abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40642930
Howdy!
Ik geloofde nooit zo in 'De ware', ik dacht altijd dat je iemand kunt tegenkomen en daar een geweldig gevoel bij kunt hebben, maar dat je dat gevoel ook nog bij anderen kunt voelen. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen gebracht, in een zeer korte tijd voel ik liefde en lichamelijke aantrekkingskracht. Maar ook een diepe emotionele band met iemand. En dat gevoel is bij haar wederzijds, het voelt alsof we voor elkaar zijn gemaakt. Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Ergens in mijn achterhoofd schreeuwt een stemmetje dat ik veel te hard van stapel loop. Maar ik heb daar een beetje schijt aan
Wat kan er nou misgaan? Tot nu toe heb ik nog geen spijt gehad en is ieder gevoel dat ik heb oprecht geweest. Ik denk aan trouwen, kinderen, samen een mooie reis maken naar Venetië, samen oud worden, samen begraven worden. Dat zijn toch dingen die je pas hoort te voelen na jaren samen te zijn met iemand? Waarom maak ik me daar helemaal geen zorgen over? Dat is wat ik mezelf wijs maak, maar ergens doe ik dat dus wel.
Geloven jullie in de ware? Kan het zo zijn dat er voor iedereen op aarde één persoon is die er perfect bij past? Heb je dat ooit gevoeld? Lijkt dat op wat ik hier beschrijf?
Een hoop vragen , maar wel iets wat me een beetje dwars zit.

Geert.
pi_40642963
neehoor oook daar geloof ik ook stellig in
geniet van dat gevoel Geert, het beste en fijnste gevoel wat er bestaat
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_40644248
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:04 schreef Gnampy het volgende:
Howdy!
Ik geloofde nooit zo in 'De ware', ik dacht altijd dat je iemand kunt tegenkomen en daar een geweldig gevoel bij kunt hebben, maar dat je dat gevoel ook nog bij anderen kunt voelen. Maar nu ben ik toch aan het twijfelen gebracht, in een zeer korte tijd voel ik liefde en lichamelijke aantrekkingskracht. Maar ook een diepe emotionele band met iemand. En dat gevoel is bij haar wederzijds, het voelt alsof we voor elkaar zijn gemaakt. Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Ergens in mijn achterhoofd schreeuwt een stemmetje dat ik veel te hard van stapel loop. Maar ik heb daar een beetje schijt aan
Wat kan er nou misgaan? Tot nu toe heb ik nog geen spijt gehad en is ieder gevoel dat ik heb oprecht geweest. Ik denk aan trouwen, kinderen, samen een mooie reis maken naar Venetië, samen oud worden, samen begraven worden. Dat zijn toch dingen die je pas hoort te voelen na jaren samen te zijn met iemand? Waarom maak ik me daar helemaal geen zorgen over? Dat is wat ik mezelf wijs maak, maar ergens doe ik dat dus wel.
Geloven jullie in de ware? Kan het zo zijn dat er voor iedereen op aarde één persoon is die er perfect bij past? Heb je dat ooit gevoeld? Lijkt dat op wat ik hier beschrijf?
Een hoop vragen , maar wel iets wat me een beetje dwars zit.

Geert.
Ik geloof dat je je soulmate hebt gevonden, daarom voel je je zo enorm goed bij haar, dat is toch fantastisch. Niet bang worden, gewoon genieten, vooral als het van haar kant ook zo heftig is is er toch niets mooiers?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:44:54 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40644292
Klinkt allemaal goed, Gnampy.
Ik mag dus aannemen dat er al een eerste echte zoen is geweest?

Genieten! To the max!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40644368
Herkenbaar, op die kinderen na
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40644498
Gnampy, je springt nu wel van de hak op de tak hoor . Vertel eerst even hoe de eerste zoen etc ging.
pi_40644567
Mijn ervaring is dat dat gevoel 3 weken duurt. Maar dat zijn dan wel 3 geweldige weken
Big dick.
pi_40644791
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:50 schreef Roeni3 het volgende:
Gnampy, je springt nu wel van de hak op de tak hoor . Vertel eerst even hoe de eerste zoen etc ging.
nou digitaal lekker snel
pi_40644842
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:58 schreef ikbenstoer het volgende:

[..]

nou digitaal lekker snel
Of bij de groente-afdeling, of de zuivel.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:02:14 #10
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40644937
Mooi voor je!!! :-) maak er iets moois van!!! goed bezig Gnampy...je moet ni twijfelen aan je gevoelens... en als jullie je beiden super voelen bij elkaar dan it's meant to be!!! je bent me een gelukzak hoor!!! maar je verdient het!! go get um tiger!!!
pi_40644938
Je loopt het gevaar dat het haar opeens veel te snel gaat; te benauwend wordt. Dan kan ze (flink) op de rem trappen of het opeens helemaal abrupt afbreken, omdat ze niet zo goed weet wat ze er mee aan moet en jij al zover doordraaft.
Dát is het risico wat je loopt en waar je voor op moet passen
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:03:51 #12
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40644988
bwah laat die man toch genieten ... dat is het risico dat we allemaal lopen hoor!!! Die gnampy is een topgozer en ik heb persoonlijk liever iemand die snel gaat en er echt iets van wil maken... dan zo een droogstoppel die alles eerst nog wel eens moet zien!!! die gast is verliefd!!! en dat is inderdaad een topgevoel .. hoduen zo Gnamp!!!
pi_40645119
Uiteindelijk is er denk ik wel 1 'ware' en dat is degene bij wie je blijft.
Blijf je er niet bij, dan is het geen 'ware', anders had je er wel bij gebleven.
En als je geen relatie krijgt met degene waarvan je denkt dat het je 'ware' is dan is hij/zij het toch niet. Anders hadden jullie wel een relatie gehad.

De 'ware' is voor bij een begrip van, degene met wie je je hele leven samen kan zijn. En dat moet wederzijds zijn, anders is het niet genoeg.

Ik geloof wel in liefdes die tegen het ultieme aanzitten. (dus dat je denkt van, misschien is dit wel de 'ware', maar voor mijn gevoel kom je daar pas achter op het moment dat het te laat is. Je kan wel naar dat gevoel leven en denken dat het de 'ware' voor je is.) Maar soms blijkt dat achteraf toch niet zo te zijn (dan gaat het uit, of komt er geen relatie). Voor mij is het dan niet genoeg.
In de relaties/verliefdheden die ik heb (gehad) moet ook naar voren komen dat ik mijn hele leven bij iemand wil zijn. En dat moet dan ook in het begin, duidelijk zijn wil ik niet zeggen, maar het moet er wel in kunnen zitten.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:08:36 #14
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40645159
Fijn voor je Gnampy: maar probeer toch een beetje op te letten of het niet te snel gaat. Elk mens moet wennen aan een nieuwe situatie, en je weet nog niet of je vriendinnetje alles wil wat jij wil op dit moment. Het kan erg beangstigend zijn om met zulke verstrekende plannen te worden geconfronteerd als je daar zelf niet mee bezig bent.

Maar verder: gewoon genieten.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_40645173
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
Klinkt allemaal goed, Gnampy.
Ik mag dus aannemen dat er al een eerste echte zoen is geweest?

Genieten! To the max!
We hebben elkaar voor het eerst gekust voor een rode brievenbus die een eindje van mijn huis af staat. Ik vroeg daar of ik haar een berichtje mocht sturen dat rechtstreeks uit mijn hart afkomstig was. Dus vanaf nu heb ik iedere keer als ik echt een brief op de post doe een mooie herinnering
pi_40645175
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:03 schreef AcidBurner het volgende:
bwah laat die man toch genieten ... dat is het risico dat we allemaal lopen hoor!!! Die gnampy is een topgozer en ik heb persoonlijk liever iemand die snel gaat en er echt iets van wil maken... dan zo een droogstoppel die alles eerst nog wel eens moet zien!!! die gast is verliefd!!! en dat is inderdaad een topgevoel .. hoduen zo Gnamp!!!
Verliefd zijn is kut, vooral als ze op die rem trapt of je aan het lijntje houdt :S
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_40645434
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:08 schreef ioko het volgende:
Fijn voor je Gnampy: maar probeer toch een beetje op te letten of het niet te snel gaat. Elk mens moet wennen aan een nieuwe situatie, en je weet nog niet of je vriendinnetje alles wil wat jij wil op dit moment. Het kan erg beangstigend zijn om met zulke verstrekende plannen te worden geconfronteerd als je daar zelf niet mee bezig bent.

Maar verder: gewoon genieten.
Ik heb nog niet het lef gehad om die dingen te noemen, op een grapje over trouwen na. Ik besef heel goed dat dit gevoel zo sterk is dat het haar misschien af kan schrikken, al laat zij blijken ook erg in de wolken te zijn.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:18:08 #18
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40645539
@Godshand : dat is waar, en dat ga ik ook niet ontkennen.. been there done that... maar in Gnampy zijn geval houdt niemand hem aan het lijntje en ze zijn deiden gek op elkaar ... en in deze tijd is dat echt wel mooi! Zoals al velen gezegd hebben niet van stapel lopen... trouwen is houden he ... maar je mag best jezelf zijn en je 'best' doen... zolang zij dat ook doet zijn jullie goed bezig! je hebt mijn zegen
pi_40646034
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:52 schreef HassieBassie het volgende:
Mijn ervaring is dat dat gevoel 3 weken duurt. Maar dat zijn dan wel 3 geweldige weken
Ah nee joh, dat gevoel kan véél langer duren!

pi_40646167
Same here Godshand en Acidburner.

Heb voor mezelf maar besloten punt achter te zetten (we hadden nog niks zij heeft nog vriend maar wel erg tot mij aangetrokken) Verliefdheid ook van haar kant, van beide kanten. Maar ik trek dit zelf niet meer.

Moet nog ff mooie manier vinden om het te verwoorden dat het over is wat mij betreft :|
Maar ja ze is niet gelukkig bij haar huidige vriend dat zie ik gewoon :x
Dus ja wil ook niet in 1 keer haar laten vallen.

Maar ja, om terug te komen op de opening post:
Ik geloof erin ja :d
ook al is het maar van korte duur vaak.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:40:03 #21
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_40646292
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:32 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ah nee joh, dat gevoel kan véél langer duren!

Precies bij mij is dat nu al 2 maanden, en ik heb zo het idee dat het nog wel even aan houd ook.
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
pi_40646530
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Verliefd zijn is kut, vooral als ze op die rem trapt of je aan het lijntje houdt :S
ja je kan natuurlijk beter gewoon neuken, en je niet emotioneel aan iemand binden
pi_40646565
mooi om te zien dat je dat gevoel hebt nu je haar echt begint te leren kennen!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:54:41 #24
125524 sonnestraaltje
don't worry, be happy
pi_40646812
jaaa, ik ken dat gevoel... duurde mij wel geteld 5 maanden, daarna konden we niet meer samen zijn .

Achteraf (en dat is dus echt 4 jaar later) begint een beetje t gevoel te komen dat mn gevoel het misschien toch niet bij het juiste eind had, maarja. Hoop dat een relatie ooit weer zo goed zal voelen...
pi_40646994
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:40 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Precies bij mij is dat nu al 2 maanden, en ik heb zo het idee dat het nog wel even aan houd ook.
Ik heb sinds gister 4 maanden met mijn vriendin en het was aan binnen een week met alles er op en r aan en voel me nog steeds top ze is 3 weken op vakantie geweest ben er dood ziek van geweest maar nu is ze weer terug, en gaan vrijdag samen weg :d maar liefde heeft wel 2 kanten het kan geweldig zijn maar ook heel pijnlijk zijn
gevaarlijke shit allemaal maar wel leuk
pi_40647094
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
neehoor oook daar geloof ik ook stellig in
geniet van dat gevoel Geert, het beste en fijnste gevoel wat er bestaat
ik zou alleen met dat samen oud worden,trouwen,kinderen krijgen, samen begraven worden enz... nog even mee wachten voor je die plannen bij haar voorlegt
wekt vaak nogal een... *ah RUN RUUUUUUUUUN!!!!*-effect
─_(º.0)_/─
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:28:57 #27
85962 ioko
I Appear Missing
pi_40648055
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Gnampy het volgende:

[..]

Ik heb nog niet het lef gehad om die dingen te noemen, op een grapje over trouwen na. Ik besef heel goed dat dit gevoel zo sterk is dat het haar misschien af kan schrikken, al laat zij blijken ook erg in de wolken te zijn.
Ik zou zeggen blijf lekker met z'n tween in die wolken zitten, en maak het gewoon niet te snel te zwaar!
Coincidence
Makes sense
Only with you
  † In Memoriam † woensdag 9 augustus 2006 @ 16:59:52 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40649147
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:15 schreef Gnampy het volgende:

[..]

mooi werk Geert, maar probeer haar niet af te schrikken, want uit je posts komt nogal naar voren dat je liever vandaag dan morgen met haar wilt trouwen, kinderen krijgen en wat al niet meer en denk dat dat behoorlijk kan afschrikken..........
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_40649241
Go with the flow and enjoy. Dit zijn de lekkerste weken. Gewoon gek zijn op elkaar en van elkaar genieten. Loop niet te hard van stapel maar ga ook zeker niet te hele tijd denken dat je te hard gaat, hou haar signalen gewoon goed in de gaten
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
pi_40649578
He Gnampy gewoon nokken met dit. Een tip van één hoeft voor een ander niet te werken. Verder kan je het alleen maar verpesten als het niet uit jezelf komt.
Eerlijkheid is het belangrijkste.
Als je genoeg met haar praat en gewoon eerlijk maar niet te slijmerig bent, dan kom je er zelf achter of het te snel gaat of niet. Vraag gewoon of ze zelf ook dat gevoel heeft.
Geniet ervan, doe wat je zelf goed dunkt en vooral.... WEES JEZELF!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:15:31 #31
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_40653248
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:04 schreef Gnampy het volgende:
... verhaal ...

Het voelt ook een beetje alsof we in een soort achtbaan zitten die ons in een razendsnel tempo door verschillende fases voert, zo snel dat ik me afvraag of het wel gezond is. Ik heb het nu over een paar dagen, dagen die de gelukkigste zijn uit mijn hele leven. Eerdere relaties verliepen juist erg traag en die waren ook geen succes, dus wat dat betreft laat ik me lekker meevoeren. Maar raar is het allemaal wel.
Wat kan er nou misgaan?
Die achtbaan van emoties klinkt inderdaad bekend, en ik kan je helaas vertellen .. er kan een boel misgaan.

Het kan te snel gaan voor een van de twee, het kan allemaal toch maar iets tijdelijks blijken te zijn ipv iets permanents, waar iig jij op hoopt. Zo zijn er nog genoeg andere dingen te noemen.

Geniet, absoluut, geniet, want dit is een van de mooiste, lekkerste momenten, maar als ik jou was zou ik voorzichtig zijn met het rekenen op het langer duren van wat je nu hebt.

Geniet iedere dag weer, want je weet nooit of het voor altijd blijft duren
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_40653285
De ware bestaat niet
Sowieso schrijf je zo.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:10:59 #33
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_40667535
Weet je al wat meer van haar toekomstplannen? Wil ze gaan studeren of werken?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_40667724
Als zoveel mensen in de ware geloven, waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd.. waarom zijn mensen dan niet eerlijk tegen elkaar? Waarom zijn er dan zoveel scheidingen?
'Als het uitgaat dan was diegene de ware niet" sorry hoor.. maar zo kan je je hele leven doorgaan totdat je misschien wel het loodje legt.

Ik geloof niet in de ware...
maar goed, have fun en goodluck
pi_40667887
Heb nu een half jaar en zie er wel toekomst in. Maar je weet niet hoe het gaat lopen als we straks beide naar het buitenland gaan (zowel stage als studie), in het slechtste geval wonen we straks 1,5 jaar lang duizenden kilometers van elkaar vandaan. We willen beide voor studie naar Amerika/Canada, maar ik een studiejaar eerder dan zij.
pi_40667928
Zoiets als de ware bestaat niet, kijk dat je uiteindelijk iemand vindt waarvan je je hele leven kan houden en dat je samen oud gaat worden is natuurlijk een geweldig iets. Dit is voor jou "de ware", maar dat er echt een soort van kosmisch complot is blablalalblaalalalalaa....eeehmm,.. NEE.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  Official ESF Kreviewer donderdag 10 augustus 2006 @ 00:20:38 #37
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_40667939
Ik geloof in de ware, maar die heet Jezus Christus, zoon van God. Als je daar in gelooft is de rest bijzaak.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:24:31 #38
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40668102
Loop je niet een beetje hard van stapel, Gnampy? Het is toch pas 'aan' sinds zaterdag
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40668166
Jezus, inderdaad, nu je het zegt wie de TS is. Gast, alsjeblieft zegt, op het moment dat jij dat meisje op zulke manieren gaat vereren is ze zo weg. Krijgen we weer een honderdtal zelfmoord-topics.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_40668168
Herkenbaar. Vanaf het begin heftig verliefd en sindsdien werkelijk waar iedere dag samen geweest, na 3 maanden trouwplannen, met 11 maanden daadwerkelijk verloofd en met 1,5 jaar samen getrouwd.
Ik zelf geloof in de ware en geloof ook dat hij dat voor me is. Hij is alles wat ik me bij mijn toekomstige echtgenoot voorgesteld had, maar dan meer en beter.

Geniet er lekker van! Zelfs al loopt het niet als je wilt, je hebt er in ieder geval met volle teugen van genoten.
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_40668223
Ja je loopt te hard van stapel, het heeft iets weg van een obsessie. Blijf gewoon bij je verliefde gevoel en denk niet zo ver vooruit. Dit legt een enorme druk op een prille relatie. Samen begraven worden, come on
pi_40668395
Dat duurt altijd maar pakweg 5seconden. Tijdens het hoogtepunt.
De mensen die zich compleet kunnen storten in en relatie en letterlijk blind worden, heb ik nooit begrepen. Hoe meer je verwacht, hoe groter is de teleurstelling indien je minder krijgt. Laat staan als de vlam dadelijk dooft bij de dame in kwestie. Dan wordt binnen een week tijd een alcohol en anti-depri verslaving opgebouwd.

[ Bericht 76% gewijzigd door FreakerS op 10-08-2006 00:39:17 ]
pi_40668413
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Gnampy het volgende:

[..]

We hebben elkaar voor het eerst gekust voor een rode brievenbus die een eindje van mijn huis af staat. Ik vroeg daar of ik haar een berichtje mocht sturen dat rechtstreeks uit mijn hart afkomstig was. Dus vanaf nu heb ik iedere keer als ik echt een brief op de post doe een mooie herinnering
Sweet

De ware bestaat, maar wanneer, waar en hoe je diegene zult tegenkomen, is even afwachten
En het is het of het is het niet, anders kan het niet.
4
pi_40668988
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:30 schreef Brunette het volgende:

[..]

Sweet

De ware bestaat, maar wanneer, waar en hoe je diegene zult tegenkomen, is even afwachten
En het is het of het is het niet, anders kan het niet.
Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film, in je dromen, of onder invloed van genoeg XTC.
pi_40669025
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film en in je dromen.
Idd een perfecte relatie bestaat niet. Dan zou er ook nooit ruzie zijn, maar dat zou de relatie weer saai maken.
pi_40669348
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:44 schreef FreakerS het volgende:

[..]

Dat iemand zeer goed bij je past, maakt iemand niet de ware. Waarschijnlijk past er iemand anders op deze aardbol evengoed of zelfs nog beter bij je. En ga zo maar door. The one, bestaat alleen in de film, in je dromen, of onder invloed van genoeg XTC.
Das altijd waar, maar toch zijn er (vind ik) weinig mensen bij wie je die échte 'klik' voelt.
4
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:00:13 #47
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40669608
Misschien moet ik dit linkje even posten voor de nodige achtergrondinfo:

Gnampy krijgt morgen koninklijk bezoek!
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40670832
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:53 schreef Brunette het volgende:

[..]

Das altijd waar, maar toch zijn er (vind ik) weinig mensen bij wie je die échte 'klik' voelt.
Dat is ook waar. Nu ik erover nadenk is dat in 24 jaar tijd pas 2 keer gebeurd. En het gekke is dat de mensen waarbij ik die echte klik heb gevoeld mij qua uiterlijk niet veel deden. Best jammer bedenk ik me net.
pi_40670987
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:30 schreef FreakerS het volgende:
Dat is ook waar. Nu ik erover nadenk is dat in 24 jaar tijd pas 2 keer gebeurd.
Je was ook als baby al op zoek naar ''de klik''?

Er vanuitgaande dat het andere geslacht je rond je 13e begon te interesseren heb je in 11 jaar tijd 2 keer een echte klik gehad en dat vind ik nog best veel
pi_40671109
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je was ook als baby al op zoek naar ''de klik''?

Er vanuitgaande dat het andere geslacht je rond je 13e begon te interesseren heb je in 11 jaar tijd 2 keer een echte klik gehad en dat vind ik nog best veel
Ik was direct geslachtsrijp ja. Ik kwam eruit met een paal waar zelfs de verloskundige van flauwviel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')