Lekker een uurtje gaan zitten schijten mag wel een helpen,met eenquote:
Juist!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:24 schreef bvvt het volgende:
Nou Nou Nou -XX-, dat valt me nou van je tegen.
Je hebt al zoveel lessen gehad in "hoe maak ik een OP" - Hoe kan het dan dat je nog altij dniet durft om de OP te maken?
Is het de schaamte om met je persoonlijke voorkeur op de proppen te komen?
Of loopt het dun door de broek in angst voor onze ongebreidelde commentaren?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lekker een uurtje gaan zitten schijten mag wel een helpen,bet een![]()
Jij zat ook al te wachten Wooo00OO00OOTtTT!!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom had je geen nieuw topic geopend![]()
NOOOOOHHHH!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:29 schreef -XX- het volgende:
Ik zat ook te wachten!
!
..
Ik dacht dat het vanzelf ging!maar nee!
![]()
En wat betekend loitumaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NOOOOOHHHH!
Dat gaat niet vanzelf [afbeelding]
![]()
Sportkillsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben kapot .. 3 dagen achter elkaar fitness is teveel voor me
Mijn maag heeft mij de oorlog verklaard ..
Oorlog in je maagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
Hier draade hetallemaal omquote:
Deze vraag speel ik doorquote:
Buikspierkramp of darmkrampenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hier draade hetallemaal om
De laatste post van -XX- in het vorige topic
schandalig
Is ook nog al heftigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
quote:
Geen krampen .. Mijn maag schreeuwt om ongezond voer .. Terwijl ik zo hard gewerkt heb de laatste week ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Buikspierkramp of darmkrampen![]()
Oh, geef maar geen antwoord. Je weet maar nooit wie er dan nog meer in dit topic gaan posten![]()
thee lepel! HALLOquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef tlepel het volgende:
iemand ook met een ducati hier aanwezig
Makster komt het digst bij in de buurt met zijn caviaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef tlepel het volgende:
iemand ook met een ducati hier aanwezig
Chocolade!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Geen krampen .. Mijn maag schreeuwt om ongezond voer .. Terwijl ik zo hard gewerkt heb de laatste week ..
Met jou kan ik praten .. Ik heb vorig jaar wel aardig gefitnesst maar 7 maanden niet gesport en dan nu opeens weer heftig sporten ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Is ook nog al heftig
jaren niets gedaan en dan in eens vol 3x in de week naar de firtness
Das hefige shit voor je lijf
dat scheeuwt nu om ETEN
Leer een appel of banaan lekker te vinden!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten .. Ik heb vorig jaar wel aardig gefitnesst maar 7 maanden niet gesport en dan nu opeens weer heftig sporten ..
Ja right ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leer een appel of banaan lekker te vinden!Het zit tussen je oren dat ongezond voedsel lekker is
omdat het ongezond is, denk je van het is ongezond maar wel lekker
maar eigenlijk is gezond voer ook wel lekker, maar omdat er gezond voor staat vind je het niet zo leuk! omdat het gezond is want het is gezond
maar eigenlijk is het wel lekker!
EHHHHHHHHHHH WTF!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NOOOOOHHHH!
Dat gaat niet vanzelf [afbeelding]
![]()
goedenavond..alles goed daar..wat posten jullie veel zeg..ben net nieuw hier..wil niet gelijk klagen hoor en heb er niets op tegen maar dat viel me gewoon opquote:
Jij bent vast zo'n serieuse droogklootquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:42 schreef tlepel het volgende:
[..]
goedenavond..alles goed daar..wat posten jullie veel zeg..ben net nieuw hier..wil niet gelijk klagen hoor en heb er niets op tegen maar dat viel me gewoon op
Ola, welkom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:42 schreef tlepel het volgende:
[..]
goedenavond..alles goed daar..wat posten jullie veel zeg..ben net nieuw hier..wil niet gelijk klagen hoor en heb er niets op tegen maar dat viel me gewoon op
Inderdaad, vraag maar raak!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ola, welkom.
Je went er snel genoeg aan.
Had je een vraag over een specifieke Ducati of wil je er een...
Stel je even voor, dat is altijd makkelijk![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag maar raak!
Je krijgt hier serieuze antwoorden!![]()
.....................![]()
Doe net als ik, ik volg een spruitjes dieetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja right ..
Banaan ...
Appel gaat nog maar daar hou ik totaal niet van .. Dan maar honger lijden
ik ben dus nieuw en zat vanmiddag een beetje te surfen.zodoende ben ik bij jullie uitgekomen..mijn vriend en ik hebben een ducati 916.hiervoor een 750 supersport en we willen in de toekomst een 999quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag maar raak!
Je krijgt hier serieuze antwoorden!![]()
.....................![]()
sirieuse droogkloot.ik? ach nee helemaal niet mallootquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n serieuse droogkloot!
![]()
Ben nu echt weg![]()
ik ben bang voor vrachtwagens op de weg.ook als ik in de auto zit...daarom ook geen autorijbewijs..ik heb wel sinds kort een snorscooter en daarmee hoopt mijn vriend dat dit een begin is om in de toekomst wel mijn rijbewijs te halen..deze scooter rijd 40 dus in verhouding met duc ga ik erg langzaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:08 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik weer, ff kort gebadderd ...
tlepel, mag ik vragen waarom je zelf niet overweegt om je rijbewijs te halen ? Kunnen jullie samen rijden (elk op eigen motor) .. Lijkt mij super om dat ooit te kunnen met m'n vriendin ..
Overigens ben ik vrijgezel, gaat om de toekomst ..
hierquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
Waar is iedereen ?
Edit: ik ben pleite, tot morgen
Niemand noemt mij malloot!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:08 schreef tlepel het volgende:
[..]
sirieuse droogkloot.ik? ach nee helemaal niet malloot
Mooie kleuren combinatie wel!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:25 schreef Dark0z het volgende:
De topics vliegen ook snel voorbij.... Mijn vorige post was 2 topics terugmoest het helemaal terug zoeken.
Maare,
weet iemand nog een motorpak die een beetje bij mijn motor past, maar het moet niet precies dezelfde kleuren, want over 2 a 3 jaar neem ik toch weer een ander. Dus het moet eigenlijk beetje overal bij passen. Mijn motor is metallica rood met wit. foto'tje:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef hollander172 het volgende:
Kom ik toch in [KPD] de zus van -XX- tegen.![]()
![]()
[afbeelding]
Top filmpjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:40 schreef hicham het volgende:
Circuitfilmpje
Pimber en ik hebben vandaag weer ff gestuurd op cirque du soleil ZandvoortDeze keer met camera, ik heb een filmpje geupload met 3 laps erop. Eerste lap die je ziet is de tweede opwarmronde van de sessie. Pimber wist dat echter niet dus die zat de hele tijd te prikken achter me. Bedoeling was eigenlijk dat pimber begon met filmen na de opwarmrondes, als je mij ziet zwaaien op de film dan bedoel ik 'nu gaan we knallen, begin met filmen!
' maar pimber begreep dat als 'haal mij maar in!
'
Verders nogal trillerig beeld maar dat komt door de overijverige image stabilizer van de camera, die raakt nogal in de war op de motor dus dat gaat de volgende keer uit. Ah fijn, see for yourselfOp de andere 2 laps rijd ik achter pimber in plaats van voor de camera
[[url=http://www.alt-072.nl/filedump/video/20060809_circuitdag_zandvoort.jpg]afbeelding][/url]
Circa 80 MB, 7 minuten en 24 seconden. Enjoy full screen![]()
Mede mogelijk gemaakt door Gawaine Camerasteunen B.V. ®
Oj tlepelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef tlepel het volgende:
[..]
ik ben dus nieuw en zat vanmiddag een beetje te surfen.zodoende ben ik bij jullie uitgekomen..mijn vriend en ik hebben een ducati 916.hiervoor een 750 supersport en we willen in de toekomst een 999
Ikzelf heb geen rijbewijs.zit achterop...heb wel soms op mijn mini ducati gereden maar de blauwhelmen hebben me al 2 keer van de weg gehaald omdat een mini niet op de openbare weg mag komen..Gelukkig hebben ze me beide keren niet het lef gehad om mijn mini duc tot postzegel formaat te verbouwen en hebben ze hem niet in beslag genomen.
2 keer per jaar doen we een vro cursus op het politiecircuit in lelystad die dan in de middag word gevuld met circuit rijden en dus gewoon gummen.soms zit ik daarbij achterop maar mijn vriend houd zoveel van me dat bang is dat mij wat gebeurt en om die reden laat ik hem dan alleen rijden..
we zijn vorig jaar naar frankrijk geweest 2 dagen en hebben daar op het circuit van folembray gereden...wat erg gaaf en mooi was om te doen..1 nadeel de franse wet staat niet toe dat een duo op het circuit rijd..dat was voor mij dus aan de kant staan.de pret en kik was er niet minder om
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
jaja.. ik maak em al...![]()
[afbeelding]
Doe ik eindelijk iets goed?quote:
Kratjuh moet eiwitten binnenkrijgen, bijvoorbeeld uit kipfilet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leer een appel of banaan lekker te vinden!Het zit tussen je oren dat ongezond voedsel lekker is
omdat het ongezond is, denk je van het is ongezond maar wel lekker
maar eigenlijk is gezond voer ook wel lekker, maar omdat er gezond voor staat vind je het niet zo leuk! omdat het gezond is want het is gezond
maar eigenlijk is het wel lekker!
EHHHHHHHHHHH WTF!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:59 schreef tlepel het volgende:
ik ben dus nieuw
Wie, wat waar kan ik dat vinden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:35 schreef hollander172 het volgende:
Kom ik toch in [KPD] de zus van -XX- tegen.![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:40 schreef hicham het volgende:
Pimber en ik hebben vandaag weer ff gestuurd op cirque du soleil Zandvoort
Dat moet dan wel idioot hard gaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:01 schreef worldpimber het volgende:
Eerste sessie met blauw ging echt damn slecht, met de opwarm ronde reed de groep me al kwijt en reed ik in me eentje ergens achteraf rond.Cricuit was natuurlijk groter als ik verwacht had en al die bochten kende ik niet
(tip popijn
)
Pas nog iets aan software geinstalleerd of verandert qua hardware?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:23 schreef Gawaine het volgende:
Ik heb ze allebei al opnieuw geinstalleerd maar hij blijft ze verkeerd herkennen![]()
CloneDVD en AnyDVD maar ik heb gisterenavond nog dvd's gebrand (met Nero) enquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pas nog iets aan software geinstalleerd of verandert qua hardware?
Ja dat had ik al gedaan, bij het herstarten herkent hij ze weer en maar hangt ze aanquote:CD en DVD speler verwijderen in apparaatbeheer en herstarten?![]()
bwt to the rescue ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:23 schreef Gawaine het volgende:
Helppppppp mijn pc is in opstand gekomen.
Hij draait de cd en de dvd brander om.
Hij herkend beide wel alszijnde aanwezig maar als ik zeg dat de dvd brander open moet opent hij de cd brander![]()
ook worden dvd's niet herkent in de dvd speler.![]()
Ik heb ze allebei al opnieuw geinstalleerd maar hij blijft ze verkeerd herkennen![]()
help
quote:
Saai zonder geluidquote:Ik ga na deze post het filmpje kijken.![]()
![]()
Waarom kom je altijd met buiten-PTA'se taferelen aanzetten, de meeste mensen hier komen alleen in PTA of zelfs alleen Fok!MCquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef hollander172 het volgende:
Matige grap trouwens van de stakende mods.![]()
Egwelquote:
Tijdens het rijden let je daar toch niet op, tis continu volgas.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga na deze post het filmpje kijken.![]()
![]()
Edit. die Pimber mag zijn olie wel eens verversen.
Hele tijd de naald boven de 9.500 Rpm..totaan max.![]()
![]()
Ga nou maar rijden noob, je kan zelfs in de meest simpele groep gaan zitten. Ideaal moment om danwel met of zonder rijbewijs lekker los te gaan en te leren rijden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
aangezien ik nog niet weet of ik dan ga rieden of alleen kieken
Is het al bekend dat het een grap is dan? Ik zie Danny met z'n paard er wel voor aan dat soort dingen te doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:35 schreef hollander172 het volgende:
Matige grap trouwens van de stakende mods.![]()
Gaat meer om financien + achterband is niet echt profielvol meer waardoor die ook nog eens venieuwd moet worden om door de keuring te komen + lekker te rijdenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ga nou maar rijden noob, je kan zelfs in de meest simpele groep gaan zitten. Ideaal moment om danwel met of zonder rijbewijs lekker los te gaan en te leren rijden.![]()
Omdat ik die niet hebquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
En anders geef je gewoon even antwoord op mijn vragen![]()
Ohquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:12 schreef Worldbeater het volgende:
Maar hij is gewoon veel nauwkeuriger dan de oude, en veel duurdere optische muis die soms ging haperen. Vooral huilen bij selecties in Photoshop.
En voor dat haperen waren we nou juist blij van het aloude balletje af te zijn.![]()
![]()
Met een beetje rommelen moet er toch wel uit te komen zijn.quote:
quote:Waarom kom je altijd met buiten-PTA'se taferelen aanzetten, de meeste mensen hier komen alleen in PTA of zelfs alleen Fok!MC
Punt 1, zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:09 schreef BazzieK het volgende:
Gaat meer om financien + achterband is niet echt profielvol meer waardoor die ook nog eens venieuwd moet worden om door de keuring te komen + lekker te rijden
En dat is zowel in Windows als in Nero?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:41 schreef Gawaine het volgende:
Ja dat had ik al gedaan, bij het herstarten herkent hij ze weer en maar hangt ze aan
de verkeerde. Hij zegt dus gewoon dat I de dvd is en H de cd wat klopt maar
als ik de dvd eject gaat de cd open![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:03 schreef worldpimber het volgende:
..en toen ik boven stond en wilde vertrekken dacht ik nog "Shit, olie was laastst beneden peil" 2L fles meegenomen en na de 3 sessies 20 minuten knallen, had ik in de pauze even tijd om die bij te vullen.
![]()
Schade was reeds aangericht.
Wordt mijn hok niet gekeurd dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met een beetje rommelen moet er toch wel uit te komen zijn.![]()
Instellingen in Nero nog van toepassing, enz, enz.![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Punt 1, zeg dat dan meteen.Punt 2, versleten achterband is ideaal op het circuit.
Je rijdt toch alleen op de zijkanten.. en daar is vast nog profiel zat.![]()
Wat keuring.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
Wordt mijn hok niet gekeurd dan?En moet ook nog heen en weer komen en niet iedereen is een canvasridder zoals de lims
Van die andere liet de linkermuisknop vaak zelf los los als je hem juist ingedrukt hield zoals bij selecties in PSD.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
Heb ook al tijden een nieuwe muis nodig, deze klikt steeds vaker vanzelf dubbel, best kut.![]()
Mooi gezegd.quote:
Heb eerst de ochtend gereden en de middag gevlagd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
Je bent vergeten of je vandaag alleen hebt gereden of gevlagtNoobiestrol
![]()
* * is jaloers dat ze hier geen circuitje in de buurt hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb eerst de ochtend gereden en de middag gevlagd.
jij hebt tenminste nog dijkjes.... moet je hier eens gaan zoeken naar een leuk stukje wegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
* * is jaloers dat ze hier geen circuitje in de buurt hebben![]()
:^quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
* * is jaloers dat ze hier geen circuitje in de buurt hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |