abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40642930
Howdy!
Ik geloofde nooit zo in 'De ware', ik dacht altijd dat je iemand kunt tegenkomen en daar een geweldig gevoel bij kunt hebben, maar dat je dat gevoel ook nog bij anderen kunt voelen. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen gebracht, in een zeer korte tijd voel ik liefde en lichamelijke aantrekkingskracht. Maar ook een diepe emotionele band met iemand. En dat gevoel is bij haar wederzijds, het voelt alsof we voor elkaar zijn gemaakt. Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Ergens in mijn achterhoofd schreeuwt een stemmetje dat ik veel te hard van stapel loop. Maar ik heb daar een beetje schijt aan
Wat kan er nou misgaan? Tot nu toe heb ik nog geen spijt gehad en is ieder gevoel dat ik heb oprecht geweest. Ik denk aan trouwen, kinderen, samen een mooie reis maken naar Venetië, samen oud worden, samen begraven worden. Dat zijn toch dingen die je pas hoort te voelen na jaren samen te zijn met iemand? Waarom maak ik me daar helemaal geen zorgen over? Dat is wat ik mezelf wijs maak, maar ergens doe ik dat dus wel.
Geloven jullie in de ware? Kan het zo zijn dat er voor iedereen op aarde één persoon is die er perfect bij past? Heb je dat ooit gevoeld? Lijkt dat op wat ik hier beschrijf?
Een hoop vragen , maar wel iets wat me een beetje dwars zit.

Geert.
pi_40642963
neehoor oook daar geloof ik ook stellig in
geniet van dat gevoel Geert, het beste en fijnste gevoel wat er bestaat
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40644248
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:04 schreef Gnampy het volgende:
Howdy!
Ik geloofde nooit zo in 'De ware', ik dacht altijd dat je iemand kunt tegenkomen en daar een geweldig gevoel bij kunt hebben, maar dat je dat gevoel ook nog bij anderen kunt voelen. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen gebracht, in een zeer korte tijd voel ik liefde en lichamelijke aantrekkingskracht. Maar ook een diepe emotionele band met iemand. En dat gevoel is bij haar wederzijds, het voelt alsof we voor elkaar zijn gemaakt. Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Ergens in mijn achterhoofd schreeuwt een stemmetje dat ik veel te hard van stapel loop. Maar ik heb daar een beetje schijt aan
Wat kan er nou misgaan? Tot nu toe heb ik nog geen spijt gehad en is ieder gevoel dat ik heb oprecht geweest. Ik denk aan trouwen, kinderen, samen een mooie reis maken naar Venetië, samen oud worden, samen begraven worden. Dat zijn toch dingen die je pas hoort te voelen na jaren samen te zijn met iemand? Waarom maak ik me daar helemaal geen zorgen over? Dat is wat ik mezelf wijs maak, maar ergens doe ik dat dus wel.
Geloven jullie in de ware? Kan het zo zijn dat er voor iedereen op aarde één persoon is die er perfect bij past? Heb je dat ooit gevoeld? Lijkt dat op wat ik hier beschrijf?

Geert.
Ik geloof dat je je soulmate hebt gevonden, daarom voel je je zo enorm goed bij haar, dat is toch fantastisch. Niet bang worden, gewoon genieten, vooral als het van haar kant ook zo heftig is is er toch niets mooiers?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:44:54 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40644292
Klinkt allemaal goed, Gnampy.
Ik mag dus aannemen dat er al een eerste echte zoen is geweest?

Genieten! To the max!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40644368
Herkenbaar, op die kinderen na
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40644498
Gnampy, je springt nu wel van de hak op de tak hoor . Vertel eerst even hoe de eerste zoen etc ging.
pi_40644567
Mijn ervaring is dat dat gevoel 3 weken duurt. Maar dat zijn dan wel 3 geweldige weken
Big dick.
pi_40644791
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
Gnampy, je springt nu wel van de hak op de tak hoor . Vertel eerst even hoe de eerste zoen etc ging.
nou digitaal lekker snel
pi_40644842
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:58 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

nou digitaal lekker snel
Of bij de groente-afdeling, of de zuivel.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:02:14 #10
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40644937
Mooi voor je!!! :-) maak er iets moois van!!! goed bezig Gnampy...je moet ni twijfelen aan je gevoelens... en als jullie je beiden super voelen bij elkaar dan it's meant to be!!! je bent me een gelukzak hoor!!! maar je verdient het!! go get um tiger!!!
pi_40644938
Je loopt het gevaar dat het haar opeens veel te snel gaat; te benauwend wordt. Dan kan ze (flink) op de rem trappen of het opeens helemaal abrupt afbreken, omdat ze niet zo goed weet wat ze er mee aan moet en jij al zover doordraaft.
Dát is het risico wat je loopt en waar je voor op moet passen
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:03:51 #12
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40644988
bwah laat die man toch genieten ... dat is het risico dat we allemaal lopen hoor!!! Die gnampy is een topgozer en ik heb persoonlijk liever iemand die snel gaat en er echt iets van wil maken... dan zo een droogstoppel die alles eerst nog wel eens moet zien!!! die gast is verliefd!!! en dat is inderdaad een topgevoel .. hoduen zo Gnamp!!!
pi_40645119
Uiteindelijk is er denk ik wel 1 'ware' en dat is degene bij wie je blijft.
Blijf je er niet bij, dan is het geen 'ware', anders had je er wel bij gebleven.
En als je geen relatie krijgt met degene waarvan je denkt dat het je 'ware' is dan is hij/zij het toch niet. Anders hadden jullie wel een relatie gehad.

De 'ware' is voor bij een begrip van, degene met wie je je hele leven samen kan zijn. En dat moet wederzijds zijn, anders is het niet genoeg.

Ik geloof wel in liefdes die tegen het ultieme aanzitten. (dus dat je denkt van, misschien is dit wel de 'ware', maar voor mijn gevoel kom je daar pas achter op het moment dat het te laat is. Je kan wel naar dat gevoel leven en denken dat het de 'ware' voor je is.) Maar soms blijkt dat achteraf toch niet zo te zijn (dan gaat het uit, of komt er geen relatie). Voor mij is het dan niet genoeg.
In de relaties/verliefdheden die ik heb (gehad) moet ook naar voren komen dat ik mijn hele leven bij iemand wil zijn. En dat moet dan ook in het begin, duidelijk zijn wil ik niet zeggen, maar het moet er wel in kunnen zitten.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:08:36 #14
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40645159
Fijn voor je Gnampy: maar probeer toch een beetje op te letten of het niet te snel gaat. Elk mens moet wennen aan een nieuwe situatie, en je weet nog niet of je vriendinnetje alles wil wat jij wil op dit moment. Het kan erg beangstigend zijn om met zulke verstrekende plannen te worden geconfronteerd als je daar zelf niet mee bezig bent.

Maar verder: gewoon genieten.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40645173
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Klinkt allemaal goed, Gnampy.
Ik mag dus aannemen dat er al een eerste echte zoen is geweest?

Genieten! To the max!
We hebben elkaar voor het eerst gekust voor een rode brievenbus die een eindje van mijn huis af staat. Ik vroeg daar of ik haar een berichtje mocht sturen dat rechtstreeks uit mijn hart afkomstig was. Dus vanaf nu heb ik iedere keer als ik echt een brief op de post doe een mooie herinnering
pi_40645175
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef AcidBurner het volgende:
bwah laat die man toch genieten ... dat is het risico dat we allemaal lopen hoor!!! Die gnampy is een topgozer en ik heb persoonlijk liever iemand die snel gaat en er echt iets van wil maken... dan zo een droogstoppel die alles eerst nog wel eens moet zien!!! die gast is verliefd!!! en dat is inderdaad een topgevoel .. hoduen zo Gnamp!!!
Verliefd zijn is kut, vooral als ze op die rem trapt of je aan het lijntje houdt :S
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_40645434
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef ioko het volgende:
Fijn voor je Gnampy: maar probeer toch een beetje op te letten of het niet te snel gaat. Elk mens moet wennen aan een nieuwe situatie, en je weet nog niet of je vriendinnetje alles wil wat jij wil op dit moment. Het kan erg beangstigend zijn om met zulke verstrekende plannen te worden geconfronteerd als je daar zelf niet mee bezig bent.

Maar verder: gewoon genieten.
Ik heb nog niet het lef gehad om die dingen te noemen, op een grapje over trouwen na. Ik besef heel goed dat dit gevoel zo sterk is dat het haar misschien af kan schrikken, al laat zij blijken ook erg in de wolken te zijn.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:18:08 #18
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40645539
@Godshand : dat is waar, en dat ga ik ook niet ontkennen.. been there done that... maar in Gnampy zijn geval houdt niemand hem aan het lijntje en ze zijn deiden gek op elkaar ... en in deze tijd is dat echt wel mooi! Zoals al velen gezegd hebben niet van stapel lopen... trouwen is houden he ... maar je mag best jezelf zijn en je 'best' doen... zolang zij dat ook doet zijn jullie goed bezig! je hebt mijn zegen
pi_40646034
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:52 schreef HassieBassie het volgende:
Mijn ervaring is dat dat gevoel 3 weken duurt. Maar dat zijn dan wel 3 geweldige weken
Ah nee joh, dat gevoel kan véél langer duren!

pi_40646167
Same here Godshand en Acidburner.

Heb voor mezelf maar besloten punt achter te zetten (we hadden nog niks zij heeft nog vriend maar wel erg tot mij aangetrokken) Verliefdheid ook van haar kant, van beide kanten. Maar ik trek dit zelf niet meer.

Moet nog ff mooie manier vinden om het te verwoorden dat het over is wat mij betreft :|
Maar ja ze is niet gelukkig bij haar huidige vriend dat zie ik gewoon :x
Dus ja wil ook niet in 1 keer haar laten vallen.

Maar ja, om terug te komen op de opening post:
Ik geloof erin ja :d
ook al is het maar van korte duur vaak.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:40:03 #21
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_40646292
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Precies bij mij is dat nu al 2 maanden, en ik heb zo het idee dat het nog wel even aan houd ook.
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
pi_40646530
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verliefd zijn is kut, vooral als ze op die rem trapt of je aan het lijntje houdt :S
ja je kan natuurlijk beter gewoon neuken, en je niet emotioneel aan iemand binden
pi_40646565
mooi om te zien dat je dat gevoel hebt nu je haar echt begint te leren kennen!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:54:41 #24
125524 sonnestraaltje
don't worry, be happy
pi_40646812
jaaa, ik ken dat gevoel... duurde mij wel geteld 5 maanden, daarna konden we niet meer samen zijn .

Achteraf (en dat is dus echt 4 jaar later) begint een beetje t gevoel te komen dat mn gevoel het misschien toch niet bij het juiste eind had, maarja. Hoop dat een relatie ooit weer zo goed zal voelen...
pi_40646994
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:40 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Precies bij mij is dat nu al 2 maanden, en ik heb zo het idee dat het nog wel even aan houd ook.
Ik heb sinds gister 4 maanden met mijn vriendin en het was aan binnen een week met alles er op en r aan en voel me nog steeds top ze is 3 weken op vakantie geweest ben er dood ziek van geweest maar nu is ze weer terug, en gaan vrijdag samen weg :d maar liefde heeft wel 2 kanten het kan geweldig zijn maar ook heel pijnlijk zijn
gevaarlijke shit allemaal maar wel leuk
pi_40647094
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
neehoor oook daar geloof ik ook stellig in
geniet van dat gevoel Geert, het beste en fijnste gevoel wat er bestaat
ik zou alleen met dat samen oud worden,trouwen,kinderen krijgen, samen begraven worden enz... nog even mee wachten voor je die plannen bij haar voorlegt
wekt vaak nogal een... *ah RUN RUUUUUUUUUN!!!!*-effect
─_(º.0)_/─
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:28:57 #27
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40648055
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Ik heb nog niet het lef gehad om die dingen te noemen, op een grapje over trouwen na. Ik besef heel goed dat dit gevoel zo sterk is dat het haar misschien af kan schrikken, al laat zij blijken ook erg in de wolken te zijn.
Ik zou zeggen blijf lekker met z'n tween in die wolken zitten, en maak het gewoon niet te snel te zwaar!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 16:59:52 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40649147
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Gnampy het volgende:

[..]

mooi werk Geert, maar probeer haar niet af te schrikken, want uit je posts komt nogal naar voren dat je liever vandaag dan morgen met haar wilt trouwen, kinderen krijgen en wat al niet meer en denk dat dat behoorlijk kan afschrikken..........
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_40649241
Go with the flow and enjoy. Dit zijn de lekkerste weken. Gewoon gek zijn op elkaar en van elkaar genieten. Loop niet te hard van stapel maar ga ook zeker niet te hele tijd denken dat je te hard gaat, hou haar signalen gewoon goed in de gaten
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_40649578
He Gnampy gewoon nokken met dit. Een tip van één hoeft voor een ander niet te werken. Verder kan je het alleen maar verpesten als het niet uit jezelf komt.
Eerlijkheid is het belangrijkste.
Als je genoeg met haar praat en gewoon eerlijk maar niet te slijmerig bent, dan kom je er zelf achter of het te snel gaat of niet. Vraag gewoon of ze zelf ook dat gevoel heeft.
Geniet ervan, doe wat je zelf goed dunkt en vooral.... WEES JEZELF!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:15:31 #31
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_40653248
quote:
... verhaal ...

Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Wat kan er nou misgaan?
Die achtbaan van emoties klinkt inderdaad bekend, en ik kan je helaas vertellen .. er kan een boel misgaan.

Het kan te snel gaan voor een van de twee, het kan allemaal toch maar iets tijdelijks blijken te zijn ipv iets permanents, waar iig jij op hoopt. Zo zijn er nog genoeg andere dingen te noemen.

Geniet, absoluut, geniet, want dit is een van de mooiste, lekkerste momenten, maar als ik jou was zou ik voorzichtig zijn met het rekenen op het langer duren van wat je nu hebt.

Geniet iedere dag weer, want je weet nooit of het voor altijd blijft duren
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_40653285
De ware bestaat niet
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:10:59 #33
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40667535
Weet je al wat meer van haar toekomstplannen? Wil ze gaan studeren of werken?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40667724
Als zoveel mensen in de ware geloven, waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd.. waarom zijn mensen dan niet eerlijk tegen elkaar? Waarom zijn er dan zoveel scheidingen?
'Als het uitgaat dan was diegene de ware niet" sorry hoor.. maar zo kan je je hele leven doorgaan totdat je misschien wel het loodje legt.

Ik geloof niet in de ware...
maar goed, have fun en goodluck
pi_40667887
Heb nu een half jaar en zie er wel toekomst in. Maar je weet niet hoe het gaat lopen als we straks beide naar het buitenland gaan (zowel stage als studie), in het slechtste geval wonen we straks 1,5 jaar lang duizenden kilometers van elkaar vandaan. We willen beide voor studie naar Amerika/Canada, maar ik een studiejaar eerder dan zij.
pi_40667928
Zoiets als de ware bestaat niet, kijk dat je uiteindelijk iemand vindt waarvan je je hele leven kan houden en dat je samen oud gaat worden is natuurlijk een geweldig iets. Dit is voor jou "de ware", maar dat er echt een soort van kosmisch complot is blablalalblaalalalalaa....eeehmm,.. NEE.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2006 @ 00:20:38 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_40667939
Ik geloof in de ware, maar die heet Jezus Christus, zoon van God. Als je daar in gelooft is de rest bijzaak.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:24:31 #38
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40668102
Loop je niet een beetje hard van stapel, Gnampy? Het is toch pas 'aan' sinds zaterdag
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40668166
Jezus, inderdaad, nu je het zegt wie de TS is. Gast, alsjeblieft zegt, op het moment dat jij dat meisje op zulke manieren gaat vereren is ze zo weg. Krijgen we weer een honderdtal zelfmoord-topics.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_40668168
Herkenbaar. Vanaf het begin heftig verliefd en sindsdien werkelijk waar iedere dag samen geweest, na 3 maanden trouwplannen, met 11 maanden daadwerkelijk verloofd en met 1,5 jaar samen getrouwd.
Ik zelf geloof in de ware en geloof ook dat hij dat voor me is. Hij is alles wat ik me bij mijn toekomstige echtgenoot voorgesteld had, maar dan meer en beter.

Geniet er lekker van! Zelfs al loopt het niet als je wilt, je hebt er in ieder geval met volle teugen van genoten.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_40668223
Ja je loopt te hard van stapel, het heeft iets weg van een obsessie. Blijf gewoon bij je verliefde gevoel en denk niet zo ver vooruit. Dit legt een enorme druk op een prille relatie. Samen begraven worden, come on
pi_40668395
Dat duurt altijd maar pakweg 5seconden. Tijdens het hoogtepunt.
De mensen die zich compleet kunnen storten in en relatie en letterlijk blind worden, heb ik nooit begrepen. Hoe meer je verwacht, hoe groter is de teleurstelling indien je minder krijgt. Laat staan als de vlam dadelijk dooft bij de dame in kwestie. Dan wordt binnen een week tijd een alcohol en anti-depri verslaving opgebouwd.

[ Bericht 76% gewijzigd door FreakerS op 10-08-2006 00:39:17 ]
pi_40668413
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Gnampy het volgende:

[..]

We hebben elkaar voor het eerst gekust voor een rode brievenbus die een eindje van mijn huis af staat. Ik vroeg daar of ik haar een berichtje mocht sturen dat rechtstreeks uit mijn hart afkomstig was. Dus vanaf nu heb ik iedere keer als ik echt een brief op de post doe een mooie herinnering
Sweet

De ware bestaat, maar wanneer, waar en hoe je diegene zult tegenkomen, is even afwachten
En het is het of het is het niet, anders kan het niet.
4
pi_40668988
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Brunette het volgende:

[..]

Sweet

De ware bestaat, maar wanneer, waar en hoe je diegene zult tegenkomen, is even afwachten
Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film, in je dromen, of onder invloed van genoeg XTC.
pi_40669025
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film en in je dromen.
Idd een perfecte relatie bestaat niet. Dan zou er ook nooit ruzie zijn, maar dat zou de relatie weer saai maken.
pi_40669348
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film, in je dromen, of onder invloed van genoeg XTC.
Das altijd waar, maar toch zijn er (vind ik) weinig mensen bij wie je die échte 'klik' voelt.
4
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:00:13 #47
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40669608
Misschien moet ik dit linkje even posten voor de nodige achtergrondinfo:

Gnampy krijgt morgen koninklijk bezoek!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40670832
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:53 schreef Brunette het volgende:

[..]

Das altijd waar, maar toch zijn er (vind ik) weinig mensen bij wie je die échte 'klik' voelt.
Dat is ook waar. Nu ik erover nadenk is dat in 24 jaar tijd pas 2 keer gebeurd. En het gekke is dat de mensen waarbij ik die echte klik heb gevoeld mij qua uiterlijk niet veel deden. Best jammer bedenk ik me net.
pi_40670987
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:30 schreef FreakerS het volgende:
Dat is ook waar. Nu ik erover nadenk is dat in 24 jaar tijd pas 2 keer gebeurd.
Je was ook als baby al op zoek naar ''de klik''?

Er vanuitgaande dat het andere geslacht je rond je 13e begon te interesseren heb je in 11 jaar tijd 2 keer een echte klik gehad en dat vind ik nog best veel
pi_40671109
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je was ook als baby al op zoek naar ''de klik''?

Er vanuitgaande dat het andere geslacht je rond je 13e begon te interesseren heb je in 11 jaar tijd 2 keer een echte klik gehad en dat vind ik nog best veel
Ik was direct geslachtsrijp ja. Ik kwam eruit met een paal waar zelfs de verloskundige van flauwviel.
pi_40673339
Geniet er maar van
If you are searching, lost is where you will find me.
pi_40676153
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Brunette het volgende:

[..]

Sweet

Das waar… Mijn moeder zei altijd.. Je bent nu heftig verliefd, maar als die ene er is, dan weet je dat. Dat voel je aan alles.

Toen ze dat zei dacht ik dat de vriendin van dat moment de ware was. Nu heb ik een vriendin waar ik me zo totaal anders voel. Mezelf voornamelijk. Doen de leukste dingen samen, liggen op één lijn en wonen nu samen.
Ze heeft gelijk gekregen. Verliefd zijn is heerlijk, maar als je verliefd bent op de ware, dan merk je dat meteen. Echt geloof me.
(er bestaan volgens mij meerdere ware in het leven).

Trouwens, praten over kinderen etc.. betekend niet dat jij de ware voor haar bent hoor. Let op haar blik als je een kind vast hebt oid. Lichaamstaal kan je niet liegen of mooier maken, woorden wel.
pi_40676203
Ik geloof erin helaas hij niet......
Haters gonna hate.
pi_40677804
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:53 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Maar als die klik er is, dan merk je dat meteen. Jammer eigenlijk, want dat is echt apart, zo'n klik.
pi_40687982
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:37 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Ik was direct geslachtsrijp ja. Ik kwam eruit met een paal waar zelfs de verloskundige van flauwviel.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_40688864
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:25 schreef Evik het volgende:

[..]

Das waar… Mijn moeder zei altijd.. Je bent nu heftig verliefd, maar als die ene er is, dan weet je dat. Dat voel je aan alles.

Toen ze dat zei dacht ik dat de vriendin van dat moment de ware was. Nu heb ik een vriendin waar ik me zo totaal anders voel. Mezelf voornamelijk. Doen de leukste dingen samen, liggen op één lijn en wonen nu samen.
Ze heeft gelijk gekregen. Verliefd zijn is heerlijk, maar als je verliefd bent op de ware, dan merk je dat meteen. Echt geloof me.
(er bestaan volgens mij meerdere ware in het leven).
En als er na haar iemand anders komt, voelt dat als de ware. Inderdaad, er is een ware voor een fase in je leven
pi_40689384
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:36 schreef dawg het volgende:

[..]

Jammer eigenlijk, want dat is echt apart, zo'n klik.
En dat is maar goed ook, want stel je eens voor dat je die klik bij iedereen zou voelen
4
pi_40694474
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 18:45 schreef Brunette het volgende:

[..]

En dat is maar goed ook, want stel je eens voor dat je die klik bij iedereen zou voelen
Ja ok, maar dat gevoel is gewoon cool. Dat je niet uitgepraat raakt terwijl je elkaar net kent enzo.
Beetje zoals onze slowchatperikelen.
pi_40695767
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:00 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja ok, maar dat gevoel is gewoon cool. Dat je niet uitgepraat raakt terwijl je elkaar net kent enzo.
Beetje zoals onze slowchatperikelen.
Wij maken van elk topic een slowchatgeval

Maar goed, niks is erger dan die kille stiltes
4
pi_40696325
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:34 schreef Brunette het volgende:

[..]

Wij maken van elk topic een slowchatgeval
Niet doen he
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:59:12 #61
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40696734
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:49 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Niet doen he
Gozer, dat topic sluit je nou wel, waarom kick je t niet gewoon naar ONZ ofzo, er werd toch gewoon op een normale toon gediscussierd.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40696822
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:

[..]

Gozer, dat topic sluit je nou wel, waarom kick je t niet gewoon naar ONZ ofzo, er werd toch gewoon op een normale toon gediscussierd.
Graag hier: R&P Feedback zonder SC , en ik vond het zelf niet echt bij ONZ passen.
pi_40696871
Ik wil een Gnampy update ovre hoe het gaat met de relatie enzo.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:03:07 #64
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40696876
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:01 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Graag hier: R&P Feedback zonder SC , en ik vond het zelf niet echt bij ONZ passen.
R&P Feedback zonder SC
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40697233
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:03 schreef Roeni3 het volgende:
Ik wil een Gnampy update ovre hoe het gaat met de relatie enzo.
zou wel leuk zijn ja, gnampy soap
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:23:49 #66
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_40697610
Ik snap niet dan mensen nu nog steeds niet inzien hoe nep dit allemaal is. Gnampy zit sinds 5 augustus 2006 op FOK! Hij maakt een kassa meisje topic aan. Hij post er de meest ongeloofwaardige brief in. Daarna zet ie een foto in zn fotoboek. En nu gaat het over de ware liefde. Van eerste date tot ware liefde in 4 dagen. Ga toch weg...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_40697664
Jaloers JoeyT?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:27:43 #68
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40697740
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:23 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap niet dan mensen nu nog steeds niet inzien hoe nep dit allemaal is. Gnampy zit sinds 5 augustus 2006 op FOK! Hij maakt een kassa meisje topic aan. Hij post er de meest ongeloofwaardige brief in. Daarna zet ie een foto in zn fotoboek. En nu gaat het over de ware liefde. Van eerste date tot ware liefde in 4 dagen. Ga toch weg...
Ach joh, ga eens weg met je cynische wereldbeeld. Al is het onzin, dan nog wil ik dit niet horen
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:18:24 #69
88139 JoeyT
pi_40703169
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:25 schreef the_idiot het volgende:
Jaloers JoeyT?
Kinderen, trouwen, soulmate blablabla.... In 4 dagen... Sure, jaloers that's me
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:19:53 #70
88139 JoeyT
pi_40703188
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:27 schreef ioko het volgende:

[..]

Ach joh, ga eens weg met je cynische wereldbeeld. Al is het onzin, dan nog wil ik dit niet horen
Hoe kom je erbij dat ik een cynisch wereldbeeld heb. Ik geloof in de ware liefde. Ik hoop dat ik later ga trouwen, kinderen krijgen etc met mn vriendinnetje. Maar dit dacht ik niet na 4!!! dagen.
pi_40703214
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik een cynisch wereldbeeld heb. Ik geloof in de ware liefde. Ik hoop dat ik later ga trouwen, kinderen krijgen etc met mn vriendinnetje. Maar dit dacht ik niet na 4!!! dagen.
al zou het nep zijn, het kan moed geven aan mensen die niets durven
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:30:30 #72
88139 JoeyT
pi_40703387
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

al zou het nep zijn, het kan moed geven aan mensen die niets durven
Tja dan heeft t niet met ware liefde te maken, maar gewoon met een stel laffies die een meisje niet mee durven uit te vragen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:33:29 #73
88139 JoeyT
pi_40703442
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Goddamn wat een homofiel
pi_40703673
Ik geloofde nooit zo in de ware, tot ik mijn laatste vriendin tegenkwam.
Dat was absoluut de ware, in elke opzicht. Helaas maakte ze het uit
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40703746
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Goddamn wat een homofiel
Volgens mij is het tijd om te accepteren dat niet iedere jongen ieder weekend een ander meisje om zn lul bindt. TS weet gewoon niet wat hij meemaakt, mooi toch?
Big dick.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:46:06 #76
88139 JoeyT
pi_40703750
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik geloofde nooit zo in de ware, tot ik mijn laatste vriendin tegenkwam.
Dat was absoluut de ware, in elke opzicht. Helaas maakte ze het uit
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:50:43 #77
88139 JoeyT
pi_40703860
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:46 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Volgens mij is het tijd om te accepteren dat niet iedere jongen ieder weekend een ander meisje om zn lul bindt. TS weet gewoon niet wat hij meemaakt, mooi toch?
Ik heb nu 1,5 jaar iedere weekend hetzelfde meisje om mn lul gebonden, dus snap je redenering niet zo

Ik geloof in ware liefde, en van zoetsappigheid houd ik ook. Maar het is onmogelijk om in 4 (miss waren t er wel 3) dagen een diepe emotionele band te hebben. Dat kan gewoon echt niet. Als mensen dat dan toch echt denken vind ik ze gewoon erg dom. Hij kent dat hele meisje nauwelijks, dus dan vind ik t gewoon slap gelul. En dat er hier zoveel kansloze FOK!kertjes zijn die uit deze topics hoop putten vind ik eig nog triester.
pi_40704078
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik heb nu 1,5 jaar iedere weekend hetzelfde meisje om mn lul gebonden, dus snap je redenering niet zo

Ik geloof in ware liefde, en van zoetsappigheid houd ik ook. Maar het is onmogelijk om in 4 (miss waren t er wel 3) dagen een diepe emotionele band te hebben. Dat kan gewoon echt niet. Als mensen dat dan toch echt denken vind ik ze gewoon erg dom. Hij kent dat hele meisje nauwelijks, dus dan vind ik t gewoon slap gelul. En dat er hier zoveel kansloze FOK!kertjes zijn die uit deze topics hoop putten vind ik eig nog triester.
Dat is ook veel te kort. Lang genoeg om gevoelens voor iemand te krijgen, dat wel maar zeker niet om te kunnen weten of iemand de ware is voor je. Dat duurt gewoon een paar maanden.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:03:49 #79
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40704198
quote:

[..]

Natuurlijk is het geen ware liefde, maar wel knap dat hij het zo heeft aangepakt en de beloning daarvoor heeft gekregen. Ik denk dat ik je punt niet helemaal snapte. Niemand kan na een aantal dagen zeggen dat hij/zij de ware heeft ontmoet....
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:53:43 #80
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_40705630
't Is een goed gevoel dat een kloten gevoel wordt als het achteraf niet zo blijkt te zijn.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_40705740
quote:

[..]

hey, die woorden zocht ik
JIJ hebt gelijk
Maar maak ook plaats voor optimisme, laat hem dromen..
En gnampy, nog veel succes!
pi_40705987
quote:

[..]

Ach, laat die jongen toch lekker een tijdje verliefd zijn. Mischien duurt het lang, misschien loopt het stuk, maar nu heeft ie de tijd van zijn leven. Of ben je nu al een cynische ouwe zak aan het worden?

pi_40706689
quote:

[..]

En toch kan dat echt wel. Ik heb wel eens gehad dat ik na 2 uur het gevoel had dat ik iemand al jaaaren kende, en dat voelt gewoon heel erg goed op dat moment.

Nu ik een oude verzuurde zak ben geworden weet ik dat het erg naief is om te denken dat je na 4 dagen iemand zo goed kent dat je al kan weten dat je altijd bij haar blijft. TS moet hier echter zelf nog achterkomen. Mooi toch?
Big dick.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:33:48 #84
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_40706741
geloof wel in de ware, jammer dat ik haar heb laten gaan
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:02:04 #85
146730 R81
Ech wel...
pi_40711058
Ik geloofde nooit zo in de ware, ik had nooit gedacht dat ik ooit een vrouw zou vinden waar ik de rest van mn leven bij zou willen blijven.
Totdat ik mn huidige vriendin leerde kennen. Zij is zo perfect voor mij en ik laat haar echt nooit meer gaan. We hebben morgen 14 maanden, daarvan wonen we bijna 2 maanden samen en alles gaat perfect
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_40712655
Leuk!!! Het kan wel dat weet ik zeker!! Heb het zelf nog niet gehad, ma ben wel een beetje jaloers op je hahaha. Geniet er maar mooi van en mocht het niet goed gaan dan heb je tenminste een mooie tijd gehad!!!
MSN:vos_froukje@hotmail.com
pi_40719297
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 10:03 schreef ioko het volgende:

[..]

Natuurlijk is het geen ware liefde, maar wel knap dat hij het zo heeft aangepakt en de beloning daarvoor heeft gekregen. Ik denk dat ik je punt niet helemaal snapte. Niemand kan na een aantal dagen zeggen dat hij/zij de ware heeft ontmoet....
En toch voelt het zo, daar lijkt me niks mis mee. En aan die JoeyT, dat misplaatste macho-toontje siert je niet, blijf gewoon weg als het je allemaal niet bevalt. Volgens mij ben je gewoon jaloers
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:29:05 #88
88139 JoeyT
pi_40720950
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:29 schreef Gnampy het volgende:

[..]

En toch voelt het zo, daar lijkt me niks mis mee. En aan die JoeyT, dat misplaatste macho-toontje siert je niet, blijf gewoon weg als het je allemaal niet bevalt. Volgens mij ben je gewoon jaloers
Weet je wat ware liefde is? Ware liefde is dat je elkaars diepste geheimen kent, elkaars slechtste eigenschappen en vreemde nukken. En ondanks dat je dat weet houd je nog steeds zielsveel van de ander. Dat is ware liefde. Na 3 dagen spreek je niet over ware liefde, maar gewoon over een hele goede klik.

Samen begraven worden

Hoezo trws misplaats macho-toontje. Ten eerste is er niets macho aan, want als er iemand softy op het gebied van liefde is ben ik het. Ten tweede misplaats? Een beetje mannelijkheid is niets mis mee.

En jaloers op wat? Er is niets bijzonders aan een verliefdheid. het is alleen speciaal voor de personen in kwestie. Als je om je heen kijkt zie je het overal gebeuren
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:31:25 #89
88139 JoeyT
pi_40721010
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:31 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

En toch kan dat echt wel. Ik heb wel eens gehad dat ik na 2 uur het gevoel had dat ik iemand al jaaaren kende, en dat voelt gewoon heel erg goed op dat moment.

Nu ik een oude verzuurde zak ben geworden weet ik dat het erg naief is om te denken dat je na 4 dagen iemand zo goed kent dat je al kan weten dat je altijd bij haar blijft. TS moet hier echter zelf nog achterkomen. Mooi toch?
Ik geloof ook dat ik voor altijd bij mn meisje blijf en ben nog steeds helemaal verliefd op dr.

Je kan na een paar dagen best het gevoel hebben dat je iemand al jaren kent, maar feit blijft dat je de ander niet kent. Dus is het allemaal lucht. Verzinsels van je hersens. Niets mis mee natuurlijk, want verliefdheid is geweldig. Maar er kan nog geen sprake zijn van ware liefde
pi_40743192
gast, ben jij toevallig afgelopen donderdag met haar naar de bios geweest in arnhem??
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_40749872
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 18:35 schreef Malebolgia het volgende:
gast, ben jij toevallig afgelopen donderdag met haar naar de bios geweest in arnhem??
Hoezo?
pi_40749969
Ja dus
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_40758231
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:10 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Hoezo?
mwoah, ik weet niet; had ze heel toevallig een roze truitje aan?
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:34:48 #94
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_40761177
ik geloof in de ware, en het is ook wetenschappelijk bewezen dat die bestaat, qua meest passende persoonlijkheid dan.

www.socionics.us

http://www.socionika.com/experiencing_dual_relations.html
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_40763582
De ware is echt dat alles helemaal perfect is geen enkele ruzie's, irritaties en dingen die je niet aanstaan!...
En dat bestaat dus niet
Alhoewel..wie bepaald eigenlijk dat dat perfect is, kleine ruzie's horen er eigenlijk ook wel bij op zijn tijd
Sowieso schrijf je zo.
pi_40764001
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:34 schreef Monocultuur het volgende:
ik geloof in de ware, en het is ook wetenschappelijk bewezen dat die bestaat, qua meest passende persoonlijkheid dan.

www.socionics.us

http://www.socionika.com/experiencing_dual_relations.html
Dat op die website is geen echt bewijs natuurlijk. Slechts een artikeltje met wat gezond verstand redeneringen. En in het artikel heeft die het niet voor niets over duals, wat meerdere 'ware' impliceert volgens mij. Ik geloof dan ook niet in de ware.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40780360
quote:
Howdy!

Geert.
Ach, daar dacht je al aan nog voordat je ook maar echt een woord met haar gewisseld had.

Je hebt gewoon een steekje los.. hopelijk niet erg genoeg dat je dr wegjaagd.

Maarre jij woont in Arnhem?
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:42:02 #98
88139 JoeyT
pi_40791831
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 06:42 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

mwoah, ik weet niet; had ze heel toevallig een roze truitje aan?
Oeh geil, nu begint t topic leuk te worden Vertel
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:43:04 #99
88139 JoeyT
pi_40791868
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 22:51 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Ach, daar dacht je al aan nog voordat je ook maar echt een woord met haar gewisseld had.

Je hebt gewoon een steekje los.. hopelijk niet erg genoeg dat je dr wegjaagd.
pi_40791914
Ik vind dat ook wel érg ver gaan voor iemand die je nauwelijks kent.
  maandag 14 augustus 2006 @ 12:53:50 #101
27026 xstatic1975
No pain no gain
pi_40792221
Natuurlijk bestaat er niet 1 'de ware'. Zou wel heeel toevallig zijn heh als op zo'n grote planeet diegene die speciaal voor jou is bedoeld altijd zo dichtbij woont? Onzin. Er zijn altijd meerderen waar je perfect bij past. Wat natuurlijk niets zegt over of het in dit geval zo is. Enjoy
  maandag 14 augustus 2006 @ 13:04:42 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40792598
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:23 schreef -XX- het volgende:
De ware is echt dat alles helemaal perfect is geen enkele ruzie's, irritaties en dingen die je niet aanstaan!...
En dat bestaat dus niet
Alhoewel..wie bepaald eigenlijk dat dat perfect is, kleine ruzie's horen er eigenlijk ook wel bij op zijn tijd
Dan bestaat ze dus wel.

Ik mis d'r ja
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:37:58 #103
88139 JoeyT
pi_40800461
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dan bestaat ze dus wel.

Ik mis d'r ja
Kleuterschool begint toch pas weer in september?
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:54:56 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40800915
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kleuterschool begint toch pas weer in september?
Mag je daar op je 23e heen dan
pi_40808258
Gnampy, kerel, geef eens update over je kassameisje.
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:19:08 #106
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_40810307
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:41 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat op die website is geen echt bewijs natuurlijk. Slechts een artikeltje met wat gezond verstand redeneringen. En in het artikel heeft die het niet voor niets over duals, wat meerdere 'ware' impliceert volgens mij. Ik geloof dan ook niet in de ware.
niet zo maar een artikeltje... Het is een stroming in de sociale wetenschap in rusland welke al 30 jaar onderzoek doet naar hetgeen wat de onderlinge relaties tussen mensen tot stand brengt.
pi_40810665
Dat gevoel heb ik nu heel erg met mijn huidige vriendin en zij denkt hetzelfde over mij.
♥ K, N, R en F ♥
pi_40813201
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:34 schreef Monocultuur het volgende:
Je persoonlijkheid verandert constant. Ik hou niet meer van dezelfde muziek als vroeger, ik hou niet meer van hetzelfde eten als vroeger. Ik ben egoistischer geworden in sommige dingen en minder in andere. Vroeger extreem introvert en in sommige gevallen extrovert, nu heb ik dat gedrag voor een zeer groot deel onder controle. Ik vond mensen pas slim als ze een hoog IQ hadden... nu vind ik ze slim als ze zichzelf gelukkig weten te houden. Oftewel, als er vroeger iemand de ware was geweest voor mij, dan zou dat nu niet meer kloppen.

Voor mij hét bewijs dat er geen ware kan zijn op basis van passende persoonlijkheid. Alhoewel ik nu niet verwacht dat ik nog zulke grote veranderingen zal meemaken... Aan de andere kant, ik heb de ware voor mijn gevoel al ontmoet en het is toch uitgegaan.
Doe eens wild ....
  maandag 14 augustus 2006 @ 23:35:47 #109
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_40814273
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:15 schreef Tarot het volgende:

[..]

Je persoonlijkheid verandert constant.
Dit is onjuist. Je geest heeft voor een aantal voorkeuren gekozen, die de architectonisch ondergrond zijn voor je persoonlijkheid. Dit is de manier waarop je de wereld waarneemt (intuitief of ervarend) je beslissingen maakt (gevoel of verstand) je houding is (introvert of extravert) je voornaamste functie (waarnemen of beslissen). Zie op google: "MBTI" of "Socionics"

Daarmee heb je een persoonlijkheidstype ontwikkeld welke je hele leven bij je blijft.

De veranderingen die jij noemt passen binnen 1 bepaalde persoonlijkheid.
pi_40817383
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 23:35 schreef Monocultuur het volgende:

[..]

Dit is onjuist. Je geest heeft voor een aantal voorkeuren gekozen, die de architectonisch ondergrond zijn voor je persoonlijkheid. Dit is de manier waarop je de wereld waarneemt (intuitief of ervarend) je beslissingen maakt (gevoel of verstand) je houding is (introvert of extravert) je voornaamste functie (waarnemen of beslissen). Zie op google: "MBTI" of "Socionics"

Daarmee heb je een persoonlijkheidstype ontwikkeld welke je hele leven bij je blijft.

De veranderingen die jij noemt passen binnen 1 bepaalde persoonlijkheid.
Ik ken de test en heb deze eerder gedaan (verdomd lang trouwens):

Toen ik begon met mijn opleiding 8 jaar geleden:
http://en.wikipedia.org/wiki/INTJ

En Nu net:
http://en.wikipedia.org/wiki/INFP

De wereld verandert, je krijgt nieuwe inzichten en gaat andere dingen belangrijk vinden. Op die manier groei je als personen ook vaak uit elkaar.... vooral als je nog jong bent. Ik denk dat alleen voor mensen die erin geloven, een ware kan bestaan. Ik geloof er wel in, maar niet dat het komt omdat je eeuwige persoonlijkheden op elkaar aansluiten. Maar dat je gevoel voor iemand op een bepaald moment zo sterk kan zijn, dat je er voor de rest van je leven niet meer vanaf komt.
Doe eens wild ....
pi_40817465
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 01:08 schreef Tarot het volgende:

[..]

De wereld verandert, je krijgt nieuwe inzichten en gaat andere dingen belangrijk vinden. Op die manier groei je als personen ook vaak uit elkaar.... vooral als je nog jong bent. Ik denk dat alleen voor mensen die erin geloven, een ware kan bestaan. Ik geloof er wel in, maar niet dat het komt omdat je eeuwige persoonlijkheden op elkaar aansluiten. Maar dat je gevoel voor iemand op een bepaald moment zo sterk kan zijn, dat je er voor de rest van je leven niet meer vanaf komt.
Amen.
pi_40821165
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 22:26 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Dat gevoel heb ik nu heel erg met mijn huidige vriendin en zij denkt hetzelfde over mij.
Hier hetzelfde
pi_40827950
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 12:42 schreef JoeyT het volgende:
Oeh geil, nu begint t topic leuk te worden Vertel
tsja zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij heb ik TS met het kassameisje vorige week do gespot in de bios daar. Zij zag er leuk uit, blond meisje met goed figuur, volgens mij ook best leuk gezicht. Het type meisje wat ik zou omschrijven als 'popje'. TS zag er (als ie het al was) kneiterverliefd uit.
pi_40828143
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

tsja zeker weten doe ik het niet, maar volgens mij heb ik TS met het kassameisje vorige week do gespot in de bios daar. Zij zag er leuk uit, blond meisje met goed figuur, volgens mij ook best leuk gezicht. Het type meisje wat ik zou omschrijven als 'popje'. TS zag er (als ie het al was) kneiterverliefd uit.

Gnampy, hup, geef eens toe!
pi_40828388
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:40 schreef Malebolgia het volgende:

[..]

hier een post van gnampy met ze vriendin
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:52 schreef Gnampy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_40828547
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:52 schreef Gremen het volgende:

[..]

hier een post van gnampy met ze vriendin
[..]
Nou, die is dus duidelijk niet blond.
pi_40857756
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 13:57 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Nou, die is dus duidelijk niet blond.
Echt duidelijk is ze natuurlijk niet te zien op deze foto's, maar ik denk aan haar bleke bekkie te zien dat haar haar geverfd is.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 11:14:01 #118
55900 GM
vind ik dan toch
pi_40860800
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Klopt, duurt nu al dik drie jaar, waarvan dik 2 jaar getrouwd.
Als het goed zit dan weet je het, vraag me niet hoe, je weet het gewoon.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_40867132
nah, volgens mij waren ze het dan niet; ze leek niet erg op het meisje op de foto
pi_41126150
Gaat nog steeds alles goed? Heb je Esther al ten huwelijk gevraagd? Of de brief laten lezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')