Nu wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:26 schreef JufJoop het volgende:
Op teletekst staat nog niets...
Mogen wij Ron Jans dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Puur het volgende:
Hij wil naar FC Groningen...
Jouw avatar geeft een pop-up.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:29 schreef Kaap het volgende:
Echt hoor, relnicht dat ie is.
Nergens last vanquote:
Co komt niet meer in Nederland, remember?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef Puur het volgende:
Hij wil naar FC Groningen...
Dacht ik ook gelijk aan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:30 schreef Urquhart het volgende:
Kan Chris Kronshorst alsnog naar Ajax
Zal dat het zijn. IE geeft niets...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik krijg een username en wachtwoord vraag van webdisk.planet.nl.
Firefox.
hier ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox.
Hier ook firefox, niks aan de hand.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Firefox.
't Is al verholpen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hier ook firefox, niks aan de hand.
Maar misschien je plaatje even ergens anders hosten, Kaap?
Nee dat moet er nog bijkomen om toch terug te gaanquote:Nadere informatie ontbreekt vooralsnog.
Wel heeft Adriaanse laten weten dat het
vertrek onomkeerbaar is.
NOS Teletekstquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Zijn er nog andere bronnen die dit ook bevestigen? Want ik vind het een beetje onwaarschijnlijk nieuws.
"ik ben hier weggepest"... ahgosj..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Na dat Amsterdam Tournooi reageerde hij ook al zo overdreven.
Co is een beetje emo aan het worden de laatste tijd...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Na dat Amsterdam Tournooi reageerde hij ook al zo overdreven.
Ja, terwijl ik hem als coach altijd wel hoog had zitten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Co is een beetje emo aan het worden de laatste tijd...
Het is Co, dat is al genoeg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:wtf? Er was toch niets dat hierop wees of heb ik weer wat gemist ergens?
Tja, de clubsites zijn nou vaak het niet het snelst in het opzetten van een net persbericht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Apart, de site van Porto meldt nog niks.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef het_fokschaap het volgende:
Johan Derksen heeft op VI.NL uit de doeken gedaan waarom het niks wordt met Henk ten Cate bij Ajax. Co neemt hierop alvast een voorschot. Hij is beschikbaar
Zaten er ook nog niet-Nederlanders in te technische staf daar in Porto, of gaan ze nu maar met de terreinknecht op de bank het seizoen afmaken?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:41 schreef BobbyHill het volgende:
Volgens mij is Ajax de enige club waarbij hij niet zelf is opgestapt. Maar dit is wel de beroerdste timing van allemaal.
Waren zijn ouders niet kort na elkaar overleden ofzo??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Co weer naar Ajax lijkt me niet de slimste move.... (en derksen moet onderhand ook gewoon eens zwijgen, maar dat terzijde)
Misschien is Co wel gewoon toe aan een jaartje rust ofzo.. Het afgelopen jaar is natuurlijk wel heel heftig voor hem geweest
hij had het toch helemaal met Nederland gehad?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:47 schreef RayMania het volgende:
Wat nu? Hij zal wel weer bij een NL club belanden, maar welke?
Zijn ouders zijn onlangs inderdaad kort na elkaar overleden, maar kan me niet voorstellen dat dit ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:48 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Waren zijn ouders niet kort na elkaar overleden ofzo??
FOK!Sport meldde het al meer dan 20 minuten gelden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:51 schreef BobRooney het volgende:
ad.nl meldt het nu ook
Dat lijkt mij ook niet, want dat was al een aantal maanden terug.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:58 schreef chrisgyan het volgende:
[..]
Zijn ouders zijn onlangs inderdaad kort na elkaar overleden, maar kan me niet voorstellen dat dit ermee te maken heeft.
Kostbare zaak voor dat Porto. Eerst een halve selectie wegsaneren omdat je coach zo nodig aanvallend voetbal wil spelen. En nu moet je weer een halve selectie terugkopen omdat een nieuwe coach dat niet ziet zittenquote:
bovendien zal de nieuwe coach hoogstwaarschijnlijk nooit zo aanvallend gaan spelen dus kan weer de helft wegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Kostbare zaak voor dat Porto. Eerst een halve selectie wegsaneren omdat je coach zo nodig aanvallend voetbal wil spelen. En nu moet je weer een halve selectie terugkopen omdat een nieuwe coach dat niet ziet zitten
Die club wordt gewoon 20 miljoen euro teruggeworpen en alles wat ze met de CL winst hebben verdiend is in 1 seizoen weggepoetst door Co
Techniektrainer die vorige week naar Porto is gehaald door Co, terwijl Ajax 'm wilde hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is Kronthorst?
Techniektrainer. Hij heeft een voetbalschool samen met Ton Jenner (de vader van) in Delft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is Kronthorst?
Een Coerver-adept, die ook door Ajax werd begeerd als techniektrainer. Heeft samen met de vader van Julian Jenner een voetbalschool in Delft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is Kronthorst?
quote:Sektioui: 'Adriaanse belangrijk voor transfer'
Heet die jongen Tarik Winston Sektioui dan...?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:20 schreef twi het volgende:
Ach, in Porto zit je niet slecht. Lekker salaris, mooi weer, bootje pikken (disclaimer: gebruik maken van) naar de familie in Marokko. Tarik zit wel goed.
Hij zal bij Porto twee keer zoveel verdienen als bij een Willem II of Utrecht. Bij AZ was 'ie al niet geliefd en gewild, dus het zal moeilijk zijn voor een club om Tarik weg te halen bij Porto, ook al zou 'ie daar tribuneklant zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:28 schreef BoNi het volgende:
[..]
Heet die jongen Tarik Winston Sektioui dan...?
Als voetballer wil je spelen en ik vrees voor die jongen dat dat er niet meer in gaat zitten...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |