Ik ben dan wel gelovig, maar dit strookt totaal niet met de Bijbelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet gelovig, maar hun idee over God is wel heel verwrongen.
In het begin zag je een t-shirt met de tekst:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:41 schreef Irrem het volgende:
Hun wensen andere mensen toch ook de dood en de hel toe?
Maar als mensen hun dood willen hebben, is het 'sick'.
Het strookt niet met jouw interpretatie/uitleg van de bijbel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:38 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik ben dan wel gelovig, maar dit strookt totaal niet met de Bijbel
Doet me aan iets denken dat dichter bij onze samenleving staat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Betty heeft niets in te brengen en is bang voor haar man.
Waar doel je op? Natuurlijk zijn er "hier" ook zat vrouwen die bang zijn voor hun man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doet me aan iets denken dat dichter bij onze samenleving staat.
Das beter gezegd, dank je.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het strookt niet met jouw interpretatie/uitleg van de bijbel.
Heb het idee dat het diehard OT'ers zijn.
En dan uit religieus oogpunt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar doel je op? Natuurlijk zijn er "hier" ook zat vrouwen die bang zijn voor hun man.
En helaas zijn ze niet toegekomen aan het nieuwe testament.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef Spanky78 het volgende:
Wel vreemd: ze hebben het over de joden, terwijl ze in essentie de god van de joden aanbidden, de wraakzuchtige en keiharde god uit het oude testament.
Zou er nou nooit een stelletje van die figuren finaal de tering in worden geslagen door rouwende mensen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef Posucice het volgende:
Vind het nog knap van die tegenprotestanten dat ze hun woede kunnen beheersen. Bijvoorbeeld die vrouw met MS of die lesbiënne.
Waarom je druk maken om een paar gekken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef Posucice het volgende:
Vind het nog knap van die tegenprotestanten dat ze hun woede kunnen beheersen. Bijvoorbeeld die vrouw met MS of die lesbiënne.
Omdat ze bijvoorbeeld een begrafenis verstoren?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom je druk maken om een paar gekken?
Haha, was hem zo te horen nog bijna gelukt...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie is die pepijn, die dacht dat hij wel 1 van die dames aan de haak kon slaan
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:30 schreef DrDentz het volgende:
Hij zal branden in de hel die smeerlap.
Pepijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie is die pepijn, die dacht dat hij wel 1 van die dames aan de haak kon slaan
http://www.sponsormijndocu.nl/Sponsor_Mijn_Docu/Blog.htmlquote:
Misschien zijn ze wel onder valse voorwendselen erheen gegaan, dat zou een mooi staaltje gonzo journalistiek zijn!quote:Another question we get a lot these days is what our perspective is on the beliefs of the Westboro Baptist Church. There isnt a short and simple answer to this question, but wed like to point out that we are not religious (Sorry Megan, Grace, Bekah). The rest of our views will become clear in our documentary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |