Moet je eens naar rottentomatoes gaan. Alleen maar tomaatjes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef Byte_Me het volgende:
ik vind hem een beetje overgewaardeerd op IMDB. ik wil niet zeggen dat het een slechte film is, dat zeker niet, maar ik vond het verhaal maar matig. de film draait overduidelijk op de cinematografie, voor mij is dat niet genoeg.
Bij Play is die 10 euro goedkoperquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:28 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik heb 'm gisteren op import dvd bij Boudisque gekocht.
verkrijgbaar vanaf 15 meiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het een beetje raar dat ie in Amerika nog niet uit is. Het zal toch niet zo zijn dat ik hem moet importeren hè?
Dat is de adviesprijsquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:56 schreef wonderer het volgende:
Tering, 35 dollar...Nou ja, ik zie wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef JelleS het volgende:
Hij gaat uiteindelijk toch nog hier in de bioscoop draaien, 26 april als het goed is.
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:46 schreef JelleS het volgende:
Hij gaat uiteindelijk toch nog hier in de bioscoop draaien, 26 april als het goed is.
Oh? Hier staat het toch nog steeds tussen de films die binnenkort verwacht worden:quote:Op woensdag 25 april 2007 07:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, pathé had het op de site staan maar daar is het vanaf gehaald.
Kunnen we de film nog in de bios verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien helpt het als je wat reacties in dit topic leest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef Borizzz het volgende:
Goede film?
Want in de Spaanse Burgeroorlog liepen overal faunen rond?quote:Op zondag 29 april 2007 17:27 schreef Molluck het volgende:
Ik heb hem vandaag gezien, wel heel mooi gemaakt idd, ik vond alleen voor mensen zonder kennis van de Spaanse Burgeroorlog de link tussen het sprookje en de werkelijkheid heel onduidelijk...
Het verzonnen sprookje had rechtstreekse verbanden met de geschiedenis in de Burgeroorlog aldus Toro, maar dat kwam er voor mij niet echt uit...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Want in de Spaanse Burgeroorlog liepen overal faunen rond?
Nee serieus, ik had vrij weinig achtergrondkennis, maar geen moeite mee, onder andere door de rijke en doeltreffende aankleding van beide achtergronden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |