Lekker een uurtje gaan zitten schijten mag wel een helpen,met eenquote:
Juist!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:24 schreef bvvt het volgende:
Nou Nou Nou -XX-, dat valt me nou van je tegen.
Je hebt al zoveel lessen gehad in "hoe maak ik een OP" - Hoe kan het dan dat je nog altij dniet durft om de OP te maken?
Is het de schaamte om met je persoonlijke voorkeur op de proppen te komen?
Of loopt het dun door de broek in angst voor onze ongebreidelde commentaren?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lekker een uurtje gaan zitten schijten mag wel een helpen,bet een![]()
Jij zat ook al te wachten Wooo00OO00OOTtTT!!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom had je geen nieuw topic geopend![]()
NOOOOOHHHH!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:29 schreef -XX- het volgende:
Ik zat ook te wachten!
!
..
Ik dacht dat het vanzelf ging!maar nee!
![]()
En wat betekend loitumaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NOOOOOHHHH!
Dat gaat niet vanzelf [afbeelding]
![]()
Sportkillsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben kapot .. 3 dagen achter elkaar fitness is teveel voor me
Mijn maag heeft mij de oorlog verklaard ..
Oorlog in je maagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
Hier draade hetallemaal omquote:
Deze vraag speel ik doorquote:
Buikspierkramp of darmkrampenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:34 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hier draade hetallemaal om
De laatste post van -XX- in het vorige topic
schandalig
Is ook nog al heftigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
quote:
Geen krampen .. Mijn maag schreeuwt om ongezond voer .. Terwijl ik zo hard gewerkt heb de laatste week ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Buikspierkramp of darmkrampen![]()
Oh, geef maar geen antwoord. Je weet maar nooit wie er dan nog meer in dit topic gaan posten![]()
thee lepel! HALLOquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef tlepel het volgende:
iemand ook met een ducati hier aanwezig
Makster komt het digst bij in de buurt met zijn caviaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef tlepel het volgende:
iemand ook met een ducati hier aanwezig
Chocolade!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Geen krampen .. Mijn maag schreeuwt om ongezond voer .. Terwijl ik zo hard gewerkt heb de laatste week ..
Met jou kan ik praten .. Ik heb vorig jaar wel aardig gefitnesst maar 7 maanden niet gesport en dan nu opeens weer heftig sporten ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
Is ook nog al heftig
jaren niets gedaan en dan in eens vol 3x in de week naar de firtness
Das hefige shit voor je lijf
dat scheeuwt nu om ETEN
Leer een appel of banaan lekker te vinden!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:37 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten .. Ik heb vorig jaar wel aardig gefitnesst maar 7 maanden niet gesport en dan nu opeens weer heftig sporten ..
Ja right ..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leer een appel of banaan lekker te vinden!Het zit tussen je oren dat ongezond voedsel lekker is
omdat het ongezond is, denk je van het is ongezond maar wel lekker
maar eigenlijk is gezond voer ook wel lekker, maar omdat er gezond voor staat vind je het niet zo leuk! omdat het gezond is want het is gezond
maar eigenlijk is het wel lekker!
EHHHHHHHHHHH WTF!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NOOOOOHHHH!
Dat gaat niet vanzelf [afbeelding]
![]()
goedenavond..alles goed daar..wat posten jullie veel zeg..ben net nieuw hier..wil niet gelijk klagen hoor en heb er niets op tegen maar dat viel me gewoon opquote:
Jij bent vast zo'n serieuse droogklootquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:42 schreef tlepel het volgende:
[..]
goedenavond..alles goed daar..wat posten jullie veel zeg..ben net nieuw hier..wil niet gelijk klagen hoor en heb er niets op tegen maar dat viel me gewoon op
Ola, welkom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:42 schreef tlepel het volgende:
[..]
goedenavond..alles goed daar..wat posten jullie veel zeg..ben net nieuw hier..wil niet gelijk klagen hoor en heb er niets op tegen maar dat viel me gewoon op
Inderdaad, vraag maar raak!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ola, welkom.
Je went er snel genoeg aan.
Had je een vraag over een specifieke Ducati of wil je er een...
Stel je even voor, dat is altijd makkelijk![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag maar raak!
Je krijgt hier serieuze antwoorden!![]()
.....................![]()
Doe net als ik, ik volg een spruitjes dieetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:41 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja right ..
Banaan ...
Appel gaat nog maar daar hou ik totaal niet van .. Dan maar honger lijden
ik ben dus nieuw en zat vanmiddag een beetje te surfen.zodoende ben ik bij jullie uitgekomen..mijn vriend en ik hebben een ducati 916.hiervoor een 750 supersport en we willen in de toekomst een 999quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag maar raak!
Je krijgt hier serieuze antwoorden!![]()
.....................![]()
sirieuse droogkloot.ik? ach nee helemaal niet mallootquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jij bent vast zo'n serieuse droogkloot!
![]()
Ben nu echt weg![]()
ik ben bang voor vrachtwagens op de weg.ook als ik in de auto zit...daarom ook geen autorijbewijs..ik heb wel sinds kort een snorscooter en daarmee hoopt mijn vriend dat dit een begin is om in de toekomst wel mijn rijbewijs te halen..deze scooter rijd 40 dus in verhouding met duc ga ik erg langzaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:08 schreef kratjuh het volgende:
Ben ik weer, ff kort gebadderd ...
tlepel, mag ik vragen waarom je zelf niet overweegt om je rijbewijs te halen ? Kunnen jullie samen rijden (elk op eigen motor) .. Lijkt mij super om dat ooit te kunnen met m'n vriendin ..
Overigens ben ik vrijgezel, gaat om de toekomst ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |