En dan te bedenken dat de faun Pan gespeeld werd door een ras-Amerikaan Doug Jones die voor het spelen in deze film geen woord Spaans sprak. En naast het leren van zijn eigen tekst, ook de teksten van Ofelia moest kennen en ondanks de gebrekkige zicht in zijn pak in staat moest zijn om op de juiste tijd de teksten te timen. Het Amerikaanse accent is trouwens totaal niet terug te horen, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:40 schreef Arcee het volgende:
Ik vond de stem van die faun wel cool.
Sowieso vind ik Spaans een extreem coole taal.
Laat me raden, de Koreaanse R3 Special Edition?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:15 schreef pascalheister het volgende:
de dvd verwacht ik volgende week, dan ook maar eens kijken
Het is dan ook nagesynchroniseerdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de faun Pan gespeeld werd door een ras-Amerikaan Doug Jones die voor het spelen in deze film geen woord Spaans sprak. En naast het leren van zijn eigen tekst, ook de teksten van Ofelia moest kennen en ondanks de gebrekkige zicht in zijn pak in staat moest zijn om op de juiste tijd de teksten te timen. Het Amerikaanse accent is trouwens totaal niet terug te horen, waarvoor hulde.![]()
Doug Jones zou eigenlijk een Oscar-nominatie moeten krijgen voor Beste Mannelijke Bijrol.
Jammerlijk genoeg zijn de Academy Awards daar nog niet klaar voor.![]()
Heb de Duitse inzending nog niet gezien, maar het is fout om te denken dat Duitsland geen goeie films kan maken. Afgelopen jaar flink veel buitenlandse films gekeken en ben daarbij een aantal erg leuke films tegen gekomen van onze oosterburen.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen oscar voor beste buitenlandse film. Ik kan me niet voorstellen dat die moffenfilm beter is.
Nowhere In Africa was ook erg goed.quote:Op maandag 26 februari 2007 05:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Der Untergang was wel aardig ja
Maar ik vind het toch jammer..
Dat is waarquote:Op maandag 26 februari 2007 06:26 schreef Timo20 het volgende:
Heb Das Leben der Andern niet gezien, maar hij moet wel heel erg goed zijn om beter te zijn dan Pan`s Labyrinth
Wanneer zou die er zijn dan? Komt de film nog in de bios hier? Zo te lezen niet he, maar misschien toch een kansje?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat me raden, de Koreaanse R3 Special Edition?
Dat is inderdaad een mooie editie mét DTS.
Alleen moet ik wachten op de R2 versie mét Nederlandse ondertiteling want ik denk ik weinig mensen in mijn omgeving zover kan krijgen een Spaanse film te kijken met Engelse ondertiteling. En dat zou zonde zijn, want iedere volwassene zou deze film moeten hebben gezien.
Het is helemaal geen schande om van zo'n film te verliezen.Ik vond El Laberinto del Fauno 'n mooie film,maar als ik eerlijk ben dan is Das Leben der Anderen gewoon 'n betere film.Terechte winnaar van deze Oscar.quote:Op maandag 26 februari 2007 04:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Geen oscar voor beste buitenlandse film. Ik kan me niet voorstellen dat die moffenfilm beter is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |