quote:Op woensdag 9 augustus 2006 om 18:29 schreef Noli. het volgende:
Noli strompelt ff het speeltuintje op, pakt Bar en Clauwhee ff stevig beet,![]()
![]()
![]()
... en strompelt het speeltuinbankje weer uit..
.
.
.
Noli heeft een wervel gekneusd en dus flink last van 'r rug, kan bijna niet achter de pc zitten vandaar niet bijgelezen en maar af en toe aan het posten.
quote:Van Clauwheee:en beterschap Noli, auw!
Ik kom ook even vluchtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:09 schreef Lois het volgende:
Ik ben onwijs aan het bijlezen in 4 fora's tegelijk om te snappen wat er is gebeurd, maar ik ben persoonlijk wel erg blij met de serene rust in OUD![]()
Wij waren er niet vandaagquote:
Koester dit momentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:09 schreef Lois het volgende:
Ik ben onwijs aan het bijlezen in 4 fora's tegelijk om te snappen wat er is gebeurd, maar ik ben persoonlijk wel erg blij met de serene rust in OUD![]()
Uhm, ja.. Gewoon verdraaid zeg maar..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Noli, beterschap! Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen?
Clauwheee en Barvoor jullie!
Jaaaaaaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Heerlijk dat je kunt juichen, Lois!En dat je geen pijn meer hebt natuurlijk!
Ook van mijquote:
Ik heb een fotootje geplaatst in trotse ooms en tantes. Hij is echt heeeeeeel inimini, zeker naast mijn bulletjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Ook van mij![]()
Belaan, gefeliciteerd met Jake. Stoere naam voor een ongetwijfeld knap kereltje (lijkt ie een beetje op zijn neefjes?)
Ik ben er inmiddels twee keer geweest, de eerste keer toen ik 9 was, de vorige keer was denk ik een jaar of 12 terug. Beide keren heel erg genoten. Ik wil er ook beslist met Christan heen, dat is echt een legofreakje dus die vindt dat vast helemaal te gekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Uiteraard Rewimo!Ik ben er bijna 20 jaar geleden
al geweest en ik weet zeker dat dat een succes wordt.
Nee joh, beplakte dakpannen zijn blegh. Die stoel is wel een kwestie van "grote stappen, snel thuis" want op de rugleuning plak ik gewoon een heel servet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:23 schreef Lishe het volgende:
Hahaaaa... een stoel bekleden met servetten M@x! Ik dacht dat je die alleen op dakpannen kon plakken.Wat een geduld moet je daarvoor hebben lijkt mij. Maar ik ben benieuwd naar het resultaat!
![]()
Leuke uitnodiging Bix!
Ik ben ook al de hele dag aan het 'creatieven'. We staan binnenkort op een heuse Kunstmarkt. Hihii... hartstikke spannend, maar er moet een hoop gemaakt worden! Zijn nu bezig met kussenslopen met visjes..![]()
Tnxx, ook alle anderen hier.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef dutchie het volgende:
Bluezz ook jouw verhaal ken ik niet goed, maar ook voor jou een dikke
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:26 schreef Luchtbel het volgende:
Het lijkt wel bijna kerst he vandaag. Zo donker en regen en koud.
Fijn dat het beter gaat! Ieuw tandarts ik duim voor je!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:27 schreef Maggie het volgende:
Bluezz, ik kende jouw verhaal niet maar heb het inmiddels gelezen.ook voor jullie.
Anitra, lief dat je het vraagt. Het gaat beter. Ik heb die zware anti biotica en dat lijkt te werken. Pijn is een stuk draaglijker in elk geval, en dat is echt fijn. Slaap wel heel veel, maar da's niet erg.
Maandag moet ik weer werken, ben benieuwd...en dinsdag naar de tandarts...brrr
niks is raar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:27 schreef Bar_en_Mar het volgende:
heb je niet iets te heet gegeten/gedronken Tex...
Githa heeft de huisarts nu al eens een idee wat het nu is met je oor?
sterkte om de volgende week door te komen
is het raar dat ik ineens zoveel zin heb om ontzettend te gaan feesten, uit mijn dak gaan dansen tot de volgende ochtend (als red ik dat echt niet meer)
Flinke kuur gekregen dus zal snel beter moeten zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:19 schreef Maggie het volgende:
En jij? Nog ziekjes?
tip: voor kleine kindertjes (onder de 6,7 jaar) is er weinig te doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:01 schreef Rewimo het volgende:
Tip: http://www.slagharen.com/tryout/tryout.pdf
33% korting op de toegangsprijs voor Slagharen
ik heb wel een poging gedaan om van djulian foto's te maken, is niet echt eehn s7ucces een druk spelend peutertje in combinatie met een slechte digicamquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:38 schreef Anitra het volgende:![]()
Evenstar, Darkmanta en Arwen zijn op viste geweest op Djulian zijn verjaardag, maar volgens mij zijn er geen foto's gemaakt
![]()
Jemig wat een doos ben ik zeg
bij jullie op die slinger wegquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:41 schreef Anitra het volgende:
Githa wat mooi!
Jemig evenstar das wel schrikkenGelukkig is het goed gegaan was het bij jullie of bij ons waar die liep?
Lois je moet ook nooit opruimen met de kinderen erbij
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:20 schreef jessie het volgende:
Wij deden niet aan kadootjes voor elkaar. Het grootste kado was inderdaad gewoon ons kindje.
quote:
Leuk!quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:38 schreef Githa het volgende:
Wij gaan vanmiddag nouja, dadelijk met een grote club vrienden en kids naar de eftelingdat gaat een leuke dag worden
![]()
En het zonnetje schijnt![]()
Welke is dat?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:37 schreef PM-girl het volgende:
Brabant is dan toch te ver! Hier in de buurt heb je een hele grote binnen/buiten speeltuin. Met genoeg zitruimte voor ouders.
Hemelrijk, in Volkel.quote:
Dat is een goeiequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:53 schreef kozakken het volgende:
Vond deze link in dat topic. Dat maakt het lekker gemakkelijk!
http://www.uitmetkinderen.nl/
Zoeken op postcode![]()
Ja, twee zelfs. Ik heb ze wel moeten scannen, dus de kwaliteit is niet super.quote:
Dan woon je bij mij in de buurt! Uden hierquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:51 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hemelrijk, in Volkel.
Hullie schijnt ook erg leuk te zijn, maar is wel kleiner.
een linneaushof meeting is ook wel weer eens leuk jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:42 schreef E.T. het volgende:
linneaushof is ook een aanrader trouwens
(er is een topic vol met zulke uitjes.. ik ga een zoeken)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:42 schreef Belana het volgende:
[..]
een linneaushof meeting is ook wel weer eens leuk ja
Ik zag er vandaag ook één in de tuin, echt heel grootquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef Belana het volgende:
er zat hier net een libelle ter grote van mijn hand binnen![]()
ow en die vind ik zo eng!!
Gelukkig vloog ie zelf de kant van de openslaande deuren op en kon ik hem net met zachte dwang naar buiten loodsenbrrrrrrr
Wij zijn toen ik hoogzwanger was ook naar de efteling geweest. Er zijn daar juist genoeg dingen waar je nog in kunt. En misschien helpt het een handjequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:44 schreef PM-girl het volgende:
Efteling, daar ben ik tot nu toe elk jaar van mijn leven wel 1 keer geweest, dit jaar niet.... Maarja, ik mag toch nergens in. Maar ik vind het altijd leuk om alleen al rond te lopen en te kijken!
Het najaar gaan we net niet redden denk ik, dus dat wordt volgend jaar gewoon 2 keer!!
Mmm, ik loop al een aantal maanden niet meer zo geweldig, dus wordt de rolstoel-efteling dan! (mag je misschien wel via de speciale ingang!!)quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:51 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wij zijn toen ik hoogzwanger was ook naar de efteling geweest. Er zijn daar juist genoeg dingen waar je nog in kunt. En misschien helpt het een handje![]()
Slimmerikquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:12 schreef Anitra het volgende:
yonials het een superfancy elektronische predictor was dan duurt het nog wel ffies
![]()
Foto's zijn idd mooi!
M@x Ik kan de klamboe ook op komen halen
Nou, je bent van harte welkom. ik ga de naam niet zeggen want ik ben hier niet altijd even aardig over haar. Aangezien ze vrij veel op internet zit zou ze met googelen per ongeluk hier terecht kunnen komenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:05 schreef kozakken het volgende:
Oeh... dat vind ik zowiezo een leuk id. 't zwembad in. (ga ik lekker op jullie bungalowpasje mee naar binnen)
Op zaterdag is er vanaf 9 september weer babyzwemmen speciaal door een gediplomeerde badjuf. Maar gewoon lekker samen zwemmen kan natuurlijk altijd!
Nu ben ik natuurlijk ook akelig benieuwd op welke camping je schoonmoeder staat. De poppe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |