quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Ja, een blue tooth headsetje voor waarschijnlijk 60,-.
ja dus ook dezequote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:29 schreef Takemenow het volgende:
[afbeelding]
Zijn die screenshots op TeamXbox.com echte screens van Pro Evo 6 of niet?
Een keer een nog leleijkre kop als dat er bij mij altijd uitkomt bij die spellen waar je alles van je popje in kan stellen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:37 schreef Chocobo het volgende:
Wel cool om je hoofd in Rainbow Six te tieften
whyquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef =HellFire= het volgende:
Hey, is dat spel niet van Konami?
Nee die is van Pes 5quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dus ook deze
[afbeelding]
Online, iedereen serieus aan het knallen, zie je allemaal lachende gezichten op hun hoofd, dan moet je toch zelf ook lachen, en dan kan je niet meer knallen, spel verbrekersquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een keer een nog leleijkre kop als dat er bij mij altijd uitkomt bij die spellen waar je alles van je popje in kan stellen.
Ik heb nu 3 jaar xbox live geloof ik( 3x betaald ) Kreeg live omdat ik geslaagd was voor me middelbare school + DTM2 er bijquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:56 schreef Ipho het volgende:De doosjes van de Xbox Live Gold Lid maandschappen zijn er op achteruit gegaan. Het zijn nu geen DVD doosjes meer. Best jammer, vond het wel makkelijk die andere als een spel een slecht doosje had wisselde ik ze altijd om. Maar het systeem om de maanden in de winkel te kopen is verder top! Wie maakt daar allemaal gebruik van hier? Of betalen jullie per maand?
In mn favorietenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Gotham TV > Saved Photo's, dan foto selecteren en uploaden met Y en A. Dan naar http://projectgothamracing3.com/default.htm .
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:09 schreef wc-eend het volgende:
Hey.. dalijk ga ik weer ff lkkr die dead rising demo spelen.. zijn er nog dingetjes die jullie hebben gevonden die erg leuk zijn om te doen??
Echt, je doet het erom hequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja dus ook deze
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar de aller aller mooiste kon ik niet meer uploaden
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 19:00 schreef twi het volgende:
Mooie shots. En je kunt blijven uploaden, hij overschrijft dan telkens de oudste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |