ook goedemorgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef draculettetje het volgende:
nogmaals goede morgen metro en de rest die nog moet ontwaken
ff bij je provider kijken of er storingen zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:38 schreef Metro2005 het volgende:
Ik hoop dat mijn internet het hier blijft doen op mijn werkDoet flink raar. Dan wel verbinding, dan niet dan weer wel
ff poortje ompluggen met een collega... kan je zien of het aan de poort lagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:50 schreef Metro2005 het volgende:
Denk dat het aan de switch hier ligt aangezien mijn collega nergens last van heeft.
Zal hem straks wel even resetten
Net gedaan toevalligquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ff poortje ompluggen met een collega... kan je zien of het aan de poort lag
Ohjee wat heb je gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neuh ... kan gewoon niet meer lopenteveel spierpijn
Mogge draculettetjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:25 schreef draculettetje het volgende:
nogmaals goede morgen metro en de rest die nog moet ontwaken
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
Dat vraag ik me ook af.
Is mijn usericon te oudbollig trouwens?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef Metro2005 het volgende:
Is iedereen weer in slaap gevallen ofzo
Ik vond em leuk.. dat metrobordquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:52 schreef Metro2005 het volgende:
Heb mijn usericon maar weer gewijzigd, wil ook weer niet té oudbollig overkomen
Die staat er nu ook tochquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond em leuk.. dat metrobord
Ja dat vond dus iedereen behalve de FA/A's en in bijzonder nicky scheen het hilarisch te vinden scheen het.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
A good leader is a man that can face his mistakes.
en die hebben ze gewoon gemaakt.
katjes verzuipen doe je maar in ONZ.. en niet in F&F
Damn... dat woord...permban.... je wil niet weten wat ik lees met mijn vage ogenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:55 schreef senesta het volgende:
Ja en een ip ban en sommige een permban, al schijnt dat eigenlijk niet te bestaan op fok.
Immers boebiedoe had al eerder een permban en heeft toch het betreffende topic in ff geopend.
Maar goed het is gewoon erg jammer als er 16!! mods in 2 dagen weg zijn.
Inderdaad. Maar goed. Ik hou verder mijn mond over de leiding hier. Ik zou het wel anders doen mocht ik een forum hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik vind het echt niet te geloven.
wat een arrogante despoten hier.
goeiemorgen DVquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Ik heb heerlijk geslapenZonder slaappil
Nu lekker koffie en wakker worden
Muziek erbij en verder dan maar![]()
An die production![]()
ooowww,,, okay...zie.... ik ben te vaag voor woorden op het moment.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die staat er nu ook tochIk had eerst Fonzy uit happy days
![]()
Goede morgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goeiemorgen DV
Ik ga ook een bakkie zetten![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn... dat woord...permban.... je wil niet weten wat ik lees met mijn vage ogen![]()
Voorals als er eern woord met een s erin voorstaat.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Ga jij eens even snel koffie drinken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |