quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:11 schreef SHE het volgende:
met een supersnelle edit van jajong
boefje
Ik ben met vlagen zo traag als stront,..maar als ik snel ben, dan ben ik ook retesnelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:12 schreef Jajong het volgende:
[..]. De strekking was niet helemaal duidelijk
Het zou wat zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
En nu zonder rellen?
Cryptisch:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:09 schreef raistlin6 het volgende:
ik kan geen volgende hint bedenken eigenlijk....
Sukiquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben met vlagen zo traag als stront,..maar als ik snel ben, dan ben ik ook retesnel
maar het blijft tussen ons hoor druifje
Het is al goed kind, God zij met je.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef raistlin6 het volgende:
ik wil toch nog even (ook al gaan we hier niet rellen las ik net) uitleggen dat het oneindig logisch is om Gustav te gokken.
de hint was:
het is een scandinavische naam met de G (alles wat op garfield lijkt (fonetisch) is geen normale scandinavische naam te noemen). gerard en gerrit zijn ook niet echt scandinavisch en zo kwam ik uiteindelijk op gustav.
god is gaaf, dus das wel oke haha.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is al goed kind, God zij met je.
Ja klopt hoor. Er zijn ook veel bekende Zweedse koninklijke Gustavs.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:14 schreef raistlin6 het volgende:
ik wil toch nog even (ook al gaan we hier niet rellen las ik net) uitleggen dat het oneindig logisch is om Gustaf te gokken.
de hint was:
het is een scandinavische naam met de G (alles wat op garfield lijkt (fonetisch) is geen normale scandinavische naam te noemen). gerard en gerrit zijn ook niet echt scandinavisch en zo kwam ik uiteindelijk op gustaf.
el mariachi, once upon a time en desperadoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:15 schreef Marinus het volgende:
Noem de drie films in de El Mariachi trilogie.
El Mariachiquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:15 schreef Marinus het volgende:
Noem de drie films in de El Mariachi trilogie.
ja ja nu weten we het wel. Ga anders buiten spelen met je stoepkrijtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:16 schreef Jajong het volgende:
SHE laat een woord weg, Bren kan upon niet spellen, dus ik krijg het punt!
ik had ook werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef Neleos het volgende:
Wat is El Mariachi?
Hey je vergeet PMS achter mijn naam, nou zegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:16 schreef Jajong het volgende:
SHE laat een woord weg, Bren kan upon niet spellen, dus ik krijg het punt!
Leer PI's lezen newbie.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja ja nu weten we het wel. Ga anders buiten spelen met je stoepkrijt![]()
Fillum...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef Neleos het volgende:
Wat is El Mariachi?
Edit het er maar bij schat, ik zal het niet verklappenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef SHE het volgende:
gotver!
Ik reken deze goed, ondanks de spelfouten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:16 schreef BwennieBren het volgende:
Desperado, One upoin a time in Mexico en El Mariachi?
Posticons. Die geven de strekking van mijn posts weer. Ik gebruikte dequote:
Wie leest er nou posticons?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:19 schreef Jajong het volgende:
[..]
Posticons. Die geven de strekking van mijn posts weer. Ik gebruikte de [afbeelding] PI, daar kan je uit op maken dat ik niet serieus was. Tot zover FOK 101.
Het verbaasd mij ook dat zo snel nog meer mensen het antwoord kenden, want el mariachi is niet bepaald zo bekend als zijn overige werken.. waaronder from dusk till dawn , sin city en the facultyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:17 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
ik had ook werkelijk geen idee.
Elke non-newbie.quote:
Ik zit hier welgeteld 3 jaar langer dan jij.quote:
klopt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Banderas speelt niet in El Mariachi hoor
Krijg nou wat, je hebt nog gelijk ook. Dacht dat hij dat wel deed. Weer wat geleerdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Klopt. tvpquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:21 schreef Jajong het volgende:
Je zit in MEN.. Dudequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit hier welgeteld 3 jaar langer dan jij.
En als je het topic doorbladert zie je dat NIEMAND die dingen gebruikt behalve jij
Vet hoor.
Volgens mij is El Mariache toch redelijk bekend. Vooral vanwege Banderas
Is slecht voor je gezondheid.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:26 schreef macondo het volgende:
Alle rellen gemist in het vorige topic.. hadden jullie niet even kunnen wachten op mij?
En nu krijg ik weer gedonder in de glazen maar tis echt Marten, het spijt me Nembrionic...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef AntonDingeman het volgende:
marten toonder
Dit ga je níet menenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
En nu krijg ik weer gedonder in de glazen maar tis echt Marten, het spijt me Nembrionic...
AntonDingeman +1
Vragensteller beslist.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ga je níet menen. Doe je het expres ofzo? Wat een kankeronzin.
Nee, doe ik speciaal voor jouquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit ga je níet menen. Doe je het expres ofzo? Wat een kankeronzin.
Je vindt eigenlijk iets anders, maar je doet nu net alsof je het ermee eens bent, anders spreek je jezelf tegen. Lastig is dat.quote:
Echt supertriest is dat, mensen die dat doen zijn sociaal kilometers achtergesteld hoor, sorry.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef macondo het volgende:
Ik las vanochtend dat ook ergens Fake Ploeg werd afgekeurd, en Fake VD Ploeg goedgekeurd. Nu weer zoiets. Kom op zeg, doe niet zo flauw.
Nee kneusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je vindt eigenlijk iets anders, maar je doet nu net alsof je het ermee eens bent, anders spreek je jezelf tegen. Lastig is dat.
En Anton was daar wéér bij betrokken!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Echt supertriest is dat, mensen die dat doen zijn sociaal kilometers achtergesteld hoor, sorry.
Het was andersom.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:30 schreef macondo het volgende:
Ik las vanochtend dat ook ergens Fake Ploeg werd afgekeurd, en Fake VD Ploeg goedgekeurd. Nu weer zoiets. Kom op zeg, doe niet zo flauw.
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef macondo het volgende:
[..]
En Anton was daar wéér bij betrokken!
Als ik met punten weggeven nobel kan worden, absoluut. De punten zijn je gegund, maar de vragensteller mag íets soepeler zijn met de exacte spelling van een antwoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?
1. er is een slowchat topic hier in MEN.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:34 schreef SHE het volgende:
Misschien kan er een apart topic geopend worden, waarin men al het onuitgesprokene uitspreekt naar elkaar
Misschien kom ik me daar ook nog wel even melden, daar de ei-kwestie mij ook nog dwars zit
Schematische weergave van de flux capacitator uit "Back to the future"?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Vraag is te moeilijk denk ik. Ik zocht: Father Coughlin.
Volgende vraag:
Wat moet dit voorstellen?
[afbeelding]
Nee, dat ging over de code op eieren. Iemand claimde dat SHE maar 33% van de vraag goed had, en daar werd zij nogal pissig over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2. ei-kwestie? Laat me raden: iemand vroeg wat er eerst was? Kip of ei?
Nu worden mijn woorden verdraaid. Ik claimde dat iemand anders 33% van de vraag goed had beantwoord, maar dat SHE door het compleet maken van de vraag er met de punten van door ging, iets waarover zij zelf 2 vragen daarvoor zat te klagen. Dat was het hele eieren eten...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:37 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, dat ging over de code op eieren. Iemand claimde dat SHE maar 33% van de vraag goed had, en daar werd zij nogal pissig over.
Dat heb ik al zovaak gedaan. Neem jezelf niet zo serieus.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij zou zo nobel zijn om je punten af te staan?
Wie is/ Wie waren de uitvinder van de bestuurbare kogel, en waaruit bestaat een kogel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:36 schreef AntonDingeman het volgende:
SHE +1
ja, bestuurbare kogel ja, dat bestaatquote:
ik ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:45 schreef SHE het volgende:
oh..en ik maakte maar een grapje over de eitjes hoor![]()
loden punt, huls met kruitkamer en een slagpinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
ja, bestuurbare kogel ja, dat bestaat
lood is goed, dat zit , ONDER ANDERE, in een kogel
en ik wil een volledig antwoord; namelijk wat er hedentendage in/op een kogel zit en wie met de bestuurbare kogel kwam
Oh, is het waar?quote:
Die komen hier maar zelden voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:48 schreef k_man het volgende:
Ah, weer zo'n leuke algemene vraag die de meeste mensen wel weten.
geen onderdelen, ook niet van een patroon..maar wat zit er in en op de kogel, waar is hij van gemaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
loden punt, huls met kruitkamer en een slagpin
Ik kan me er inderdaad niet bijster veel bij voorstellen, heet het dan niet gewoon een raket?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef macondo het volgende:
Ik geloof niet dat ik een bestuurbare kogel voor me zie. Besturing met een joystick?
lood, koper en verarmd uranium als het een beetje tegenzitquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef SHE het volgende:
[..]
geen onderdelen, ook niet van een patroon..maar wat zit er in en op de kogel, waar is hij van gemaakt.
nou, dan heb je op de valreep de laatste van de 3 gescoordquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lood, koper en verarmd uranium als het een beetje tegenzit
Jij ging toch "nuttige" (quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lood, koper en verarmd uranium als het een beetje tegenzit
Ik ben ook een beetje geintimeerd door al die verhalen inderdaad, helemaal in combinatie met haar Balkan-bloedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef macondo het volgende:
Jij hebt toch niet toevallig een wapenverzameling in de kelder liggen, SHE?
Dat lijkt me een héle slechte ontwikkeling op dagen als dezequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef macondo het volgende:
PPK!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef Marinus het volgende:
Walther?
Amerikaanse leger is volgens mij het dichtste dat ik kan gokkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
nou, dan heb je op de valreep de laatste van de 3 gescoord
lood, kruit en een laagje van koper of messing,..dat noem je de mantel
kogel is cleared..nu de bestuurbare kogel nog
Degene die het antwoord afmaakt, krijgt het punt. Tenzij je anders in je vraag vermeldt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Ik zit in dubio jongens, moet ik een antwoord nu goedrekenen als deze volledig in een repliek wordt gegeven, of kan ik de door velen bij elkaar gesprokkelde onderdelen negeren en degene met het antwoord op het laatste ontbrekende stukje de punten geven?
In de regels staat dat DOORGAANS het complementerende antwoord goed gerekend wordt...maar dat het aan de vragensteller is wie het daadwerkelijk krijgt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Ik zit in dubio jongens, moet ik een antwoord nu goedrekenen als deze volledig in een repliek wordt gegeven, of kan ik de door velen bij elkaar gesprokkelde onderdelen negeren en degene met het antwoord op het laatste ontbrekende stukje de punten geven?
Degene die complementeertquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Degene die het antwoord completeert krijgt het punt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
Laatste bijdrage krijgt het punt (zelfs als het AntonDingeman isquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:56 schreef SHE het volgende:
nee, maar ik kan wel mikken als de bestequote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:54 schreef macondo het volgende:
Sorry daarvoorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:01 schreef AntonDingeman het volgende:
Het was niet echt duidelijk dat je een land zocht ...
Neen, en je mag met dit soort vragen wel meerdere films gokken in 1 keerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:04 schreef Marinus het volgende:
Miss Cast Away?
Op die 2 laatste na zullen die eerder in de Top 100 staanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:04 schreef macondo het volgende:
Titanic
The English Patient
Alfie
Judge Dredd
Zei ik niet: "het amerikaanse leger?"quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:59 schreef SHE het volgende:
Ok helder
Dan gaan de punten in principe naar Jajong..
Het antwoord was de VS, dat heeft niemand precies zo genoemd, dat weet ik , maar het was ook niet 1 man specifiek die ermee kwam.
Ik kan dus volgens mij niet anders dan 'zal wel een amerikaan geweest zijn ' goedrekenen toch?
Als iemand dit niet correct vind...hollar
En dan ook de uitleg:
De VS kwamen met de bestuurbare kogel die reageert op de op het doel gerichte laserstraal. Zolang de laserstraal het doel volgt, volgt de afgevuurde kogel die ook. Dit is mogelijk doordat de punt van de kogel beweegbaar is, welke bewegingen vergelijkbaar zijn met spierbewegingen.
Wel als je de clue gemist hebt..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:06 schreef SHE het volgende:
Of sixth sense, ook zo'n genadeloze kutfilm
nou, toen ik dat rotkind met die trillende lip zag, was voor mij de film al bedorven. Zelden een kind zoveel narigheid bij me zien oproepen.quote:
Nee, die is wel goed, maar persoonlijk vind ik Signs verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:06 schreef SHE het volgende:
Of sixth sense, ook zo'n genadeloze kutfilm
Eensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die is wel goed, maar persoonlijk vind ik Signs verscrikkelijk.
Zeker. Maar dat komt vooral vanwege het feit dat men een trailer heeft gemaak die totaal een verkeerd beeld geeft van de film. In die hele film komen 10 spannende seconden voor. En dat is dan ook meteen de trailer :'9quote:En anderen vinden The Village een kutfilm.
SHE??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zei ik niet: "het amerikaanse leger?"
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=signsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, die is wel goed, maar persoonlijk vind ik Signs verschrikkelijk.
En anderen vinden The Village een kutfilm.
VRAGENSTELLER BESLIST LOLOLLOLOLOLOquote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:09 schreef Jajong het volgende:
Battlefield: Earth is goed
Vragensteller zegt: als je het er niet mee eens bent...hollaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
VRAGENSTELLER BESLIST LOLOLLOLOLOLO
Ik zei eerder "Amerikaan" dan jij, case closed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vragensteller zegt: als je het er niet mee eens bent...holla
Dus dat doe ik. Als ze na mijn arugmenten nog beslist jou de punten te geven..dan leg ik me daarbij neer.
En dat was naar eigen zeggen bij gebrek aan beter een half antwoord dat goedgerekend is. Waarschijnlijk heeft ze dat hele verhaal getypt,mijn post niet gezien die tijdens dat typen is neergezet en op 'Invoeren' gedrukt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zei eerder "Amerikaan" dan jij, case closed.
Ik kan wel PI's lezenquote:
ja maar hij zei leger.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zei eerder "Amerikaan" dan jij, case closed.
amerikaans leger is net zo vaag als een amerikaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vragensteller zegt: als je het er niet mee eens bent...holla
Dus dat doe ik. Als ze na mijn arugmenten nog beslist jou de punten te geven..dan leg ik me daarbij neer.
wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
ja dus?
wie zegt dat het het leger was?
Wie zegt van niet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
ja dus?
wie zegt dat het het leger was?
Haha, SHE haat je!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
wat heb ik nou weer gedaan?
Mijn post hierboven even lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:20 schreef SHE het volgende:
Oh en even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen een punt hoor, niemand in het bijzonder...maar ik weet echt niet wat ik beter had kunnen doen
de bron zegt: DE VSquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt van niet?
Meestal is dat wél zo nl
Heb je een bron mét de uitvinder?
De beslissing is aan jou natuurlijk
gokje: een generaal?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef Marinus het volgende:
Overigens was Dr. Strangelove alvast goed! Nog twee te gaan
Dán moet je inderdaad Jajong het punt gevenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:21 schreef SHE het volgende:
[..]
de bron zegt: DE VS
jajong kwam als eerst met, zal wel een amerikaan zijn
jij daarna met amerikaans leger
beiden niet helemaal correct, maar in essentie heel dichtbij...tja, wat moet ik dan?
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege latenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Dankje! Volgens mij nog 2 en dan heb ik al 100!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nutteloze semantiek discussies kunnen we achterwege laten
Gefeliciteerd met je punt
Heeft iemand je weleens gezegd dat je zo godvergeten irritant bent, dat het echt nog heel vermakelijk is ook?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:22 schreef Jajong het volgende:
Nou, eigenlijk is Amerikaans Leger gewoon FOUT natuurlijk. Want je kan een leger niet met 'wie' aanduiden. Een Amerikaan natuurlijk wél.
Soms..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Heeft iemand je weleens gezegd dat je zo godvergeten irritant bent, dat het echt nog heel vermakelijk is ook?
Heel apart![]()
Nu ben ik echt weg![]()
Correct!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:24 schreef Mas het volgende:
Nee, wacht. Hij is ook die Engelsman, die werkt bij de Generaal, als ik mij niet vergis.
Ojajoh?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:32 schreef AntonDingeman het volgende:
Als er om 35 nog geen vraag is, stel ik er een.
HAL3000S dan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:38 schreef macondo het volgende:
HAL
bijnaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAL3000S dan.
Zo heet een user hier volgens mij
quote:
ik dacht misschien familie...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:50 schreef Neleos het volgende:
HAL9000 is van A Space Odyssey dacht ik
Huh.. wat?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:48 schreef Marinus het volgende:
was eentje niet iets van Stanley ofzo?
Stanley + 1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Charlene de Carvalho
Jij moest toch weg?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Charlene de Carvalho
Hoiquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:16 schreef timmie_loots het volgende:
Ha die weet ik, Charlene de Carvalo
EDIT: Ahw bah, ik wist em en wilde niet eens hoi zeggen omdat ik er weer eentje wistNu heb ik em toch niet.
Nouja, dan maar zoals het hoort:
Hoi!
Je moeder belde dat ik iets later kon komen.quote:
Wisselgeld, ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik moest even doorgeven dat ze nog geld van je kreeg van de vorige keer
Niet zoveel meer ben ik bangquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:25 schreef timmie_loots het volgende:
Ik bedoelde je moeder, maar door totale verstandsverbijstering kwam dat niet in mijn post
Het was de bedoeling dus om te vragen of je moeder kassamevrouw was, maar das dus niet zo.
Wat doet ze dan?
[/naïef]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:34 schreef MaJo het volgende:
Jezus kunnen we nu weer normaal doen allemaalDit topic wordt echt een baggertopic op deze manier! En moet ik de OP nou aanpassen of niet?
Dat is toch al zo?quote:Moet ik de volgende OP aanpassen door daarin te vermelden dat de eerste die het raad het punt krijgt
Uiteindelijk allemaal terug te voeren op een puntenconflict 3-4 topics geleden.quote:
Nee niet direct, en SHE vond het in ieder geval niet duidelijk. Nu staat er "Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing." Moet ik daar dus aan toevoegen de eerste die het antwoord compleet maakt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch al zo?
Ik vind wel dat erbij kan dat de vragensteller spelling bepaald/goed -of afkeurt.
Je bedoelt de eerste die het complete antwoord in één post zet?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet direct, en SHE vond het in ieder geval niet duidelijk. Nu staat er "Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt (vooral met meerdere vragen ineen). Maar de vraagsteller neemt de uiteindelijke beslissing." Moet ik daar dus aan toevoegen de eerste die het antwoord compleet maakt?
zand er overquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uiteindelijk allemaal terug te voeren op een puntenconflict 3-4 topics geleden.
Heb je de OP wel eens gelezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als volgend topic niet normaal wordt zonder al het gezeik, gemekker en gejammer, houd ik AKQ voor gezien.
Misschien een idee om in de OP op te nemen over:
-Puntentelling
-Puntentoekenning
-Wachttijd bij geen reactie/vraag
-Valsspelen
-Gezeik, gemekker en gejammer
Nee ik bedoel eigenlijk bij een vraag die geen reeks is, als meerdere mensen op hetzelfde tijdstip antwoorden dat de eerste dan het punt krijgt. Mij lijkt het logisch maar er was verwarring over.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt de eerste die het complete antwoord in één post zet?
Oh zo..ja lijkt me ook logisch maar wellicht voor de hyperduidelijkheid wel handig om even te vermeldenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel eigenlijk bij een vraag die geen reeks is, als meerdere mensen op hetzelfde tijdstip antwoorden dat de eerste dan het punt krijgt. Mij lijkt het logisch maar er was verwarring over.
Jawel, bedoelde evt. aanpassing waar de afgelopen 4/5 topics ge-etter om is geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je de OP wel eens gelezenAlleen de wachttijd staat er niet in, de rest wel...
Ik wist het niet en er kwamen geen hintsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ok.. ik voel me genegeerd. Het was Neil Diamond. Iedereen een fijne avond.
Ja en die opa heette Gerrit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gertje was toch naar z'n opa vernoemd?
Ziek?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:53 schreef MaJo het volgende:
Even volspammen deze, moet echt weer even gaan liggen
Niet geslapen vannacht?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:53 schreef MaJo het volgende:
Even volspammen deze, moet echt weer even gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |