Ik geloof dat je je soulmate hebt gevonden, daarom voel je je zo enorm goed bij haar, dat is toch fantastisch. Niet bang worden, gewoon genieten, vooral als het van haar kant ook zo heftig is is er toch niets mooiers?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:04 schreef Gnampy het volgende:
Howdy!![]()
Ik geloofde nooit zo in 'De ware', ik dacht altijd dat je iemand kunt tegenkomen en daar een geweldig gevoel bij kunt hebben, maar dat je dat gevoel ook nog bij anderen kunt voelen. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen gebracht, in een zeer korte tijd voel ik liefde en lichamelijke aantrekkingskracht. Maar ook een diepe emotionele band met iemand. En dat gevoel is bij haar wederzijds, het voelt alsof we voor elkaar zijn gemaakt. Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Ergens in mijn achterhoofd schreeuwt een stemmetje dat ik veel te hard van stapel loop. Maar ik heb daar een beetje schijt aan![]()
Wat kan er nou misgaan? Tot nu toe heb ik nog geen spijt gehad en is ieder gevoel dat ik heb oprecht geweest. Ik denk aan trouwen, kinderen, samen een mooie reis maken naar Venetië, samen oud worden, samen begraven worden. Dat zijn toch dingen die je pas hoort te voelen na jaren samen te zijn met iemand? Waarom maak ik me daar helemaal geen zorgen over? Dat is wat ik mezelf wijs maak, maar ergens doe ik dat dus wel.
Geloven jullie in de ware? Kan het zo zijn dat er voor iedereen op aarde één persoon is die er perfect bij past? Heb je dat ooit gevoeld? Lijkt dat op wat ik hier beschrijf?
Een hoop vragen, maar wel iets wat me een beetje dwars zit.
Geert.
nou digitaal lekker snelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
Gnampy, je springt nu wel van de hak op de tak hoor. Vertel eerst even hoe de eerste zoen etc ging.
We hebben elkaar voor het eerst gekust voor een rode brievenbus die een eindje van mijn huis af staat. Ik vroeg daar of ik haar een berichtje mocht sturen dat rechtstreeks uit mijn hart afkomstig was. Dus vanaf nu heb ik iedere keer als ik echt een brief op de post doe een mooie herinneringquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Klinkt allemaal goed, Gnampy.
Ik mag dus aannemen dat er al een eerste echte zoen is geweest?
Genieten! To the max!
Verliefd zijn is kut, vooral als ze op die rem trapt of je aan het lijntje houdt :Squote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef AcidBurner het volgende:
bwah laat die man toch genieten ... dat is het risico dat we allemaal lopen hoor!!! Die gnampy is een topgozer en ik heb persoonlijk liever iemand die snel gaat en er echt iets van wil maken... dan zo een droogstoppel die alles eerst nog wel eens moet zien!!! die gast is verliefd!!! en dat is inderdaad een topgevoel .. hoduen zo Gnamp!!!
Ik heb nog niet het lef gehad om die dingen te noemen, op een grapje over trouwen na. Ik besef heel goed dat dit gevoel zo sterk is dat het haar misschien af kan schrikken, al laat zij blijken ook erg in de wolken te zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef ioko het volgende:
Fijn voor je Gnampy: maar probeer toch een beetje op te letten of het niet te snel gaat. Elk mens moet wennen aan een nieuwe situatie, en je weet nog niet of je vriendinnetje alles wil wat jij wil op dit moment. Het kan erg beangstigend zijn om met zulke verstrekende plannen te worden geconfronteerd als je daar zelf niet mee bezig bent.
Maar verder: gewoon genieten.
Ah nee joh, dat gevoel kan véél langer duren!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:52 schreef HassieBassie het volgende:
Mijn ervaring is dat dat gevoel 3 weken duurt. Maar dat zijn dan wel 3 geweldige weken
Precies bij mij is dat nu al 2 maanden, en ik heb zo het idee dat het nog wel even aan houd ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ah nee joh, dat gevoel kan véél langer duren!
![]()
ja je kan natuurlijk beter gewoon neuken, en je niet emotioneel aan iemand bindenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verliefd zijn is kut, vooral als ze op die rem trapt of je aan het lijntje houdt :S
Ik heb sinds gister 4 maanden met mijn vriendin en het was aan binnen een week met alles er op en r aanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:40 schreef Bigfoot het volgende:
[..]
Precies bij mij is dat nu al 2 maanden, en ik heb zo het idee dat het nog wel even aan houd ook.
ik zou alleen met dat samen oud worden,trouwen,kinderen krijgen, samen begraven worden enz... nog even mee wachten voor je die plannen bij haar voorlegtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
neehoor oook daar geloof ik ook stellig in
geniet van dat gevoel Geert, het beste en fijnste gevoel wat er bestaat
Ik zou zeggen blijf lekker met z'n tween in die wolken zitten, en maak het gewoon niet te snel te zwaar!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het lef gehad om die dingen te noemen, op een grapje over trouwen na. Ik besef heel goed dat dit gevoel zo sterk is dat het haar misschien af kan schrikken, al laat zij blijken ook erg in de wolken te zijn.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Gnampy het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het lef gehad om die dingen te noemen, op een grapje over trouwen na. Ik besef heel goed dat dit gevoel zo sterk is dat het haar misschien af kan schrikken, al laat zij blijken ook erg in de wolken te zijn.
Die achtbaan van emoties klinkt inderdaad bekend, en ik kan je helaas vertellen .. er kan een boel misgaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:04 schreef Gnampy het volgende:
... verhaal ...
Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Ergens in mijn achterhoofd schreeuwt een stemmetje dat ik veel te hard van stapel loop. Maar ik heb daar een beetje schijt aan![]()
Wat kan er nou misgaan?
Sweetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Gnampy het volgende:
[..]
We hebben elkaar voor het eerst gekust voor een rode brievenbus die een eindje van mijn huis af staat. Ik vroeg daar of ik haar een berichtje mocht sturen dat rechtstreeks uit mijn hart afkomstig was. Dus vanaf nu heb ik iedere keer als ik echt een brief op de post doe een mooie herinnering
Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film, in je dromen, of onder invloed van genoeg XTC.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Brunette het volgende:
[..]
Sweet![]()
De ware bestaat, maar wanneer, waar en hoe je diegene zult tegenkomen, is even afwachten
En het is het of het is het niet, anders kan het niet.![]()
Idd een perfecte relatie bestaat niet. Dan zou er ook nooit ruzie zijn, maar dat zou de relatie weer saai maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film en in je dromen.![]()
Das altijd waar, maar toch zijn er (vind ik) weinig mensen bij wie je die échte 'klik' voelt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film, in je dromen, of onder invloed van genoeg XTC.![]()
Dat is ook waar. Nu ik erover nadenk is dat in 24 jaar tijd pas 2 keer gebeurd. En het gekke is dat de mensen waarbij ik die echte klik heb gevoeld mij qua uiterlijk niet veel deden. Best jammer bedenk ik me net.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:53 schreef Brunette het volgende:
[..]
Das altijd waar, maar toch zijn er (vind ik) weinig mensen bij wie je die échte 'klik' voelt.
Je was ook als baby al op zoek naar ''de klik''?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:30 schreef FreakerS het volgende:
Dat is ook waar. Nu ik erover nadenk is dat in 24 jaar tijd pas 2 keer gebeurd.
Ik was direct geslachtsrijp ja. Ik kwam eruit met een paal waar zelfs de verloskundige van flauwviel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je was ook als baby al op zoek naar ''de klik''?
Er vanuitgaande dat het andere geslacht je rond je 13e begon te interesseren heb je in 11 jaar tijd 2 keer een echte klik gehad en dat vind ik nog best veel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |