Grapje zkr?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:00 schreef Sigmund_Freud het volgende:
En niet vergeten met twee auto"s te gaan he. Je kenteken nummer wordt genoteerd door de NL politie bij de vuurwerk zaken zodat ze je bij de grens makkelijk aan kunnen houden. Dus... een auto om de spullen te kopen bij de winkel en een auto die niet in de buurt van de winkel is geweest om het hele zooitje de grens over te krijgen. Je kunt een parkeerplaats o.i.d wel als overslag punt gebruiken !
Succes !
Ik ben op 31dec van vorig jaar gepakt aan de grens met duitsland... had ook alleen strijkers.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:01 schreef Dynia het volgende:
Ik ben op 31 dec ook wel eens naar Belgie gereden voor vuurwerk, en nooit aangehouden. Ze noteren alleen je kenteken als je echt zwaar vuurwerk koopt waarbij je KvK nummer nodig hebt. Volgens mij kun je bv strijkers ook gewoon halen zonder papieren.
Vuurwerk Frank?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
lommel![]()
![]()
![]()
heb 't uurtje heen en terug fietsen er ruim voor over.. machtig spul daar![]()
Jij fietst snel... ik fiets niet in een uurtje op en neer naar lommel (ook valkenswaardquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
lommel![]()
![]()
![]()
heb 't uurtje heen en terug fietsen er ruim voor over.. machtig spul daar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |