quote:Op woensdag 9 augustus 2006 om 18:29 schreef Noli. het volgende:
Noli strompelt ff het speeltuintje op, pakt Bar en Clauwhee ff stevig beet,![]()
![]()
![]()
... en strompelt het speeltuinbankje weer uit..
.
.
.
Noli heeft een wervel gekneusd en dus flink last van 'r rug, kan bijna niet achter de pc zitten vandaar niet bijgelezen en maar af en toe aan het posten.
quote:Van Clauwheee:en beterschap Noli, auw!
Ik kom ook even vluchtenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:09 schreef Lois het volgende:
Ik ben onwijs aan het bijlezen in 4 fora's tegelijk om te snappen wat er is gebeurd, maar ik ben persoonlijk wel erg blij met de serene rust in OUD![]()
Wij waren er niet vandaagquote:
Koester dit momentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:09 schreef Lois het volgende:
Ik ben onwijs aan het bijlezen in 4 fora's tegelijk om te snappen wat er is gebeurd, maar ik ben persoonlijk wel erg blij met de serene rust in OUD![]()
Uhm, ja.. Gewoon verdraaid zeg maar..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Noli, beterschap! Hoe heb je dat trouwens voor elkaar gekregen?
Clauwheee en Barvoor jullie!
Jaaaaaaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Heerlijk dat je kunt juichen, Lois!En dat je geen pijn meer hebt natuurlijk!
Ook van mijquote:
Ik heb een fotootje geplaatst in trotse ooms en tantes. Hij is echt heeeeeeel inimini, zeker naast mijn bulletjequote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Ook van mij![]()
Belaan, gefeliciteerd met Jake. Stoere naam voor een ongetwijfeld knap kereltje (lijkt ie een beetje op zijn neefjes?)
Ik ben er inmiddels twee keer geweest, de eerste keer toen ik 9 was, de vorige keer was denk ik een jaar of 12 terug. Beide keren heel erg genoten. Ik wil er ook beslist met Christan heen, dat is echt een legofreakje dus die vindt dat vast helemaal te gekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Uiteraard Rewimo!Ik ben er bijna 20 jaar geleden
al geweest en ik weet zeker dat dat een succes wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |