Daar ben ik mee bezig maar het resizen is een beetje lastigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:32 schreef nokwanda het volgende:
Misschien Barra's mooie foto in de OP erbij?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef nokwanda het volgende:
Hij is mooi hoor
Mir en ik zijn ons trouwens gezamelijk aan het bezatten.
een emmer is wat overdreven, Spa is ook lekkerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Nog niemand wakker
Wakker worden!!!!!
Koffie !!! Red bull!!!!!
Tudaaah Tudaaaaah.
Anders moet ik met een emmer water komen![]()
Over die overdosis red bull dusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een emmer is wat overdreven, Spa is ook lekker
Oh, ik heb nog even wat voor je opgezocht DV, moet je even in het goeiemorgen topic kijken
Camel is stukken lekkerder, alhoewel...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen moet ik even lucky strikes kopen. Lucky strike is mijn nieuwe merk. En ik hoop dat button vaak gaat winnen nog. Button
Alleen die naam al
Sowieso is de naam lucky strike de leukste naam voor sigaretten. En omdat honda lucky strike heeft, ben ik nu officieel honda fan
Lucky is toastedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Camel is stukken lekkerder, alhoewel...
Nooit lucky geprobeerd eigelijk
Spa blauw is net leiding waterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Over die overdosis red bull dus
Thanks for the info
Ik ben nu trouwens spa blauw aan het drinken naast de bullit.
Koffie genoeg voor vandaag, koffie smaakt goor af en toe.
Misschien dat ik die eens ga proberen weer een keer. Spa groen heb ik vroeger vaker gedronken. Laatste tijd niet meer. Spa blauw zit inderdaad geen koolzuur in. Tis wel rein water. Hier is het water al lekker uit de kraan, spa blauw is nog zachter.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Spa blauw is net leiding water
Spa groen - Marie-henriette is een stuk lekkerder
Hm, Ik heb enkel JPS, Camel, Camel Blue, Malboro, die zwarte anijs dingen, en nog een merk of 1 a 2 geprobeerd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lucky is toasted
Nee lucky smaakt best goed. Marlboro ben ik helemaal vanaf gestapt. Ook de streepjes-code van marlboro was niet aan mij besteedt
Awel, dat klopt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Misschien dat ik die eens ga proberen weer een keer. Spa groen heb ik vroeger vaker gedronken. Laatste tijd niet meer. Spa blauw zit inderdaad geen koolzuur in. Tis wel rein water. Hier is het water al lekker uit de kraan, spa blauw is nog zachter.
CD's of DVD'squote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Even nieuwe cd rippen.
Net 3 cd's van the matrix geripped, plus 1 cd van the x-files en nu nog 3 cd's en dan kunnen de cd's terug naar de bibliotheek
Camel blue heb ik ook gerookt een hele tijd. Plus West en lidl sigaretten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 06:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, Ik heb enkel JPS, Camel, Camel Blue, Malboro, die zwarte anijs dingen, en nog een merk of 1 a 2 geprobeerd.
Mijn begin was bij Camel, een wilde gok
En het is nog steeds mijn favo, alleen de Blue komt nu een beetje mijn keel uit.
ff weer terug naar de gewone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |