6-10 uurquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:52 schreef renz0r het volgende:
Hoeveel uur doe je er ongeveer over om Prey uit te spelen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
Rond de 50 euro maar wel![]()
Kan niet.. wel skippen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:11 schreef rihago het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik door mp3s heen kan spoelen?
of door cd tracks heen spoelen?
Ook niet als je de skip knop ingedrukt houd?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:57 schreef rihago het volgende:
[..]
hmm was ik al bang voor...
snap niet waarom het niet kan...
Tsja, ik vind elke 5 seconden quicksaven ook makkelijk hoor, maar het maakt de game gewoon zo ontzettend makkelijk. Beperk de quicksave dan tot een keer of 3 per level, zodat je er tenminste nog een beetje rekening mee moet houden dat je de game niet uit kan spelen met quicksavehoppen*quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is juist de reden waarom ze het er wel in hebben gestopt: ik, en ik vermoed meerdere gamers met mij, hebben het spel daarvoor maanden laten liggen alvorens er weer verwoed aan te beginnen.
Lekker !quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:07 schreef rihago het volgende:
nope... ook niet
Ja photomode is 1.. maar die files worden toch op de 360 opgeslagenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Photo mode. Niet zo zeuren, ze zijn nog geen 200kb per stukMoet je maar niet verhuizen naar een land waar ze nog 14k4 modems gebruiken
ZIe editquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja photomode is 1.. maar die files worden toch op de 360 opgeslagen![]()
Die laatste is wel zwaar ok!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hele modcase-gedoe is een prima alternatief voor de mensen die graag een limited edition console achtigs willen.
Nog altijd 39,99 euro teveelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:45 schreef Wessiej het volgende:
http://www.xbw.nl/visionactie/
Korting op de Live Vision camera voor de 360.
Live Arcade camera spellenquote:Dat niet alleen, ook spellen zullen gebruik maken van de mogelijkheden van de Xbox Live Vision video camera. Importeer je gezicht in Rainbow Six: Vegas zodat je online herkend wordt, of zie hoe je vrienden reageren als je ze met een stapel kaarten opzadelt in de Xbox Live Arcade game Uno en natuurlijk in World Series of Poker: Tournament of Champions. In de toekomst zullen spelletjes zelfs bestuurd kunnen worden met de camera, zoals in het geval van de Live Arcade game Totem Ball.
Nieuwe headsetquote:De Xbox Live Vision Kit bevat:
* Xbox Live Vision Camera
* Xbox 360 Headset
* Xbox Live Arcade game - Uno
* Eén maand Xbox Live Gold proefperiode
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Ja, een blue tooth headsetje voor waarschijnlijk 60,-.
ja dus ook dezequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:29 schreef Takemenow het volgende:
[afbeelding]
Zijn die screenshots op TeamXbox.com echte screens van Pro Evo 6 of niet?
Een keer een nog leleijkre kop als dat er bij mij altijd uitkomt bij die spellen waar je alles van je popje in kan stellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:37 schreef Chocobo het volgende:
Wel cool om je hoofd in Rainbow Six te tieften
whyquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hey, is dat spel niet van Konami?
Nee die is van Pes 5quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dus ook deze
[afbeelding]
Online, iedereen serieus aan het knallen, zie je allemaal lachende gezichten op hun hoofd, dan moet je toch zelf ook lachen, en dan kan je niet meer knallen, spel verbrekersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een keer een nog leleijkre kop als dat er bij mij altijd uitkomt bij die spellen waar je alles van je popje in kan stellen.
Ik heb nu 3 jaar xbox live geloof ik( 3x betaald ) Kreeg live omdat ik geslaagd was voor me middelbare school + DTM2 er bijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:56 schreef Ipho het volgende:De doosjes van de Xbox Live Gold Lid maandschappen zijn er op achteruit gegaan. Het zijn nu geen DVD doosjes meer. Best jammer, vond het wel makkelijk die andere als een spel een slecht doosje had wisselde ik ze altijd om. Maar het systeem om de maanden in de winkel te kopen is verder top! Wie maakt daar allemaal gebruik van hier? Of betalen jullie per maand?
In mn favorietenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Gotham TV > Saved Photo's, dan foto selecteren en uploaden met Y en A. Dan naar http://projectgothamracing3.com/default.htm .
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:09 schreef wc-eend het volgende:
Hey.. dalijk ga ik weer ff lkkr die dead rising demo spelen.. zijn er nog dingetjes die jullie hebben gevonden die erg leuk zijn om te doen??
Echt, je doet het erom hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dus ook deze
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar de aller aller mooiste kon ik niet meer uploaden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:00 schreef twi het volgende:
Mooie shots. En je kunt blijven uploaden, hij overschrijft dan telkens de oudste.
Van mij mogen ze dat spel tot in de eeuwigheid blijven uitstellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
deze screenshot van Mad Tracks is vrijgegeven, met een goede medeleling erbij,
HET SPEL IS UITGESTELD!!!!![]()
met als reden om aan het spel een xbox-live multiplayer modus toe te voegen
Alone in the Dark 5 ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
Was eergisteren al bekend. Goed nieuws tho.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
met als reden om aan het spel een xbox-live multiplayer modus toe te voegen
Ligt er aan wat je onder uitspelen verstaat. Als er een verhaal in zit dan trek ik het meestal wel tot het eind. Tenzij ik te slecht ben (PDZ) of het wel wil, maar toch ook niet (Prey, nog 1 chapter).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:51 schreef Ash het volgende:
Mijn collectie![]()
Beetje brakke kwaliteit:
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/22112381041.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/22112372195.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien hebben jullie dat ook, dat je best wel wat koopt en erg weinig speelt (of snel alweer uitgekeken ben) en toch alweer uit kijkt naar de volgende releases (Dead Rising, Saints Row bv) of ben ik nou zo gek![]()
Ik heb pas 4 spellen uitgespeeld van alles wat ik heb.![]()
quote:Why Does EA Want Your Credit Card Info?
Privacy policy leaves us scratching our heads.
by Dan Dormer, 08/10/2006
57 of 57 users recommend this story.
The game blog Dubious Quality took time to read all the fine print and legalese people tend to skip over when they just want to play a game... and what they discovered could be considered a little unnerving.
Examining EA's Privacy Policy, it was discovered that if you play an EA game on Xbox Live, you agree to allowing Microsoft to transfer your account information to EA. And what information are they getting, exactly?
Information collected will vary depending upon the activity and may include your name, e-mail address, phone number, mobile number, home address, birth date and credit card information [emphasis ours]. In addition, we may collect demographic information such as gender, zip code, information about your computer, hardware, software, platform, media, Internet IP address and connection, information about online activity such as feature usage, game play statistics and scores, user rankings and click paths and other data that you may provide in surveys or online profiles, for instance. We may combine demographic information with personal information[again, emphasis ours].
It would be one thing if EA was actually billing you for services and needed the information for, as they describe it later in the document, "legitimate business objectives," but that's not the case. They're getting the info from Microsoft to build a profile on the people playing their games, and you have to wonder why EA needs the 411 on Joe Gamer. We contacted EA for comment on the issue yesterday, and are still awaiting an official response from the company.
Gelukkig speel ik geen EA games op de Xbox 360, maar het blijft een eng bedrijf.quote:
Speel ze ook niet, maar nu eigenlijk ook niet meer van plan om ze te gaan spelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gelukkig speel ik geen EA games op de Xbox 360, maar het blijft een eng bedrijf.![]()
Je leeft in een illusie als je denkt dat jij je informatie veilig kan houden voor allerhande bedrijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel ze ook niet, maar nu eigenlijk ook niet meer van plan om ze te gaan spelen
Dat ze weten wat ik speel boeit me niet, dan kan je namelijk ook geen spellen spelen op Xbox Live. Waar het mij meer omgaat is dat EA geen reet met mijn CC gegevens te maken heeftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je leeft in een illusie als je denkt dat jij je informatie veilig kan houden voor allerhande bedrijven.
In plaats daarvan zou je je er ook niks van aan kunnen trekken. Als ze weten wanneer en waarom je bepaalde game speelt....Wat maakt jou dat nu uit?
Downedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:52 schreef gijsje79 het volgende:
Enchanted Arms
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes.
Opening Cinema
Combat Gameplay
Exploration Gameplay
En die hoef je hier dan ook niet op te gevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ze weten wat ik speel boeit me niet, dan kan je namelijk ook geen spellen spelen op Xbox Live. Waar het mij meer omgaat is dat EA geen reet met mijn CC gegevens te maken heeft
Als je via CC op Xbox Live zit en je speelt een EA spel dan worden al je gegevens op de EA servers opgeslagen ook je CC gegevens zonder dat je hier toestemming voor geeft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En die hoef je hier dan ook niet op te geven
Dat staat volgens mij in de privacywetgeving.
Ik heb Burnout Revenge een maand actief gespeeld, ik heb nooit een mailtje gezienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef BMH het volgende:
Ik heb Burnout revenge op me xbox 360 gespeeld (EA game) kreeg meteen 2 mailtjes in me mailbox.
En mijn vriendin net op msn dat de UPS mijn 360 heeft afgeleverdquote:We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
Ik ook niet. Ik heb nooit klachten over spam. Speel er rustig om door, ben nog niet gedupeerd geweest en be te positief ingesteld om er van uit te gaan dat de wereld een complot heeft beraamd tegen ons arme consumenten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb Burnout Revenge een maand actief gespeeld, ik heb nooit een mailtje gezien
Dat is wel heel snel danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:30 schreef Tain het volgende:
Krijg net dit mailtje van MS
[..]
En mijn vriendin net op msn dat de UPS mijn 360 heeft afgeleverd
demo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Tumble het volgende:
Hey het is toch vrijdag waar is me demo ? (/spoiled mode off/)
kut zeg, gister feestje gingen we fifa 06 met zn 4e spelen 2 tegen 2 tot 4 uur snachts geweldigquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:02 schreef quantas het volgende:
Donderdag 10 augustus 2006 - EA heeft vandaag weer een nieuw lijstje vrijgegeven met PAL releaeses van Xbox 360 titels. Zo zien we dat FIFA 07 wel degelijk naar de Xbox 360 komt, alleen zal die versie ongveer één maand later verschijnen dan de rest van de versies. Daarnaast zien we dat The Godfather twee weken is uitgesteld en nu op 21 september moet verschijnen. Daarnaast hebben NHL 07 en NBA Live 07 ook een datum gekregen. Bekijk de volledige lijst hieronder.
Madden NFL 07: TBA
The Godfather: The Game: 21 september
NHL 07: 21 september
NBA Live 07: 7 oktober
Superman Returns: TBA
FIFA 07: 21 oktober
Tiger Woods PGA Tour 07: 26 oktober
Need for Speed: Carbon: 2 november
40GB op mijn MP3 speler leest ie ook zomaar uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:45 schreef BMH het volgende:
12 gig aan muziek op me backup HDD gezet. Kijken of ik em direct in me 360 kan steken
Het werkt dus niet met een backup HDDquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
40GB op mijn MP3 speler leest ie ook zomaar uit
geen boeiende demo'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
Nog even de aangekondigde demo's
20 augustus Test Drive demo 2
24 Augustus Just Cause
September Splinter Cell
Splinter Cell geen boeiende demoquote:
Huillie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Het werkt dus niet met een backup HDDDe 360 doet maar wat met mappen, maar je kunt er geen MP3 van laden....
Kep alleen een firewire kabel voor me ipod, dus die kan ik er ook niet op aansluiten.. Dat word dus een DVD branden met muziek.. demo's verwijderen van de 360 HDD..![]()
Ik ben wel benieuwd naar die 2e demo van Test Drive.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
Nog even de aangekondigde demo's
20 augustus Test Drive demo 2
24 Augustus Just Cause
September Splinter Cell
Wat dom, van m'n simpele USB cardreader met CF kaartje werkt het prima. Ach, gewoon Windows Media Connect installeren en het dan van je PC af streamen. Blijft het niet bij 12 gig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Het werkt dus niet met een backup HDDDe 360 doet maar wat met mappen, maar je kunt er geen MP3 van laden....
Kep alleen een firewire kabel voor me ipod, dus die kan ik er ook niet op aansluiten.. Dat word dus een DVD branden met muziek.. demo's verwijderen van de 360 HDD..![]()
Zeker kijk eensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:31 schreef twi het volgende:
Geef mij FIFA maar inderdaad. Veel vernieuwender
Klopt.. Ik gebruikte media connect ook, alleen vond ik het wat zuiniger om alleen me HDD te gebruiken i.p.v. een PC aan te hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:34 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dom, van m'n simpele USB cardreader met CF kaartje werkt het prima. Ach, gewoon Windows Media Connect installeren en het dan van je PC af streamen. Blijft het niet bij 12 gig.
Dat is netjes. Er werd echter gegarandeerd dat elke muziekspeler met een USB-aansluiting zou werken op de 360. Helaas is dat niet het geval voor mijn SE W800i.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
40GB op mijn MP3 speler leest ie ook zomaar uit
Dat ligt aan je SE W800i en niet aan de 360quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is netjes. Er werd echter gegarandeerd dat elke muziekspeler met een USB-aansluiting zou werken op de 360. Helaas is dat niet het geval voor mijn SE W800i.
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Is die uit"?
Oh wat gaaf, ze hebben FIFA Street combineerd met FIFA.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker kijk eens
http://www.insidegamer.nl/pc/fifa07/videos/732
Dit is de pc versie 360 wordt veel mooier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |