Heinsbroekquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:02 schreef pyl het volgende:
Wie was vóór Brinkhorst minister van EZ?
Inderdaad, da's waar ook! Zelf dacht ik aan Annemarie Jorritsma.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:02 schreef AntonDingeman het volgende:
heinsbroek
die was het daar weer voorquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Inderdaad, da's waar ook! Zelf dacht ik aan Annemarie Jorritsma.![]()
![]()
AntonDingeman +1
Nummer 4.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een leraar (Groenhaar/Frans de Rode/Frans van der Steg) en een koetsier staan me bij.
Magiër ... keur ik ook goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:09 schreef slaveloos het volgende:
een tovenaar? ik moet een beetje de richting aftasten, sorry
zesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef SHE het volgende:
Roberto? een of andere graaf zat erin, een rosemarijn
Wie is die magiër dan? Da's toch die Thomtidom?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Magiër ... keur ik ook goed.
En dat is vijijijijif...
shit, die hadden jullie al inderdaad, ik tel dubbelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Wie is die magiër dan? Da's toch die Thomtidom?
En dat is zeeees ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:12 schreef slaveloos het volgende:
de pensionverhuurster die de leraar onderdak gaf.
En dat is zeeeeeeheeeeven ....quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wacht eens... was er niet iets met een kat ook?
Die graaf zat juist niet in het complot. Dat was juist de bad guy van het hele spul.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef SHE het volgende:
Aaargghh..er was iets met een kat en er was een koetsier en een graaf..wat was er met die graaf dan? is die niet goed?
Hij is er nu weer iedere dag op. Vanochtend nog gekeken. Toen moest Frans van der Steg op sollicitatiegesprek bij de graaf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik had het kunnen weten. Die serie is pas nog op TV heraahld. En ik heb 'm ergens op DVD liggen.
daarom was een beschrijving ook genoegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:15 schreef SHE het volgende:
dit was allemaal veeel te lang geleden
Ik ben ook geheel onkundig van dit ongetwijfeld grote werk uit de wereldliteratuur.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:14 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen idee waar jullie het over hebben![]()
Groep bestaat al een tijdje...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:18 schreef AntonDingeman het volgende:
Gorillaz?
http://www.de-zevensprong.net/quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:18 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik ben ook geheel onkundig van dit ongetwijfeld grote werk uit de wereldliteratuur.![]()
Hebben die de voorbije 19 jaar niet wat meer concerten gehad in NL?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
U2?
Die had ik ook gevonden, maar helaasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:20 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
http://www.de-zevensprong.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |