Van mij mogen ze dat spel tot in de eeuwigheid blijven uitstellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
deze screenshot van Mad Tracks is vrijgegeven, met een goede medeleling erbij,
HET SPEL IS UITGESTELD!!!!![]()
met als reden om aan het spel een xbox-live multiplayer modus toe te voegen
Alone in the Dark 5 ook.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
Was eergisteren al bekend. Goed nieuws tho.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:59 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
met als reden om aan het spel een xbox-live multiplayer modus toe te voegen
Ligt er aan wat je onder uitspelen verstaat. Als er een verhaal in zit dan trek ik het meestal wel tot het eind. Tenzij ik te slecht ben (PDZ) of het wel wil, maar toch ook niet (Prey, nog 1 chapter).quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:51 schreef Ash het volgende:
Mijn collectie![]()
Beetje brakke kwaliteit:
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/22112381041.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/22112372195.jpg]afbeelding][/URL]
Misschien hebben jullie dat ook, dat je best wel wat koopt en erg weinig speelt (of snel alweer uitgekeken ben) en toch alweer uit kijkt naar de volgende releases (Dead Rising, Saints Row bv) of ben ik nou zo gek![]()
Ik heb pas 4 spellen uitgespeeld van alles wat ik heb.![]()
quote:Why Does EA Want Your Credit Card Info?
Privacy policy leaves us scratching our heads.
by Dan Dormer, 08/10/2006
57 of 57 users recommend this story.
The game blog Dubious Quality took time to read all the fine print and legalese people tend to skip over when they just want to play a game... and what they discovered could be considered a little unnerving.
Examining EA's Privacy Policy, it was discovered that if you play an EA game on Xbox Live, you agree to allowing Microsoft to transfer your account information to EA. And what information are they getting, exactly?
Information collected will vary depending upon the activity and may include your name, e-mail address, phone number, mobile number, home address, birth date and credit card information [emphasis ours]. In addition, we may collect demographic information such as gender, zip code, information about your computer, hardware, software, platform, media, Internet IP address and connection, information about online activity such as feature usage, game play statistics and scores, user rankings and click paths and other data that you may provide in surveys or online profiles, for instance. We may combine demographic information with personal information[again, emphasis ours].
It would be one thing if EA was actually billing you for services and needed the information for, as they describe it later in the document, "legitimate business objectives," but that's not the case. They're getting the info from Microsoft to build a profile on the people playing their games, and you have to wonder why EA needs the 411 on Joe Gamer. We contacted EA for comment on the issue yesterday, and are still awaiting an official response from the company.
Gelukkig speel ik geen EA games op de Xbox 360, maar het blijft een eng bedrijf.quote:
Speel ze ook niet, maar nu eigenlijk ook niet meer van plan om ze te gaan spelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gelukkig speel ik geen EA games op de Xbox 360, maar het blijft een eng bedrijf.![]()
Je leeft in een illusie als je denkt dat jij je informatie veilig kan houden voor allerhande bedrijven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel ze ook niet, maar nu eigenlijk ook niet meer van plan om ze te gaan spelen
Dat ze weten wat ik speel boeit me niet, dan kan je namelijk ook geen spellen spelen op Xbox Live. Waar het mij meer omgaat is dat EA geen reet met mijn CC gegevens te maken heeftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je leeft in een illusie als je denkt dat jij je informatie veilig kan houden voor allerhande bedrijven.
In plaats daarvan zou je je er ook niks van aan kunnen trekken. Als ze weten wanneer en waarom je bepaalde game speelt....Wat maakt jou dat nu uit?
Downedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:52 schreef gijsje79 het volgende:
Enchanted Arms
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpjes.
Opening Cinema
Combat Gameplay
Exploration Gameplay
En die hoef je hier dan ook niet op te gevenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ze weten wat ik speel boeit me niet, dan kan je namelijk ook geen spellen spelen op Xbox Live. Waar het mij meer omgaat is dat EA geen reet met mijn CC gegevens te maken heeft
Als je via CC op Xbox Live zit en je speelt een EA spel dan worden al je gegevens op de EA servers opgeslagen ook je CC gegevens zonder dat je hier toestemming voor geeft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En die hoef je hier dan ook niet op te geven
Dat staat volgens mij in de privacywetgeving.
Ik heb Burnout Revenge een maand actief gespeeld, ik heb nooit een mailtje gezienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:26 schreef BMH het volgende:
Ik heb Burnout revenge op me xbox 360 gespeeld (EA game) kreeg meteen 2 mailtjes in me mailbox.
En mijn vriendin net op msn dat de UPS mijn 360 heeft afgeleverdquote:We hebben je Xbox ontvangen op ons servicecentrum. We vinden het erg belangrijk om je Xbox zo snel mogelijk te repareren en deze zo goed als nieuw bij je terug te bezorgen. Zodra we de Xbox hebben gerepareerd, nemen we contact met je op en kun je je alvast gaan voorbereiden om verder te spelen.
Ik ook niet. Ik heb nooit klachten over spam. Speel er rustig om door, ben nog niet gedupeerd geweest en be te positief ingesteld om er van uit te gaan dat de wereld een complot heeft beraamd tegen ons arme consumenten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb Burnout Revenge een maand actief gespeeld, ik heb nooit een mailtje gezien
Dat is wel heel snel danquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:30 schreef Tain het volgende:
Krijg net dit mailtje van MS
[..]
En mijn vriendin net op msn dat de UPS mijn 360 heeft afgeleverd
demo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef Tumble het volgende:
Hey het is toch vrijdag waar is me demo ? (/spoiled mode off/)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |