abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:38:28 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40671147
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:36 schreef Lennox het volgende:
Kopenhagen bestond uit minimaal 5 reuzen. Vind je het gek dat je het dan lastig hebt bij corners? In Nederland zie ik het niet snel fout gaan, of VoH moet als enige in staat zijn...
Zag je die Hangeland staan bij Stam Stam leek net Sneijder bij die gast
pi_40671180
Nou, Bahia en...uhm, wellicht Greene.
pi_40671202
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja, maar bij feyenoord lopen er niet zulke beren rond die goed kunnen koppen als bij kopenhagen.
Pierre en Bahia kunnen aardig koppen.
pi_40671215
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:35 schreef twi het volgende:

[..]

Omdat we allebei kneuzen zijn in het verdedigen ervan Maar zoals gezegd, wij zijn ook nog eens goed in aanvallende dode spelmomenten. Dus zal het wel weer gewoon 7-2 worden
Heb je daarvoor ge-edit?
Had er dan op zn minst een DVD-grapje bijgedaan.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:44:54 #205
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40671374
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:40 schreef Erasmusch het volgende:
Heb je daarvoor ge-edit?
Had er dan op zn minst een DVD-grapje bijgedaan.
Die zijn oud Maar ik heb wel een avi'tje van de playoffs-wedstrijden als je interesse hebt?
pi_40671469
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:39 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Pierre en Bahia kunnen aardig koppen.
moeten ze wel spelen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_40671580
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:44 schreef twi het volgende:

[..]

Die zijn oud Maar ik heb wel een avi'tje van de playoffs-wedstrijden als je interesse hebt?
Ik boycot de playoffs
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:53:41 #208
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_40671726
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik boycot de playoffs
Daarom mag je ze ook gratis hebben van me Verdienen ze er niks aan
pi_40671967
Jij bent al geindoctrineerd. Ik pas.
pi_40672184
Van Geel: geen versterkingen meer, selectie is rond.
pi_40675226
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 02:05 schreef Radegast het volgende:
Van Geel: geen versterkingen meer, selectie is rond.
Als je met slecht voetbal 2-1 uit wint voorronde CL, dan lijkt me de selectie ook rond. Da's logisch.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:03:45 #212
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40675262
quote:
Ajax grijpt de macht in laatste fase van moeilijk duel

Eind goed, al goed luidt het spreekwoord en Ajax speelde een prima laatste deel van de uitwedstrijd tegen FC Kopenhagen. De Amsterdammers legden met een 2-1 zege (twee goals van Huntelaar) de basis voor plaatsing voor het hoofdtoernooi van de Champions League, al was de ploeg tegen de taaie Denen een lange tijd onzeker van een goed resultaat. ,,Ik heb respect voor mijn team dat ze na een moeilijke fase het zo goed hebben afgemaakt", zei coach Henk ten Cate.

De vraag was of Ajax de stormloop van FC Kopenhagen zou overleven. In eigen huis speelden de Denen opportunistisch voetbal met vaak een lange bal op de spitsen. Ook stoorde de kampioen van Denemarken al vroeg de opbouw van de Amsterdammers en probeerde FCK via corners en vrije trappen de Amsterdamse defensie in verlegenheid te brengen.
De opdracht voor de Amsterdammers was vooraf duidelijk: probeer uit de duels te blijven en zoek de voetballende oplossing. Daar kwam lang weinig van terecht. Zo mocht Kopenhagen al na drie minuten een gevaarlijke vrije trap nemen na een fopduik van Fredrik Berglund. De bal zeilde echter hoog over Maarten Stekelenburg heen. Van een ´Schwalbe´ waren de Denen toch al niet vies; de ploeg hoopte te profiteren van de kopkracht bij dode spelmomenten en de spelers van FCK gingen dan ook graag tegen het gras. ,,Naast fysiek vermogen, wordt er ook slimmigheid en ervaring gevraagd tegen dit soort tegenstanders. Sommige jongens bij ons speelden een beetje verkrampt´´, zei Ten Cate.
Bij beide teams kwam in de eerste helft de meeste dreiging van de vleugels. Aan de kant van Kopenhagen maakte Jesper Grønkjaer het Johnny Heitinga heel moeilijk en bij Ajax was Mauro Rosales linksback André Bergdølmo een aantal keer de baas. Wesley Sneijder miste een mogelijkheid om namens Ajax de score te openen toen hij maar net onder een goede voorzet van Rosales doorliep. Veel dreigender werden de gasten aanvankelijk niet in de eerste helft. Het door Ten Cate verlangde combinatievoetbal liep vaak vroegtijdig vast, door slordige passing en het slechte veld.
Pas na 37 minuten waren de Amsterdammers weer gevaarlijk en nu met optimaal resultaat. Klaas Jan Huntelaar maakte in eerste instantie een overstapje op een voorzet van weer Rosales die hij zelf tot doelpunt had kunnen verlengen. In tweede instantie was het wel raak toen de aanval doorging en Perez aan de linkerkant een vrije trap kreeg. Huntelaar knikte de bal langs doelman Christiansen: 0-1.
In de extra tijd van de eerste helft slaagde de thuisclub dan toch in zijn opzet. Heitinga beging een – onnodige – overtreding op Grønkjaer en uit de vrije trap vanaf de achterlijn kopte de lange verdediger Brede Hangeland de bal onhoudbaar in het Ajax-doel.
Na vijf minuten in de tweede helft zeilde een hoekschop van Kopenhagen bijna ineens in het doel. Stekelenburg zag tot zijn opluchting dat de bal via de paal weer terug het veld in stuiterde. Ajax had zijn lesje uit de eerste helft blijkbaar nog niet geleerd, want het ging teveel mee in het opportunistische spel van de thuisploeg.
Na een mooie vrije trap van Sneijder die Christiansen maar ternauwernood kon keren, wonnen de Ajacieden aan zelfvertrouwen. Het team van ten Cate zocht wat nadrukkelijker de aanval - al bleef het gevaar Grønkjaer voortdurend aanwezig. Ter illustratie van de aanvallende intenties bracht Ten Cate in de 68ste minuut Ryan Babel voor Perez. ,,Met Babel kwam er meer dreiging in de diepte´´, zei Ten Cate. ,,En zo ontstond er ruimte op het middenveld.´´
Ook Rosales, minder opvallend na rust (,,De aanvoer naar hem stopte´´, zei Ten Cate), moest het veld ruimen. Markus Rosenberg kwam in de 78ste minuut voor hem in het veld. Het initiatief lag in de laatste fase duidelijk bij de Amsterdammers, vooral door de goede impulsen van Babel. ,,Ook sloeg bij Kopenhagen de vermoeidheid toe door het powervoetbal dat zij speelden´´, aldus Ten Cate. ,,Wij speelden prima in het laatste stuk.´´ De belonende tweede treffer kwam van de schoen van opnieuw Klaas Jan Huntelaar. De spits nam de bal aan en schoot uit de draai prachtig de 1-2 binnen. Even later zette Babel hem opnieuw vrij voor het doel, maar er was al gevlagd voor buitenspel. Inmiddels had de door Jaap Stam geleide defensie de zaak onder controle.
Maar bijna ging Ajax in de blessuretijd weer de fout in; deze keer echter redde Stekelenburg knap op een inzet van Allbäck en bleef de zege voor Ajax. ,,Een goede prestatie van een nog steeds jong Ajax-team´´, vond Ten Cate. ,,We hadden weinig tijd om ons voor te bereiden, zeker gezien het feit dat Kopenhagen al een tijdje competitie speelt. Sommige jongens zijn pas tweeënhalve week in training. Dan zijn we knap op de been gebleven. En in deze kwalificatiewedstrijden telt alleen het resultaat. Hoe je dat ook bereikt hebt. Dit geeft vertrouwen voor de returnwedstrijd.´´
bron
pi_40675394
Mjah, matige wedstrijd, met een mooi resultaat. Het is weer billeknijpen geweest, maar we hebben het gehaald.

Stekelenburg: 6
Heitinga: 5 (onnodige gele kaart, actie op Gronkjaer, etc)
Stam: 8 (Leider van de verdediging, stond er, straalde agressie uit)
Vermaelen: 6 (eerste helft matig, maar 2e helft herpakte hij zich redelijk
Emanuelson: 6 (zelfde verhaal als hierboven)
Gabri: 6 (paar acties in de eerste helft, veel verlies, 2e helft was beter)
Maduro: 5 (waardeloze eerste helft, veel druk op hem gezet, kon ie niet aan, 2e helft was beter)
Sneijder: 5 (Waardeloze wedstrijd)
Rosales: 6 (redelijke eerste helft)
Huntelaar: 8 (2 kansen 2 doelpunten)
Perez: 5 (geen 'Ajax' linksbuiten, return zal Babel er wel staan (of Manu))

Babel: 7 Goede invalbeurt, zorgde gelijk voor dreiging
Rosenberg: 6 Goede invalbeurt, zorgde niet voor heel veel dreiging, gelukje met die laatste goal dat ie hem nog ff aanraakt...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:46:25 #214
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40675602
Ook maar even in het Ajax topic zelf posten:

Wat een beroerde wedstrijd....
Het is maar goed dat Huntelaar zo scherp is als een heel Zwilling messenblok, want anders had het er heel anders uitgezien vrees ik. Eén kans krijgen en twee keer scoren is toch een erg knappe prestatie.
Eerlijk gezegd heb ik gister nog weinig aanknopingspunten gezien die aantonen dat dit Ajax superieur wordt dit seizoen....
Babel viel goed in, maar daar ligt ook de kracht bij Babel. Zijn verdediger heeft er toch al een dik uur opzitten en mist daardoor natuurlijk de kracht die hij aan het begin van de wedstrijd wel had. Met zijn snelheid kan Babel hier erg goed gebruik van maken. Zijn trucje om naar binnen te komen en uit te halen is overigens blijkbaar al wereldwijd bekend, want toen hij de bal aangespeeld kreeg werd hij direct dubbelgedekt.
Die Driessen is ook een kween trouwens. Tijdens de eerste helft het centrale duo met de grond gelijkmaken, tijdens de tweede helft met name Stam de hemel in prijzen....

Overigens is Emanuelson gewoon een heerlijke voetballer. Linksback spelen en dat dan toch zo sierlijk (blijven) doen...!!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:53:39 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40675686
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:46 schreef Simmertje het volgende:
Jodennnnnn! 410 zag er ook weer lekker uit
Veel bekenden gezien, blijkbaar zijn de bussen tóch aangekomen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40675761
Een bagger wedstrijd, maar een heerlijk uitgangspunt voor over twee weken . Klaas Jan!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:13:24 #217
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40675973
feli met de overwinning maar wat een beschamende wedstrijd van ajaxkant.

Indien Stam en/of Huntelaar geblesseerd zouden raken heb je toch een gigantisch probleem als ajax zijnde....

Tot Zondag
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:19:31 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40676066
Kunnen we zondag nou wél of niet aantreden met KJH?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40676067
Fijn . Suijk en -vaduz- gaan we hier een tijdje niet meer tegenkomen. Beiden gebanned door die mod-rel.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:21:44 #220
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40676095
quote:
Solbakken: 'Ajax is een topploeg'
Donderdag 10 augustus, door SV, Amsterdam, 07.57u GMT+01.00, ANP

De Deense trainer van FC Kopenhagen heeft na afloop van FC Kopenhagen-Ajax (1-2) veel respect geuit voor Ajax. Volgens de oefenmeester is Ajax 'een topploeg'.

Niet omdat de Amsterdammers zo goed speelden, maar meer omdat Ajax twee keer scoorde uit drie kansen. 'Twee of misschien drie kansen', stamelde de oefenmeester van FC Kopenhagen. 'En toch twee treffers. Dat is pas kwaliteit. Wat dat betreft is Ajax een topploeg. Hier moeten wij van leren. Over twee weken wordt het heel moeilijk voor ons'.

Ten Cate was niet ontevreden. 'Het was misschien niet goed maar na een gewonnen Europese uitwedstrijd hoor je mij echt niet klagen', zegt hij. 'In het laatste half uur hadden we meer grip op de wedstrijd. FC Kopenhagen was toen vermoeid. Dat kan bijna ook niet anders wanneer je zo met je krachten smijt. Ik vind wel dat we eerder het initiatief hadden moeten nemen. FC Kopenhagen is in mijn ogen namelijk geen bijzondere ploeg'.
pi_40676120
Beschamend is ook een groot woord. Niet overdrijven.
pi_40676131
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:19 schreef M0NTANA het volgende:
Kunnen we zondag nou wél of niet aantreden met KJH?
Shit, volgens mij niet.

Is Gomes ook niet geschorst?
pi_40676135
Het was slecht gisteren.. erg slecht. Ik vroeg mij echt een paar keer af of alles wel goed was gegaan voor de wedstrijd, iedereen zag er zo verstrooid uit!

Anyway, pluspunten zijn er natuurlijk ook:
- Huntelaar 2 kansen, 2 doelpunten
- Babel viel leuk in. Had nog ietsje beter gekund door wat slimmer te passen, maar toch lekker dreigend.
- Stam was weer goed
- Ik vond Gabri in de tweede helft ook aardig voetballen.

Verder gewoon vergeten en door naar de return!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:24:43 #224
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40676136
Het is een cliché, maar ik win liever zónder goed spel, dan dat ik goed speel en niet weet te winnen.
pi_40676172
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef M0NTANA het volgende:
Het is een cliché, maar ik win liever zónder goed spel, dan dat ik goed speel en niet weet te winnen.
De dood of de gladiolen!
pi_40676240
met goed spel win je de CL niet, door te winnen wel....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:33:19 #227
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_40676282
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef -Wolf- het volgende:

For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_40676327
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Shit, volgens mij niet.

Volgens mij mogen wij dat zelf bepalen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:36:53 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40676347
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:33 schreef PyTh het volgende:

[..]

Wie is jullie huidige tweede doelman, Oscar Moens toch? Wordt een ouderwetse schiettent, zondag!
pi_40676367
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie is jullie huidige tweede doelman, Oscar Moens toch? Wordt een ouderwetse schiettent, zondag!
Zet Wesley maar achter het kanon, dan zit het wel snor!
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:40:31 #231
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_40676413
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zet Wesley maar achter het kanon, dan zit het wel snor!
vraag dat Toldo maar...!!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:43:31 #232
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40676472
Wanneer PSV in beroep gaat tegen de schorsing, kan Heurelho da Silva Gomes zondag meespelen. Over KJH kan ik niet veel informatie vinden, Ajaxonline.org meldt dat hij geschorst is voor het eerste bekerduel en zondag dus kan spelen. Maar goed, ik wacht de officiële voorbeschouwingen op de beide clubsites wel af.
pi_40676523
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer PSV in beroep gaat tegen de schorsing, kan Heurelho da Silva Gomes zondag meespelen. Over KJH kan ik niet veel informatie vinden, Ajaxonline.org meldt dat hij geschorst is voor het eerste bekerduel en zondag dus kan spelen. Maar goed, ik wacht de officiële voorbeschouwingen op de beide clubsites wel af.
MONTANA, volgens mij geldt de JCS-wedstrijd voor Ajax als bekerwinnaar als een bekerwedstrijd en voro PSV als landskampioen als een kampioenswedstrijd (vwb schorsingen en gele kaarten). Zo is het al jaren, maar het is aan de andere kant ook al jaren zo dat de landskampioen 'thuis' speelt...
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:47:32 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40676554
Internazionale heeft Zlatan Ibrahimovic overgenomen van Juventus, kan de Oude Dame mooi meteen de laatste zeven termijnen aan Ajax overmaken, ze hebben toch zo'n tien miljoen euro winst gemaakt.
pi_40676619
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer PSV in beroep gaat tegen de schorsing, kan Heurelho da Silva Gomes zondag meespelen. Over KJH kan ik niet veel informatie vinden, Ajaxonline.org meldt dat hij geschorst is voor het eerste bekerduel en dus zondag gewoon kan spelen. Maar goed, ik wacht de officiële voorbeschouwingen op de beide clubsites wel af.
Nope, geschorst voor zondag, weet ik bijna 100% zeker. Dat komt omdat Ajax meedoet voor de JC schaal omdat ze de beker hebben gewonnen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 10 augustus 2006 @ 09:50:47 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40676620
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

MONTANA, volgens mij geldt de JCS-wedstrijd voor Ajax als bekerwinnaar als een bekerwedstrijd en voro PSV als landskampioen als een kampioenswedstrijd (vwb schorsingen en gele kaarten). Zo is het al jaren, maar het is aan de andere kant ook al jaren zo dat de landskampioen 'thuis' speelt...
Blijft vage shit, hoop wel dat KJH kan spelen. Hij is belangrijker voor Ajax, dan Heurelho da Silva Gomes voor PSV. De JC-schaal is dan wel een troostprijs, maar winnen van PSV telt gewoon.
pi_40676657
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Blijft vage shit, hoop wel dat KJH kan spelen. Hij is belangrijker voor Ajax, dan Heurelho da Silva Gomes voor PSV. De JC-schaal is dan wel een troostprijs, maar winnen van PSV telt gewoon.
Die prijs boeit me niet zo. Ik wil gewoon altijd winnen van die irritante lampies.
pi_40676848
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Haha

Daar denken ze elders op FOk anders over
Maar hoop het wel
Blijft belangrijker om ze in de competitie te pakken maar zou leuk zijn
pi_40676968
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]
Zo is het al jaren, maar het is aan de andere kant ook al jaren zo dat de landskampioen 'thuis' speelt...
Ajax is gewoon veel belangrijker, sta je daar nu nog van te kijken, voor ons worden de regels gewoon aagepast
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_40677161
We missen nu wel onze godenzoon.

http://media.putfile.com/(...)r-heet-by-Ajaxlivenl

Deze.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_40677291
ik vind dat babel nu wel rijp is voor een basisplaats, vooral straks in de eredivisie.
bawb
pi_40677343
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik vind dat babel nu wel rijp is voor een basisplaats, vooral straks in de eredivisie.
IK heb hem altijd al een goeie vleugelspeler gevonden. Hij heeft mooie acties, snel, zorgt voor dreiging. Een kans zal zeker niet onterecht zijn!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:22:04 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40677408
Ryan Babel is een momentenvoetballer, die af en toe leuk rendeert op de linksbuitenpositie, maar ik hoop niet dat Henk ten Cate de fout maakt om van hem de Ajax-linkbuiten te maken. Dan liever Kenneth Perez nog wat kansen geven, Markus Rosenberg daar proberen, gokken op Edgar Manuchayran, de blessure van Nicolae Mitea afwachten of zelfs even helemaal zonder linksbuiten spelen. Ryan Babel is een spits!
pi_40677414
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:

[..]

IK heb hem altijd al een goeie vleugelspeler gevonden. Hij heeft mooie acties, snel, zorgt voor dreiging. Een kans zal zeker niet onterecht zijn!
Dan mag hij nog wel een paar maandjes intensief op voorzetten oefenen zodat hij ook eens voor een verassing kan zorgen. Hij kan idd een hele goeie worden
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:23:59 #245
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40677456
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:22 schreef Dr.Nase het volgende:

[..]

Dan mag hij nog wel een paar maandjes intensief op voorzetten oefenen zodat hij ook eens voor een verassing kan zorgen. Hij kan idd een hele goeie worden
Goede keuze van de technische staf om hem niet te laten gaan
pi_40677550
het was zkr niet goed..maar DAAR GAAT HET UITEINDELIJK NIET OM WE HEBBEN GEWONNEN MET 2-1.
HUNTELAAR IS GEWOON THE BEST EN EEN FENOMEEN.
pi_40678296
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_40678500
doet KJH zondag nou wel mee of niet?
pi_40678514
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef triphop_war het volgende:
doet KJH zondag nou wel mee of niet?
Wat mij betreft sparen ze hem.
pi_40678648
Wat is er gebeurd met de mods als ik dat mag vragen?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')