quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Shit, volgens mij niet.
Is Gomes ook niet geschorst?
Wie is jullie huidige tweede doelman, Oscar Moens toch? Wordt een ouderwetse schiettent, zondag!quote:
Zet Wesley maar achter het kanon, dan zit het wel snor!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie is jullie huidige tweede doelman, Oscar Moens toch? Wordt een ouderwetse schiettent, zondag!![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zet Wesley maar achter het kanon, dan zit het wel snor!
MONTANA, volgens mij geldt de JCS-wedstrijd voor Ajax als bekerwinnaar als een bekerwedstrijd en voro PSV als landskampioen als een kampioenswedstrijd (vwb schorsingen en gele kaarten). Zo is het al jaren, maar het is aan de andere kant ook al jaren zo dat de landskampioen 'thuis' speelt...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer PSV in beroep gaat tegen de schorsing, kan Heurelho da Silva Gomes zondag meespelen. Over KJH kan ik niet veel informatie vinden, Ajaxonline.org meldt dat hij geschorst is voor het eerste bekerduel en zondag dus kan spelen. Maar goed, ik wacht de officiële voorbeschouwingen op de beide clubsites wel af.
Nope, geschorst voor zondag, weet ik bijna 100% zeker. Dat komt omdat Ajax meedoet voor de JC schaal omdat ze de beker hebben gewonnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Wanneer PSV in beroep gaat tegen de schorsing, kan Heurelho da Silva Gomes zondag meespelen. Over KJH kan ik niet veel informatie vinden, Ajaxonline.org meldt dat hij geschorst is voor het eerste bekerduel en dus zondag gewoon kan spelen. Maar goed, ik wacht de officiële voorbeschouwingen op de beide clubsites wel af.
Blijft vage shit, hoop wel dat KJH kan spelen. Hij is belangrijker voor Ajax, dan Heurelho da Silva Gomes voor PSV. De JC-schaal is dan wel een troostprijs, maar winnen van PSV telt gewoon.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
MONTANA, volgens mij geldt de JCS-wedstrijd voor Ajax als bekerwinnaar als een bekerwedstrijd en voro PSV als landskampioen als een kampioenswedstrijd (vwb schorsingen en gele kaarten). Zo is het al jaren, maar het is aan de andere kant ook al jaren zo dat de landskampioen 'thuis' speelt...
Die prijs boeit me niet zo. Ik wil gewoon altijd winnen van die irritante lampies.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blijft vage shit, hoop wel dat KJH kan spelen. Hij is belangrijker voor Ajax, dan Heurelho da Silva Gomes voor PSV. De JC-schaal is dan wel een troostprijs, maar winnen van PSV telt gewoon.
Hahaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie is jullie huidige tweede doelman, Oscar Moens toch? Wordt een ouderwetse schiettent, zondag!![]()
Ajax is gewoon veel belangrijker, sta je daar nu nog van te kijken, voor ons worden de regels gewoon aagepastquote:Op donderdag 10 augustus 2006 09:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zo is het al jaren, maar het is aan de andere kant ook al jaren zo dat de landskampioen 'thuis' speelt...
IK heb hem altijd al een goeie vleugelspeler gevonden. Hij heeft mooie acties, snel, zorgt voor dreiging. Een kans zal zeker niet onterecht zijn!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:17 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
ik vind dat babel nu wel rijp is voor een basisplaats, vooral straks in de eredivisie.
Dan mag hij nog wel een paar maandjes intensief op voorzetten oefenen zodat hij ook eens voor een verassing kan zorgen. Hij kan idd een hele goeie wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:19 schreef Badabingea het volgende:
[..]
IK heb hem altijd al een goeie vleugelspeler gevonden. Hij heeft mooie acties, snel, zorgt voor dreiging. Een kans zal zeker niet onterecht zijn!
Goede keuze van de technische staf om hem niet te laten gaanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:22 schreef Dr.Nase het volgende:
[..]
Dan mag hij nog wel een paar maandjes intensief op voorzetten oefenen zodat hij ook eens voor een verassing kan zorgen. Hij kan idd een hele goeie worden
Wat mij betreft sparen ze hem.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:59 schreef triphop_war het volgende:
doet KJH zondag nou wel mee of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |