Nou, dan maak jij me weer aan het twijfelen.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:31 schreef lienelien het volgende:
oeh, ik vind 5 wel veel hoor. Ik heb het dan allang wel weer gezien
quote:Op woensdag 1 november 2006 14:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dan maak jij me weer aan het twijfelen.Vijf is veel als er lang over gedaan wordt. Maar het is zo voorbij als het gaat over onderwerpen die ik leuk vind. Ik probeer het van beide kanten te zien, snap je?
De OP is nog lang niet volquote:Op woensdag 1 november 2006 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waarom al die regels? Zo slecht gaat het nu toch niet?
Ik ookquote:Op donderdag 2 november 2006 11:36 schreef Neleos het volgende:
Ik vind dat er een maximaal aantal regels moet worden ingesteld.
Wie is voor?
maak je eigen FOK! poll zelf!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Ik weet allen niet hoe dat moet
![]()
Waarom zou ik die geven? Maakt mij niet uit als je me niet gelooftquote:Op maandag 6 november 2006 03:06 schreef Don_Tom het volgende:
eerst maar eens keiharde bewijzen zien!
quote:Op maandag 6 november 2006 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En over het filmpje in de OP: doe maar niet. Voorstel: tot het einde van topic 397 mogen er grappen over worden gemaakt (die ik waarschijnlijk allemaal al ken), en daarna dimmen. Deal?
Vooruit, omdat jij het bent mag 399 ook nogquote:Op maandag 6 november 2006 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
ben nog te laat ook om er flauwe grappen over te mogen maken.
![]()
Tim was iedereens favorietquote:Op maandag 6 november 2006 14:42 schreef MaJo het volgende:
OMG Tim ben jij dat?![]()
![]()
Je was een van mijn favorieten tijdens idols
Hoe kunnen we dat nou vergeten man! Je bent gewoon een Idols legendequote:Op maandag 6 november 2006 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vooruit, omdat jij het bent mag 399 ook nog
En ik had echt gedacht dat iedereen het al wel vergeten zou zijn, blijkbaar niet
Nope, op het moment van filmen zat ik in Finland op vakantie. Volgens mij verrekte ik die dag van de spierpijn omdat ik een dag eerder probeerde te snowboarden, voor het eerst in m'n levenquote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dat nou vergeten man! Je bent gewoon een Idols legende![]()
Deed je trouwens ook paar weken later mee aan die freakshow in het Gelredome met Herman, die Servische homo, klompenboer etc..?
verstandige keuzequote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Komt nog bij dat ik er sowieso weinig zin in had
Heb je destijd niet een singletje uitgebracht?quote:Op maandag 6 november 2006 20:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nope, op het moment van filmen zat ik in Finland op vakantie. Volgens mij verrekte ik die dag van de spierpijn omdat ik een dag eerder probeerde te snowboarden, voor het eerst in m'n leven
Komt nog bij dat ik er sowieso weinig zin in had
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |