*Glazen water van tafel haalt, kan het daar tenminste niet meer in stormen....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:59 schreef freud het volgende:
Hmmm, nog steeds orkaanseizoen op het forum zie ik... Moet ik dan uit pure noodzaak gewoon gaan werken vandaag??!!
Mogghhquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
*Glazen water van tafel haalt, kan het daar tenminste niet meer in stormen....
Om net te doen alsof er niks aan de hand is:
?
![]()
FOT heeft bijna geen moderatie nodig joh, naast de 550 pixel flitspalenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ga maar werken freud. Al is FOT tijdelijk in goede handen
Jah jah en waar waren wij vannacht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
MogghhJa doe maar een bak of 2 koffie
![]()
Effe nieuws spammen...
Op nog geen 100 meter afstand van kantoor
Hier de foto's op van de 2 branden dicht bij kantoor
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef freud het volgende:
Leuke poes YnskeZe kunnen zooooo cute doen he?
En dat heb je goed gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:04 schreef freud het volgende:
Heb net nog even een relaas in Zeg Shark.Bait en RonaldV, gezet. En nu ga ik even meezingen.
Ik ben in coma geweest van 00.30 tot/met 07.00 uur.. Ik ben onschuldig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah jah en waar waren wij vannacht?
Datis natuurlijk verdacht.... Te weinig geslapen vannacht? Op pad geweest?
Wifi? inbellen met gsm van de baas?quote:
Bouwketen zijn best modern hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wifi? inbellen met gsm van de baas?
Bij jou is het dus ook al een aanwezigheidspremiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef Mauro het volgende:
In de keet naast me hebben ze adsl aan laten leggen en daar heb ik via de WiFi weer contact mee
Fok!ken (en andere dingen) in de baas z'n tijd.
* freud meldt zichquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Bij jou is het dus ook al een aanwezigheidspremie
Ik heb op mijn werk ook amper tijd om te internetten...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb het een keer bekeken met mijn laptop. En er waren wel draadloze netwerken bij mijn werk, maar daar kon ik niet op.
Niet dat ik veel tijd zou hebben, maar in je pauze zou het leuk zijn
hahaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk ook amper tijd om te internetten...
Dat maakt het inderdaad veel lastigerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha![]()
Arme Marjo
ja, ik sta in een winkel als bij-/zaterdagbaantje, dus dat maakt het wat lastig
Ja, het gaat helemaal goedkomen hier. Wie zijn die verse modjes eigenlijk ? Ik ken ze niet/amper/nauwelijks/soms/af en toe.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
RonaldV en Shark hebben gewoon een ban voor onbepaalde tijd
Phoenix en Lord Dreamer, ze komen hier al langer, en doen hun werk goedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:28 schreef eL. het volgende:
[..]
Ja, het gaat helemaal goedkomen hier. Wie zijn die verse modjes eigenlijk ? Ik ken ze niet/amper/nauwelijks/soms/af en toe.
Wat Ynske zegtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Phoenix en Lord Dreamer, ze komen hier al langer, en doen hun werk goed
Eerlijk gezegd hoop ik van wel. Ik heb nog altijd de stille hoop dat de oude modjes gewoon terugkomen, al zal dat geen 1-2-3tje worden vrees ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:38 schreef k_man het volgende:
Dit is toch een tijdelijke oplossing?
ga daar maar neit vanuit...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:38 schreef k_man het volgende:
Dit is toch een tijdelijke oplossing?
De vraag is.....willen ze dat uberhauptquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga daar maar neit vanuit...
als ik lees hoe danny reageert denk ik neit dat de oude modjes van heel het forum terug komen jammer genoeg
Tuurlijk helpen wequote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef Phoenixx het volgende:
Niets is voor eeuwig, dus in dat opzicht is het inderdaad "tijdelijk" ja.
Dat je iets heel anders bedoelt snap ik dondersgoed en ik hoop dat je inziet dat ik hier liever géén mod geweest was. Maar het is nu eenmaal zoals het is en ik kan niet meer doen dan mijn best om het hier net zo leuk / goed / gezellig te houden als toen RonaldV en Shark.Bait hier modereerden.
Ik hoop dat jullie me daarbij willen helpen!!
Volgens mij had ik al een keer geslijmd bij je ergens in een draag hier een mod voor fot voor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef Phoenixx het volgende:
Dat je iets heel anders bedoelt snap ik dondersgoed en ik hoop dat je inziet dat ik hier liever géén mod geweest was. Maar het is nu eenmaal zoals het is en ik kan niet meer doen dan mijn best om het hier net zo leuk / goed / gezellig te houden als toen RonaldV en Shark.Bait hier modereerden.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef Phoenixx het volgende:
Dat moet wel lukken ja. Sterker nog, ik overwoog vannacht zelf nog of ik dat gat moest opvullen (als in écht tijdelijk), maar voor ik zelf een besluit kon nemen had ik al een ban te pakken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef Phoenixx het volgende:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:03 schreef k_man het volgende:
SHE is mod geworden?![]()
![]()
Dat is een van de meest labiele users hier.![]()
![]()
Huhquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:06 schreef eL. het volgende:
maar voor ik zelf een besluit kon nemen had ik al een ban te pakken..
Het is jammer dat het op een vreemde manier gegaan is, maar ik ben blij dat het gat is opgevuld met mensen die al bekend waren met het subforum en zelf ook plezier hebben in foto's maken. In het verleden hebben jullie al vaker klaar gestaan voor FOT, en dat is altijd op een leuke manier gegaan, dus ik verwacht niet dat je hier veel problemen zal krijgen van de users.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef Phoenixx het volgende:
dat was dan een heel korte ban hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:38 schreef eL. het volgende:
[..]
Ja, in ik denk 5 minuten na mijn eerste post vannacht..
Hij (?) post nu met eL. Niet met elcastelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat was dan een heel korte ban he
ik wist neit eens dat eL. een kloon wasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Hij (?) post nu met eL. Niet met elcastel
Weet niet of dat door de ban komt ofc, maar het lijkt me wel stiekem
Dan heb je echt liggen slapen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wist neit eens dat eL. een kloon was
Ja het vehraal boven je klopt helemaal. Ik was altijd elcastel, maar ben op een gegeven moment overgestapt op eL. (privé redenen) en onlangs ben ik voor MUUS weer naar mijn oude account gegaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:34 schreef Ynske het volgende:
ik wist neit eens dat eL. een kloon was
Hoest met MUUS?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:40 schreef eL. het volgende:
Ja het vehraal boven je klopt helemaal. Ik was altijd elcastel, maar ben op een gegeven moment overgestapt op eL. (privé redenen) en onlangs ben ik voor MUUS weer naar mijn oude account gegaan.
Dat weet bijna niemand.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef freud het volgende:
Hoest met MUUS?
quote:
Beetje demissionair op de winkel passen dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef Phoenixx het volgende:
fok!humorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:47 schreef Toeps het volgende:
Ook leuk om te lezen dat ik ook achter de schermen voor hoer en alles mag worden uitgemaakt, trouwens.![]()
Ja!quote:Maar Rondje NL wordt tof! Ik zal Fles (en mijn vriendje!) van de nodige versnaperingen voorzien onderweg.
En wat verbaast je dan aan deze benoeming?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:03 schreef k_man het volgende:
SHE is mod geworden?![]()
![]()
Dat is een van de meest labiele users hier.![]()
![]()
Ik word nogeens beroemd!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:27 schreef kwiebuske het volgende:
fLASH zag je nog in de krant van gisteren
![]()
![]()
Bijvoorbeeld in het Algemeen Dagbladquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:19 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
In welke krant stond je vermeldt Flash?
Tof man!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in het Algemeen Dagblad
[afbeelding]
En in de Leeuwarder Courant en in Twente Vandaag
jammer,anders was ik in friesland ergens gaan staanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[Treinen] iets met "Rondje Nederland" - Aanmeld en infotopic
21 t/m 25 augustus is het. En een tijdschema is teamgeheimDe vijand lurkt
Dank jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:05 schreef stil het volgende:
jammer,anders was ik in friesland ergens gaan staan![]()
Maar veel succes toegewenst.![]()
Dingen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef eL. het volgende:
Owwwwww, nu snap ik opeens dingen.
Goeiemorgen ook nog.
[afbeelding].
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:54 schreef Phoenixx het volgende:
Tussen die hordes gillende en flauwvallende bloedgeile meiden? Vast nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Fles! BN-er!Zie je me nog wel staan straks, vanaf je rode loper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |