quote:
Neuh...ik ga ook maar eens slapen, nog 2 dagen werken, dan heb ik vakantie.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef PoseidonVS het volgende:
Mooi het is tijd voor bed, morgen lezen we wel weer bij, geen gekke dingen doen hè, als ik er niet ben.
* jaloers is *quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Neuh...ik ga ook maar eens slapen, nog 2 dagen werken, dan heb ik vakantie.
Scheert-ie nou alle modjes over 1 kam?quote:Nog NOOIT is een groep mods zó destructief geweest in een poging zelf populariteit te winnen bij de users.
Ik heb dat hier op FOT ook nooit gemerktquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Scheert-ie nou alle modjes over 1 kam?
Ik ben t met m eens dat er veel mods populair wilden worden/zijn met hun kleurtje, maar hier op FOT heb ik dat toch nooit gemerkt
(nou loop ik ofc ook nog niet zó lang mee, maar toch)
Ow, en is t slecht van me dat ik hem hier quote en het er over heb achter zn rug enzo?
Hij bedoeld hier, naar mijn idee, de groep mee die nu ook gebanned is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Scheert-ie nou alle modjes over 1 kam?
Ik ben t met m eens dat er veel mods populair wilden worden/zijn met hun kleurtje, maar hier op FOT heb ik dat toch nooit gemerkt
(nou loop ik ofc ook nog niet zó lang mee, maar toch)
Ow, en is t slecht van me dat ik hem hier quote en het er over heb achter zn rug enzo?
idd... dus incl de FOT-ex-modjes... Die het modden totaal niet deden om populair te zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij bedoeld hier, naar mijn idee, de groep mee die nu ook gebanned is.
shitquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dat hier op FOT ook nooit gemerkt. En het klinkt idd alsof iedereen over 1 kam gaat..
Oh, en je bent zeker slecht, you will burn in hell!
dat bedoeld ie niet qua populariteit...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:27 schreef WurM het volgende:
[..]
idd... dus incl de FOT-ex-modjes... Die het modden totaal niet deden om populair te zijn
ik volg je ff niet meerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat bedoeld ie niet qua populariteit...
Het gaat niet van het willen van 1 op 1 populariteit van bijv. één mod bij een user ("kijk mij eens mod zijnquote:
Oww, zo...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Het gaat niet van het willen van 1 op 1 populariteit van bijv. één mod bij een user ("kijk mij eens mod zijn") maar de groep (van gebande mods) wilde hun standpunt "populair" maken (ik zie het meer als "bekend maken"). En door die actie, is de boel nu ontploft.
slaap lekker...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:47 schreef Xilantof het volgende:
Maar het is ondertussen al lang voorbij mijn bedtijd
Soms gebeurt er écht te veel op een dag. Nikon die met mooi nieuw spul komt, werken (waar je te laat aankomt omdat je nikon's nieuwe spul zit te bekijken), een relletje op een forum.
Fijne avond nog mensen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef elcastel het volgende:
Seg, wat is dit voor poppenkast ? Kan iemand me heteven uitleggen in 2 woorden, zodat een dronkon persoon het ook snapt. Godvergeten klotezooi.
*Glazen water van tafel haalt, kan het daar tenminste niet meer in stormen....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:59 schreef freud het volgende:
Hmmm, nog steeds orkaanseizoen op het forum zie ik... Moet ik dan uit pure noodzaak gewoon gaan werken vandaag??!!
Mogghhquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
*Glazen water van tafel haalt, kan het daar tenminste niet meer in stormen....
Om net te doen alsof er niks aan de hand is:
?
![]()
FOT heeft bijna geen moderatie nodig joh, naast de 550 pixel flitspalenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ga maar werken freud. Al is FOT tijdelijk in goede handen
Jah jah en waar waren wij vannacht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
MogghhJa doe maar een bak of 2 koffie
![]()
Effe nieuws spammen...
Op nog geen 100 meter afstand van kantoor
Hier de foto's op van de 2 branden dicht bij kantoor
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:41 schreef freud het volgende:
Leuke poes YnskeZe kunnen zooooo cute doen he?
En dat heb je goed gedaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:04 schreef freud het volgende:
Heb net nog even een relaas in Zeg Shark.Bait en RonaldV, gezet. En nu ga ik even meezingen.
Ik ben in coma geweest van 00.30 tot/met 07.00 uur.. Ik ben onschuldig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Jah jah en waar waren wij vannacht?
Datis natuurlijk verdacht.... Te weinig geslapen vannacht? Op pad geweest?
Wifi? inbellen met gsm van de baas?quote:
Bouwketen zijn best modern hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Wifi? inbellen met gsm van de baas?
Bij jou is het dus ook al een aanwezigheidspremiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:12 schreef Mauro het volgende:
In de keet naast me hebben ze adsl aan laten leggen en daar heb ik via de WiFi weer contact mee
Fok!ken (en andere dingen) in de baas z'n tijd.
* freud meldt zichquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Bij jou is het dus ook al een aanwezigheidspremie
Ik heb op mijn werk ook amper tijd om te internetten...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb het een keer bekeken met mijn laptop. En er waren wel draadloze netwerken bij mijn werk, maar daar kon ik niet op.
Niet dat ik veel tijd zou hebben, maar in je pauze zou het leuk zijn
hahaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:03 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk ook amper tijd om te internetten...
Dat maakt het inderdaad veel lastigerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha![]()
Arme Marjo
ja, ik sta in een winkel als bij-/zaterdagbaantje, dus dat maakt het wat lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |