Herkenbaar. Altijd leuk als je in de trein net wegdommelt bij de zachte klanken van E.Squote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:06 schreef Chowi het volgende:
Argh, als er een liedje van The Thermals na een liedje van Elliott Smith komt, is dat nog altijd heel erg schrikken.
Ja, zoiets had ik dus ook net.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Herkenbaar. Altijd leuk als je in de trein net wegdommelt bij de zachte klanken van E.S.
Stofje!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:14 schreef Stofje het volgende:
Centraal.
~ gek, hendig sjiek schrikken.quote:
Ohnoez, voortaan ga ik "buh" met "boh" associëren en dus ook met Maikuuul.quote:
1 2 3 | Geef de geselecteerde tekst PHP-highlighting. ?> |
Wat is het nut dáárvan nou weer?quote:
Whehehe.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:49 schreef Stofje het volgende:
Je stelt deze vraag in deze wijven-en-nichten-reeks?![]()
Heb je nou al openlijk reclame gemaakt voor de KoStebundel? Hmm?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehehe.
Mja, dat knopje (knopje, ja) viel me opeens op.
Voor mensen die hele php-code's posten in DIG enzo is het handig, het geeft de verschillende commando's enzo de kleuren die de meeste textbewerkers ook geven, zodat je de makkelijker ziet hoe de code in elkaar zit.quote:
1 2 3 4 5 6 | for(x=1;x<10;x++) { echo "Hoi"; } ?> |
Ik gebruik die tag sporadisch, maar wel handigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor mensen die hele php-code's posten in DIG enzo is het handig, het geeft de verschillende commando's enzo de kleuren die de meeste textbewerkers ook geven, zodat je de makkelijker ziet hoe de code in elkaar zit.
[ code verwijderd ]
Moet je nu eens bij de afbeeldingen kijken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef Litso het volgende:
Eerste 6 hier, totaal 8 van de eerste 10.
Als je op "rare trein" googlet, krijg je een plaatje van JDude.quote:
Nog steeds?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
Als je op "rare trein" googlet, krijg je een plaatje van JDude..
Het is alleen niet meer de eerste hit.quote:
Ik ben thuis. Maar zo weer weg, dat gaat ook niet echt helpenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:15 schreef ehqo het volgende:
Leef! Leeheef!
Dan ga ik ook weer. Kuttopic.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben thuis. Maar zo weer weg, dat gaat ook niet echt helpen.
Zie Icon.quote:
Niet bi?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:10 schreef Chowi het volgende:
Goed. Dan zal ik het vuur maar aanwakkeren door te bekennen dat ik lesbisch ben.
Sorry.quote:
Ik moet ergens uithuilenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:26 schreef Chowi het volgende:
Pheno. Kom je knuffelen?
Trutquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:10 schreef Chowi het volgende:
Goed. Dan zal ik het vuur maar aanwakkeren door te bekennen dat ik lesbisch ben.
Ik ook mên.quote:
Ik hoorde op de radio een chick bellen dat ze d'r vriend had afgetrokken in de coupe en z'n kwak op z'n broek zat met een jas erover. Ze klonk als jou!quote:
JA! biecht op Ch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:48 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik wilde gamen, maar nu is er een leuke rel aan de gang. Verdammt mal!
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik hoorde op de radio een chick bellen dat ze d'r vriend had afgetrokken in de coupe en z'n kwak op z'n broek zat met een jas erover. Ze klonk als jou!
Ja dat zeggen ze allemaal! Het was de zelfde zwoele stem! ik zweer het!quote:
Zwoel. Ik. Bwhaha.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal! Het was de zelfde zwoele stem! ik zweer het!
Ch.!2quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:17 schreef Chowi het volgende:
Q!
Babequote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:21 schreef Chowi het volgende:
Hoe staat het me?
Chick!quote:
De rekening komt nog wel.quote:
Ja, kan ik die in natura betalen, dankuwel, graag gedaan?quote:
Dat was wel mijn bedoeling.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, kan ik die in natura betalen, dankuwel, graag gedaan?
Chowi!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, kan ik die in natura betalen, dankuwel, graag gedaan?
Dat was ik nietquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:37 schreef Bizznitch het volgende:
Boe gek.
Gelukkig!quote:
Best moeilijk ook, in al die chaos.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:33 schreef webspider het volgende:
[..]
Chowi!
Ik heb gewoon helemaal gemist dat je blauw bent geworden
Mij hielp je nietquote:
Lichtelijk andere situatie.quote:
Dank je! Hihi.quote:
Kusjekroel?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:52 schreef JDude het volgende:
Waarom is Chowi () mod en ik niet. Ik kap met dit kutforum.
Laten we ergens in een hutje op de hei gaan wonen. Zonder internet.quote:
Hihi. Chowi zonder internet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Laten we ergens in een hutje op de hei gaan wonen. Zonder internet.
Oh, dat zou echt een droomleven zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Laten we ergens in een hutje op de hei gaan wonen. Zonder internet.
Precies. Voorlopig heb ik iig even geen zin meer in dit forum. Waarschijnlijk is dat morgenochtend weer over, maar goed.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat zou echt een droomleven zijn.
Blauw? Que?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat zou echt een droomleven zijn.
Net gelezen, nevermind...quote:
Mt.quote:
Kort samengevat:quote:
je laatste post! ik mis je nu al..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:46 schreef Stofje het volgende:
Wij doen niets meer.
Je was niet online.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Net gelezen, nevermind...
Echt zo'n what the fuck moment.
Kunnen ze mij ook wel blauw maken.
Dat is wel heel erg kort door de bocht.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Rel tussen modjes en admins, modjes gebanned, chowi nieuwe mod.
Kijk maar eens op de forumindex, bij de laatste rij.
Alsof ze mij mod willen maken.quote:
Volgens mij zou jij een hele toffe mod zijn en denk je alleen maar dat het heel erg zal zijn. Van Litso dacht ook niemand dat z'n baggeruser mod zou worden.quote:
Ik weet niet eens hoe ik een nominee wordt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij een hele toffe mod zijn en denk je alleen maar dat het heel erg zal zijn. Van Litso dacht ook niemand dat z'n baggeruser mod zou worden..
Inlikken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik een nominee wordt.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij een hele toffe mod zijn en denk je alleen maar dat het heel erg zal zijn. Van Litso dacht ook niemand dat z'n baggeruser mod zou worden..
Mailen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik een nominee wordt.
Nee wacht!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een avond, ik ga slapen!
Truste MTquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:46 schreef Misstique het volgende:
Wat een avond, ik ga slapen!
Kut, I fail.quote:
Ik denk dat doodsverwensingen 24/7 een beetje tegen de policy indreunt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef ehqo het volgende:
c. als mod zou ik ook wel willen zien. Vooral de sluitposts.
Ja leuk! Weet je wel hoe moe ik ben! Verdullemie nogantoe!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat je nu voor mij zit te wachten.
"I am the policy!"quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk dat doodsverwensingen 24/7 een beetje tegen de policy indreunt.
Sorry. Spijt me. Slaap wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja leuk! Weet je wel hoe moe ik ben! Verdullemie nogantoe!
Dan moet je Slari's posts een goed lezen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik denk dat doodsverwensingen 24/7 een beetje tegen de policy indreunt.
Judge Dredd on their arses.quote:
Hmmmm, maar dan moet ik mailen...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan moet je Slari's posts een goed lezen.
Hier heb je mijn piemel, doe er wat leuks mee. Ik ben in gesprek.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo! Aandacht!
*bijtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hier heb je mijn piemel, doe er wat leuks mee. Ik ben in gesprek.
Je bent constant dronken, hebt toffe avatars en grappig. Je draait er niet omheen, en maakt kekke muziek. En een garde die zich achter je schaart, neem ik aan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Hmmmm, maar dan moet ik mailen...
En ik denk niet echt dat ik m'n goede kwaliteiten kan opnoemen behalve dan dat ik erg streng ben qua bagger.
Zulks, dat zet ik erin.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je bent constant dronken, hebt toffe avatars en grappig. Je draait er niet omheen, en maakt kekke muziek. En een garde die zich achter je schaart, neem ik aan.
Topickiller.quote:
Slecht gelegen of heeft iemand je knakworst ruw behandelt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb een knik in mijn zwellichaam.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Slecht gelegen of heeft iemand je knakworst ruw behandelt?
quote:
Ah, eerwraak waarschijnlijk.quote:
Al sla je me dood.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
btw, naar welk adres moet ik die mail versturen?
forum@fok.nlquote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Ah, eerwraak waarschijnlijk.
btw, naar welk adres moet ik die mail versturen?
Nope.quote:
quote:Ha crewspersonen.
Ik zag dat jullie een hele meuk mods hebben weggegooit bij onz (2 welteverstaan).
Chow (oftewel Dead-doll) heeft al een plekkie maar nu zie ik nog 1 open slot.
Wat is nu beter dan ondergetekende op die laatste plek?
Ik ben bijna iedere avond zat, heb klonen snel door, kheb ook een kort lontje en heb totaal geen tolerantie voor bagger en doe niet aan liefdadigheid.
Tevens kunnen de meeste users me wel waarderen (behalve het baggervolk maar dat interesseert me evenveel als bipolariteit bij germaanse zoogdieren), dus erg veel tegenstand zal wel meevallen.
Zodoende.
[14.hiv] cerror.
Verzendknop indrukt.quote:
Die zal ik nodig hebben.quote:
Volgens mij maak je een goeie kans. In ieder geval.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Die zal ik nodig hebben.
Net als een biertje, waar staat dat grut.....
Dat dacht ik godverdomme!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 01:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens mij maak je een goeie kans. In ieder geval.
Nèh.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al gesolliciteerd bij Dagonet. Hoop dat ze het serieus nemen.
Ik maak een goede kans toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Litso het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel ONZ-solli's er binnenkomen
Neh niet voor ONZ,quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef Litso het volgende:
Brian, jij móet wel gesolliciteerd hebben.
Rel?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik maak een goede kans toch?
Geen ex-crew, kan die hele rel niets schelen en ik heb een TTT gehad.
Precies......quote:
Weet ik veel... ik heb wat pils op en lees wat gare berichten her en der. Nu zie ik dat Chow mod is.... Nice nicequote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:18 schreef ehqo het volgende:
Wat allemaal?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Rellen schmellen. Zo'n dag kan je veel beter besteden.
Stap ook op man... da's hip enzoquote:
Ik kap ermee :rquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Stap ook op man... da's hip enzo![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Rellen schmellen. Zo'n dag kan je veel beter besteden.
Met elkander dus.quote:
Het kan me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Feedback
Zowat alletopics daar
FOK!mededelingen
Bovenste 5
Zooo heb je wat leesvoer
Check!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:38 schreef Litso het volgende:
En zie mijn sig.
Jullie zijn nu potentiele lovers van elkaar... had ik allang van J. gehoord.quote:
Je bent geweldig cquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Jullie zijn nu potentiele lovers van elkaar... had ik allang van J. gehoord.
Je hebt Clitseau al gepaald?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent geweldig c. Je loopt een beetje achter de feiten aan, maar toch.
Wat denk je, zou ik een goede R&P mod zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Check!
Het maakt mij ook niet echt uit hoor verder.... You seem cool to me
Jij wel... Wel af en toe lekker bot uit de hoek komen anders vind ik het niet tofquote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat denk je, zou ik een goede R&P mod zijn?. Jij post daar.
Trap in je ballen of een doorsmeerbeurt?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik flink krom loop.
Je kent me.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Jij wel... Wel af en toe lekker bot uit de hoek komen anders vind ik het niet tof
Je negeert mijn posts.... ik voel pijnlijke woorden jegens mijn kant.quote:
Daarom zie ik het ook wel goedkomenquote:
Niets pijnlijks te voelen hier hoor.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Je negeert mijn posts.... ik voel pijnlijke woorden jegens mijn kant.
En? en? en? is dat zo?
Zelfs geen fallus van clitseau?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets pijnlijks te voelen hier hoor.
Ben benieuwd wat de crew ervan vindt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Daarom zie ik het ook wel goedkomen![]()
Geen idee, let's hope not.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 02:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet dat pijnlijk zijn dan?
IRL ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:05 schreef Litso het volgende:
Cerror, wat ben je toch een typisch ventje.
Zie de feateau in m'n fobo en je ziet 1 van mijn dronken momenten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:08 schreef Litso het volgende:
[..]
IRL ken ik niet. Heeft 'ie een FoBo?
Wie is IRL?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Zie de feateau in m'n fobo en je ziet 1 van mijn dronken momenten.
Me dunkt.
Ö, de lolbroek uithangen.quote:
Zoiets ja.quote:
Is de "relatie" al op dat punt aanbeland?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Is de "relatie" al op dat punt aanbeland?
Damn, ik had mezelf allang op een enkele trip neurenberg gezet.quote:
Nee dat had je niet en dat weten we allebei, jij verkapte romanticusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Damn, ik had mezelf allang op een enkele trip neurenberg gezet.
Ik ben een verstokte romanticus maar onder de plak begin ik noohoohooit aan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dat had je niet en dat weten we allebei, jij verkapte romanticus.
Als de één de ander gaat commanderen is het geen relatie meer. Geen goede, iig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben een verstokte romanticus maar onder de plak begin ik noohoohooit aan.
Zodra èèn of ander vrouwmensch mij begint rond te commanderen begin ik met mijn woede-aanvallen.
Wat als iemand jou zat te commanderen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als de één de ander gaat commanderen is het geen relatie meer. Geen goede, iig.
Soms gebeurt dat wel. En dan kijk je vol medelijden toe hoe de één de ander in de vernieling helpt, en als je er wat van zegt is alles koek en ei en moet je je met je eigen zaken bemoeien.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als de één de ander gaat commanderen is het geen relatie meer. Geen goede, iig.
Oh, mij kennende zou ik dat een tijdlang toelaten en op een gegeven moment barsten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat als iemand jou zat te commanderen?
Ik heb geleerd me zo neutraal mogelijk te houden bij relaties van anderen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat wel. En dan kijk je vol medelijden toe hoe de één de ander in de vernieling helpt, en als je er wat van zegt is alles koek en ei en moet je je met je eigen zaken bemoeien.
Desalniettemin lastig als het een vriend betreft.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geleerd me zo neutraal mogelijk te houden bij relaties van anderen.
Dat heb ik dus al een tijdlang geleden gehad, en toen ik barstte rende degene huilend weg letterlijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, mij kennende zou ik dat een tijdlang toelaten en op een gegeven moment barsten.
Dat is kut ja. Vriend(inn)en die maar blijven zeuren over hun wederhelft terwijl ze zelf fout zitten en dat niet inzien is ook lastig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Desalniettemin lastig als het een vriend betreft.
Klinkt als een goede relatie jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al een tijdlang geleden gehad, en toen ik barstte rende degene huilend weg letterlijk.
Sindsdien denk ik dus nog steeds dat ik de zoon van satan ben.
Je weet niet half.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klinkt als een goede relatie ja.
Daar ken ik er ook nog wel een paar van ja. Lastig is dat altijd.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is kut ja. Vriend(inn)en die maar blijven zeuren over hun wederhelft terwijl ze zelf fout zitten en dat niet inzien is ook lastig.
in mijn bedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:45 schreef Q. het volgende:
Kut? Waar?
Ik ben nu niet in mijn bedquote:Op donderdag 10 augustus 2006 06:59 schreef Q. het volgende:
Jij wel.
nee, de master of puppets heeft weer nieuwe mensen gevonden. Ik geloof dat alleen SHO nog geen mods heeft, maar dat komt nog welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 07:21 schreef JDude het volgende:
Is dit forum nou nog niet plat?
true. Het bananenstroopidee van Airwin was goedquote:
Yes.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:19 schreef Chowi het volgende:
Ochtend.
Hoe sereen, hm?quote:
Momenteel is de sereniteit ver te zoeken. Ik word gek van mijn eigen rapport... zo op de laatste dag lijkt er overal wel iets niet te kloppen en de klusjes om het nog te verbeteren stapelen zich op.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:42 schreef JDude het volgende:
Chowi, mag ik met je knopjes spelen?
Woei, en dan ben je helemaal klaar?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Momenteel is de sereniteit ver te zoeken. Ik word gek van mijn eigen rapport... zo op de laatste dag lijkt er overal wel iets niet te kloppen en de klusjes om het nog te verbeteren stapelen zich op.
Maar goed, morgen printen en inleveren die zooi, en dan maar hopen dat ik het haal.
Afgezien van drie (quote:
Yayquote:
Hmkay. En dan gaan we meeten, hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Afgezien van drie () presentaties die ik er nog over moet houden, ja.
Dat mag wat mij betreft al wel eerder.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat mag wat mij betreft al wel eerder.
Daar twijfel ik niet aan.quote:
Dat wordt een note!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:50 schreef ehqo het volgende:
Chowi die kleur staat je niet. Je lijkt er dik in.
You can note me anytimequote:
Okay, hang on.quote:
Ja of "centraal!". Of "Slotje!".quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat heb je vast altijd al eens willen zeggen.
Ik mis Stofje.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:15 schreef ehqo het volgende:
Groetjes van Stofje.
Oh, poeet, hou toch op.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gaan we onze lichamen verstrengelen tot één nieuwe entiteit?
Wie niet.quote:
BS?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef BuPassie het volgende:
Even een kloon geleend van iemand. Hoi liefjes, ik zie dat jullie me missen. Ik jullie ook.
![]()
halloquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef BuPassie het volgende:
Even een kloon geleend van iemand. Hoi liefjes, ik zie dat jullie me missen. Ik jullie ook.
![]()
Goh.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef BuPassie het volgende:
Stofje, ehqo, Stofje.
Groepsknuffel!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:40 schreef BuPassie het volgende:
Ach, Chowi is uitstekend als opvolger. Ik ga nu ook niet met modder gooien, ze wéét dat ik het niet echt op prijs stelde dat ze gisterenavond direct toehapte. Maar ik had me geen betere, leukere en toffere opvolger kunnen voorstellen, dus het feit dat ze nu mod is, is perfect.
quote:
Inderdaad. Het voelt als een maandag ofzo. Bah.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:48 schreef JDude het volgende:
Evengoed zal Fok! na gisteren niet meer hetzelfde zijn. Het lijkt anders, allemaal. Anders.
Maarja, verslaafd is verslaafd.
Joh, over twee weken is het weer helemaal hetzelfde, waarschijnlijk. Veel bagger in ONZ, banaanvragen die weggewuifd worden en Chowi die, net zoals elke mod, een paar keer per dag uitgekotst wordt. Ja, het forum blijft gewoon het forum hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:48 schreef JDude het volgende:
Evengoed zal Fok! na gisteren niet meer hetzelfde zijn. Het lijkt anders, allemaal. Anders.
Maarja, verslaafd is verslaafd.
Maar we zijn wel een aantal toffe mods kwijt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:51 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Joh, over twee weken is het weer helemaal hetzelfde, waarschijnlijk. Veel bagger in ONZ, banaanvragen die weggewuifd worden en Chowi die, net zoals elke mod, een paar keer per dag uitgekotst wordt. Ja, het forum blijft gewoon het forum hoor.
Omdat jij een leven hebt buiten Fok!, duh.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:53 schreef ehqo het volgende:
Hoe komt het dat ik de impact van de rel helemaal niet als zo heel groot ervaar?
omdat het niet groot is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:53 schreef ehqo het volgende:
Hoe komt het dat ik de impact van de rel helemaal niet als zo heel groot ervaar?
Ik denk dat de impact ook wel meevalt. Over twee weken is het overgewaaid. Er verandert geen reet, ook beleidstechnisch niet. En dat is jammer, maar wel voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:53 schreef ehqo het volgende:
Je hebt iig principes, die je nageleefd hebt. Dat is goed.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:56 schreef BuPassie het volgende:
[..]
Ik denk dat de impact ook wel meevalt. Over twee weken is het overgewaaid. Er verandert geen reet, ook beleidstechnisch niet. En dat is jammer, maar wel voorspelbaar.
Jammer van de manier waarop.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt iig principes, die je nageleefd hebt. Dat is goed.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:24 schreef Chowi het volgende:
Schop?
Oh fúk. Ik probeer altijd zo te richten dat ik niemand raak.quote:
Ik ook.. met poolen dan..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh fúk. Ik probeer altijd zo te richten dat ik niemand raak.
Maar ik ben erg slecht in richten.
Trage seks.quote:
Ik snapte het probleem niet, waarom zouden ze niet hebben mogen staken?quote:
Nu kan ik rustig sterven.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:03 schreef Litso het volgende:
Straks, als ik thuis ben.
Oh en volgens mij is BeF officieel de blauwste reeks ooit op de FC SC na.
ONZ FB en @@@.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:03 schreef Litso het volgende:
Het enige wat ik daar nog over wil zeggen is dat ze dat niet vóór de schermen hadden moeten doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik snapte het probleem niet, waarom zouden ze niet hebben mogen staken?.
Je kent het complot toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:03 schreef Litso het volgende:
Of plezier in je pyama.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef Janetje het volgende:
Een nieuwe reeks beginnen.. wijn en lucht.
Hmm.. nou ik nog..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kent het complot toch?. Eerst zorgen dat alle BeF-leden mod zijn, en dan gaan we het forum overrulen.
Volgende week?quote:
Ik stem vóór!quote:
Dat staat dan!quote:
Ik ben nu blij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |