken gewone sigaretten of shag me allebei niet meer.
Bevalt me prima zo. En het scheelt enorm in de poen. Ik rook als een schoorsteen maar ben daar niet meer dan ¤ 60,- per maand aan kwijt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:44 schreef Electro-Worm het volgende:
b-i-j-n-a,gefeiliceerd met je verjaardag EWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en je moeder ook van harte met haar pupske
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
vooral koud ja! Had ook moeite om uit m'n bed te komen die was lekker warm!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:51 schreef Metro2005 het volgende:
Hier is het ook meer herfst dan zomerConstant buien en bewolking en het is ook nog eens koud
Kon er ook niet uitkomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:26 schreef Metro2005 het volgende:
Ik weet niet of je veel rookt droom maar daar kun je flink op besparenen dan is het ook nog eens bijzonder als je een sigaret opsteekt.
Ik heb heerlijk geslapen vanacht. Vanmorgen kon ik er alleen echt NIET uitkomen.
Was bijna te laat op mijn werk daardoor...
Yup, zeker in mijn huis zonder CV, slaapkamer is altijd ERG koud. Lekker in de zomer maar een nadeel als het kouder is. Dan kun je helemaal je bed niet uitkomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vooral koud ja! Had ook moeite om uit m'n bed te komen die was lekker warm!
Behalve.........tevredenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef Metro2005 het volgende:
Ach, ik vind roken pas vies als het echt een verslaving wordt. Net als met drank eigenlijk.
Op zijn tijd is er helemaal niks mee, bv voor de gezelligheid of gewoon voor het rustgevende.
Wordt het een verslaving en ga je als een idioot zitten rillen vanwege een tekort aan nicotine ofzo dan is gewoon goor en ranzig.
Overal waar té voor staat ....
quote:
quote:
Wel blijven eten he!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Mirage het volgende:
Weer een kort nachtje geweest.
Ik heb meer slaap nodig, maar op de één of andere manier komt er geen eind aan de dag.. en het begin is iedere keer te vroeg.
Toen ik vanacht eindelijk in bed lag (uurtje of twee ?) werd ik om 04.15 weer wakker met opeens een ongelooflijke trek. (en ik heb al tijden geen honger meer) Toen heb ik maar de koude pizza gepakt die op tafel stond en voor een groot deel opgegeten.
longembolie?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef Mirage het volgende:
Ik dwing mezelf goed te blijven eten, alhoewel ik mij al een paar weken wat minder goed voel (ben recent ook nog gecheckt op longembolie ze kunnen het nog niet echt vinden.. huisarts moet even verder kijken)
jointje?quote:
ja .... wel hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:21 schreef vamperotica het volgende:
Da's lekker wakekr worden Barra!
ik moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
Bij mij gebeurd alleen muziek en gamen op het moment![]()
* in zelfmedelijden zwelgt *
same here en werk = stress = afvallenquote:
Ik ook hoorquote:
quote:
quote:
Ow ja...... helemaal vergeten...Hoe ging het? En het gesprek??quote:
gesprek ging op zich wel goed, alleen had ze nergens antwoord op en moet alles via de arbo arts, dus nu heb ik dinsdag afspraak met de arbeidsconsulent en die moet me doorsturen naar arbo, dan krijg ik daar binnen 2 weken oproep van.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:32 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow ja...... helemaal vergeten...Hoe ging het? En het gesprek??
Wat heb je precies ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gesprek ging op zich wel goed, alleen had ze nergens antwoord op en moet alles via de arbo arts, dus nu heb ik dinsdag afspraak met de arbeidsconsulent en die moet me doorsturen naar arbo, dan krijg ik daar binnen 2 weken oproep van.
dus ik weet nog helemaal niks!
ik heb sinds januari dit jaar officieel diagnose postraumatische dystrofiequote:
Dat is een spieraandoening ofzo toch waar je verlamd van kan raken ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb sinds januari dit jaar officieel diagnose postraumatische dystrofie
maar toe nu toe ben ik nog flink aan het revalideren en zijn de vooruitzichten nog steeds goed!
Oei dat heeft mijn moeder in haar vinger gehad, dat is niet mis he?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb sinds januari dit jaar officieel diagnose postraumatische dystrofie
maar toe nu toe ben ik nog flink aan het revalideren en zijn de vooruitzichten nog steeds goed!
ik heb gelukkig niet de vorm dat mijn spieren aantast!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is een spieraandoening ofzo toch waar je verlamd van kan raken ?
vorig jaar augustus ben ik verkeerd van m'n fiets gestapt en daarbij een zweepslag opgelopen die overigens niet goed erkent is geweest en daardoor geen goede behandeling gehad, daarnaast is het vermoeden dat ik tegelijk door m'n enkel ben gegaan en heb daar geen behandeling voor gehad!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Oei dat heeft mijn moeder in haar vinger gehad, dat is niet mis he?
Heb jij het in een been dan of zo?
Heb je enig idee wat de oorzaak is?
Mijn moeder had in een machine vast gezeten in een bollenschuur.
dank je mir, voor de link ben nooit zo'n held in het uitleggen van, ik heb zelf veel aan deze http://www.pmc-roosendaal.nl/content_78.aspquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:03 schreef Mirage het volgende:
Op deze site vind je een aardige uitleg (denk ik) van de aandoening (waar dracculetje aan lijdt).
http://pdver.atcomputing.nl/ziektebeeld.html
Blijf ons op de hoogte houden dracculetje.
ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jou en dat de revalidatie zijn vruchten afwerpt/blijft afwerpen![]()
simpel maar doeltreffendquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:04 schreef Metro2005 het volgende:
Aangezien het hier nogal stil is, even een nieuwe vorm van weersvoorspellingen. Namelijk middels een steen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:27 schreef senesta het volgende:
Wat een ramp, ik ging proberen een horoscoop te maken terwijl Samara wakker is..
Pas nu ik alles maar weer aan de kant heb gelegd is ze rustig K3 aan het kijken![]()
Ze heeft ook mijn datum gepikt moet dus wachten op een vriend vanavond voor ik weer verder kan![]()
Maar goed, we hebben het geprobeerd en het is dus niet gelukt, word gewoon weer 's avonds tekenen.
ah op die manier. Misschien idd maar beter om dat te doen zonder kleine dametjes in de buurt die je huiswerk pikkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:39 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, de datum van meneer 2, is huiswerk.
Die vriend doet de opleiding ook en heeft de datum waarschijnlijk nog wel.
Voortaan een horoscoopstoeltje maken waarop ze vastgebonden k3 mag kijken terwijl jij je huiswerk doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:51 schreef senesta het volgende:
Zo stom want toen ik klaar was met mijn boeken opruimen ging ze rustig tv zitten kijken, zou je d'r niet!![]()
Maar goed, ik mag wel even fok!ken van haar blijkbaar![]()
Ze zit naast me op de bank K3 te kijken![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voortaan een horoscoopstoeltje maken waarop ze vastgebonden k3 mag kijken terwijl jij je huiswerk doet![]()
![]()
nee hoor, lekker even zitten en wat tijd voor jezelf hebben is minstens zo belangrijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:50 schreef vamperotica het volgende:
JEUJ!!!!
2 monsters die eeeeeeeven slapen!!![]()
![]()
![]()
Nou moet ikeigenlijk als een gek door het huis gaan razen om alles een beetje opgeruimd te krijgen heh???
Neeeej gek... tuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:50 schreef vamperotica het volgende:
JEUJ!!!!
2 monsters die eeeeeeeven slapen!!![]()
![]()
![]()
Nou moet ikeigenlijk als een gek door het huis gaan razen om alles een beetje opgeruimd te krijgen heh???
Ik ook, de live versie graagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
IK WIL KEIHARDE PORNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben nog op mijn werk. Heb het wel druk gehad, maar ook veel gedaan. Ik word dan altijd een beetje hyper, tuuttuuttuuttuut, truus de mier is er niks bijquote:
Ja, ik ben er ook even aan het bijpraten met ddt, en ach ze zijn net zo kliekerig en humorloos als wij dus ik dacht dat ik het daar ook wel gezellig zou vindenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:10 schreef nokwanda het volgende:Ik zag dat er inmiddels in F&F ook een ouwehoer is.
De beestachtige versie?
Ik ben de hele dag nog niet buiten geweestquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:24 schreef Metro2005 het volgende:
brr wat is het KOUD
Tis bij mij thuis ook koud, dalijk maar even wat warms aan doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest![]()
Alleen even snel met de auto naar het winkelcentrum maar dat is ook niet echt buiten.
Is toch geen ramp. Wel grappig eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:47 schreef senesta het volgende:
Weet je, ik dacht dat elk subforum een ouwehoer had, niet dus!
Ik ben serieus verbaast.
Anders had ik hem geen ouwe hoer genoemt, is mijn schuld![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is toch geen ramp. Wel grappig eigenlijk.
Drukte al lang voorbij ...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:31 schreef senesta het volgende:Hoe is jullie dag, nog druk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |