Grapje zkr?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Sigmund_Freud het volgende:
En niet vergeten met twee auto"s te gaan he. Je kenteken nummer wordt genoteerd door de NL politie bij de vuurwerk zaken zodat ze je bij de grens makkelijk aan kunnen houden. Dus... een auto om de spullen te kopen bij de winkel en een auto die niet in de buurt van de winkel is geweest om het hele zooitje de grens over te krijgen. Je kunt een parkeerplaats o.i.d wel als overslag punt gebruiken !
Succes !
Ik ben op 31dec van vorig jaar gepakt aan de grens met duitsland... had ook alleen strijkers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:01 schreef Dynia het volgende:
Ik ben op 31 dec ook wel eens naar Belgie gereden voor vuurwerk, en nooit aangehouden. Ze noteren alleen je kenteken als je echt zwaar vuurwerk koopt waarbij je KvK nummer nodig hebt. Volgens mij kun je bv strijkers ook gewoon halen zonder papieren.
Vuurwerk Frank?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
lommel![]()
![]()
![]()
heb 't uurtje heen en terug fietsen er ruim voor over.. machtig spul daar![]()
Jij fietst snel... ik fiets niet in een uurtje op en neer naar lommel (ook valkenswaardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
lommel![]()
![]()
![]()
heb 't uurtje heen en terug fietsen er ruim voor over.. machtig spul daar![]()
Als je nu al gaat inkopen ben je geen consument meer maar grootverbruikerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:58 schreef Casparovvv het volgende:
Alpeco is importeur van vuurwerk in belgië, maar ze geven dit niet zomaar aan consumenten mee (ook niet aan Belgen.)
iets langer danquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:54 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij fietst snel... ik fiets niet in een uurtje op en neer naar lommel (ook valkenswaard)
nee, dan ben je slim bezigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Als je nu al gaat inkopen ben je geen consument meer maar grootverbruiker![]()
![]()
Inderdaad het huis tuin en keuken vuurwerk zoals groene strijkers, maar voor mortieren, lawinepijlen, chinese rollen moet je toch echt KVK hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:09 schreef longinus het volgende:
Zondag nog in baarle-hertog geweest, je kan er makkelijk vuurwerk kopen.
nee hoor.. teminste niet in lommelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:40 schreef Claudiu het volgende:
[..]
Inderdaad het huis tuin en keuken vuurwerk zoals groene strijkers, maar voor mortieren, lawinepijlen, chinese rollen moet je toch echt KVK hebben
Warez request! Slotje!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:50 schreef Vinno het volgende:
Belgisch vuurwerk, waar halen?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:40 schreef Nosh het volgende:
De jaarindeling van de gemiddelde pauper:
Januari- Augustus: Voetbal, Bier, de vakantie naar Lloret
Augustus-December: Voetbal, Bier, Belgisch vuurwerk.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:24 schreef HenkieSpankie het volgende:
In Meer (1e afslag in belgie als je van breda naar Antwerpen gaat) zit een tuincentrum langs een hoofdweg..
la la la la la
quote:
En jij moet nog moeite doen je hier van af te scheiden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:40 schreef Nosh het volgende:
De jaarindeling van de gemiddelde pauper:
Januari- Augustus: Voetbal, Bier, de vakantie naar Lloret
Augustus-December: Voetbal, Bier, Belgisch vuurwerk.
Gewoon met de auto een camping (in Belgie) oprijden, in de snackbar wat gaan eten en daarna richting Hollanda doet ook wonderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Sigmund_Freud het volgende:
En niet vergeten met twee auto"s te gaan he. Je kenteken nummer wordt genoteerd door de NL politie bij de vuurwerk zaken zodat ze je bij de grens makkelijk aan kunnen houden. Dus... een auto om de spullen te kopen bij de winkel en een auto die niet in de buurt van de winkel is geweest om het hele zooitje de grens over te krijgen. Je kunt een parkeerplaats o.i.d wel als overslag punt gebruiken !
Succes !
Grenzlandmarkt in Emlichheim.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:53 schreef NrSiX het volgende:
tvp, iemand ook nog adresjes voor duitsland?? ik ben dit jaar opzoek naar wat beter vuurwerk.. vorig jaar had ik strijkers van kutqualiteit.. knalden net zo hard als astronauten.. ik wil betere, alleen om daarvoor in totaal 6,5 uur te reizen is niets.
edit:
Duits vuurwerk, waar te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |