Je rekent niet meerdere antwoorden goed bij Seattle anders was het punt al eerder vergevenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:28 schreef Marinus het volgende:
[..]
Dat klopt, vandaar dat ik bij Seattle meerdere antwoorden goed reken. Bij New York had ik eventueel Capital of the World ook nog goed gerekend.
en dat niet alleen, het enige juiste antwoord kwam van moiquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:31 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je rekent niet meerdere antwoorden goed bij Seattle anders was het punt al eerder vergeven![]()
nee niks, mijn trots wil ze niet meerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef AntonDingeman het volgende:
Ja, geef SHE de punten maar idd.
Psssst, dat 'mens erger je niet' moet je iets luchtiger opvatten. Deze topicsreeks ook. En Fok! helemaal...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:33 schreef SHE het volgende:
[..]
en dat niet alleen, het enige juiste antwoord kwam van moi
en ja, mens erger je niet..maar wat is dat voor rare constructie dat de hekkensluiter de punten krijgt?
In deze, had ik er 4 van de 7 goed, als enige en dus ook het recht op de punten.
Ik ga nu , veel rondjes rennen, de haren uit mijn kop trekken en viva la revolution schreeuwen!
Ben jij een kloon van Tong?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:35 schreef geenaam het volgende:
Wicci
beter lezen, ik was de eerste met repliek na de vraagstelling, met 3 juiste antwoorden..en emerald city kwam vlak voor anton;s valleyquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:35 schreef geenaam het volgende:
She jij had maar 2 antwoorden goed! Wicci had 2 van jou 4 antwoorden al eerder gegeven.
Deze vraag is al beantwoordquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:37 schreef SHE het volgende:
[..]
beter lezen, ik was de eerste met repliek na de vraagstelling, met 3 juiste antwoorden..en emerald city kwam vlak voor anton;s valley
dus 4
en ja, ik was ook op school al zo'n puntenneuker.
deze vraag weet ik trouwens niet..enge vent.
Sorryquote:
Heb jij even geluk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:37 schreef k_man het volgende:
Ik had 'm goed?
Ik ging alleen af op het Aziatische uiterlijk van die man!
Jij kunt je eigen naam niet eens spellenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:38 schreef geenaam het volgende:
Sorryhad niet zo'n zin om op te zoeken hoe ik je naam moest spellen..
Misschien ben jij de enige bij wie alles snel gaat, maar bij mij hapert het forum nogal vanavondquote:
Bij mij ook... alleen nou deed ie het ff goed... sorry... dacht dat dat mijn superslome laptop was, maar t is Fok!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien ben jij de enige bij wie alles snel gaat, maar bij mij hapert het forum nogal vanavond
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:39 schreef AntonDingeman het volgende:
SHE, de "enge vent" is de voorganger van:
[afbeelding]
Ach ik ben nog jong. Kan nog genoeg lerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij kunt je eigen naam niet eens spellen
TheSilentEnigma +1quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1 - Billy Corgan ZWAN / SMASHING PUMPKINS
2 - Axl Rose GUNS N ROSES
3 - Peter Steele TYPONEGATIVE/CARNIVORE
4 - Tom Barman DEUS
5 - Eddie Vedder PEARL JAM
't Was meer een grapjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef geenaam het volgende:
In 1 post Wyccie
Ik leer wel snel hè.. In 1 x goed spellen.quote:
Don't you just love it...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
K, wat ben je toch op de ruige toer!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:48 schreef geenaam het volgende:
Ik leer wel snel hè.. In 1 x goed spellen.![]()
Eigenlijk had je een Harley moeten kopen....quote:
duh,quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Op een ei staat altijd een code waar je 3 dingen uit kunt halen. Welke 3?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Naam van de kip?
dat zou ik dan wel weer grappig vinden:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Naam van de kip?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:54 schreef wyccie het volgende:
Ze bedoelt natuurlijk het ras.
Hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:56 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
![]()
Nu mogen jullie mij uitlachen.
T is maar goed dat dit in Mens erger je niet staat, anders had ik geprotesteerd.... proficiat SHE..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
JufJoop: Soort is goed
SHE: Land en bedrijf goed.Door dit achterlijke puntensysteem worden de punten door de neus van JufJoop (die toch 33% goed had) geboord en gaan ze naar SHE.
SHE+1
Niet waar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:58 schreef SHE het volgende:
nee hoor, ik weet 100% zeker dat die kenmerken als classificatie gelden
namelijk, wel land ze komen, welk bedrijf ze komen en welke stal
dus niks 33%, ik had het 100% goed
Op wikipedia staan eik 4 dingen, wat voor soort ei, welk land, welk bedrijf en welke stal....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:58 schreef SHE het volgende:
nee hoor, ik weet 100% zeker dat die kenmerken als classificatie gelden
namelijk, wel land ze komen, welk bedrijf ze komen en welke stal
dus niks 33%, ik had het 100% goed
nou, de vraagsteller vergat 1 klein detailquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:00 schreef geenaam het volgende:
TSE zou je misschien het hele antwoord even neer kunnen zetten?
de vraagsteller vroeg om 3 ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:59 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Op wikipedia staan eik 4 dingen, wat voor soort ei, welk land, welk bedrijf en welke stal....
Woooow... SHE maakt er werk van...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:04 schreef SHE het volgende:
euh hallo
de vraagsteller vroeg om 3 aanduidingen en die gaf ik
niet 4 !!!
ik WEET dat het er 4 zijn, sterker nog..dwing me niet er een doos eieren bij te pakken, want die zitten ten overvloede in mijn koeling.
de stalnummers zijn niet eventueel, want elk pak eieren wat ik koop,l staat het op...
en ik heb het bewijs![]()
juistquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:03 schreef JufJoop het volgende:
De eicode 3-EE-5823107 bevat de volgende informatie:
de hen die dit ei heeft gelegd is gehuisvest in een legbatterij. 3-EE-5823107
het ei komt uit Estland. 3-EE-5823107
het bedrijfsnummer is 58231. 3-EE-5823107
het stalnummer is 07. 3-EE-5823107
Dat is wikipedia
Dus jij wil zeggen dat jij het beter weet dan dat eierdopmannetje uit dat eerder geposte flashfilmpje?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:04 schreef SHE het volgende:
euh hallo
de vraagsteller vroeg om 3 aanduidingen en die gaf ik
niet 4 !!!
ik WEET dat het er 4 zijn, sterker nog..dwing me niet er een doos eieren bij te pakken, want die zitten ten overvloede in mijn koeling.
de stalnummers zijn niet eventueel, want elk pak eieren wat ik koop,l staat het op...
en ik heb het bewijs![]()
euh, ik weet uit mijn hoofd wat er op een doos staat , zoals ik al eerder posttequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:05 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat jij het beter weet dan dat eierdopmannetje uit dat eerder geposte flashfilmpje?
T geeft niet hoor... iedereen maakt weleens een foutje...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:05 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgende keer vraag ik maar om de naam van de hond van Mickey Mouse geloof ik...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef JufJoop het volgende:
[..]
T geeft niet hoor... iedereen maakt weleens een foutje...![]()
Het enige juiste antwoord!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een geneuzel over eieren. Ik neem gewoon eieren waar XL op de doos staat. 6 in de pan met een paar repen spek.
Goed ontbijt om de dag mee te beginnen!
Mooi, volgende vraag graag.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:06 schreef SHE het volgende:
Ik ga hier echt niet meer over in discussie...het is bijna belachelijk.
Jij maakt er een probleem van. En volgende vraag idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga hier echt niet meer over in discussie...het is bijna belachelijk.
Oeh daar heb ik mie zin in nu!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een geneuzel over eieren. Ik neem gewoon eieren waar XL op de doos staat. 6 in de pan met een paar repen spek.
Goed ontbijt om de dag mee te beginnen!
er is in deze geen sprake van aanvullingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
SHE, ben je ongesteld ofzo?
Mijn opmerking over het puntensysteem was enkel om je te laten zien dat de ene keer iemand jouw antwoord aanvult, en de andere keer jij dat van een ander. Maar nu loop je wel erg te drammen en te zeuren...
HOU NOU EENS OP EN STEL DE VRAAG!!!!!11quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:09 schreef SHE het volgende:
[..]
er is in deze geen sprake van aanvulling
de vraagsteller vroeg om 3 feiten en die heb ik als enige gegeven
dat ik weet dat het er 4 zijn doet er niet toe, en was de vraag ook niet
en nu doet men moeilijk over het feit dat dat niet zou kloppen...sorry, maar dan zitten we niet op hetzelfde level. Niemand heeft mij aangevuld, ik heb de vraag 100% correct beantwoord
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:10 schreef geenaam het volgende:
Ben je al bezig met een vraag SHE?
Jayhawk is betrapt op Googlen en is al zn punten ontnomen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Goedenavond, mensen. Net terug van een leuk voetbalwedstrijdje in het pittoreske Almen. Heb ik nog iets gemist?![]()
Ik wil naar de 200![]()
Staat er, mr. no patiencequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef geenaam het volgende:
[ b] dikgedrukt SHE [/b]
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef geenaam het volgende:
Edit: laat maar
Geen halve maatregelen. Was het zo duidelijk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Jayhawk is betrapt op Googlen en is al zn punten ontnomen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een dolle fans schoot iemand(en) neer. Plaats: stal 87
Zo moelijk lijkt het me toch niet om gelijk de eerste keer het dikgedrukt neer te zetten. Heeft niks met geduld te maken.quote:
nee niks!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, kun je dat niet aan de nummers zien?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Damn ik wilde net een ei bakken... is de houdbaarheidsdatum al verstrekenik ga wel tosti maken
![]()
Ik vind jou op dit moment moeilijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo moelijk lijkt het me toch niet om gelijk de eerste keer het dikgedrukt neer te zetten. Heeft niks met geduld te maken.
Ik ben ook moeilijk.. Jongen in de puberteit hèquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind jou op dit moment moeilijk
heb je een antwoord?
Dat gevoel had ik eigenlijk al een tijdje.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen halve maatregelen. Was het zo duidelijk?
Ik ook!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
Dat gevoel had ik eigenlijk al een tijdje.![]()
Omdat jij het zegt..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geenaam.. SHE is bijzonder. Ze verdient ook een bijzondere behandeling. Doe je een beetje lief? Net zo lief als het bezorgen van mijn gladgestreken AD'tje vanmorgen..
Ja, 50% door mij. Maar levert geen punten op. Enkel windeieren.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:21 schreef Jojoortje het volgende:
Is het antwoord al gegeven?
Asmo, ik zeg meteen even dat ik zo ga slapen. Gisteravond moet echt een uitzondering zijn. Moet weer in een goed ritme komen.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, 50% door mij. Maar levert geen punten op. Enkel windeieren.
net als dat je dat bij die kutband peppers niet kon wetenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:22 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik heb gespiekt op Wiki. Ik heb niet het idee dat iemand die geen fan is dit kan weten.
nee, want een fan die schiet, was niet het correcte incident, en de plaats heb je ook niet genoemdquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, 50% door mij. Maar levert geen punten op. Enkel windeieren.
Lieve, lieve vrouw.. taalgebruik?? Kom op..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
net als dat je dat bij die kutband peppers niet kon weten
Hier. Deze geweldige platen heb je vanmiddag nog gemist. Kun je je cultuurgaten dichten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hai.. creatief brein en mijn grote voorbeeld. In alles.
Was het dan een bandlid dat schoot? In Seattle?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
nee, want een fan die schiet, was niet het correcte incident, en de plaats heb je ook niet genoemd
je bent een eitje...
scuziquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lieve, lieve vrouw.. taalgebruik?? Kom op..
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Was het dan een bandlid dat schoot? In Seattle?
geenaam wist het wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
[..]
net als dat je dat bij die kutband peppers niet kon weten
Hahaha.. Je weet me altijd te verrassen. Brand me een cd'tje en overhandig het me plechtig tijdens you-know-what you-know-where??quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hier. Deze geweldige platen heb je vanmiddag nog gemist. Kun je je cultuurgaten dichten.
Klik 1
Klik 2.
Hoef je niet meer Pierre en Wilma grijs te draaien.
Ik heb je nergens uitgescholdenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:27 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
geenaam wist het wel.
En voor het geval dat je het leuk vindt om me uit te schelden: Ik luister bijna nooit naar RHCP.
Dus daar had je een misser.
Dan zit ik zeker met een andere SOIA in de war...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:24 schreef SHE het volgende:
[..]
nee, want een fan die schiet, was niet het correcte incident, en de plaats heb je ook niet genoemd
je bent een eitje...
je moet het incident noemen, en de plaats. Je had absoluut gelijk dat het om een schietpartij ging. Ik wil alleen weten wie het was ( soort mens, want daar was de ophef over ) en waaromquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan zit ik zeker met een andere SOIA in de war...
Graag!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:32 schreef SHE het volgende:
Dit gaat niks worden
zeg het zelf maar? antwoord geven op de vraag en nieuwe, algemene erin knallen?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Een fan schoot zijn kippen neer omdat ze in de verkeerde stal zaten...
Niks van. Morgen moet geenaam jou bij Stanley door de brievenbus duwen!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Nou ik ga naar bed.
Zo is het hendig punten verdienenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iets wat ik weet, dan heb ik nog iets lekker tenenkrommends voor jullie....
Beatles dan maar?quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niks van. Morgen moet geenaam jou bij Stanley door de brievenbus duwen!
Ja, dat valt echt onder algemene kennis...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:35 schreef SHE het volgende:
Fine;
Hoeveel kanalen telt een numark DM 1050 mengpaneel?
*evil grin*
Daf + 1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
2 stuks. Links en rechts.
Ik wist niet dat je zo 'evil' kon zijn..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:35 schreef MaJo het volgende:
Puntentelling aangepast. Let vooral op de laatste plaats
Oh, ik dacht dat je Trouw bedoelde. Aangezien daar "Het dagboek van Anton Dingeman" in staat.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
geenaam bezorgt en Stanley leest het AD....
Diequote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo 'evil' kon zijn..
een studentje, met een persoonlijkheidsstoornis , schoot op een paar medescholieren in een school in massechusets. Hij droeg die dag een sick of it all shirt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, dat valt echt onder algemene kennis...
Wil je ook even het antwoord op je vorige vraag geven? Ben wel benieuwd nu wat het was.
quote:
Ja, MaJo, vind je dat niet een beetje rigoreus?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo 'evil' kon zijn..
maar welk specifiek sóórt mensen? En uit welke stal kwamen ze?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen. Het zijn allemaal mensen.
Hoe moet je dat nou weten als je geen superfan bentquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
een studentje, met een persoonlijkheidsstoornis , schoot op een paar medescholieren in een school in massechusets. Hij droeg die dag een sick of it all shirt.
Is een flinke rel geweest in de states en abroad en daarmee werd nog eens bevestigd dat dit genre een negatieve invloed had op de ontwikkeling van tieners
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
maar welk specifiek sóórt mensen? En uit welke stal kwamen ze?
Dus een fan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
een studentje, met een persoonlijkheidsstoornis , schoot op een paar medescholieren in een school in massechusets. Hij droeg die dag een sick of it all shirt.
Is een flinke rel geweest in de states en abroad en daarmee werd nog eens bevestigd dat dit genre een negatieve invloed had op de ontwikkeling van tieners
bingoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ow had ik die goed...? Ik dacht gewoon logisch te zijn. Een mengpaneel is meestal stereo. En die heeft dus maar twee kanalen. Ongeacht hoeveel bronnen je erop kunt aansluiten.
Moment.
Onzin, punk heerschtquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ik spit m'n krantje aardig door, maar de enige strip die tof is, is 'Ronaldinho'. Echt te schattig!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:38 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Trouw bedoelde. Aangezien daar "Het dagboek van Anton Dingeman" in staat.
had je de vraag goed?quote:
Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoeld. Dat is de meest saaie strip ooit..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: ik spit m'n krantje aardig door, maar de enige strip die tof is, is 'Ronaldinho'. Echt te schattig!
Wissel je op tijd af met 3EB en John Legend?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Nog altijd naar Frank Boeijen aan't luisteren
Jawel, een schietpartij.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:41 schreef SHE het volgende:
je wist het incident niet te noemen
Hij is toch superlief getekend? Met die tandjes zo.. en alles draait om voetballen.. mooier kan het leven niet zijn voor een kind.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:42 schreef geenaam het volgende:
Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoeld. Dat is de meest saaie strip ooit..
het incident was een student met een shirt ( nogal belangrijk detail,l het feit student en shirt ) en de plaatsquote:
Ja, ook die ben in aan't beluisterenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wissel je op tijd af met 3EB en John Legend?
Volgende mp3-stuur-nacht zal weer mooie dingen brengen. (Niet vannacht helaas.)
Met een panty aan misschienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Met Andrea Bocelli.
Als dat een deel van je muziekkeuze is,quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wissel je op tijd af met 3EB en John Legend?
Heb je Dolores van TSE al gezien?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het is iemand van wie je het dus echt niet verwacht. Let wel: het is geen officiële opname. Is een bootleg.
Die zus van Enya? Nee, die ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zij van Clannad?
Echt wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Ze klinkt wel wat vals.
Ja, dat dacht ik ook al, maar ik weet haar naam ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:47 schreef Asmodian het volgende:
De sprongen die de zangeres neemt lijken erg op die van de zangeres van The Cranberries, Dolores O'nogwat
Ik vind u ook een lief schaap.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als dat een deel van je muziekkeuze is,![]()
Wat TSE dus zei - Dolores O'Riordanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:47 schreef Asmodian het volgende:
De sprongen die de zangeres neemt lijken erg op die van de zangeres van The Cranberries, Dolores O'nogwat
nu kan je me oprapenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:47 schreef JufJoop het volgende:
belle perez? die heeft ook een ave maria
Die is het ook. Maar ja, hoe heet ze ook alweer...?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:47 schreef Asmodian het volgende:
Luciano Pavarotti en Dolores O'riordian (ofzoiets), zangeres van The Cranberriesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
You know the drill...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dolores O'riordan en pavarotti?
Mijn welgemeend dood varken (excuus) dat ik hier heb overheengelezen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dolores O'riordan en pavarotti?
dan ben je in dit geval tenminste WEL volledigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar goed, dat heb ik 5 minuten geleden ook al aangegeven. Misschien moet ik het stalnummer er bij vermelden?
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar goed, dat heb ik 5 minuten geleden ook al aangegeven. Misschien moet ik het stalnummer er bij vermelden?
Niet WEER zo'n discussie PLZ...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Groond, Stanley, Groond!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Jonge Leu en oale Groand.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk punt? Van in dit topic? Moet je even geduld hebben tot het volgend topic, zoals iedereen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef SHE het volgende:
en nog 1 voor de volledigheid
waarom is mijn punt er niet bij geteld!!!
Sorry, m'n Twents is roestig. Ik werk er aan om goed met Neleos en Jojoortje (en anderen?) te kunnen communiceren.quote:
Waar moet je punt bijgeteld zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef SHE het volgende:
en nog 1 voor de volledigheid
waarom is mijn punt er niet bij geteld!!!
Hee Nem!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Nembrionic het volgende:
Finkers over de kling.
Goedenavond!
Ik volg het iedere vrijdag op RTV Noord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Hallo, waarom weten jullie het wel precies en ik niet? Ik kom nog wel daar ergens vandaan
Ik ben al sinds 12:30 wakkerquote:
Van Jonge Leu en Oale Groond it is! Stanley_Climbfall+1quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jij hebt al een halve fles wijn op. Dan gaat alles wat trager. Ongeveer net zoals Tukkers spreken...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:
Hallo, waarom weten jullie het wel precies en ik niet? Ik kom nog wel daar ergens vandaan
Dat stuk was ik juist vergeten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:53 schreef Asmodian het volgende:
ik vist 'Van Jonge Leu' maar niet hoe het verder ging
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef geenaam het volgende:
Die soap wordt ook op Rtv Utrecht uitgezonden echt grappig om te zien. Maar mensen ik ga slapenEnnuh SHE je bent wel lief hoor
![]()
Trusten!
Ik heb helemaal niks gedronken joh!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jij hebt al een halve fles wijn op. Dan gaat alles wat trager. Ongeveer net zoals Tukkers spreken...![]()
Behalve hier in de Randstad.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gedronken joh!
En iedereen in Nederland volgt die serie dus....
Jij denkt dat ik telkens na elke vraag de puntentelling bijwerk?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:55 schreef SHE het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik er 3 ( de emerald kwestie )
maar volgens de 'regels' 2
dus SHE > stalnummer 2
Ja, denk het wel. Wil in ieder geval even langs komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:54 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, Neleos - kom je de 26e nog?
Zelfde vraag geldt eigenlijk voor alle anderen die hier zijn en nog niet gemaild hebben
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb een leuke vraag voor in het nieuwe topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |