Nowhere In Africa was ook erg goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 05:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Der Untergang was wel aardig ja
Maar ik vind het toch jammer..
Dat is waarquote:Op maandag 26 februari 2007 06:26 schreef Timo20 het volgende:
Heb Das Leben der Andern niet gezien, maar hij moet wel heel erg goed zijn om beter te zijn dan Pan`s Labyrinth
Wanneer zou die er zijn dan? Komt de film nog in de bios hier? Zo te lezen niet he, maar misschien toch een kansje?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat me raden, de Koreaanse R3 Special Edition?
Dat is inderdaad een mooie editie mét DTS.
Alleen moet ik wachten op de R2 versie mét Nederlandse ondertiteling want ik denk ik weinig mensen in mijn omgeving zover kan krijgen een Spaanse film te kijken met Engelse ondertiteling. En dat zou zonde zijn, want iedere volwassene zou deze film moeten hebben gezien.
Het is helemaal geen schande om van zo'n film te verliezen.Ik vond El Laberinto del Fauno 'n mooie film,maar als ik eerlijk ben dan is Das Leben der Anderen gewoon 'n betere film.Terechte winnaar van deze Oscar.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen oscar voor beste buitenlandse film. Ik kan me niet voorstellen dat die moffenfilm beter is.
Ik heb 'm gisteren op import dvd bij Boudisque gekocht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Is de film al op DVD uit dan?
ja al een paar weken, heb zelf de R3 uitgave uit Koreaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Is de film al op DVD uit dan?
Moet je eens naar rottentomatoes gaan. Alleen maar tomaatjes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind hem een beetje overgewaardeerd op IMDB. ik wil niet zeggen dat het een slechte film is, dat zeker niet, maar ik vond het verhaal maar matig. de film draait overduidelijk op de cinematografie, voor mij is dat niet genoeg.
Bij Play is die 10 euro goedkoperquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren op import dvd bij Boudisque gekocht.
verkrijgbaar vanaf 15 meiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat ie in Amerika nog niet uit is. Het zal toch niet zo zijn dat ik hem moet importeren hè?
Dat is de adviesprijsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Tering, 35 dollar...Nou ja, ik zie wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef JelleS het volgende:
Hij gaat uiteindelijk toch nog hier in de bioscoop draaien, 26 april als het goed is.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef JelleS het volgende:
Hij gaat uiteindelijk toch nog hier in de bioscoop draaien, 26 april als het goed is.
Oh? Hier staat het toch nog steeds tussen de films die binnenkort verwacht worden:quote:Op woensdag 25 april 2007 07:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, pathé had het op de site staan maar daar is het vanaf gehaald.
Kunnen we de film nog in de bios verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien helpt het als je wat reacties in dit topic leest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef Borizzz het volgende:
Goede film?
Want in de Spaanse Burgeroorlog liepen overal faunen rond?quote:Op zondag 29 april 2007 17:27 schreef Molluck het volgende:
Ik heb hem vandaag gezien, wel heel mooi gemaakt idd, ik vond alleen voor mensen zonder kennis van de Spaanse Burgeroorlog de link tussen het sprookje en de werkelijkheid heel onduidelijk...
Het verzonnen sprookje had rechtstreekse verbanden met de geschiedenis in de Burgeroorlog aldus Toro, maar dat kwam er voor mij niet echt uit...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Want in de Spaanse Burgeroorlog liepen overal faunen rond?
Nee serieus, ik had vrij weinig achtergrondkennis, maar geen moeite mee, onder andere door de rijke en doeltreffende aankleding van beide achtergronden.
en dan koos je niet tuschinski?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Pathé ArenA
* Pathé De Kuip
* Pathé Scheveningen
* Pathé Tuschinski
Hmm ik ga normaliter altijd naar de munt, maar vooruit dan gaan we een keer naar ArenA
Ik vond alleen de scene waar het gezicht van een van de jagers tot pulp werd geslagen wat over de top. Het zag er ook niet realistisch/goed gemaakt uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:45 schreef Dodecahedron het volgende:
Mooie film. Interessant contrast.
Het gehak en gesnijd had wel wat minder gemogen van mij. Dat overschreeuwd het altijd een beetje, maar ja dat is mijn mening.
Inderdaad ja! Dat viel mij gister ook op toen ik em voor de 3e keer keek. Het ziet er te raar uit vind ik.. Maar ja dat is een heel klein iets op een meester filmquote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond alleen de scene waar het gezicht van een van de jagers tot pulp werd geslagen wat over de top. Het zag er ook niet realistisch/goed gemaakt uit.
Ik vond Vidal een beetje té robotachtig en houterig in die scene.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vond alleen de scene waar het gezicht van een van de jagers tot pulp werd geslagen wat over de top. Het zag er ook niet realistisch/goed gemaakt uit.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef Smeich het volgende:
Mijn teller staat op vierZit toch ook te twijvelen of ik ook naar de bios moet...
Toch nog steeds benieuwd of iemand hier wat mee kan.. ik ben nog steeds puzzled about it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic
Je kan niet een spoilertag in de quote en daaronder nog een spoilertag hebben?
Fuck you Jane Austen!
Als jij wel weet wat realistisch is als het aankomt op het tot pulp slaan van iemands neus met de onderkant van een fles, hoop ik jou iig niet tegen te komen in een donker steegje...quote:Op zondag 6 mei 2007 11:31 schreef Wepeel2 het volgende:
Het zag eruit als een rubberen dummy. Dat bedoel ik. Ik neem aan dat als ik iemand in elkaar sla zijn gezicht niet opeens verandert in een rubberen dummy.quote:Op maandag 7 mei 2007 08:52 schreef japzooi het volgende:
[..]
Als jij wel weet wat realistisch is als het aankomt op het tot pulp slaan van iemands neus met de onderkant van een fles, hoop ik jou iig niet tegen te komen in een donker steegje...
Naar wat voor bioscoop ben jij geweest dat je de volgende dag terug moet komen voor de andere helft?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:22 schreef KonnieKipke het volgende:
Vandaag de ene helft gezien.. Morgen de andere helft.. Eigenlijk zoek ik al naar een goede HDTV-rip, maar moet het helaas met DVD doen. Wonderschone fantasy. Dergelijke films worden er niet veel gemaakt. Neverendingstory maar dan anders
De dvd is al een maandje of meer uit hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Naar wat voor bioscoop ben jij geweest dat je de volgende dag terug moet komen voor de andere helft?
Voor de prachtige opnames in het bos zou ik graag zien dat deze film snel op Bluray of HD-DVD wordt uitgebracht.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
De dvd is al een maandje of meer uit hoor.
Of hij moet hem enkel gedownload hebben.
Maar mensen die downloaden en bij goede films de dvd vervolgens niet kopen zijn zielige kankerhomo's, dus dat zal wel niet.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef Smeich het volgende:
Mijn teller staat op vierZit toch ook te twijvelen of ik ook naar de bios moet...
Toch nog steeds benieuwd of iemand hier wat mee kan.. ik ben nog steeds puzzled about it
Wat een taal voor zo'n serieus forum.quote:Op zondag 20 mei 2007 02:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
De dvd is al een maandje of meer uit hoor.
Of hij moet hem enkel gedownload hebben.
Maar mensen die downloaden en bij goede films de dvd vervolgens niet kopen zijn zielige kankerhomo's, dus dat zal wel niet.
Inmiddels staat hij in 1080P op usenet met een goede DTS track.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:31 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Voor de prachtige opnames in het bos zou ik graag zien dat deze film snel op Bluray of HD-DVD wordt uitgebracht.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Hoedjes het volgende:
Net gezien (R1, spaans met engelse ondertitels). Adembenemend mooi gefilmd. Bizarre combi van fantasy en geweld. Top film. imdb: 8.5 rotentomatoes: 8.6 oscars: 3, allemaal absoluut terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |