George Michael?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
En Paul Simon ook al niet.
De man is heel bekend. Heeft een ringbaardje.
Ik zeg toch weet ut niet, ik zeg maar wat, dat mag toch nog wel hier?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Clapton
George Michael? Is die al zou oud dan?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:56 schreef Neleos het volgende:
Steve Gibb?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:56 schreef Asmodian het volgende:
Engelbert Humpeldinck? Maar is die niet uit India?
Bingo...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:57 schreef Nemephis het volgende:
Roger Whittaker misschien?
ssssst... niet zeggen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
En dan moest de titel van het nummer ook nog he
Alsjeblieft niet! De vraag duurt me al lang genoeg. Ik gun hem die punt welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Laat die maar zitten, anders is dit topic ook zo vol.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:59 schreef Neleos het volgende:
Ik zal bij de deur van de FRS op de Oudegracht bivakkeren zodat ik het kan kopen zodra ze de winkel opengooienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar nu, lieve kindertjes, zitten jullie allemaal op het puntje van je stoel, natuurlijk. Jullie willen morgen allemaal naar de FRS rennen en dit geweldige nummer aanschaffen.
Pen en papier klaar?
Mooi.
"Mexican Whistler".
Daar zeg je me wat, ik vond het al zo Peruaans klinken...quote:
Doe maar lekker rustig aan hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nog meer van dit soort bagger hebben? Dan moet je even wachten tot ik de vorige topics heb geteld. Dan nog even een vraag goed beantwoorden en ik kan weer. Okee?
Okee.
Volgens mij heb jij dezelfde pagina als ik gelezenquote:
Nee, helemaal niet. Eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dezelfde pagina als ik gelezen
Yay, daar ben je!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:08 schreef lienelien het volgende:
Asmo vroeg waar ik bleef. Bij deze. Ik slaap wel bijna.![]()
![]()
Ik kom niet op die pagina's waar jij komtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dezelfde pagina als ik gelezen
Ik ook dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Eerste wat ik dacht
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:09 schreef geenaam het volgende:
Op andere luiaards? Zodat ze niet naar beneden hoeven? En dan 1 x per week denk ik.
Die gaan écht niet alleen maar over bananen hoor, heus!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kom niet op die pagina's waar jij komt![]()
Asmo +1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Asmodian het volgende:
1x per week - op de grond?
Yay!quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Supersheep het volgende:
Iedere 3e dinsdag van september. Op het toilet natuurlijk
neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Hoop gloorde voor mij!
Umm, ff vraag verzinnen
Als je nou ook nog een politica bent verdien ik wel een puntje vind ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]ik doe t ook op toilet en mijn moeder zegt dat ik ook een luiaard ben...
Ik geloof dat het juist woord 'luiwammes' wasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:11 schreef BwennieBren het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
wil je ook nog ff dat punt weg-editten?
Donequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
wil je ook nog ff dat punt weg-editten?
Mijn moeder is Indisch, haalt alle woorden door elkaar...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof dat het juist woord 'luiwammes' was
Toilet is te ver lopen voor mij.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:11 schreef BwennieBren het volgende:
Sweet memories......Ik woon niet meer bij mijn mamsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:15 schreef geenaam het volgende:
[..]
Toilet is te ver lopen voor mij.Ik laat het gewoon lekker lopen. Maar dan wel mijn moeder laten opruimen hè.
Slaap lekker, lieverdquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je maakt er wel een zooitje van.
't is laat.![]()
Ik ga slapen.
Of in elk geval een poging doen![]()
quote:
Hier...heb je een banaan. Als troostquote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier...heb je een banaan. Als troost
[afbeelding]
ik had een veel ingewikkelder antwoord verwacht, maar dit is fantastischquote:
tanine?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:21 schreef bofneger het volgende:
[..]
ik had een veel ingewikkelder antwoord verwacht, maar dit is fantastisch![]()
welke stof maakt rode wijn vaak stroef?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier...heb je een banaan. Als troost
[afbeelding]
eigenlijk is het tannine, maar dit is wel het goede antwoord. Hetzelfde effect krijg je als je een theezak erg lang in het hete water houdt.quote:
Dat wordt nog wat met die meetquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:22 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Bananen, Eieren, Eisbären, Flashen... We krijgen wel een boel inside-jokes hiero
ik ookquote:
Als je je banaan maar bij je houdtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat met die meet
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:25 schreef geenaam het volgende:
Asmo pas maar op hoor! Ik lig nog maar 303 punten achter op je!![]()
Ja hoor..die blijft stevig in z'n schilletjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je je banaan maar bij je houdt![]()
nu echt naar bed
Ik reken het goed! Asmodian + 1quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:31 schreef Asmodian het volgende:
Een poging van de Duitsers om tijdens WOI de Mexicanen tegen de VS op te zetten
Yay!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:32 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik reken het goed! Asmodian + 1
Hee... Het is niet mijn liedje... Dat zou tekort doen aan het genie van Roger...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:36 schreef geenaam het volgende:
Eigenlijk wilde ik een andere vraag stellen maar die was ik even vergeten.Die stel ik de volgende keer wel. Het was een vraag naar aanleiding van dat leuke liedje van je Daf. Maar eerst nog maar een vraag goed zien te beantwoorden.
quote:Vind me en volg me door gangen, eetzalen en mappen
Je moet volgen, verlaat deze academische fabriek
Je zal me vinden in de
Franz Ferdinandquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:39 schreef Asmodian het volgende:
Graag de artiest/band en volledige titel van het nummer met de volgende vertaalde lyrics
[..]
Hebbes!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:40 schreef lienelien het volgende:
[..]
Franz Ferdinand
The Dark Of The Matinee
Academic Factory deed het 'mquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hebbes!![]()
Kennelijk helemaal geen extra lyrics nodig
lienelien +1
Het was een vervolgvraagje op de vorige WOI-vraagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is vast die Franz Ferdinand die alles heeft gedaan hier...
Toevoegen? Gewoon haar oude entry even afstoffen lijkt me voldoende hoor...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef Asmodian het volgende:
En, lien, kunnen we je toevoegen aan het lijstje in de OP?![]()
![]()
Druppels en emmers... Mensen aan het Duitse hof wisten al sinds de eeuwwisseling dat die oorlog onafwendbaar was...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef geenaam het volgende:
Franz Ferdinand. Grote gevolgen had die dood toch ook..![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Toevoegen? Gewoon haar oude entry even afstoffen lijkt me voldoende hoor...
Dat klopt. Alhoewel dit toch wel de druppel was. Dus uiteindelijk had deze moord grote gevolgen maar je hebt gelijk dat die oorlog er toch wel zou komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:44 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Druppels en emmers... Mensen aan het Duitse hof wisten al sinds de eeuwwisseling dat die oorlog onafwendbaar was...
Ja, hoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef Asmodian het volgende:
En, lien, kunnen we je toevoegen aan het lijstje in de OP?![]()
![]()
Dat zeker... Daarmee is toch de gehele World Order veranderd...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:45 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat klopt. Alhoewel dit toch wel de druppel was. Dus uiteindelijk had deze moord grote gevolgen maar je hebt gelijk dat die oorlog er toch wel zou komen.
Yay!quote:
Ik hoop toch op vragen die wat meer kosten...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij gaat voor de categorie 50 cent?
da's nog eens een leuk ideequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had al ALGEMENE WETENSCHAP geopperd
Your powers of perception would have shamed the Greeks, Nemquote:
ach ja ik lees ook alleen maar Romeinse Dictator en ik weet r maar eenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:01 schreef Supersheep het volgende:
Nou, ik ben lekker wakker zie ik wel weer. Ik ben slapen. Trusten!
Dat was Sulla wel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:05 schreef kingjotte het volgende:
Was dat Sulla niet?
Ik zat ook al te puzzelenquote:
ligt eraan wat voor een vraagquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef BwennieBren het volgende:
Mag ik jullie even een vraagje tussendoor stellen, uiteraard niet voor n punt...
Dat plusje of minnetje naast je naam dat betekent toch dat je on of offline bent? Ik heb constant een minnetje terwijl ik toch online benquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef lienelien het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor een vraag![]()
Dat kan je bij 'wijzig profiel' aanpassenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:09 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dat plusje of minnetje naast je naam dat betekent toch dat je on of offline bent? Ik heb constant een minnetje terwijl ik toch online ben
Zuilen. Vroeger veel groter. Maar nu is het grootste deel van Zuilen een wijk van Utrecht. En een groot deel van de landerijen is naar Haarzuilens gegaan toen de familie Van Zuylen trouwde met de familie De Haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:07 schreef Nembrionic het volgende:
En hoe heet dat plaatsje nou?
Ligt in de gemeente Maarssen. Zat ik toch nog dichtbij..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:09 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Zuilen. Vroeger veel groter. Maar nu is het grootste deel van Zuilen een wijk van Utrecht. En een groot deel van de landerijen is naar Haarzuilens gegaan toen de familie Van Zuylen trouwde met de familie De Haar.
Oh dank je wel lienelienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:09 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat kan je bij 'wijzig profiel' aanpassen
iets van 'verberg laatste bezoek' en dan ja of nee dus, oid.
Kasteel De Haar... Ik heb een tijdje in Haarzuilens gewoondquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef geenaam het volgende:
Met kasteel "de haar". Of kasteel Haarzuilen. Daar kom ik niet uit op google.
Die plaats klinkt echt net of de gemiddelde leeftijd daar 60 is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:11 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Kasteel De Haar... Ik heb een tijdje in Haarzuilens gewoond
ja maar zat bij optiesquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah, je hebt het gevonden zie ik
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:15 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb in dit huis gewoond. Mijn adres was 'Brink 1, Haarzuilens'
En nu woon ik dus op de Utrechtse Biltstraat... Volgens Stanley ben ik het Monopoly-bord aan't afwerken
En daar staat JOUW huis bij...quote:Op de schilderachtige Brink in Haarzuilens kunt u na afloop van de rondleiding genieten van een lekker kopje koffie of thee.
Er staat daar een restaurant, 'Het Wapen van Haarzuylen'. Ik heb daar een jaartje boven gewoond.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
En daar staat JOUW huis bij...
Was het je trouwens opgevallen dat je het tot mijn sig geschopt hebt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bwa. Daar wen je aan. Je moest eens hier komen rondwandelen op een zondag...
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:26 schreef Nembrionic het volgende:
Toch niet een poppenversie van Collargol toch?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:29 schreef geenaam het volgende:
slabbertje?
ja zo'n spuugdoekje die je om de nek van je baby kan bindenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:29 schreef geenaam het volgende:
slabbertje?
Ja dat snap ik ook wel. Ik dacht dat het misschien de naam was. Alleen misschien is dat nog wel dommer en kon ik beter net doen of ik niet wist wat een slabbertje is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:30 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
ja zo'n spuugdoekje die je om de nek van je baby kan binden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Laat ik een gok doen: iets in de buurt van "Klein Duimpje"?
Dat is alvast goed en de naam van dit poppetje lijkt er heel veel opquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
MonChou!
Dit ga ik goedrekenenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:41 schreef geenaam het volgende:
munchichi
Die zijn weggelopen. Doen meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had vroeger heel veel van die knijpbeestjes..maar die zie ik ook nooit meer
Nah..SHE knijpt zelfquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn weggelopen. Doe meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meer
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die zijn weggelopen. Doe meisjes ook als je ze knijpt. Behalve SHE, die komt terug voor meer
anders was daffo nog eerder geweestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef geenaam het volgende:
Even voor de duidelijkheid voor jersky. Ik had jou post nog niet gezien toen ik zei dat die U een O moest zijn.
Oh ja, niet gezien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:44 schreef jersky het volgende:
[..]
anders was daffo nog eerder geweest
Shit..daar was een docu over op NL3quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:44 schreef geenaam het volgende:
Hoe heet de Nederlandse kunstfluiter die 2 maal wereldkampioen werd en in welke jaren werd hij dit. Naar aanleiding van dat leuke fluitliedje van je Daf.
Trusten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga mijn dochter van WoW afhalen, met r knuffelen en naar mijn mandjeEen fijne voortzetting van AKQ toegewenst, en voor later een goede nachtrust
Succes... Lijkt me niet makkelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef BwennieBren het volgende:
Ik ga mijn dochter van WoW afhalen, met r knuffelen en naar mijn mandjeEen fijne voortzetting van AKQ toegewenst, en voor later een goede nachtrust
Is t ook voor haar maar tis me gelukt en ze is eraf hoor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trusten!
Op slashdot.org staat een artikel dat 40% van de WoW spelers écht verslaafd is..
Ja duh. Dat zeg ik net.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef geenaam het volgende:
Klein hintje: Zijn achternaam klinkt Frans, tenminste dat vind ik.
Ten eerste is het Geenaam. En ten tweede: Oke trusten!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef Asmodian het volgende:
Ik ben bang dat ik het echt niet weet, Geennaam, anders had ik mezelf er niet van kunnen weerhouden
"I can resist everything, except temptation"
-Oscar Wilde
Mea maxima culpa in extremisquote:
Dan is het goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Mea maxima culpa in extremis
Zal't nooit meer doen
De beschrijving van zijn uiterlijk klopt precies!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zit m'n grijze massa te mishandelen. Ik ken 'm. Hij is niet echt knap. Zo'n dikkop met een brilletje.
K*T hoe heet die ook alweer?
Correct en nu de jaartallen nog!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Chatroe dan.
correct!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vorig jaar zeker? En dan voor het gemak 2004 ook maar.
Nee..hij woont in Mierloquote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geert Chatrou is een kunstfluiter, maar dat is een belg
Klopt, maar het is een Belg. Hij zat hier vorig jaar nog in de Laatste Show na zijn overwinning. Ik meen dat hij toen zij dat hij getrouwd was met een Nederlandse ofzoietsquote:
Geert Chatrou is een Nederlander. Woonachtig in Noord-Brabant. En ook al was hij Belg iedereen begreep toch wel wie ik bedoelde.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Geert Chatrou is een kunstfluiter, maar dat is een belg
Ikke niet dus stel maar een Bijbelvraag die Asmo mij nog beloofd had..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 04:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed. Gaat iedereen slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |