Haha, dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:06 schreef aldostuta het volgende:
Net als dat gelul over de prijsverhoging voor de SCCs....
Stond zeker niet bij over het feit dat wij nu extra moeten betalen voor de wanprestatie van afgelopen seizoen
quote:"Vorig jaar hebben wij Brondby te laag ingeschaald. Dit jaar wordt Kopenhagen wel goed ingeschaald. De prijzen blijven echter gelijk, aangezien we onszelf dit seizoen lichter hebben moeten inschalen"
7 nederlandersquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:48 schreef triphop_war het volgende:
van de officiele Ajax bron:
Ajax: Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam, Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson; Gabri, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder; Mauro Rosales, Klaas Jan Huntelaar, Kenneth Perez
Wissels: Kenneth Vermeer, George Ogararu, Zdenek Grygera, Robbert Schilder, Olaf Lindenbergh, Ryan Babel, Markus Rosenberg.
En negen Nederlands sprekende spelers...!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:58 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
7 nederlandersDat is een tijd terug
Leer smileys lezen, droogkloot.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:58 schreef mr_cucumber het volgende:
dit ligt echt niet aan de scheids hoor..
En vragen om een kaartquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef opinionr het volgende:
Wat kijkt die Grönkjair eng uit zijn kop zeg.
Lijkt wel zo'n stoney
FC Thun - Ajax. Waren het er toen geen acht?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:58 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
7 nederlandersDat is een tijd terug
Zo zie je maar weer waar de echte kwaliteits-posts vandaan komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:52 schreef BobbyHill het volgende:
Ajax wint met de hakken over de sloot nadat ze Kopenhagen gruwelijk onderschat hebben. Doelpunt Huntelaar.
Gabri vond ik wel redelijk spelen, verder ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef koningdavid het volgende:
MIjn conclusies van deze wedstrijd:
- Gabri, Maduro, Emanuelson, Heitinga
Missen allen nog de scherpte, komt wel naar mate het seizoen vordert.
liever wel ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:54 schreef F1Bas het volgende:
Babel mag van mij op links komen in plaats van Perez.
Zijn we wel gewend.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:29 schreef cultheld het volgende:
KJH redt Ajax opnieuw.
Ajax zou echt stuurloos zijn als Huntelaar geblesseerd zou raken(niet dat ik hem dat gun, integendeel).quote:
Zonder hem en Stam is het maar pover inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax zou echt stuurloos zijn als Huntelaar geblesseerd zou raken(niet dat ik hem dat gun, integendeel).
Ik niet. Maduro en Sneijder waren te zwak op het middenveld.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zal best, ik vond het vooralsnog erg zwak.
Inderdaad, in Amsterdam wordt het ook een hele andere wedstrijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, Kopenhagen is toch eigenlijk een heel matige ploeg?
Hetgeen dat ze nu gevaarlijk maakte was hun fysiek (lengte) en hun constant storen. Als Ajax een beetje een kans had op een aanval werd het gelijk gevaarlijk. Verdedigend waren die Denen niks en in de afronding schort het ook nogal.
Moet normaal gesproken een makkie worden in Amsterdam.
Sneijderquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zal best, ik vond het vooralsnog erg zwak.
Maduro moet zijn handelingssnelheid verhogen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik niet. Maduro en Sneijder waren te zwak op het middenveld.
Ik dacht dat Gabri meer een verdedigende middenvelder was. Maar ik heb hem alleen maar achter Huntelaar zien staan tussen de linies in.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Sneijder
Maduro Gabri
Staat het wat mij betreft een stuk beter op het middenveld.
Gabri kan zijn verdedigende taken ook goed uitvoeren, maar heeft wel die drive naar voren
Gabri speelde nu rechtshalf. Ik heb het gevoel dat hij beter op Maduro's positie (verdedigende middenvelder) kan staan. Daar speelde Gabri tegen Inter ook en toen speelde hij goed!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gabri meer een verdedigende middenvelder was. Maar ik heb hem alleen maar achter Huntelaar zien staan tussen de linies in.
En dan Perez op de plek van Sneijder. Die zakte weer eens flink door het ijs vandaag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:54 schreef F1Bas het volgende:
Babel mag van mij op links komen in plaats van Perez.
En Perez dan? Die zakte vandaag nog veel erger door het ijs. Werkelijk niks goed gedaan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En dan Perez op de plek van Sneijder. Die zakte weer eens flink door het ijs vandaag.
Ik geloof dat hij er goed kan zijn als controlerende middenvelder, zeker samen met Maduro.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gabri meer een verdedigende middenvelder was. Maar ik heb hem alleen maar achter Huntelaar zien staan tussen de linies in.
Dus dan moet je met de punt naar voren spelen inplaats van met de punt naar achteren zoals we nu gespeeld hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij er goed kan zijn als controlerende middenvelder, zeker samen met Maduro.
Met Sneijder daar voor heb je meer balans denk ik...
Op 10 kan hij beter uit de voeten denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En Perez dan? Die zakte vandaag nog veel erger door het ijs. Werkelijk niks goed gedaan.
Ja, maar de andere twee middenvelders in een controlerende rol...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dus dan moet je met de punt naar voren spelen inplaats van met de punt naar achteren zoals we nu gespeeld hebben.
met een ruit?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:14 schreef Radegast het volgende:
Ik zou toch graag zien dat Ajax 3-4-3 gaat spelen ipv 4-3-3, in vind de backs niks toevoegen en het middenveld komt steeds een mannetje tekort...
Rijkaard stijl als in '95?quote:
Briljant shotquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:19 schreef jna het volgende:
en iemand moet tegen Ten Cate zeggen dat het niet bepaald intelligent staat als ie constant met z'n mond open zit
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:19 schreef jna het volgende: iemand moet tegen Ten Cate zeggen dat het niet bepaald intelligent staat als ie constant met z'n mond open zit
Ja dat houdt met de punt naar voren spelen in. Sneijder op de nummer 10 positie en dan twee verdedigende mensen erachter (roger en gabri of maduro en gabri)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja, maar de andere twee middenvelders in een controlerende rol...
Ja dat zeg ikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja dat houdt met de punt naar voren spelen in. Sneijder op de nummer 10 positie en dan twee verdedigende mensen erachter (roger en gabri of maduro en gabri)
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je. Maar je wist niet wat met de punt naar voren spelen inhield.
Hij zegt toch 2 controlerende middenvelders met Sneijder ERVOORquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, dat zei je. Maar je wist niet wat met de punt naar voren spelen inhield.
Ja dat dacht ik ook, maar blijkbaar was dat niet geheel duidelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:11 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zegt toch 2 controlerende middenvelders met Sneijder ERVOOR![]()
We kunnen iig weer normale corners nemen, dat is al een begin.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:19 schreef twi het volgende:
Ach, gelukkig zijn we er aanvallend net zo goed in, als we er verdedigend slecht in zijn
Waarom dat nou weerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:16 schreef Erasmusch het volgende:
Wordt nog wat met dode spelsituaties in de Klassiekers
Omdat we allebei kneuzen zijn in het verdedigen ervanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Please, enlighten me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |