Echt een superdeal van die vrouwquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
In 1965 sloot ze een contract met een advocaat. Hij zou na haar dood haar appartement in een flat krijgen. Hij zou in plaats hiervooreen maandelijkse toelage van ¤ 500 te geven tot zij zou overlijden. Toen dit contract gesloten werd was hij 48 jaar en zij 90, dus de advocaat dacht dat hij een zeer lucratieve deal gesloten had. Maar niet alleen kostte hem dit uiteindelijk een klein fortuin (omdat zij zolang leefde), hij stierf zelfs nog voor haar, namelijk in 1995, zodat zijn weduwe zijn betalingen aan mevrouw
moest doorgeven tot aan haar dood. Toen
hoorde van zijn dood zei ze zoiets als: Ach, in het leven maakt men soms de verkeerde beslissingen. Hij had namelijk in totaal twee maal de marktwaarde betaald voor het appartement voordat zijn vrouw het erfde.
Weet ik, maar dit verhaal heeft ook de kranten gehaald toen. En ik vind 't grappig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Volgens mij is ze bekender vanwege haar hoge leeftijd dan vanwege haar persoonlijke financieen Daffo ....
Juliette?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
J. C.
Jeanne-Louise. En nu de achternaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:36 schreef Jajong het volgende:
Ja hallo, Jean-Louise dan
Zo spreek je 't uit, ja.... Nog iemand, voordat ik AD de punten geef?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:38 schreef AntonDingeman het volgende:
Calmant
Ook. Anders hadden we hier morgen nog gezetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Haha, alleen maar omdat ik wist wat rustig in het frans was
Nope. Land is wel goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Novecento?
Nope. Het is een hoogst modern epos.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef AntonDingeman het volgende:
De Decamerone
Meglio gioventuquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:48 schreef pyl het volgende:
Uit welk epos kennen we dan weer Matteo, Nicola, Giorgia, Giulia en Francesca?
pyl +1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:57 schreef pyl het volgende:
Minister van Economische Zaken.
geef pyl maar de puntquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:59 schreef k_man het volgende:
Tja, wat moet ik daar nou mee?'Even op de winkel passen' is geen functieaanduiding.
Ja, Brinkhorst.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat 1 van de vervangers van weggelopen D66ers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |