Nu wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:26 schreef JufJoop het volgende:
Op teletekst staat nog niets...
Mogen wij Ron Jans dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Puur het volgende:
Hij wil naar FC Groningen...
Jouw avatar geeft een pop-up.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:29 schreef Kaap het volgende:
Echt hoor, relnicht dat ie is.
Nergens last vanquote:
Co komt niet meer in Nederland, remember?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Puur het volgende:
Hij wil naar FC Groningen...
Dacht ik ook gelijk aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef Urquhart het volgende:
Kan Chris Kronshorst alsnog naar Ajax
Zal dat het zijn. IE geeft niets...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik krijg een username en wachtwoord vraag van webdisk.planet.nl.
Firefox.
hier ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox.
Hier ook firefox, niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox.
't Is al verholpen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier ook firefox, niks aan de hand.
Maar misschien je plaatje even ergens anders hosten, Kaap?
Nee dat moet er nog bijkomen om toch terug te gaanquote:Nadere informatie ontbreekt vooralsnog.
Wel heeft Adriaanse laten weten dat het
vertrek onomkeerbaar is.
NOS Teletekstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn er nog andere bronnen die dit ook bevestigen? Want ik vind het een beetje onwaarschijnlijk nieuws.
"ik ben hier weggepest"... ahgosj..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Na dat Amsterdam Tournooi reageerde hij ook al zo overdreven.
Co is een beetje emo aan het worden de laatste tijd...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Na dat Amsterdam Tournooi reageerde hij ook al zo overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |