Net als bovenstaande zoek ik ook wat "ander" vuurwerk dan wat ze in NL legaal verkopen, alleen heb ik geen id waar deze te krijgen zijn in Duitsland. Dus mensen met ervaring.. deel de ervaring hier en vertel waar je deze goodies haalt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef Vinno het volgende:
Het is weer bijna het einde van de zomervakantie.
Voor mij altijd een goed moment om eens naar BelgieDuitsland te kachelen om aldaar wat harder knallend vuurwerk aan te schaffen.
Probleem hierbij is dat veel zaken nog niet echt volop aan het verkopen zijn, vorig jaar eindigde ik bij een soort dierenzaak met een klein assortiment met vuurwerk.
Dus hierbij mijn vraag, iemand een advies voor een goede belgischeduitse vuurwerkzaak die ook al in deze tijd van het jaar een goed assortiment heeft. Liefst uiteraard niet te 'diep' in BelgieDuitsland, zodat het nog enigsinds te berijden valt.
Als dit niet het goede subforum is, gaarna een kick.
'Wo ist die Altstadt?' in Rotterdamquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef intoxicated het volgende:
65 jaar geleden kwam het gewoon gratis hier heen
grow upquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:43 schreef M-I-L-F het volgende:
Je moet oppassen met Duits vuurwerk, sowieso met Duitsers in Nederland.. dat is wel eens eerder misgegaan..
Ochquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef NrSiX het volgende:
Dankje wdn.. alleen is mijn duits van zo'n dusdanig slechte aard dat ik hulp moet inschakelen.. maar das geen probleem
Yep zal vanavond ff kijkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:26 schreef NrSiX het volgende:
Het gaat mij idd om die Weco strijkers, weet je een adres in Duitsland?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:17 schreef M-I-L-F het volgende:
Bestel Goedkoop Weco Strijkers
(ong. 5 euro voor 40 stuks.
& @El_Bassie, bedankt hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Grenzlandmarkt in Emlichheim.
Over het spoor gelijk links, gewoon bij schoonebeek de grens over.
Die hebben goeie strijkers, corsairs
In Duitseland mischienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef NrSiX het volgende:
Naar aanleiding van deze topic een topic over de adressen in Duitsland om het vuurwerk te halen.
[..]
Net als bovenstaande zoek ik ook wat "ander" vuurwerk dan wat ze in NL legaal verkopen, alleen heb ik geen id waar deze te krijgen zijn in Duitsland. Dus mensen met ervaring.. deel de ervaring hier en vertel waar je deze goodies haalt.
Zelf ben ik niet bereid om helemaal naar belgie te gaan hiervoor dus vandaar.
ben iig blij dat je het zelf leuk vind =] heeft er tenminste nog iemand lolquote:
Als jij een boller ä hoort knallen dan denk ik dat die toch wel harder knallen dan een astronaut.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:16 schreef Camplo het volgende:
Duits vuurwerk is groot maar stelt geen fuck voor. Echt mieten vuurwerk. Van die dynamietstaven (BOLLER staat erop) die 10 gram meer kruit hebben als in NL en niet merkbaar harder knallen.
Black Bermuda's (belgië) zijn klein en gaan harder dan het grote Duitse spul. Sier stelt ook niks voor tenzij het professioneel is. Weco strijkers daarentegen zijn wel leuk en veilig.
www.freakpyromaniacs.com
Trouwens 1 september openen de meeste belgische vuurwerkhandelaren hun winkels weer zonder afspraak.
Die trip is het echt wel waard, zeker vroeg in het jaar en als je via Duitsland terug rijdt (beste kan je in belgie nummerplaat vervangen door een valse oid). Ze registreren je namelijk en pakken je dan ergens in NL of thuis op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |