Nu wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:26 schreef JufJoop het volgende:
Op teletekst staat nog niets...
Mogen wij Ron Jans dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Puur het volgende:
Hij wil naar FC Groningen...
Jouw avatar geeft een pop-up.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:29 schreef Kaap het volgende:
Echt hoor, relnicht dat ie is.
Nergens last vanquote:
Co komt niet meer in Nederland, remember?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Puur het volgende:
Hij wil naar FC Groningen...
Dacht ik ook gelijk aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef Urquhart het volgende:
Kan Chris Kronshorst alsnog naar Ajax
Zal dat het zijn. IE geeft niets...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik krijg een username en wachtwoord vraag van webdisk.planet.nl.
Firefox.
hier ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox.
Hier ook firefox, niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox.
't Is al verholpen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier ook firefox, niks aan de hand.
Maar misschien je plaatje even ergens anders hosten, Kaap?
Nee dat moet er nog bijkomen om toch terug te gaanquote:Nadere informatie ontbreekt vooralsnog.
Wel heeft Adriaanse laten weten dat het
vertrek onomkeerbaar is.
NOS Teletekstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn er nog andere bronnen die dit ook bevestigen? Want ik vind het een beetje onwaarschijnlijk nieuws.
"ik ben hier weggepest"... ahgosj..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Na dat Amsterdam Tournooi reageerde hij ook al zo overdreven.
Co is een beetje emo aan het worden de laatste tijd...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Na dat Amsterdam Tournooi reageerde hij ook al zo overdreven.
Ja, terwijl ik hem als coach altijd wel hoog had zitten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Co is een beetje emo aan het worden de laatste tijd...
Het is Co, dat is al genoeg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:wtf? Er was toch niets dat hierop wees of heb ik weer wat gemist ergens?
Tja, de clubsites zijn nou vaak het niet het snelst in het opzetten van een net persbericht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Apart, de site van Porto meldt nog niks.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
Johan Derksen heeft op VI.NL uit de doeken gedaan waarom het niks wordt met Henk ten Cate bij Ajax. Co neemt hierop alvast een voorschot. Hij is beschikbaar
Zaten er ook nog niet-Nederlanders in te technische staf daar in Porto, of gaan ze nu maar met de terreinknecht op de bank het seizoen afmaken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:41 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij is Ajax de enige club waarbij hij niet zelf is opgestapt. Maar dit is wel de beroerdste timing van allemaal.
Waren zijn ouders niet kort na elkaar overleden ofzo??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Co weer naar Ajax lijkt me niet de slimste move.... (en derksen moet onderhand ook gewoon eens zwijgen, maar dat terzijde)
Misschien is Co wel gewoon toe aan een jaartje rust ofzo.. Het afgelopen jaar is natuurlijk wel heel heftig voor hem geweest
hij had het toch helemaal met Nederland gehad?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef RayMania het volgende:
Wat nu? Hij zal wel weer bij een NL club belanden, maar welke?
Zijn ouders zijn onlangs inderdaad kort na elkaar overleden, maar kan me niet voorstellen dat dit ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:48 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Waren zijn ouders niet kort na elkaar overleden ofzo??
FOK!Sport meldde het al meer dan 20 minuten gelden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef BobRooney het volgende:
ad.nl meldt het nu ook
Dat lijkt mij ook niet, want dat was al een aantal maanden terug.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn onlangs inderdaad kort na elkaar overleden, maar kan me niet voorstellen dat dit ermee te maken heeft.
Kostbare zaak voor dat Porto. Eerst een halve selectie wegsaneren omdat je coach zo nodig aanvallend voetbal wil spelen. En nu moet je weer een halve selectie terugkopen omdat een nieuwe coach dat niet ziet zittenquote:
bovendien zal de nieuwe coach hoogstwaarschijnlijk nooit zo aanvallend gaan spelen dus kan weer de helft wegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Kostbare zaak voor dat Porto. Eerst een halve selectie wegsaneren omdat je coach zo nodig aanvallend voetbal wil spelen. En nu moet je weer een halve selectie terugkopen omdat een nieuwe coach dat niet ziet zitten
Die club wordt gewoon 20 miljoen euro teruggeworpen en alles wat ze met de CL winst hebben verdiend is in 1 seizoen weggepoetst door Co
Techniektrainer die vorige week naar Porto is gehaald door Co, terwijl Ajax 'm wilde hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is Kronthorst?
Techniektrainer. Hij heeft een voetbalschool samen met Ton Jenner (de vader van) in Delft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is Kronthorst?
Een Coerver-adept, die ook door Ajax werd begeerd als techniektrainer. Heeft samen met de vader van Julian Jenner een voetbalschool in Delft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is Kronthorst?
quote:Sektioui: 'Adriaanse belangrijk voor transfer'
Heet die jongen Tarik Winston Sektioui dan...?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Ach, in Porto zit je niet slecht. Lekker salaris, mooi weer, bootje pikken (disclaimer: gebruik maken van) naar de familie in Marokko. Tarik zit wel goed.
Hij zal bij Porto twee keer zoveel verdienen als bij een Willem II of Utrecht. Bij AZ was 'ie al niet geliefd en gewild, dus het zal moeilijk zijn voor een club om Tarik weg te halen bij Porto, ook al zou 'ie daar tribuneklant zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heet die jongen Tarik Winston Sektioui dan...?
Als voetballer wil je spelen en ik vrees voor die jongen dat dat er niet meer in gaat zitten...!
Plan geslaagd dus. Eerst werd Benfica verneukt door Koeman en nu Porto door Adriaanse.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Kostbare zaak voor dat Porto. Eerst een halve selectie wegsaneren omdat je coach zo nodig aanvallend voetbal wil spelen. En nu moet je weer een halve selectie terugkopen omdat een nieuwe coach dat niet ziet zitten
Die club wordt gewoon 20 miljoen euro teruggeworpen en alles wat ze met de CL winst hebben verdiend is in 1 seizoen weggepoetst door Co
klopt ja, tijd om die portugezen terug te pakken op de ranglijstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:51 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Plan geslaagd dus. Eerst werd Benfica verneukt door Koeman en nu Porto door Adriaanse.![]()
Dat heeft toch weinig met een vertrouwensbreuk te makenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:40 schreef koningdavid het volgende:
Zou het komen doordat Porto Vennegoor of Hesselink niet konden betalen en dat Cootje nu geen geschikte spits heeft?
Die laatste wil je echt niet terug hoor. En anders de spelers al niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef twi het volgende:
Kronsthorst en Olde-Riekerink terug naar Ajax
Kort gezegd dat Co niet meegereisd is naar London.quote:Co Adriaanse não rumou a Londres
O técnico Co Adriaanse e os restantes elementos da equipa técnica do FC Porto não viajaram para Londres com a comitiva, segundo está a ser avançado pela imprensa holandesa.
ASF
A comitiva azul e branca já deixou a cidade de Amesterdão, onde ontem venceu os amadores do Rijnsburgse Boys, por 5-2, rumando a Londres para cumprir o calendário dos desafios particulares, mas já sem o técnico, que não embarcou.
Da's vorig jaar echt goed rechtgetrokken. Hij was meer niet geliefd omdat Meerdink op die positie veel geliefder was. Toen Tarik vorig jaar wegens blessure van Meerdink vaker op rechtsbuiten mocht spelen, en hij dat zeker niet onverdienstelijk deed, steeg zijn populariteit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
Hij zal bij Porto twee keer zoveel verdienen als bij een Willem II of Utrecht. Bij AZ was 'ie al niet geliefd en gewild, dus het zal moeilijk zijn voor een club om Tarik weg te halen bij Porto, ook al zou 'ie daar tribuneklant zijn.
Nou, dat valt wel mee hoor. De spelers die gingen waren op de door Co weggestuurde vier toch wel vertrokken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Komt niet meer terug naar Nederland voorlopig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie Co graag de volgende subtopper (na AZ) naar de Nederlandse top werken. Over een tijdje met Vitesse ofzo.
Vreemd, is Sportweek nou begonnen met het brengen van het nieuws?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
A Bola meldt nog weinig anders dan dit:
[..]
Kort gezegd dat Co niet meegereisd is naar London.
Ofwel: FC Porto bevestigt dat Co zijn ontslag heeft ingediend. Hij is nu onderweg naar Oporto om met de voorzitter alles af te handelen.quote:É oficial: Adriaanse apresentou demissão
O Conselho de Administração do FC Porto confirmou, esta tarde, que Co Adriaanse apresentou a sua demissão de treinador da equipa principal, pelo que já não acompanhou o plantel na viagem para Inglaterra.
ASF
O FC Porto não esclarece as razões apresentadas pelo técnico holandês, limitando-se a referir que o pedido de demissão foi apresentado na manhã desta quarta-feira.
Segundo a imprensa holandesa, divergências consideradas inultrapassáveis estão na base desta decisão de Co Adriaanse.
Recorde-se que o plantel preparava-se esta manhã para viajar desde a Holanda para Inglaterra, onde tem agendado encontro particular para esta quinta-feira, ante o Portsmouth.
Com o pedido de demissão, Co Adriaanse decidiu não acompanhar a equipa para terras de sua Majestade, estando agora, segundo foi possível apurar, em trânsito para a cidade do Porto para reunir com Pinto da Costa.
Onder Mourinho speelden ze anders ook met drie spitsen en maakten ze volgens mij zelfs meer goals.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, het is wel jammer. Nu valt Porto weer terug in dat oude saaie patroon.
Onder Mourinho was het wel oke ja, hij had de spelers er ook voor. Dat Co het doet met iets minder materiaal was gewoon leuk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onder Mourinho speelden ze anders ook met drie spitsen en maakten ze volgens mij zelfs meer goals.
Haha ja, Aad de Mos kennende wordt ie wel weer ontslagen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:32 schreef BobbyHill het volgende:
Ik zie Co graag de volgende subtopper (na AZ) naar de Nederlandse top werken. Over een tijdje met Vitesse ofzo.
Lijkt me niet Co is zo weer aan de bak.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef drecksau het volgende:
Wat een kutstreek, vlak voor de start van de competitie opstappen.
Wel lekker vrij tot de kerst nu, die Co.
Zou het dan toch Oost-Europa worden voor Co?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat gaat werken met Sérgio Conceição.
Co moet naar een land waar ze dictators gewend zijn. Co eerst eten, dan de rest pas.
Ik kan ook nog geen officiële bron voor dat verhaal vinden. Maar ik vind het wel echt iets voor hem.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
Kan me haast niet voorstellen dat Co zo arrogant is dat de spelers niet mogen eten voordat hij gegeten had van het buffet. Dat is echt slecht. Of een hoax natuurlijk.
(Noord-) Korea is ook een optiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Rusland lijkt me dan wel wat voor hem, of Cuba natuurlijk...
quote:Co Adriaanse demitiu-se
O treinador do FC Porto apresentou o pedido de demissão ontem de manhã e já não viajou com a comitiva portista para Inglaterra. Na origem da decisão do holandês, para além da erosão provocada pelo desencontro com Pinto da Costa na questão do ponta-de-lança, esteve um desentendimento com os jogadores durante o jantar da véspera. O FC Porto já procura o sucessor
Co Adriaanse pediu a demissão do cargo de treinador do FC Porto. O técnico holandês apresentou o pedido ontem de manhã à SAD portista, que comunicou o facto à Comissão do Mercado de Valores Mobiliários ao início da tarde, sem esclarecer se o pedido foi ou não aceite. O técnico, bem como os seus adjuntos holandeses, ficaram para já na Holanda, deslocando-se a Portugal no final da semana para discutirem com Pinto da Costa os termos da rescisão. De qualquer forma, nesta altura é seguro afirmar que terá chegado ao fim uma ligação de pouco mais de um ano que valeu o regresso do FC Porto aos títulos, com a conquista do campeonato e da Taça de Portugal, e que assegurou também a conquista dos primeiros troféus da carreira ao técnico holandês. Apesar do desencontro de opiniões e da erosão da relação entre Co Adriaanse e Pinto da Costa que marcou os últimos tempos, a propósito da contratação de um avançado, nada fazia prever a saída do técnico holandês numa altura em que falta pouco mais de uma semana para o início oficial da temporada portista, com a disputa da Supertaça de Portugal com o Vitória de Setúbal em Leiria.
Má disposição ao jantar
De acordo com a imprensa holandesa de ontem, Adriaanse terá alegado "falta de confiança" por parte dos responsáveis portistas no seu trabalho, o que teria culminado numa situação "insustentável" para o técnico. Ora, apesar da novela em torno da contratação de Hesselink ter servido claramente para criar alguma tensão entre a equipa técnica e a direcção do clube, a gota de água definitiva terá sido acrescentada ao copo no final do jogo com o Rijnsburgse. O treinador não gostou da atitude da equipa em mais uma partida com uma equipa amadora, decidindo que os jogadores só poderiam jantar depois dos técnicos terminarem a refeição. Contudo, a mensagem não terá sido completamente percebida pelos jogadores, que recolheram aos quartos sem jantar. Convém referir que o clima entre o técnico e os jogadores também se deteriorou durante os últimos dias, com as exigências do treinador a nível do espectáculo e dos golos a colidirem com o esforço realizado durante os treinos. De qualquer forma, o técnico ter-se-á sentido desrespeitado pelos jogadores e desapoiado por parte da direcção do clube e depois de uma conversa telefónica com Pinto da Costa, apresentou a demissão, facto que foi comunicado aos jogadores durante a manhã de ontem.
Despedidas pela manhã
Co Adriaanse despediu-se dos jogadores bem cedo durante a manhã, ainda no hotel em que a equipa se encontrava hospedada depois da participação no Torneio de Amesterdão. Nem Adriaanse, nem os seus adjuntos holandeses, Jan Olde Riekink, Will Coort e Chris Kronshorst, seguiram com a restante comitiva para Inglaterra onde o FC Porto tem agendados mais dois jogos de preparação contra o Portsmouth e o Manchester City. Para já, e de forma provisória, será Rui Barros a assegurar a orientação da equipa durante a estadia em Inglaterra e enquanto os dirigentes portistas procuram um sucessor para Adriaanse.
Het is wel afkomstig uit een Portugese krant en die staan niet echt bekend om hun betrouwbaarheid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:32 schreef methodmich het volgende:
Daar komt het verhaal van het eten in terug Beschouw. Precies zoals het in BN stond, dat spelers pas mochten eten als Co klaar was. Omdat ze dat weigerden en omdat ze tijdens het trainingskamp al over de speelwijze hadden geklaagd, voelde Co zich niet meer gerespecteerd.
Wellicht, maar dat verhaal over die duurlopen op wedstrijddagen lijkt me onzin. Ten minste, het zal misschien eens gebeurd zijn op een trainingskamp, maar ik kan me niet voorstellen dat Adriaanse dat tijdens de competitie op wedstrijddagen zal doen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
Is wel de tweede mediabron die het verhaal brengt, dus er zal best een kern van waarheid in zitten.
Ja, maar die heeft de club ontslagen, Adriaanse is zelf opgestapt en daar zijn ze niet aan gewend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste is sowieso niet aan de orde, want met opstappende trainers hebben ze daar weinig moeite. Stuk of vier in 2004/05.
Dat was inderdaad anders dan bij Adriaanse, bovendien was dat na een uitermate succesvol seizoen en niet midden in de voorbereiding.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:52 schreef RayMania het volgende:
Mourinho had alles al bereikt in Portugal wat je kan bereiken. UEFA Cup, Champions League, beker, landskampioen. Hij wilde gewoon hogerop en Chelsea bood zich aan. 1 + 1 = 2.
Het lijkt me inderdaad ook gezocht, ik denk eerder dat ze moesten wachten met eten tot dat iedereen aan tafel zat of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Klinkt niet echt geloofwaardig.
Adriaanse kennende juist wel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:24 schreef Erasmusch het volgende:
Klinkt niet echt geloofwaardig.
Toch lijkt dit me overdreven, het klinkt meer als het gedrag van een kampcommandant dan van een voetbaltrainer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Adriaanse kennende juist wel.
Twee bladen die deze versie melden, dan lijkt het me sterk als het twee keer niet zou kloppen.
Co ís toch een veredelde kampcommandant?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Toch lijkt dit me overdreven, het klinkt meer als het gedrag van een kampcommandant dan van een voetbaltrainer.
Je kunt het ook overdrijven en dat doet hij. Hij ontneemt mensen hun eigen individualiteit. Op den duur gaat dat altijd mis. Loopt als een rode draad door zijn loopbaan heen. Succes bij Co is altijd op de korte termijn. Maar die discussie hebben we al vaak gevoerd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:31 schreef Beschouw het volgende:
Co houdt van discipline. Is daar iets mis mee?
Er zijn überhaupt maar weinig voetbaltrainers die langer dan een jaar of drie 'houdbaar' zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven en dat doet hij. Hij ontneemt mensen hun eigen individualiteit. Op den duur gaat dat altijd mis. Loopt als een rode draad door zijn loopbaan heen. Succes bij Co is altijd op de korte termijn. Maar die discussie hebben we al vaak gevoerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |