abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40625240
Ik vond dat Feyenoord goed stand hield. Uit alles zie je natuurlijk wel dat Chelsea sterker is. Bosschaart was echt een ramp weer. Verder is Kolkka een prima sub met Huysegems als basis. ik ben wel positief voor het komende seizoen.
pi_40625251
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Stuk of 300 volgens de commentator.
pi_40625365
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:44 schreef snabbi het volgende:
Ik vond dat Feyenoord goed stand hield. Uit alles zie je natuurlijk wel dat Chelsea sterker is. Bosschaart was echt een ramp weer. Verder is Kolkka een prima sub met Huysegems als basis. ik ben wel positief voor het komende seizoen.
Kolkka deed het idd best aardig ja, ook wel een aantal goede voorzetten. Prima reservespeler.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:51:38 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40625531
Bosschaart was kut, nogeens eigenlijk op het middenveld maar achterin
Chelsea speelde ook niet echt aanvallend, 1 echte kans en ze scoren. Was een snelle counter. Hadden ze ook nog fans meegenomen ?

Die vrije trap van Pierre wat daarna gebeurde zag ik niet meer, heb er een filmpje van zal hem uploaden.

Foto's van Feyenoord - Chelsea 0-1 staan online op www.fr-fotopage.nl De wedstrijd was wel leuk. Jammer dat de Chelsea fans zo stil waren.

[ Bericht 10% gewijzigd door jorienvdherik op 08-08-2006 22:58:18 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:55:49 #6
132191 -jos-
Money=Power
pi_40625690
Feyenoord speelde best aardig maar nou ook weer niet supergoed, het is wel makkelijk om te zeggen van 'ja het was Chelsea' en ik denk dat Feyenoord toch nog steeds minder kwaliteit heeft dan PSV of Ajaks, maar misschien kunnen ze dit seizoen wel profiteren van de play-offs
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:03:31 #7
139407 jorienvdherik
pi_40626017
Robben was geloof ik erg agressief geworden door de spreekkoren naar hem toe.. Elleboog naar Drenthe ( tvkijkers was het express ? )
pi_40626023
feyenoord heeft gewoon té weinig laten zien.. ze hebben 1 échte kans gehad en dat kwam door die vrije trap
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_40626122
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Chelsea speelde ook niet echt aanvallend, 1 echte kans en ze scoren. Was een snelle counter. Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Dat is echt onzin. Chelsea heeft voldoende uitstekende kansen gehad, en dan heb ik het niet eens over de corners + vrije trappen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:09:00 #10
139407 jorienvdherik
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:16:18 #11
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_40626520
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wFtH1zSTADA

Pierre is mijn held
Was echt zonde dat die niet erin ging . Gelukkig kan Pierre het nog
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:19:47 #12
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40626672
TeeeeeeeVeeeeeeePeeeeee
pi_40626673
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Robben was geloof ik erg agressief geworden door de spreekkoren naar hem toe.. Elleboog naar Drenthe ( tvkijkers was het express ? )
Was niet express nee..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_40626828
Ik vond Kolkka echt kut, geen enkele fatsoenlijke actie/voorzet/schot. Bosschaart op het middenveld viel nog wel mee, maar de scheids liet ook veel tikkies van hem en Collen toe.

Kont er nog een samenvatting zo?
pi_40627381
Net terug,leke sfeer. /
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:40:10 #16
139407 jorienvdherik
pi_40627411
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond Kolkka echt kut, geen enkele fatsoenlijke actie/voorzet/schot. Bosschaart op het middenveld viel nog wel mee, maar de scheids liet ook veel tikkies van hem en Collen toe.

Kont er nog een samenvatting zo?
Net wat flitsen op de NOS, kolkka was bagger ja
pi_40627464
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

Was niet express nee..
Nee precies, het leek ook niet eens op een elleboog.
That's all folks!
pi_40627878
Ze mogen ook wel eens gaan trainen op corners/vrije trappen verdedigen. Staat telkens 3 man vrij (Carvalho en nog 2) en die gedekt worden kunnen alsnog vrij inkoppen. En de 2 kleintjes worden bij de palen neergezet.
pi_40628060
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat de Chelsea fans zo stil waren.
Viel best mee

Misschien moeten we Castelen toch maar ff houden. Vincken en De Ceulaer hebben nog weinig laten zien.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:12:57 #20
139407 jorienvdherik
pi_40628446
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:00 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Viel best mee

Misschien moeten we Castelen toch maar ff houden. Vincken en De Ceulaer hebben nog weinig laten zien.
Ik heb werkelijk niks gehoord, stond in vak x
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:29:36 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40628914
Zelf net ook terug van Feyenoord-Chelsea. Zat in QQ.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:43:28 #22
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_40629381
Het viel me alles mee eigenlijk, alleen de verdediging is wel heel breekbaar. Ik hoop dat Drenthe de verassing van t seizoen wordt op links en zet Greene dan maar met Bahia in t centrum. Dan maar een rechtsback zoeken ofzo want ik ben bang dat Vlaar het nog niet trekt...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:44:27 #23
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40629424
Ik vond het wel een aardige wedstrijd.

En ja, ik heb vandaag alles gezien.
A.M.A.B
pi_40629488
Goed om te zien dat Ajax niet de enige is die rechtsvoor slecht bezet heeft.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_40630201
heb ook een filmpje van die vrije trap d8 eerst dat ie erin ging vanaf de overkant gezien , foto's komen nog wel ergens ook nog wel van kalou bij het hotel

maar wat zijn eigenlijk de regels voor camara's in de kuip ?? die steward zo tegen mij '' als je hem zo maar dicht hebt ( mijn camaratasje ) terwijl mijn ''rugzak'' geeneens werd nagekeken ( en dat terwijl er normaal altijd zo streng aan toe gaat , en wat ik hier las ook afgelopen zondag)

en de NS ook bedankt , we rijden op halve kracht daarom hebben we een vertraging , dikke PIEP
pi_40630285
Ik ben echt enorm anti 010. Maar in mijn ogen heeft 010 het aardig voor elkaar. Chelsea was de tweede helft wel beter, maar het verschil was minimaal.
Als Ajax supporter ben ik er dit seizoen er in ieder geval iets inder gerust om dat we de titel halen.

Netjes gedaan.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 01:15:50 #27
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40630446
Ik gok dat Ajax dit seizoen kampioen word en we PSV verslaan in de play-offs, want Feyenoord wint meestal van PSV.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 9 augustus 2006 @ 02:29:30 #28
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40631917
Hmmm, ik denk dat Feyenoord redelijk lang meedoet om de titel.. basis elf doen we niet onder aan Ajax, PSV en AZ, maar de breedte.. daar gaan we het op verliezen. Ik denk dat de playoffs weer 3 keer kut worden.

Reserve middenvelders zijn o.a Bosschaart, Abubakari en Davids, daar redden we het niet mee..

Maar.. ik heb er weer zin in
pi_40633451
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Robben, ze hadden hem af moeten trappen, wat een vervelend mannetje.

Al met al speelde Feyenoord vrij redelijk. Wat liet de scheidsrechter zich in de maling nemen bij die vrije trap van Hofs, hij zei hier moet de muur komen te staan maar die gasten van Chelsea bleven gewoon staan waar ze stonden en toen hij zelf wat afstand nam voor een goed overzicht, smokkelden ze zelfs nog bijna een halve meter.

al met al vrij redelijk geoefend tegen tegenstanders van niveau, nu zaterdag tegen Reading nog een goed resultaat, ik denk dat dan het tempo aanzienlijk hoger zal liggen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 08:36:37 #30
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_40633693
Vond ze best aardig spelen gister!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:20:06 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40635309
Pfff, laten we ff realistisch blijven. De eerste helft speelde Feyenoord goed (mee), de tweede helft werden we grotendeels weggetikt...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:24:33 #32
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40635401
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:20 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, laten we ff realistisch blijven. De eerste helft speelde Feyenoord goed (mee), de tweede helft werden we grotendeels weggetikt...
Ik snap ook niet waar al die hoera verhalen vandaan komen, geen 1 keer geïmponeerd (dat is op zich geen schande als feyenoord zijnde tegen chel$ea), totaal geen diepte in het spel en de 2e helft was al helemaal treurig.

Een leuke vrije trap van pier is dan wel het enige pluspuntje maar om die nou meteen te rippen en op internet te zetten is best kansloos, zeker omdat ie der niet inzat
pi_40635458
Ik vond het wel meevallen hoor. Bij Chelsea zijn (in theorie) alle individuele spelers beter dan bij Feyenoord. Als fan van Chelsea zou ik me na deze wedstrijd ook nog niet zo gelukkig voelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40635855
Ik ben realistisch. Feyenoord was absoluut op alle fronten minder aan Chelsea, maar wat verwacht je dan? Ook vind ik het onzin om te zeggen dat nu bijvoorbeeld Kolkka en De Ceulaar/Vincken ineens te kort komen. Vergeet even niet dat als je Kuyt niet meerekend de transferwaarde van heel de selectie ongeveer gelijk is aan 1 speler van Chelsea.

De reden dat Feyenoord verloren heeft met een klein doelpuntenverschil ligt ook vooral aan chelsea dat eigenlijk maar 1 stap meer zet dan de tegenstander ook al zou het er 6 meer kunnen zetten. Maar het was best een aardige wedstrijd. Feyenoord hield het redelijk vol en alleen achterin met Vlaar en Bosschaart blijf een zorgenkindje maar dat is ook niets nieuws.

Feyenoord heeft gewoon een goede wedstrijd gespeeld tegen een club dat een paar maatjes groter is.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:08:47 #35
139407 jorienvdherik
pi_40636763
Was trouwens wel fucking druk op de gele zijde, heel S stond lang geleden. was pas 18:55 binnen, kut rijen
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:10:17 #36
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_40636810
Die standaardsituaties waren om te huilen, dat zag er nog slechter uit dan in de tijd van Gullit. En het is onzin dat het komt door lengte, als je goed timed en goed meeloopt kan je gewoon iedereen verdedigen. Ook Kuijt zag ik weer een keertje slecht verdedigen waardoor volgens mij Carvalho zo in kon schieten na een corner. Vorig jaar verdedigde Kuijt ook heel slecht met corners, want o.a. goals heeft gekost tegen RKC.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_40636969
Mailtje aan... Reading FC
Van: Eus
Verzonden: wo 9-8-2006 10:45
Aan: Press Office awest@readingfc.co.uk
Onderwerp: Reading FC – Feyenoord Rotterdam

Dear Press Office,

I have good news for you. Onstanding Saturday come I to Reading for the friendshapely match between Reading FC and Feyenoord.

But let I myself first a little while introduce. My name is Eus and I am a famous and an unwise popular and talented writer from Holland.

For the trip to Reading this Saturday I will write a match report and a travel report. These reports are published in the fantastic Lunatic News Yearbook that backlooks on the coming season. The books of Lunatic News are toneongiving in Netherland and are the little nose of the salmon in the category of Dutch footballbooks.

I would like to have one free ticket for the match this Saturday. Can you that for me arrange? In advance thanks.

Can you let me know where I the free ticket can pick up?

My e-mailadres is: eus@xxxxxx.nl

Okay, then see we each other Saturday.

I wish you a pleasant day further on.

With friendly greets,

Eus

Geweldig!!!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:16:49 #38
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40637004
check die speelschema

'ajax' als enige zonder hoofdletter
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:27:58 #39
139407 jorienvdherik
pi_40637378
Hendriks: Feyenoord kostte twee miljoen
09 augustus 2006, 10:17
Door: Jelmer Geerds
Roda-icoon Nol Hendriks heeft in 1991 de mogelijkheid gehad Feyenoord te kopen voor twee miljoen gulden. De puisant rijke Limburger ging echter niet op het aanbod in, omdat zijn hart ook toen al lag bij Roda JC.
Hendriks sprak over het opmerkelijke aanbod in een afscheidsinterview in VI. Volgens de Limburger is hem in 1991 door de toenmalig directeur van HCS aangeboden Feyenoord te kopen. Nadat Hendriks bedankte voor het aanbod, sprong Jorien van den Herik erop in en is sindsdien voorzitter van de Rotterdamse club.

Overigens onthulde Hendriks ook dat hij tot nog toe een slordige 70 miljoen euro in Roda JC heeft gepompt.
pi_40637737
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:16 schreef BigFire het volgende:
check die speelschema

'ajax' als enige zonder hoofdletter
check die zin

Ik snapte niet waarom Huysegems niet in de 2e helft werd gebracht. Kolkka kon niet overtuigen, dus lijkt mij logisch dat je dan je 1e keus wat ritme op laat doen.
pi_40638001
Van de CFC-site:
quote:
Reaction: Working up to 90 minutes a man
Tuesday, Aug 08, 2006
José Mourinho is a far happier man following the win at Feyenoord on Tuesday evening than he was following the defeat in Chicago on Saturday.

Chelsea won 1-0 with a Frank Lampard goal, but could have scored more. Feyenoord had the chance to pull level in the last minute when a careless free-kick was conceded and van Hooijdonk hit the post.

“I think it was a very good training session for us and for them,” said the manager.

“In Holland teams like to play football, and I think you couldn’t have a better team to train against. It’s always nice to win, but for me the important thing was it was almost a game. It was serious, it was competitive, and I’m happy because there was an evolution in my team.

“We are training for ten days, we have just arrived from USA and it is not easy to be in this period of the season. I understand that Feyenoord has played more matches and has been in pre-season for a longer time. And that was good for us because we had intensity, we had pace. I’m really happy to come and play, and maybe next season again.”

Feyenoord were not that far short of a full house, and would surely love the fixture again.
...blablabla...
quote:
Match Report: Feyenoord 0 Chelsea 1
Tuesday, Aug 08, 2006

Chelsea battled and showed much improved sharpness to beat a strong Feyenoord side on their own ground thanks to a second-half Frank Lampard goal set up by good combination work from Andriy Shevchenko and Didier Drogba.

But the two didn’t start. It was Shevchenko up front with Kalou and Robben. And Chelsea escaped in the last minute when Feyenoord hit a post.

Before kick-off a warmly appreciative home crowd applauded Salomon Kalou whom Feyenoord have just sold to Chelsea. He was presented with a bouquet and reciprocated the applause. It was one of those genuinely touching moments between fans and a player.

Feyenoord fans then went on full attack. The ground was packed, the flares and confetti were here, the singing was fanatical. The ground had been half-full for the visit of Middlesbrough on Saturday. This was the big one.

Chelsea scout André Villas had been here Saturday as he watched our second Premier League opponents Middlesbrough. Tonight, Kevin Hitchcock and Eddie Niedzwiecki were here watching for Blackburn, our third opponents.

Chelsea’s front three was full of mobility. All three switched right to centre to left and vice-versa constantly.

But without Terry, Chelsea looked vulnerable early on in the centre of defence. Ferreira and Carvalho had already had to juggle themselves out of trouble once when Kuyt was judged to have beaten the offside trap, Cudicini couldn’t hold his deflected cross and had to block at his feet when the ball went back to him. Six minutes had gone.

But Lodewijks had to pull off the first save of the sunny evening when Shevchenko had been fouled and Robben’s driven free-kick was deflected by a Feyenoord defender leaving the keeper stretched to push over for Chelsea’s second corner.

Feyenoord looked good in attack where left-winger Kolkka was sharp and Kuyt led the line with touch, movement and purpose. He started out looking a very fine target man.

Chelsea still seemed well short of maximum sharpness, but when Robben’s wonderful pass set Kalou away, it looked Chelsea at our best. On this occasion Lodewijks saved bravely at his feet. Robben, as a former PSV Eindhoven man, was jeered as much as Kalou was cheered.

Increasingly, Chelsea looked more mobile, especially Shevchenko and Robben who had struggled in Chicago. Ballack was imperious as ever with his touch, although he fired over when his first chance came his way. He beat the air with disgust.

A great move between Ballack, Lampard, Shevchenko and Robben finished with the latter lobbing Lodewijks but putting the ball over the bar. He collided with the on-coming keeper who required treatment. More jeers for our Dutchman.

Robben set himself up for further jeers when his challenge on Drenthe led to the full-back being carried off. The collision was accidental and there was no foul. Hofs replaced him, going into midfield with Bosschaart dropping to left-back.

The game was certainly competitive. Spiky De Ceulaer was booked for kicking out at Ballack before outjumping the Chelsea defence and slicing a header not far wide.

At half-time it had been a good work out, but the only effort on target by either side had been Feyenoord’s deflection toward their own goal.

In the second-half Ferreira moved to left-back with Terry coming on for Bridge to play centre-half, and Drogba replaced Robben. But it remained 4-3-3.

The first effort on goal by a player form his own team was Drogba’s in the 51st minute when he headed Lampard’s free-kick slightly too tamely to cause Lodewijks problems. It was Drogba who had been fouled in the first place.

One minute later Lampard opened the scoring. Shevchenko and Drogba teamed up brilliantly before Shevchenko’s final ball was latched on to by charging Lampard who delicately flicked it over the spreading Lodewijks. How pleased everyone was. The first goal of pre-season, and an absolute gem!

Two minutes later Shevchenko lobbed over Lampard’s quickly taken free-kick having first chested it down. That was after a slightly spiteful foul on Ballack. Chelsea were finding rhythm and tempo. Shevchenko was frustrated beyond his own belief.

Terry’s presence in the centre of defence, meanwhile, made such a physical difference as he headed away the high balls and battered out Kuyt’s shot with his head.

An angry Lodewijks left the pitch after he had been clattered by Kalou, lightly in British terms, and gestured that he had dislocated or strained his finger. Kalou had athletically back-heeled the ball into the net when it fell, and it was a shame for him the goal wasn’t given. It was all another example of the competitiveness of the game. Timmer came on.

Mourinho then made a double substitution, Wright-Phillips and Diarra for Shevchenko and Essien.

Lampard had already been having a good game, but increasingly he took midfield by the scruff of its neck. He was back to running the show with devastating passes. Drogba was also sharp, attacking a corner won by Kalou as he chased another Lampard pass, and belting a shot which the fallen Timmer brilliantly turned round with an outstretched leg. Under 25 minutes of the second-half gone and three shots on target after none in the first. Chelsea’s superiority was beginning to manifest itself.

Feyenoord managed just their second shot in the 75th minute, a free-kick over the bar after a Carvalho foul. Before the free-kick had been taken Mourinho sent on Mikel for Lampard and Terry took back the captain’s armband.

Ballack missed another fine opportunity to open his Chelsea account when he headed over unchallenged from close range following Gérémi’s corner. Immediately Feyenoord went more attacking, sending a rather ancient looking van Hooijdonk for midfielder De Guzman. Kuyt now worked deeper and freer.

Drogba should have [put the match beyond Feyenoord when he exchanged passes with Kalou after good work by Diarra, but as he went past the goalkeeper in the throng of feet the chasing defender stuck one in and conceded a corner. Mikel took it, Terry volleyed it and the ball was cleared off the line for another corner. Chelsea had won five this half, eight in all.

With two minutes left 16 year old Michael Woods replaced the much appreciated Kalou. No shame about him being a Chelsea player!

In the last minute Chelsea faced another free-kick for another Carvalho edge-of-the-area foul. The Feyenoord fans clapped like they were at the Olympics supporting a long jumper, and Chelsea escaped when van Hooijdonk’s free-kick defeated the stationery Cudicini and rebounded off a post.

It would have been a pity to have thrown that result away, but it was a relief all the same.

Feyenoord (4-3-3) Lodewijks (Timmer 60); Collen, Greene, Vlaar, Drenthe (Hofs 34); Theo Lucius (Davids 86), De Guzman (van Hooijdonk 77), Bosschaart; De Ceulaer (Vincken 67), Kuyt (c), Kolkka.

Chelsea (4-3-3) Cudicini; Gérémi, Ferreira, Carvalho, Bridge (Terry h-t); Ballack, Essien (Diarra 62), Lampard (c) (Mikel 74); Kalou (Woods 88), Shevchenko (Wright-Phillips 62), Robben (Drogba h-t).

by Neil Barnett
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:49:43 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40638103
Ik vond Kolkka best aardig spelen, net zoals Bosschaart toen hij in de eerste helft op het middenveld stond.

Mourinho kan hem komen ophalen voor vijf miljoen.
A.M.A.B
pi_40638840
Wie was ook al weer de 4e Feyenoordbelg in dat stukkie van Rijnmond? Buffel, Goor, Claeys en..

edit: Swerts natuurlijk

[ Bericht 27% gewijzigd door Erasmusch op 09-08-2006 12:17:12 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:18:02 #44
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40639072
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:10 schreef Erasmusch het volgende:
Wie was ook al weer de 4e Feyenoordbelg in dat stukkie van Rijnmond? Buffel, Goor, Claeys en..
Derijck.

En misschien komt Leonard erbij. Die zou over een contract aan het onderhandelen zijn met Feijenoord.

edit: Ik zie, dat ik niet waar ik het over heb.
A.M.A.B
pi_40639307
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Derijck.

En misschien komt Leonard erbij. Die zou over een contract aan het onderhandelen zijn met Feijenoord.

edit: Ik zie, dat ik niet waar ik het over heb.
Dr zitten nu 4 BElgen in de selectie die ze vroegen naar die 4 ex-Feyenoorders.

Misschien dat het toch niet zo verkeerd was om Timmer te halen. Bovendien heb je AZ er mee verzwakt
pi_40640985
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Erasmusch het volgende:

[..]
Misschien dat het toch niet zo verkeerd was om Timmer te halen. Bovendien heb je AZ er mee verzwakt
Aan de reactie van het publiek gisteren te horen, zien die toch liever Lodewijks al 1e keuze.
pi_40641557
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de reactie van het publiek gisteren te horen, zien die toch liever Lodewijks al 1e keuze.
Publiek moet niet janken, of willen ze straks weer met Aerts in het doel
Timmer blijft een lul en een overloper, maar wel een supergoede keeper die nog heel belangerijk kan gaan worden.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:55:28 #48
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40642610
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Publiek moet niet janken, of willen ze straks weer met Aerts in het doel
Timmer blijft een lul en een overloper, maar wel een supergoede keeper die nog heel belangerijk kan gaan worden.
Ik denk dat elke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...
pi_40642676
tvp
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_40642734
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik denk dat alke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...
Er staat gewoon een prima verdediging. Maar leuke poging...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:00:21 #51
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40642784
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

was geen poging tot iets......ik vind dat jullie de beroerdste verdediging hebben van de top 4
pi_40642839
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

was geen poging tot iets......ik vind dat jullie de beroerdste verdediging hebben van de top 4
Kan jij ook niet helpen
pi_40643786
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:01 schreef Erasmusch het volgende:

Kan jij ook niet helpen
Ik kan bij Feijenoord geen type Ooijer, Alex of Stam ontdekken anders.
Woo-loo-loo!
pi_40643996
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik kan bij Feijenoord geen type Ooijer, Alex of Stam ontdekken anders.
Bahia bv. Het is nog maar de vraag of Ooijer blijft en hoeveel wedstrijden Stam kan spelen. Alex is een topper.
pi_40644000
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die dode spelmomenten waren gewoon amateuristisch...
pi_40644007
Greene is toch ook wel ok?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40644043
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik denk dat elke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...
Heitinga, Escudé etc. zijn ook geen toppers trouwens. Alleen Stam is top.
pi_40644067
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:

Bahia bv. Het is nog maar de vraag of Ooijer blijft en hoeveel wedstrijden Stam kan spelen. Alex is een topper.
Bahia heeft me ook wel overtuigd inderdaad. Maar dat is weer niet echt een leider. Zeker bij dode spelmomenten zie je gewoon dat er van alles aan schort in de verdediging. En een jongen als Vlaar is er gewoon nog lang niet.
Woo-loo-loo!
pi_40644146
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:37 schreef Suijk het volgende:
Greene is toch ook wel ok?
Zeker, maar meer een voetballer dan Stam of Alex.
pi_40644161
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:38 schreef daaaaan het volgende:

Heitinga, Escudé etc. zijn ook geen toppers trouwens. Alleen Stam is top.
Escudé is al een tijdje weg
Heitinga is nog wat onstabiel, maar Vermaelen vind ik dan wel weer een hele goede speler.
Maargoed, voordat we het hier over Ajax gaan hebben: ik denk dat Feijenoord nog best een goede verdediger kan gebruiken.
Woo-loo-loo!
pi_40644199
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:38 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Bahia heeft me ook wel overtuigd inderdaad. Maar dat is weer niet echt een leider. Zeker bij dode spelmomenten zie je gewoon dat er van alles aan schort in de verdediging. En een jongen als Vlaar is er gewoon nog lang niet.
Dat is idd amateuristisch. Maar daar kan je gewoon op trainen. Alleen ik heb niet het idee dat dat gebeurt...
Vlaar is nog een beetje onzeker, maar verdedigend gaat het steeds beter.
pi_40644464
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:42 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Dat is idd amateuristisch. Maar daar kan je gewoon op trainen. Alleen ik heb niet het idee dat dat gebeurt...
Vlaar is nog een beetje onzeker, maar verdedigend gaat het steeds beter.
Met name die redding waar ie de bal net voor het doel wegkreeg.
pi_40645183
Lodewijks is echt te oud aan het worden zeg. De manier waarop hij in de eerste helft die bal overtikte, nadat de bal door een Feyenoorder van richting werd veranderd met het hoofd. Dat zag er echt niet sjofel uit.

Verder vind ik jullie analyse nogal raar over de wedstrijd, in feite is er geen enkele kans gecreeerd door Feyenoord.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 9 augustus 2006 @ 15:20:01 #64
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_40645609
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef zjroentje het volgende:
Lodewijks is echt te oud aan het worden zeg. De manier waarop hij in de eerste helft die bal overtikte, nadat de bal door een Feyenoorder van richting werd veranderd met het hoofd. Dat zag er echt niet sjofel uit.

Verder vind ik jullie analyse nogal raar over de wedstrijd, in feite is er geen enkele kans gecreeerd door Feyenoord.
hier ben ik het mee eens. Feyenoord heeft geen open kans gekregen. Kolkka was echt bedroevend net als Benji.
En met Lodewijks krijg ik gewoon medelijden. Vorig jaar kon je al merken dat hij te oud was, hij had toen al elk duel blessurebehandelingen nodig en was een half jaar uitgeschakeld. Gisteren bewoog hij steeds als een oude man en elk tikje dat hij krijgt zorgt voor een blessurebehandeling. Na gisteren lijkt het me heel duidelijk dat Timmer de 1e keeper zal worden, dat moet zelfs voor Koeman duidelijk zijn.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_40646023
ik vond Bosschaart best goed op het middenveld
maar verdedigend dan weer een drama (al had ie wel een paar goede verdedigende acties)
pi_40649742
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Toen Timmer op het veld kwam werd er net zoals voor Lodewijks gewoon voor hem gezongen.
pi_40650339
quote:
Mourinho wil volgend jaar wel weer komen

Op de officiele website van Chelsea liet Jose Mourinho weten dat Chelsea wat hem betreft volgend seizoen wel weer naar De Kuip komt.`"Ik vond het een goede trainingssessie voor ons en ook voor hen (Feyenoord red). In Nederland spelen de teams graag voetbal en ik denk dat je geen beter team kunt vinden om tegen te trainen. Het is altijd leuk om te winnen, maar voor mij was het belangrijkste dat het bijna een wedstrijd was. Het was serieus, er was strijd en ik ben blij dat mijn team vooruitgaat."
Feyenoord Netwerk
"We zijn tien dagen in training, zijn juist teruggekeerd uit de VS, in deze fase van het seizoen is het niet makkelijk. Ik begrijp dat Feyenoord meer wedstrijden heeft gespeeld en verder in de voorbereiding is. Dat was goed voor ons. Ik ben erg blij dat we hier zijn gekomen om te spelen en misschien volgend jaar wel weer."
pi_40650457
Klopt Zjroen, het oogt niet meer fris bij Lodewijks. Vaak moet de medische staf eraan te pas komen. Maar gek ik het ook weer niet, ik heb nog steeds veel respect voor hem. Op je 40e (is hij bijna) keepen bij een grote club, dat doen weinigen hem na.
That's all folks!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:43:47 #69
139407 jorienvdherik
pi_40650501
Volgens mij krijgen wij die oude linksback van Standaard
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:48:47 #70
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40650642
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
De kans is aanwezig, ja.
A.M.A.B
pi_40650709
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Standard.

Zou een goede zijn voor Feyenoord.
pi_40650796
Bovendien pakt ie kaarten als pinten
pi_40650937
Valt best mee hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door TerroRobbie op 09-08-2006 19:09:59 ]
pi_40650981
Geen idee. Dat stond hier.

Waarom ging die transfer 5(?)jaar geleden niet door?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:06:34 #75
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40651148
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Geen idee. Dat stond hier.

Waarom ging die transfer 5(?)jaar geleden niet door?
Hij verkoos Monaco boven Feijenoord.
A.M.A.B
pi_40651274
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:06 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hij verkoos Monaco boven Feijenoord.
Rare beslissing
pi_40651558
quote:
ROYSTON DRENTHE NIET MEE NAAR ENGELAND

Wat meteen na de wedstrijd tegen Chelsea al gevreesd werd, is op woensdag in het ziekenhuis bevestigd: Royston Drenthe heeft zijn neus gebroken. De linksback gaat om die reden niet mee naar Engeland voor de oefenwedstrijd tegen Reading. De medische staf verwacht wel dat Drenthe speelklaar is voor de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen van volgende week. De komende dagen traint de verdediger nog niet buiten. Pas als de zwelling is afgenomen kan Drenthe de training hervatten.

Tijdens het duel met Chelsea kwam Drenthe op ongelukkige wijze in botsing met Arjen Robben. De Feyenoorder verloor daarbij kort het bewustzijn. Daarna werd hij per brancard van het veld gedragen.
Klote. Ook omdat ik Bosschaart nog wel op t middenveld had willen zien. Robben
pi_40657613
Ik ben een tijdje weggeweest en wil niet alles nalezen, hoe zit het nou met die oekraniener?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:00:34 #79
139407 jorienvdherik
pi_40657648
komt niet
  woensdag 9 augustus 2006 @ 21:01:04 #80
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_40657672
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest en wil niet alles nalezen, hoe zit het nou met die oekraniener?
die is persoonlijk rond met Fey, maar de clubs nog niet [ze vragen 10 miljoen???]. Dus die komt niet meer
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:48:31 #81
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_40663348
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

die is persoonlijk rond met Fey, maar de clubs nog niet [ze vragen 10 miljoen???]. Dus die komt niet meer
10 miljoen Dollar. Feyenoord heeft 7 geboden hoorde ik. Maar daar doen ze het niet voor. Schijnt wel een echte aanwinst te zijn als ie komt.
pi_40663370
nu zijn er geruchten dat ie eventueel na de kwalificatie van shaktar voor minder weg kan.. dus nog twee weekjes wachten? Er moet iig wel een goede middenvelder bij. Bosschaart mag dan meteen naar het 3e..
pi_40664240
Bosschaart zit gewoon bij de selectie komend seizoen.
Koeman
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:07:23 #84
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40664280
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef daaaaan het volgende:
Koeman
Gebruik je hersens, imbeciel.
A.M.A.B
pi_40664351
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Dat doe ik, en die zeggen dat je met Bosschaart gewoon weer 3e of 4e wordt.

Koeman moet het gewoon niet accepteren dat ie met zulke rotzooi moet werken. Maar hij is allang blij als ie maar blijven zitten daar
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:10:20 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40664408
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Koeman moet het gewoon niet accepteren dat ie met zulke rotzooi moet werken. Maar hij is allang blij als ie maar blijven zitten daar
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

2000 light years from home
pi_40664415
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef daaaaan het volgende:
Koeman
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:13:45 #88
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40664576
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Je gebruikt ze niet op de juiste manier.
A.M.A.B
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:14:46 #89
139407 jorienvdherik
pi_40664647
Bosschaart moeten ze verkopen
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:16:11 #90
15600 BB-King
Long live the King!
pi_40664724
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosschaart moeten ze verkopen
Die krijg je aan de straatstenen niet kwijt...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_40664787
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:16 schreef BB-King het volgende:

[..]

Die krijg je aan de straatstenen niet kwijt...
ja dat wordt indd lastig.. maar ze kunnen hem misschien beter een andere functie geven..
pi_40664823
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

[..]
Ook nog een tegenargument?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:19:43 #93
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40664933
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ook nog een tegenargument?
Er is geen vervanger, bovendien staat Bosschaart nog onder contract. Misschien hebben we hem nog nodig bij een overvolle ziekenboeg, weet ik veel. Waarom zou je hem thuislaten als er nog geen vervanger is.
pi_40665011
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Er is geen vervanger,
Haal die dan!
quote:
bovendien staat Bosschaart nog onder contract.
Verkopen aan ADO of Heracles ofzo.
quote:
Misschien hebben we hem nog nodig bij een overvolle ziekenboeg, weet ik veel. Waarom zou je hem thuislaten als er nog geen vervanger is.
Er had allang een vervanger moeten zijn.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:31:49 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40665605
Tuurlijk had er al een vervanger moeten zijn, maar ik zie niet in hoe dat een argument is voor het feit om Bosschaart buiten de selectie te houden.
pi_40665679
Nee, zolang er geen vervanger is moet je hem erbij houden, maar die vervanger had er al moeten zijn.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:34:57 #97
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40665768
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef daaaaan het volgende:
Nee, zolang er geen vervanger is moet je hem erbij houden, maar die vervanger had er al moeten zijn.
Nou dan, wat is dan je punt . Dat er al een vervanger had moeten zijn? Had dat dan meteen gezegd, maar dat is nogal een open deur. Bovendien is Feyenoord toch bezig met die Léonard?
pi_40665858
Ja, mijn punt is dat er een vervanger had moeten zijn ja. Maar die zoutzak van een Koeman vind alles wel best... Laat die man eens wat eisen gaan stellen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:37:53 #99
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40665921
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:36 schreef daaaaan het volgende:
Ja, mijn punt is dat er een vervanger had moeten zijn ja. Maar die zoutzak van een Koeman vind alles wel best... Laat die man eens wat eisen gaan stellen.
Hoe kom je erbij?
A.M.A.B
pi_40665966
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:36 schreef daaaaan het volgende:
die heeft ie ook wel, maar moet er wel pecunia zijn..
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:40:59 #101
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40666092
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:37 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij?
Kom op zeg... "Ja we schijnen met Tymochuck bezig te zijn, maar ik hoor er niets meer van. Dus die zal wel niet meer komen" Met andere woorden : we zien wel allemaal.

Hij moet niet accepteren dat ie CL moet halen met dit materiaal.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:41:21 #102
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40666107
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef supertux het volgende:

[..]

die heeft ie ook wel, maar moet er wel pecunia zijn..
Dat bod van 7 miljoen was er niet voor niets
pi_40666183
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:41 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Dat bod van 7 miljoen was er niet voor niets
voor een echte aanwinst. die tymochuk is nog relatief goedkoop voor zo'n type speler. Ze gaan heus nog wel wat halen, maarja ze zijn voorzichtig.. Hopelijk komt Gio terug, maar anders komt ie volgend jaar wel.
pi_40666523
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef daaaaan het volgende:

Kom op zeg... "Ja we schijnen met Tymochuck bezig te zijn, maar ik hoor er niets meer van. Dus die zal wel niet meer komen" Met andere woorden : we zien wel allemaal.
Nou ben ik benieuwd waar Koeman dat gezegd heeft.
Woo-loo-loo!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:48:48 #105
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40666524
quote:

[..]

Dat heeft hij helemaal niet gezegd.

Je bent ook zo simpel eigenlijk. Er gebeurt niks, dus neem je maar aan dat Koeman het allemaal wel goed vind?
A.M.A.B
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:49:17 #106
139407 jorienvdherik
pi_40666554
Ach liverpool

FT Liverpool (Eng) 2 - 1 Maccabi Haifa (Isr)
hopelijk gaan ze niet door
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:50:10 #107
53267 TC03
pi_40666595
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach liverpool

FT Liverpool (Eng) 2 - 1 Maccabi Haifa (Isr)
hopelijk gaan ze niet door
Jij bent voor de joden?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:59:49 #108
139407 jorienvdherik
pi_40667013
als ze daardoor geen CL spelen
pi_40667087
dus niet echt 110% anti ... :|
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:03:26 #110
139407 jorienvdherik
pi_40667168
jij wel he
pi_40667247
nah die joden van maccabi gun ik niet zoveel, maar jij hebt waarschijnlijk iets tegen liverpool
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:06:01 #112
139407 jorienvdherik
pi_40667286
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef supertux het volgende:
nah die joden van maccabi gun ik niet zoveel, maar jij hebt waarschijnlijk iets tegen liverpool
als ze CL halen zal Kuyt makkelijker gaan ja
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:06:22 #113
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40667297
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef supertux het volgende:
Neuh, hij wil alleen maar dat Kuijt blijft.

Liverpool is overigens ruk.
A.M.A.B
pi_40668903
RTV Rijnmond - Tymoschuk inzet strategisch spel

Anatoli Tymoschuk heeft woensdag met zijn club Shakhtar Donetsk de hele wedstrijd in de voorronde van de Champions League meegespeeld. De door Feyenoord begeerde middenvelder mag van zijn club pas na de voorrondes vertrekken naar een andere werkgever.

Het meespelen van Tymoschuk bevestigt de strategie die ingewijden binnen de Oekraïnse club dinsdag via RTV Rijnmond naar buiten brachten, omtrent een mogelijke transfer van de 27-jarige middenvelder naar Feyenoord. Shakhtar wil mét Tymoschuk in de ploeg plaatsing voor de Champions League afdwingen. Na de voorrondes kan hij dan voor een bedrag van rond de 6 miljoen euro naar Rotterdam vertrekken. Omdat Tymoschuk al in de voorrondes van de Champions League actief is geweest is hij niet inzetbaar voor Feyenoord in het UEFA-Cuptoernooi. De 60-voudig international zal dan pas na de winterstop voor de Rotterdamse club in Europese wedstrijden mogen spelen.

De Oekraïners wonnen het thuisduel tegen Legia Warschau met 1-0 en hebben dus goede hoop op plaatsing voor het hoofdtoernooi van de Champions League.
pi_40668984
Volgens Schelvis zou Shaktar wachten tot het CL heeft gehaald en komt Tymo dan voor 6mln USD
pi_40669070
Zou heel erg mooi zijn.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:46:51 #117
139407 jorienvdherik
pi_40669081
ben benieuwd
pi_40669083
Ik kan me niet voorstellen dat hij dat zelf een strak plan vindt. Mag je eerst even je club de CL in schieten en daarna kan je voor 6 miljoen verkassen naar een ploeg waar je geen Europees voetbal mee mag spelen. Dan kan-ie beter blijven.
Woo-loo-loo!
pi_40669290
Bron LN trouwens.

Sno man of the match bij Chelsea-Celtic...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:55:47 #120
123545 DatMeenJeNiet
pi_40669440
Emiel bedankt voor het goedmaken van mijn dag
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:57:13 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40669497
Hopen dat Tymoschuk nou alsnog komt dan maar !
pi_40669714
ff de quote dan maar, er wordt hier iets te enthousiast gereageerd...
quote:
Gisteren zei Emile Schelvis in de rust van Feyenoord - Chelsea dat Shaktar wacht totdat het de CL heeft gehaald (dus over 2 weken) en dan voor 6 miljoen Amerikaanse dollar onze vriend verkoopt aan Feyenoord. Bron: Henk van Stee (zoals Schelvis hem noemde: een goede vriend en ex-ploeggenoot van het zaalvoetbalteam waarin Schelvis voetbalt). Dus we moeten nog even geduld hebben en hopen dat Shaktar de CL haalt.
pi_40670102
Apart verhaal.

Maar ja, dan maar geen Tymo in de UEFA Cup. Ik zou het wel een nette oplossing vinden, en het klinkt plausibel.

Ook omdat men in Donetsk met de zekerheid van CL misschien nog een versterking kan fixen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:12:47 #124
139407 jorienvdherik
pi_40670123
we zien wel, tot die tijd denk ik dat die niet komt
pi_40670209
Terwijl je hem toch juist in Europa goed kan gebruiken. Maar hij mag nu sowieso niet meer voor een andere club uitkomen tot januari?

Rijnmond:
quote:
Tymoschuk inzet strategisch spel
Anatoli Tymoschuk heeft woensdag met zijn club Shakhtar Donetsk de hele wedstrijd in de voorronde van de Champions League meegespeeld. De door Feyenoord begeerde middenvelder mag van zijn club pas na de voorrondes vertrekken naar een andere werkgever.

uitgegeven: 23:08 09-08-2006 gewijzigd: 23:08 09-08-2006

Het meespelen van Tymoschuk bevestigt de strategie die ingewijden binnen de Oekraïnse club dinsdag via RTV Rijnmond naar buiten brachten, omtrent een mogelijke transfer van de 27-jarige middenvelder naar Feyenoord. Shakhtar wil mét Tymoschuk in de ploeg plaatsing voor de Champions League afdwingen. Na de voorrondes kan hij dan voor een bedrag van rond de 6 miljoen euro naar Rotterdam vertrekken. Omdat Tymoschuk al in de voorrondes van de Champions League actief is geweest is hij niet inzetbaar voor Feyenoord in het UEFA-Cuptoernooi. De 60-voudig international zal dan pas na de winterstop voor de Rotterdamse club in Europese wedstrijden mogen spelen.

De Oekraïners wonnen het thuisduel tegen Legia Warschau met 1-0 en hebben dus goede hoop op plaatsing voor het hoofdtoernooi van de Champions League.

[ Bericht 83% gewijzigd door Erasmusch op 10-08-2006 01:20:07 ]
  donderdag 10 augustus 2006 @ 01:44:11 #126
123545 DatMeenJeNiet
pi_40671342
Normaal moet je met het voordeel van de coefficienten (oid) en met deze selectie kunnen overwinteren.
Mits je het goed treft qua tegenstander in die eerste ronde.. groepsfase is meestal wat makkelijker..

# First Round14 & 28 September 2006
# Group stage19 Oct & 14 Dec 2006
# Round of 3214 & 22 February 2007
# Round of 1608 & 15 March 2007
# Quarter-finals05 & 12 April 2007
# Semi-finals26 Apr & 03 May 2007
# Final16 May 2007

Maar laten we niet voorlopen op de feiten..
pi_40671486
Op naar Glasgow
pi_40675255
quote:

[..]

Zit niet zo te zeiken man, de goede betaalbare voetballers liggen niet voor het oprapen,kt, wil je dat weer weer een paar 13 in een dozijn voetballers komen?
pi_40675266
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Emiel bedankt voor het goedmaken van mijn dag
Wat heb je aan zulk nieuws, voorlopig heeft hij nog niet getekend.
pi_40675297
Als die Tymochuck voor 6 mil komt en hij niet mee mag spelen in de UEFA, jammer van de UEFA maar ik zie hem graag komen. Je kunt het ook zo zien, als we na de winterstop nog in de UEFA zitten, dan heeft het elftal bewezen ook zonder zijn klasse heel wat te kunnen verzetten en wordt het met hem erbij wellicht alleen maar makkelijker.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:38:09 #131
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40677857
Gezellig, naar London morgen.
quote:
Politie verijdelt plan om vliegtuigen op te blazen

Uitgegeven: 10 augustus 2006 07:30
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2006 09:20

LONDEN - De Britse politie heeft een plan verijdeld om 'talrijke' vliegtuigen tijdens de vlucht op te blazen. Daardoor zou 'een aanzienlijk aantal levens zijn vernietigd'. Dat heeft de Britse minister van Binnenlandse Zaken, John Reid, donderdagochtend gezegd.

Terroristen zouden van plan zijn geweest tijdens vluchten naar de Verenigde Staten explosieven in hun handbagage tot ontploffing te brengen.

In de nacht van woensdag op donderdag pakte de politie achttien personen op in Londen en omgeving. De aanhoudingen werden verricht na een grootscheepse antiterrorisme-operatie die een aantal maanden heeft geduurd, zei een woordvoerder van Scotland Yard tegen de BBC.

Alarmfase

In het hele land geldt nu de hoogste alarmfase. Dat betekent dat er rekening moet worden gehouden met een op handen zijnde aanslag en dat de bedreiging van Groot-Brittannië een uitzonderlijk hoog niveau heeft bereikt. De veiligheidsmaatregelen op alle Britse vliegvelden zijn aangescherpt. Daardoor worden vertragingen verwacht.

Volgens de door het ministerie van Transport bekendgemaakt noodmaatregelen moeten alle passagiers met de hand worden gefouilleerd en hun schoenen en de dingen die zij bij zich hebben moeten worden doorgelicht, net als wandelwagentjes.

Handbagage

Voorlopig mogen passagiers geen handbagage meenemen op vluchten vanuit Groot-Brittannië. Alleen echt noodzakelijke dingen zoals paspoorten, kleine portefeuilles, medicijnen die op recept zijn verstrekt, noodzakelijke medische hulpmiddelen, babyvoeding, maandverband en tampons mogen mee aan boord in een doorzichtig plastic tasje.

Dat wordt voor het aan boord gaan voor de tweede keer gecontroleerd. "Wij hopen dat deze maatregelen maar gedurende een beperkte periode nodig zullen zijn", aldus een verklaring van het Britse ministerie van Transport.

Inchecken

Een verslaggever van de BBC die donderdagochtend net op reis ging, vertelde dat hij bijna alle spullen die hij in zijn handbagage wilde meenemen moest inchecken als vrachtruimbagage. "Alles moest worden ingecheckt, met inbegrip van mobiele telefoons, iPods, portefeuilles en zelfs brillenkokers."

Vertragingen

Als gevolg van de strengere veiligheidsmaatregelen op de Britse vliegvelden ontstonden donderdagochtend vertragingen van vluchten van een aantal Duitse luchthavens naar Groot-Brittannië. In Frankfurt, Hamburg en Berlijn waren die rond negen uur opgelopen tot gemiddeld een uur.

Op de luchthaven Schiphol zullen passagiers naar alle waarschijnlijkheid ook hinder ondervinden van de situatie. "We houden rekening met ernstige vertragingen, vooral richting Londen", aldus een woordvoerster. De marechaussee op de luchthaven heeft volgens een zegsman nog geen instructies voor extra strenge controles en veiligheidsmaatregelen.
A.M.A.B
pi_40679485
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef Cart_man het volgende:
Gezellig, naar London morgen.
[..]
pi_40679721
Neem je nog fakkels mee?
pi_40680196
quote:
’Feyenoord kan ook investeren zonder vertrek Kuijt’
De laatste landstitel van Feyenoord dateert van 1999. De club eindigt doorgaans derde of vierde. De recente spelersaankopen waren niet opzienbarend. Is Feyenoord nog wel een topclub? Directeur Chris Woerts over de club en geld.

Rotterdam Voetbal
door Hans Leber

Hoe is het met Feyenoord?
„ We staan er gezond voor.”

Er wordt veel gespeculeerd over be­langstelling voor Dirk Kuijt.
„ Er gebeurt op dit moment niets, er is geen enkele activi­teit. Ik vind het verbazingwek­kend dat Engelse tabloids wor­den geciteerd waar bewezen leugens in staan. Eén telefoon­tje naar Feyenoord en het is op­gehelderd. Maar het kan met Dirk morgen veranderen. Als die club van zijn dromen wèl komt en ze betalen het bedrag dat Feyenoord wil hebben, dan is- ie weg. Dat is de afspraak. Ja, er is contact geweest met Liver­pool, maar heeft niet tot onder­handelen geleid. Er zijn bedra­gen genoemd en daarna heb­ben we niets meer gehoord.”

Jullie willen Kuijt in een speciale po­sitie bij de club brengen? „ Daar is in goede harmonie over gespro­ken. Als Dirk blijft doet hij dat zonder tegenzin, zo veel is ze­ker. Als Dirk blijft kan hij de icoon van de club worden. Op dit moment ziet het er heel goed uit voor Feyenoord, mor­gen kan het, buiten onze in­vloed, anders zijn.”

Heeft Feyenoord een verkoop van Kuijt nodig om een grote speler te kunnen aantrekken? „ Nee. We zijn sowieso bezig met verster­king. Als we ergens toe kunnen slaan doen we dat, maar komt er niets op onze weg, dan gaan we door met deze selectie. Elk jaar halen we gemiddeld drie, vier, maximaal vijf spelers. Er is nu één basisspeler wegge­gaan en we hebben er vier ge­haald. We hebben liever een he­likopter vol met spelers van toe­gevoegde waarde, in plaats van net niet- spelers.”

Hoe staat het met Timostsjoek?
„ We praten weer. Dat is gun­stig, het was een tijdje stil.”

Kalou zou eerst tien miljoen hebben opgeleverd, vervolgens circuleerde een bedrag van ruim vijf miljoen.
„ Ik noem geen bedragen, ik vind dat mensen maar moeten respecteren dat clubs daar geen mededelingen over doen. We zijn heel tevreden met de trans­fersom. Hij had nog maar voor één jaar een contract.”

Is het geld van Kalou gebruikt voor schuldsanering? „ Wie zegt dat?
Van de club hoor je dit niet.
Kijk, los van de zaak- Kalou, in algemene zin profiteert van­daag de dag ook de zaakwaarne­mer van transfersommen. En via hem ook de speler. Ik ken deals voor 18 miljoen waar de clubs 8 of zelfs 11 miljoen aan overhielden. Dat is de realiteit, contractueel vantevoren vastge­legd. Feyenoord heeft geen schulden. Al het netto geld dat we hebben verdiend aan de transfer van Kalou zullen we ge­bruiken voor nieuwe spelers.”

En de uittocht van spelers bij Feye­noord? Jullie hebben er nogal wat uitgezwaaid.
„ Wij werken toe naar een selec­tie van 25 man, aangevuld met een paar talentvolle jeugdspe-l­ers. Dat doen alle clubs. Daar­om hebben we sinds januari af­scheid genomen van 27 spelers. Dat is nieuw beleid. Vorige zo­mer zijn er amper spelers weg­gegaan, dat irriteerde me mate­loos. Ik huil niet mee met de wolven in het bos. Soms moet je afscheid nemen van een spe­ler en je verlies nemen. Om de selectie gezond te krijgen.”

Wat heeft het opgeleverd, finan­cieel?
„ Over de transfergelden van spelers als Ghaly, Babos en Ono waren we heel tevreden. Het scheelt ook veel salariskosten.
Het heeft dus geld vrijgemaakt. Daardoor kunnen we nu een aantal dingen doen.”

Aan de kwaliteit van Timmer, Lu­cius, Kolkka en Huysegems twijfelt niemand, maar drie van de vier wa­ren geen vaste waarde bij hun club.
„ Kolder, ik snap de vraag ook niet. Lucius was geen wisselspe­ler, heeft 27 keer gespeeld bij PSV, Huysegems bij AZ 32 keer.
Vaste waarde of niet, dat is een technisch verhaal, daar ga ik niet over. Wij zoeken spelers die herkenbaar zijn voor het pu­bliek. We kijken eerst naar Ne­derlanders, dan naar Neder­landstalige spelers en dan naar spelers die passen bij de Neder­landse cultuur, zoals Scandina­viërs. We halen pas spelers uit exotische oorden als ze een toe­gevoegde waarde hebben.”

Bedragen die in Amsterdam ( begro­ting 60 miljoen) en Eindhoven ( ruim 50 miljoen) worden betaald, lijken voor Feyenoord met een begroting van rond de 40 miljoen onhaalbaar.
„ We gaan uit van eigen kracht, zijn realistisch. Volgens mij hebben PSV en Ajax het afgelo­pen jaar geen zwarte cijfers ge­schreven. Feyenoord is redelijk gezond. We komen al onze ver­plichtingen na. Feyenoord wordt wel eens als domste en armste jongetje van de klas af­geschilderd, maar dat is niet erg. Daardoor betalen we ook minder voor spelers.”

Waren jullie rond met Glen Johnson van Chelsea ( nu gehuurd door Portsmouth) en Steven Defour van Genk ( naar Standard Luik) en ket­sten beide zaken af door persoonlij­ke motieven van de voetballers?
„ Ja, maar daar bespreek ik de details niet van. Het had in elk geval niets met geld te maken in beide gevallen.” Wat is het verschil tussen wel of niet deelnemen aan de Champions League voor Feyenoord? „ Het ver­schil in begroting dat je terug­ziet tussen ons en PSV en Ajax: vijftien miljoen euro. Én presti­ge, wat nóg belangrijker is. De spelers komen gemakkelijker vanwege het internationale po­dium.”
Is Feyenoord nog wel een topclub?
„We wonnen in 2002 nog de Ue­fa Cup. Dat we het niet zouden zijn, is perceptie. Maar de lands­titel is voor ons het belangrijk­ste. Het zou een droom zijn om die weer te pakken in 2008, als we 100 jaar bestaan. Maar het mag ook eerder hoor.”
pi_40680799
quote:
Is Feyenoord nog wel een topclub?
„We wonnen in 2002 nog de Ue­fa Cup."
pi_40680851
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:04 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Heel verhaal
Dus Timmer word de eerste keeper en de Ceulear neemt de plek van Castelen over....
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:03:25 #137
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40681716
Topclubs pakken eens in de x aantal jaar een Europese prijs, dus ergens pakt'ie een goed argument
pi_40681813
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:03 schreef Keltie het volgende:
Topclubs pakken eens in de x aantal jaar een Europese prijs, dus ergens pakt'ie een goed argument
Maar ook een landstitel
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:08:40 #139
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40681905
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar ook een landstitel
Ligt eraan.
Of je een nationale of Europese topper bent?
pi_40682404
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dus Timmer word de eerste keeper en de Ceulear neemt de plek van Castelen over....
Dat haal ik niet echt uit dat verhaal?
pi_40683286
Ik ben paar dagen op vakantie geweest, maar klopt het dat DK blijft omwille van zijn zieke vader?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:53:53 #142
139407 jorienvdherik
pi_40683504
quote:
Ook niet als ze een spandoek maken met de tekst: Theo, we gaan knallen? Daarmee refereren ze toch aan de zaak waarin jij wordt verdacht van het verkopen van gevaarlijk illegaal vuurwerk?

‘Welnee, je kunt beter zo binnenkomen, dan dat ze niets tegen je zeggen. Ik moest wel lachen om dat spandoek, het was positief bedoeld. Die zaak zal altijd een item blijven, omdat ik in een glazen huis leef. Ik kan er goed mee omgaan, al vind ik het erg dat de waarheid nooit wordt opgeschreven. Die affaire wordt altijd maar van een kant belicht en ik ben altijd de zwarte piet. Ik zeg er verder niks over omdat de zaak onder advocaten is, maar zodra alles achter de rug is, zal ik een keer míjn verhaal vertellen.’
pi_40683523
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben paar dagen op vakantie geweest, maar klopt het dat DK blijft omwille van zijn zieke vader?
Nee. Nog niks definitief.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:55:20 #144
139407 jorienvdherik
pi_40683578
Van vorige week al
pi_40683585
dank erasmusch!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:07:40 #147
53267 TC03
pi_40683989
Inter is al heel lang geen kampioen meer geweest in de Serie A, het is dus geen topclub? Lijkt me niet.
pi_40684046
Inter is in 2005 nog kampioen geworden
Inkoppertje
pi_40684114
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef daaaaan het volgende:
Inter is in 2005 nog kampioen geworden
Inkoppertje
Moet je hem wel goed inkoppen, het was 2006.

Anyway, hoe staat het met Léonard? En is dat een versterking?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 14:28:13 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40684678
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Maar ook een landstitel
Och, Liverpool is in tijden geen kampioen geweest, maar ze hebben wel vorig jaar de CL gewonnen. Ik vind Liverpool wel een topclub.
pi_40684941
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Moet je hem wel goed inkoppen, het was 2006.
De titel van 2004/2005 ging toch naar hun en de titel van 2006/2006 ging toch naar niemand? Maar blijkbaar andersom dus...
pi_40685730
Als je in 2002 de UEFA-cup wint en vervolgens haast nooit meer verder komt de dan eerste ronde, dan is er sprake van een incident en ben je geen Europese topclub, in mijn ogen. Dan laat ik al die jaren van gemiste landskampioenschappen nog buiten beschouwing.
Woo-loo-loo!
pi_40685917
Rijnmond.nl: Liverpool flirt weer met Kuijt

Bron: Rijnmond.nl

Liverpool-coach Rafael Benitez heeft woensdag nogmaals bevestigt dat hij op zoek is naar een spits en dat Dirk Kuijt een belangrijke kandidaat is.
De trainer deed de uitspraak na afloop van de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Maccabi Haifa in de voorrondes van de Champions League. Benitez was niet tevreden over het aanvalsspel van zijn ploeg en wil daarom een versterking halen.

Benitez: "We hebben twee of drie spelers op het oog, Kuijt is er daar één van. We zijn er druk mee bezig en zijn mogelijk weer wat dichterbij een transfer gekomen", aldus Benitez woensdag na het duel met Maccabi Haifa. Liverpool heeft door de verkoop van Djimi Traore afgelopen week aan Charlton zo'n 3 miljoen euro extra om te investeren in een nieuwe aanvaller. The Reds zouden 14 miljoen euro willen betalen voor Kuijt.

pi_40685966
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef Luni het volgende:
Rijnmond.nl: Liverpool flirt weer met Kuijt

Bron: Rijnmond.nl

Liverpool-coach Rafael Benitez heeft woensdag nogmaals bevestigt dat hij op zoek is naar een spits en dat Dirk Kuijt een belangrijke kandidaat is.
De trainer deed de uitspraak na afloop van de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Maccabi Haifa in de voorrondes van de Champions League. Benitez was niet tevreden over het aanvalsspel van zijn ploeg en wil daarom een versterking halen.

Benitez: "We hebben twee of drie spelers op het oog, Kuijt is er daar één van. We zijn er druk mee bezig en zijn mogelijk weer wat dichterbij een transfer gekomen", aldus Benitez woensdag na het duel met Maccabi Haifa. Liverpool heeft door de verkoop van Djimi Traore afgelopen week aan Charlton zo'n 3 miljoen euro extra om te investeren in een nieuwe aanvaller. The Reds zouden 14 miljoen euro willen betalen voor Kuijt.

Das nog 4 te weing
pi_40686092
Als Kuyt weg wil moet ie NU vertrekken, en niet volgende week.
Denk overigens dat na een vertrek van Kuyt binnen een 1 of 2 dagen Tymo komt plus nog een spits (waarschijnlijk hebben ze er al een of meer op het oog voor als ze in tijdnood komen).
  donderdag 10 augustus 2006 @ 15:45:22 #156
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40686263
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef daaaaan het volgende:
Als Kuyt weg wil moet ie NU vertrekken, en niet volgende week.
Denk overigens dat na een vertrek van Kuyt binnen een 1 of 2 dagen Tymo komt plus nog een spits (waarschijnlijk hebben ze er al een of meer op het oog voor als ze in tijdnood komen).
Dacht dat we linksback positie moesten versterken?

Fortis is dichtbij de overname van een Oekraïnse verzekeringsmaatschappij. Misschien heeft het indirect te maken met een transfer van onze nieuwe held.
A.M.A.B
pi_40686454
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef Cart_man het volgende:
Fortis is dichtbij de overname van een Oekraïnse verzekeringsmaatschappij.
verschil is 3 mln zeker
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:32:27 #158
139407 jorienvdherik
pi_40687391

pi_40687575
Hebben ze met de hele selectie naar de videoband uit The Ring gekeken ofzo?
Woo-loo-loo!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:43:05 #160
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40687679
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]

Jeuh, Gyan zit er nog bij.
A.M.A.B
pi_40687844
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:43 schreef Cart_man het volgende:
Jeuh, Gyan zit er nog bij.
Inderdaad, wat nou Kuyt club-icoon?
Woo-loo-loo!
pi_40688276
Ekramy bij de Egyptische selectie.
pi_40690792
Als Kuyt nog vertrekt :

- Cruz
- Tymo
- Gravesen
- De Cler

En voila, daar is de schaal
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:06:20 #165
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40691042
De Cler. Jodenlover.

Gravesen zie ik heel graag komen maar is onhaalbaar wanneer de clubs in Engeland voor hem in de rij staan.
A.M.A.B
pi_40691071
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 17:14 schreef Ricky_ het volgende:
Ekramy bij de Egyptische selectie.
Terecht!
Groot talent
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_40691186
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:06 schreef Cart_man het volgende:
De Cler. Jodenlover.
Geen alternatieven...
quote:
Gravesen zie ik heel graag komen maar is onhaalbaar wanneer de clubs in Engeland voor hem in de rij staan.
Idd, helaas.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:21:00 #168
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40691320
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:13 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Geen alternatieven
Jawel, alles wat geen jood is. Opkankeren met die zak hooi.

Ben in een kankerstemming, tyfus Engelsen met hun paniek.
A.M.A.B
pi_40691481
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:21 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Jawel, alles wat geen jood is.
Bosschaart is ook een jood, zorgt altijd dat ze hoger eindigen dan ons

Nee serieus, Bosschaart is een goede gozer, maar hij MOET weg...
quote:
Ben in een kankerstemming, tyfus Engelsen met hun paniek.
Reis gaat helemaal niet meer door?
pi_40691493
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:04 schreef Lurtt het volgende:
http://nieuws.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=35129
Dat ze zich maar mogen plaatsen
Waarom is Tymo nu opeens 6 miljoen? Eerst boden wij 7, en toen wilden ze 10 hebben.
pi_40691580
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:31 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Waarom is Tymo nu opeens 6 miljoen? Eerst boden wij 7, en toen wilden ze 10 hebben.
Maar met Tymo gaan ze CL halen, en daarmee verdien je dus al 6 miljoen ofzo
pi_40691673
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:36 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Maar met Tymo gaan ze CL halen, en daarmee verdien je dus al 6 miljoen ofzo
Dat is dan toch aardig van Shakhtar.

Dat ze maar in de CL komen.
pi_40691767
Aardig? Eerder slim.
pi_40692209
ehm, houd er wel rekening mee dat het nieuws van voetbalprimeur.nl komt en niet van Feyenoord.nl of shaktar.com
pi_40692265
Alsof Feyenoord.nl en Shaktar.com dat soort nieuws melden.
pi_40692656
alsof ik dat zeg
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:16:32 #177
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40692952
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:31 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Bosschaart is ook een jood, zorgt altijd dat ze hoger eindigen dan ons
Tsss, zulke dingen mag je niet zeggen.
quote:
Nee serieus, Bosschaart is een goede gozer, maar hij MOET weg...
Agree. Alleen daar moet de Cler niet voor terugkomen.
quote:
Reis gaat helemaal niet meer door?
Leek het op. Is uiteindelijk goed gekomen.
A.M.A.B
pi_40693100
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Tsss, zulke dingen mag je niet zeggen.
quote:
Agree. Alleen daar moet de Cler niet voor terugkomen.
Ik blijf erbij van wel Maar van Braafheid word je ook niet blij
quote:
Leek het op. Is uiteindelijk goed gekomen.
Pas op met je blikjes bier
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:53:57 #179
53267 TC03
pi_40696515
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef ruud_fr het volgende:
ehm, houd er wel rekening mee dat het nieuws van voetbalprimeur.nl komt en niet van Feyenoord.nl of shaktar.com
Het was eerder al afkomstig van RIjnmmond.
pi_40697686
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 23:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het was eerder al afkomstig van RIjnmmond.
ok, da's iets betrouwbaarder
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:25:58 #181
53267 TC03
pi_40699509
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 00:26 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ok, da's iets betrouwbaarder
Het grote Feijenoord-topic #177 : Nog ff naar Engeland...
pi_40699786
quote:
niet gezien dus
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:42:28 #183
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_40703652
Waarom heb ik dit topic nog niet toegevoegd aan mijn actieve topics
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_40706899
Ik benieuwd wanneer we wat horen over Tymochuck en die Leonard. Als ze beide komen betekent dat denk ik dat Vlaar op de bank komt als Lucius doorschuift naar rechtsback en Greene daarnast komt te spelen, volgenden door Bahia en Leonard.

Lijkt me wel wat

Maar goed, mocht Kuijt vertrekken, hoop ik dat ze nog een spits aantrekken want Pierre hoeft van mij niet in de basis.
pi_40707054
quote:
Leonard vindt onderdak bij Feyenoord
Philippe Leonard bereikte een principiële overeenkomst met Feyenoord over een contract voor twee seizoenen. De 32-jarige linksachter was de vorige twee seizoenen actief bij Standard. Zijn contract werd niet verlengd. Leonard lag overhoop met beheerder Luciano D'Onofrio.

Even leek het er naar uit te zien dat Leonard toch bij Standard zou blijven. Trainer Johan Boskamp vroeg aan de verdediger om contact op te nemen met de clubleiding. Leonard deed dit, maar bij een volgende ontmoeting met bestuurslid Luciano D'Onofrio vielen er opnieuw wat woorden.

Philippe Leonard speelde vorig seizoen in 30 competitiewedstrijden mee. Hij scoorde één doelpunt en hij kreeg zeven gele en twee rode kaarten.

De 21-voudige Rode Duivel kwam in 293 competitiewedstrijden op het hoogste niveau in actie. Hij doorliep de jeugdreeksen van Standard en maakte in 1992 zijn debuut in de eerste ploeg. Daarna speelde hij in Frankrijk bij AS Monaco en OGC Nice. In 2004 keerde hij naar Sclessin terug.

Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=5033
Dit lijkt dus rond te zijn. Lijkt mij niet verkeerd om op de linksbackpositie wat meer keus te hebben en hij is gratis. Volgens de Belgen pakt hij kaarten zoals anderen pinten, dus dat komt wel goed
Christian Gyan Ole Ole
pi_40707291
Ja, we hebben ook een overeenkomst met Tymoschuk

Is dat een betrouwbare site?
pi_40707461
Ziet er uit als een goede site, ik ben benieuwd.
pi_40707489
quote:
Philippe Leonard speelde vorig seizoen in 30 competitiewedstrijden mee. Hij scoorde één doelpunt en hij kreeg zeven gele en twee rode kaarten.
Ah, een echte Feyenoorder.
pi_40707551
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, we hebben ook een overeenkomst met Tymoschuk

Is dat een betrouwbare site?
Volgens mij staat deze site wel als vrij betrouwbaar bekend, maar zolang er officieel geen bericht komt is het uiteraard nog niet helemaal zeker. Staat nu ook op Feyenoord Netwerk trouwens.
Christian Gyan Ole Ole
pi_40707570
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ah, een echte Feyenoorder.
Mooi he

Maar ja, wel kut voor de ontwikkeling van Drenthe
pi_40707716
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Mooi he

Maar ja, wel kut voor de ontwikkeling van Drenthe
Ik denk dat je van een 18-jarige nog niet kunt verwachten dat hij een seizoen lang op topniveau kan presteren. Ik denk dat Drenthe ook wel wat kan leren van Leonard. Meer dan van Bosschaart in ieder geval
Christian Gyan Ole Ole
pi_40707798
Bosschaart verkopen, dan kan Drenthe mooi als vervanger voor Leonard dienen. Leonard pakt kaarten als pinten, dus Drenthe zal best wel aan de bak komen.
pi_40707831
Bosschaart was toch best redelijk op het middenveld.
quote:
Beslag op huis Van Gobbel

ROTTERDAM - De SNS Bank wil op 13 september het huis van Ulrich van Gobbel verkopen.

Ullrich van Gobbel tijdens zijn afscheid in de Kuip. FOTO ANPOp het pand van de oud Feyenoord-speler in Rotterdam liggen diverse beslagen. Het Dordtse Autobedrijf Dubbelsteyn, Cavern Holding, ABN Amro en Fortis Bank eisen samen bijna 52.000 euro.

Fortis zocht in juni al via een advertentie naar Van Gobbel, die gewoon in Rotterdam bleek te zijn.

Of de verkoop doorgaat, is volgens een vriend van Van Gobbel de vraag. ,,Hij is bezig met een kort geding om de verkoop te voorkomen. Ulrich is van mening dat hij buiten zijn schuld in de problemen is terechtgekomen.’’
Ulli
pi_40707903
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef Kaap het volgende:
Maar goed, mocht Kuijt vertrekken, hoop ik dat ze nog een spits aantrekken want Pierre hoeft van mij niet in de basis.
Mocht Kuijt nog vertrekken, dan hebben ze allang een vervanger achter de hand.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:15:17 #195
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40707976
Lijkt me aardige aankoop, die Leonard. Nu Bosschaart nog weg.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:19:59 #196
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40708122
quote:
www.nu.nl

Uitgegeven: 11 augustus 2006 11:50
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2006 12:00

AMSTERDAM - De laatste zomeraankoop van Liverpool is weer een stukje dichterbij gekomen. Na de verkoop van Djimi Traore heeft coach Rafael Benitez drie miljoen euro extra te besteden voor Feyenoorder Dirk Kuyt. Donderdag gaf de trainer van Liverpool toe dat Kuyt hoog op het verlanglijstje staat. SKY Sports meldt vrijdag dat de twee clubs inmiddels dicht bij een overeenkomst zijn.

"Wij kijken nog naar twee of drie spelers. Kuyt is een van die spelers", zei Benitez donderdag op een persconferentie na de 2-1 winst op Maccabi Haifa. Volgens de laatste berichten heeft Liverpool een bod gedaan dat dicht tegen de gevraagde vijftien miljoen euro aanzit. In het laatste bod zit geen spelersruil. Feyenoord wees een eerder aanbod, waarin Dudek en Kromkamp richting Rotterdam zouden gaan, van de hand.
Liverpool, opzouten
pi_40708174
Hoe zit het nou met Léonard?
pi_40708192
Hij zegt telkens wat anders na de wedstrijd tegen Haifa
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:22:00 #199
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40708197
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zit het nou met Léonard?
Principe-overeenkomst tussen Feyenoord en linksback Leonard
Philippe Leonard heeft een principe-overeenkomst met Feyenoord voor twee jaar. Dat melden Belgische media. De 32-jarige linksachter was de afgelopen twee seizoenen actief bij Standard Luik. Zijn contract werd niet verlengd, omdat hij ruzie had met bestuurder Luciano D'Onofrio.

Even leek het er naar uit te zien dat Leonard toch bij Standard zou blijven. Trainer Jan Boskamp vroeg aan de verdediger om contact op te nemen met de clubleiding. Leonard deed dit, maar bij een volgende ontmoeting met het bestuurslid vielen er opnieuw woorden.

Philippe Leonard speelde vorig seizoen in 30 competitiewedstrijden mee. Hij scoorde één doelpunt en hij kreeg zeven gele en twee rode kaarten. De 21-voudige Rode Duivel kwam in 293 competitiewedstrijden op het hoogste niveau in actie. Hij speelde ook in Frankrijk bij AS Monaco en Nice
pi_40708249
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:12 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Mocht Kuijt nog vertrekken, dan hebben ze allang een vervanger achter de hand.
En wie mag dat dan zijn
pi_40708297
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:23 schreef Kaap het volgende:

[..]

En wie mag dat dan zijn
Dat weet ik ook niet, maar ik mag toch aannemen dat er een oplossing is.
pi_40708381
Nevland in ieder geval niet. Die staat niet op het verlanglijstje van Feyenoord zoals vele zeggen.
pi_40708418
Van die Léonard heb ik eigenlijk nog nooit gehoord, iemand die hem goed kent?
Beter dan Bosschaart, hmm dat is niet zo moeilijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:29:56 #204
53267 TC03
pi_40708424
Toch maf dat Woerts in dat interview ineens zei dat al het transfergeld van Kalou gebruikt wordt voor versterkingen, terwijl hij eerder precies het tegenovergestelde zei.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:30:18 #205
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40708432
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:25 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet, maar ik mag toch aannemen dat er een oplossing is.
Cruz polsen
pi_40708725
Ook VI.nl heeft het bericht nu staan:
quote:
Phillipe Léonard kan tekenen bij Feyenoord

11/8/2006 12:12

Feyenoord staat op het punt met Phillipe Léonard een nieuwe linksback vast te leggen. De international kan naar eigen zeggen voor twee jaar tekenen.
Léonard zal niet direct inzetbaar zijn. De international kampt met conditionele achterstand, omdat hij de zomer voor zichzelf heeft moeten trainen. Afgelopen twee seizoenen kwam de linkspoot uit voor Standard Luik.

Het dienstverband kwam ten einde, omdat de twee partijen het niet eens konden worden over een nieuwe verbintenis. Léonard moest terug in zijn salaris en daar was hij niet van gediend. De 21-voudige Rode Duivel is niet alleen bekend om zijn kwaliteiten als voetballer. De 32-jarige linkspoot wordt ook verweten vedetteneigingen te hebben.
pi_40708793
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:30 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Cruz polsen
Goed idee! Die is overbodig geworden bij Inter nu Ibrahimovic daar speelt. Meteen Woerts ff mailen.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:47:47 #208
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40708825
Wordt wel wat met Feijenoord.

Nu Kuijt nog verkopen.

Timmer
Greene Vlaar Bahia Leonard
Lucius Tymodinges
De Guzman
De Ceulaer Aankoop Huysegems.
A.M.A.B
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:48:55 #209
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40708876
Joeppie, een speler die veel te veel kaarten pakt. Daar hebben we wat aan
pi_40708884
Wie moet die aankoop zijn volgens jou Cart_man voor in de spits?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:49:58 #211
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40708917
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Joeppie, een speler die veel te veel kaarten pakt. Daar hebben we wat aan
Hahahahahaha, azijnzeikert.

Kom we gaan dikke theo halen.
A.M.A.B
pi_40708969
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Cart_man het volgende:

Nu Kuijt nog verkopen.

Timmer
Greene Vlaar Bahia Leonard
Lucius Tymodinges
De Guzman
De Ceulaer Aankoop Huysegems.
Ben je niet zo weg van Hofs C_M

Ik dacht zelf aan deze opstelling:
Timmer
Lucius-Greene-Bahia-Leonard
Hofs-Tymochuck
De Guzman
Ceulaer-aankoop-Huysegems
pi_40709052
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Goed idee! Die is overbodig geworden bij Inter nu Ibrahimovic daar speelt. Meteen Woerts ff mailen.
Whehe

Speelt die Leonard ook voor Belgie? Het is zeker een Waal?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:07:58 #214
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40709268
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef Kaap het volgende:

[..]

Timmer
Hofs-Tymochuck
De Guzman
Jawel hoor. Hofs is goed maar niet beter dan de Guzman.

Ik zie Feijenoord alleen beter spelen met twee verdedigende middenvelders die vooral dienen als stofzuigers en de Guzman als aanvallende middenvelder. Die rol vult hij perfect in. Kan Hofs als stand-in dienen.

Als spits mag Nevland van mij best komen. Hij zou perfect kunnen dienen als spits. Zou echter niet mijn keuze zijn. Cruz wil ik terug.

Ik heb liever geen spits die, zoals Kuijt, de bal komt opeisen op het middenveld maar een spits die de ballen die hij vanuit het middenveld, dan wel van de zijkanten krijgt aangeleverd, afrond.
A.M.A.B
pi_40709304
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:01 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Whehe

Speelt die Leonard ook voor Belgie? Het is zeker een Waal?
Zit niet bij de Belgische selectie voor de wedstrijd tegen Kazakhstan, maar was hiervoor volgens mij altijd vaste klant.
pi_40709493
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik zie Feijenoord alleen beter spelen met twee verdedigende middenvelders die vooral dienen als stofzuigers en de Guzman als aanvallende middenvelder. Die rol vult hij perfect in. Kan Hofs als stand-in dienen.

Als spits mag Nevland van mij best komen. Hij zou perfect kunnen dienen als spits. Zou echter niet mijn keuze zijn. Cruz wil ik terug.

Ik heb liever geen spits die, zoals Kuijt, de bal komt opeisen op het middenveld maar een spits die de ballen die hij vanuit het middenveld, dan wel van de zijkanten krijgt aangeleverd, afrond.
Ik wil een spits die er minimaal 20 intrapt, daar staan ze voor, en wat ze voor de rest doen, intresseert me niet. Met jouw opstelling kan ik me wel vinden. Komt Tymo niet zou je Drenthe ook wel links op het middenveld kunnen zetten.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:19:43 #217
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_40709574
quote:

[..]
...

...
Ik heb nog ergens een handtekening van Cruz liggen, maar waar weet ik ook niet meer. Toen heb ik er ook nog een kunnen bemachtigen van Peter van Vossen
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_40709595
quote:

[..]

Ben het wel met je eens. Ik vind alleen dat vlaar nog niet altijd constant genoeg is.

En cruz, jahaa dat zou er wel 1 zijn.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:22:43 #219
53267 TC03
pi_40709679
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef Kaap het volgende:

[..]

Timmer
Hofs-Tymochuck
De Guzman
Lijkt mij ook beter ja. Lucius kan dan goed opkomen.
pi_40709928
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:08 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Zit niet bij de Belgische selectie voor de wedstrijd tegen Kazakhstan, maar was hiervoor volgens mij altijd vaste klant.
Gek he! Hij heeft geen club meer, dus hij heeft een slechte conditie
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:30:07 #221
139407 jorienvdherik
pi_40709950
En pas in de winterstop inzetbaar
pi_40709977
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gek he! Hij heeft geen club meer, dus hij heeft een slechte conditie
Da's inderdaad niet gek nee, fijn dat het jou ook opvalt.
pi_40710071
Ja, volgens VI heeft ie deze zomer maar zelf getraint dus die moet wel weer even werken om volledig fit te worden, maar dat lijkt me toch geen probleem.

Ik hoop alleen dat dit een goede aankoop is voor linksback en dat niet straks blijkt dat ie al over zijn top heen is en kwaliteit Bosschaart is
pi_40710179
over die van Shaktar hé, is het niet zo dat ze hem juist wel gaan houden als ze zich plaatsen? dan willen ze vast nog wel ver komen ook
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:38:25 #225
139407 jorienvdherik
pi_40710226
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:33 schreef Kaap het volgende:
Ja, volgens VI heeft ie deze zomer maar zelf getraint dus die moet wel weer even werken om volledig fit te worden, maar dat lijkt me toch geen probleem.

Ik hoop alleen dat dit een goede aankoop is voor linksback en dat niet straks blijkt dat ie al over zijn top heen is en kwaliteit Bosschaart is
Van Basto dacht ook iedereen na 2-3 wedstrijden wat een topper
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:39:38 #226
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_40710264
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Van Basto dacht ook iedereen na 2-3 wedstrijden wat een topper
Basto , ik was hem helemaal vergeten. Zo'n indruk heeft ie achter gelaten.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_40710374
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:36 schreef denthemen het volgende:
over die van Shaktar hé, is het niet zo dat ze hem juist wel gaan houden als ze zich plaatsen? dan willen ze vast nog wel ver komen ook
Nee. Dan bedanken ze Tymo voor z'n hulp en laten ze hem gaan.
pi_40710387
om eerlijk te zijn dacht ik de eerste wedstrijden ook zo over Basto maar ja....he
pi_40710401
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:43 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Nee. Dan bedanken ze Tymo voor z'n hulp en laten ze hem gaan.
Dat zou in ieder geval de bedoeling zijn aldus de geruchten van deze week.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:52:56 #230
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40710686
Dus die Leonard heeft weken/maanden zonder club gezeten? Klinkt niet goed...
Heeft ie aanbiedingen geweigerd of wou geen club hem hebben?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:54:00 #231
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40710725
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Cart_man het volgende:

Nu Kuijt nog verkopen.
Liefst houden nu.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:55:12 #232
53267 TC03
pi_40710763
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:54 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Liefst houden nu.
I agree, als Tymoschuk komt zeker houden. Dan misschien in de winterstop verkopen en kijken of er een goede vervanger is.
pi_40710923
Cruz is momenteel de enige waardige en haalbare vervanger.
pi_40711031
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef daaaaan het volgende:
Dus die Leonard heeft weken/maanden zonder club gezeten? Klinkt niet goed...
Heeft ie aanbiedingen geweigerd of wou geen club hem hebben?
Hij kon in April verlengen bij Standard. Wilde niet. Andere clubs die zich daarna bij hem meldden vond hij te min of financieel niet interresant.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:08:48 #235
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40711319
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Hij kon in April verlengen bij Standard. Wilde niet. Andere clubs die zich daarna bij hem meldden vond hij te min of financieel niet interresant.
Ok, dan is het goed
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:10:20 #236
139407 jorienvdherik
pi_40711374
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ok, dan is het goed
is dus een Waal, kut fransen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:12:23 #237
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40711459
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

is dus een Waal, kut fransen
Boeiend, hij zal toch wel Nederlands spreken?
pi_40711514
Als je in het nationale elftal hebt gezeten mag je er vanuit gaan dat hij in ieder geval Nederlands begrijpt, als ie het niet al spreekt.
pi_40712425
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:58 schreef Ricky_ het volgende:
Cruz is momenteel de enige waardige en haalbare vervanger.
Hoezo haalbaar?
pi_40712513
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:43 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoezo haalbaar?
Als in; hij zal wel weg gaan bij Inter. Dan moeten wij bij een vertrek van Kuijt een poging doen.
pi_40712602
Waar haalt VI die vedetteneigingen vandaan? Zijn daar voorbeelden van?
Woo-loo-loo!
pi_40712623
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:45 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Als in; hij zal wel weg gaan bij Inter. Dan moeten wij bij een vertrek van Kuijt een poging doen.
Ik denk niet dat hij naar NL wil dan. En het zijn weer een heleboel extra irritaties...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:54:56 #243
139407 jorienvdherik
pi_40712845
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord als een van de slechts twee clubs in de Eredivisie terug moet in de begroting. Die gaat van 41,0 miljoen naar 40,2 miljoen euro. De reden van de teruggang is het terugbrengen van het aantal spelers dat onder contract staat bij Feyenoord. De club geeft minder uit, maar heeft in tegenstelling tot vorig seizoen wel een sluitende begroting. NAC is de andere club die in begroting omlaag gaat. PSV en Ajax stijgen beiden dit seizoen in begroting met vijf miljoen euro, Ajax naar 65 en PSV naar 55
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:55:40 #244
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40712874
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord als een van de slechts twee clubs in de Eredivisie terug moet in de begroting. Die gaat van 41,0 miljoen naar 40,2 miljoen euro. De reden van de teruggang is het terugbrengen van het aantal spelers dat onder contract staat bij Feyenoord. De club geeft minder uit, maar heeft in tegenstelling tot vorig seizoen wel een sluitende begroting. NAC is de andere club die in begroting omlaag gaat. PSV en Ajax stijgen beiden dit seizoen in begroting met vijf miljoen euro, Ajax naar 65 en PSV naar 55
Lijkt me dus duidelijk : volgend jaar CL of Koeman weg
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:03:51 #245
139407 jorienvdherik
pi_40713155
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 14:55 schreef daaaaan het volgende:

[..]

vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:07:53 #246
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40713298
quote:

[..]

Kap eens met je gezeik tegen Koeman zeg. Slaat echt nergens op. Er spelen veel meer dingen mee.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:25:16 #247
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40713889
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kap eens met je gezeik tegen Koeman zeg. Slaat echt nergens op. Er spelen veel meer dingen mee.
Ik denk dat hij indruk wil maken op yvette en dat hij eens met haar uit wilt ofzo...
pi_40714079
quote:
Proefperiode Gyan bij promovendus Excelsior
Gepubliceerd door: Richard Koekebakker
Gepubliceerd op: 11 augustus 06 om 15:15 uur.

Christian Gyan zal komend seizoen mogelijk uitkomen op Woudestein. De Feyenoorder zal komende tijd meetrainen bij stadsgenoot en promovendus Excelsior. De verdediger die afkomstig is uit Ghana zal indien mogelijk de overstap maken naar Excelsior. Hij is echter nog niet helemaal fit, waardoor hij niet door de medische keuring zou kunnen komen.

Bij Excelsior loopt alles nog niet zoals gehoopt. Afgelopen donderdag werd er met 1-5 verloren van NAC Breda en de vele blessure's binnen de selectie zorgen voor veel onrust. Trainer Ton Lokhoff zou zo vlak voor de competitiestart versterking zien, maar financieel gezien kan de club zich niet al te veel veroorloven.
Ik dacht dat Excelsior m niet moest hebben
pi_40714151
Er deden hier nog mensen mee aan die vlaggenactie toch? Wat een prutsers staan er tussen...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:54:39 #250
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40714891
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
Er deden hier nog mensen mee aan die vlaggenactie toch? Wat een prutsers staan er tussen...
De tering, er staan maar een heel klein aantal tussen dat nog enigszins op een vlag lijkt
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:55:36 #251
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40714917
quote:

[..]

Lul niet als een achterlijke mongool.

Mooie laatste post, tot maandag.
A.M.A.B
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:56:39 #252
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40714958
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:55 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lul niet als een achterlijke mongool.
Als jij 2 jaar lang op je werk niet presteert naar behoren moet je ook weg. CL behalen is een hele redelijke doelstelling voor Feyenoord.
quote:
Mooie laatste post, tot maandag.
Veel plezier en braaf zijn daar
pi_40715132
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Als jij 2 jaar lang op je werk niet presteert naar behoren moet je ook weg. CL behalen is een hele redelijke doelstelling voor Feyenoord.
[..]
Met een mindere Selectie en een kleinere begroting is het mogelijk dat je er naast grijpt net als dit jaar, om hem er dan uit te trappen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:11:56 #254
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_40715461
OMFG!

Hoe lelijk zijn die vlaggen?! Dat je dat in durft te zenden...

Ik zou ze weigeren te maken als TIFO zijnde. Wat een kutvlaggen
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:37:33 #255
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40716286
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:02 schreef Luni het volgende:

[..]

Met een mindere Selectie en een kleinere begroting is het mogelijk dat je er naast grijpt net als dit jaar, om hem er dan uit te trappen
Geen mindere selectie, eerder een betere. Koeman moet dat beetje brengen dat ons nét CL bezorgd.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:20:44 #256
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40717422
quote:
De kogel is door de kerk, Léonard tekent meer dan waarschijnlijk een 2-jarig contract bij de Nederlandse club.

Er is heel wat te doen geweest rond de 32-jarige linksback, vorig seizoen speelde Philippe Léonard nog 30 compititiewedstrijden in Luik maar toch wou Standard zijn contract niet verlengen. De Rouches gaven zijn rugnummer weg en dat was het teken voor de 21-voudige international om een nieuwe club te zoeken. Maar dit liep niet zo gesmeerd, Leonard vond de clubs te min en dacht zelf aan stoppen, hij wou bij een club spelen die in de top van het klassement meedraait. Uiteindelijk kwamen clubs als Espanyol Barcelona en Feyenoord en dat zag de ex-speler van Monaco en Nice wel zitten. Op het laatste moment vroeg Boskamp zicht wel nog af – nu het niet goed gaat met Standard – waar Léonard bleef, maar de verdediger had duidelijk geen zin in een terugkeer.

Bij Feyenoord komt hij heel wat Belgen tegen, Benji De Ceulaer, Pieter Collen, Stijn Huysegems en Timothy Derijck, hij zal het linksachter-probleem bij Feyenoord moeten oplossen.
pi_40717446
Vijf Belgen .
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:22:10 #258
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40717460
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:21 schreef RayMania het volgende:
Vijf Belgen .
We kunnen net zo goed gewoon het nationale elftal van Belgie kopen
pi_40717651
Timmer is eerste doelman volgens fr-fans
pi_40717676
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Timmer is eerste doelman volgens fr-fans
Lijkt me duidelijk dat Timmer op dit moment beter is dan Lodewijks.
pi_40717793
quote:
Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft Henk Timmer (34) benoemd tot zijn eerste keeper. Dat deelde hij hem vrijdag mee voor de middagtraining in Rotterdam. Dat betekent dat Koeman de voormalige Az-keeper voor onbepaalde tijd zijn vertrouwen heeft gegeven.
,,Ik begin het seizoen als eerste doelman en hopelijk eindig ik het ook onder de lat,’’ aldus Timmer. ,,Dat heeft de trainer me vandaag in een persoonlijk gesprek verteld. Ik ben daar ontzettend blij mee, ik ben naar Feyenoord gekomen om te spelen, zoals Patrick Lodewijks er natuurlijk alles aan doet om de eerste keus te zijn.’’

Timmer, die deze zomer van Az naar zijn oude club Feyenoord verkaste, won de concurrentieslag met Patrick Lodewijks. De 38-jarige Eindhovenaar raakte afgelopen dinsdag tegen Chelsea geblesseerd aan de pink van zijn rechterhand, zodat hij niet kan trainen. Maar Koeman had sowieso voor Timmer als eerste keeper gekozen.

Deze speelt morgenmiddag met Feyenoord een oefenwedstrijd bij het Engelse Reading. Daarmee sluit de Rotterdamse club de oefencampagne af.

Het was toch al een goede dag voor Timmer. Hij maakt ook deel uit van de Oranje-selectie voor de interland tegen Ierland, komende woensdag.

fr fans
het artikel , maar

ik had voor ekramy gekozen die is beter dan die andere 2 en heeft de toekomst , maar timmer heeft dan ook zijn zin die kwam niks voor niks naar rotterdam en wou eerste doelman worden , ( volgens een intervieuw met hem in een of ander programmaboekje van Fey - Chelsea )
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:50:28 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40718212
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik dacht dat Excelsior m niet moest hebben
Gyan is gewoon een aanwinst voor Excelsior. Lijkt me duidelijk toch. Stom dat ze hem idd in 1e instantie niet wilde hebben.
pi_40718464
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gyan is gewoon een aanwinst voor Excelsior. Lijkt me duidelijk toch. Stom dat ze hem idd in 1e instantie niet wilde hebben.
Zeker als je ziet dat een Ferry de Haan daar ook nog mag ballen
Christian Gyan Ole Ole
pi_40718836
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:22 schreef daaaaan het volgende:
We kunnen net zo goed gewoon het nationale elftal van Belgie kopen
Is Feijenoord nog ergens leverancier
Woo-loo-loo!
pi_40718969
Grote kans dat Gyan dan volgens jaar in de eerste divisie loopt te ballen. Zonde van zo'n held
Woo-loo-loo!
pi_40719708
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 13:43 schreef Kaap het volgende:
om eerlijk te zijn dacht ik de eerste wedstrijden ook zo over Basto maar ja....he
Ik ben ooit nog enthousiast geweest over Song.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:54:05 #267
139407 jorienvdherik
pi_40719963
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:18 schreef BobbyHill het volgende:
Grote kans dat Gyan dan volgens jaar in de eerste divisie loopt te ballen. Zonde van zo'n held
blij dat die weg is/weggaat
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:36:33 #268
137910 daaaaan
bla die bla
pi_40721172
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik ben ooit nog enthousiast geweest over Song.
Tegen Twente
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:38:37 #269
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40721233
Ik weet nog een goal van hem tegen Willem II, was best mooi geloof ik . Feyenoord won toen met 5-1, thuis.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:40:59 #270
139407 jorienvdherik
pi_40721301
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef Merkie het volgende:
Ik weet nog een goal van hem tegen Willem II, was best mooi geloof ik . Feyenoord won toen met 5-1, thuis.
Toeval uit scoorde die ook al mooi
pi_40721572
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
blij dat die weg is/weggaat
Hij speelt nog geen 5 wedstrijden per jaar en klaagt nooit. Iedere club zou 'n Christian Gyan in de kleedkamer moeten hebben
Woo-loo-loo!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:49:27 #272
139407 jorienvdherik
pi_40721592
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:48 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Hij speelt nog geen 5 wedstrijden per jaar en klaagt nooit. Iedere club zou 'n Christian Gyan in de kleedkamer moeten hebben
daarom nog belachelijk ook dat salaris
pi_40721793

Gyan
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:34:30 #274
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40722975
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

daarom nog belachelijk ook dat salaris
Was jij niet diegene met dat "Dirk moet blijven" geneuzel?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:35:23 #275
139407 jorienvdherik
pi_40723001
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef Keltie het volgende:

[..]

Was jij niet diegene met dat "Dirk moet blijven" geneuzel?
ja waarom ?
pi_40723253
quote:
De kogel is door de kerk, Léonard tekent meer dan waarschijnlijk een 2-jarig contract bij de Nederlandse club.
Whehe

Maar die vlaggen zijn wel zo fuckin lelijk, ik had nog iets beters kunnen knutselen met Wordart.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:08:53 #277
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40723950
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 20:35 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ja waarom ?
Dat ik je dan verdomd respectloos vind naar Gyan toe.

Gyan moet blijven
pi_40724048
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat ik je dan verdomd respectloos vind naar Gyan toe.

Gyan moet blijven
Gyan moet weg. Ik gun m een mooie basisplek bij Excelsior/RBC ofzo.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:58:58 #279
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40725328
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Gyan moet weg. Ik gun m een mooie basisplek bij Excelsior/RBC ofzo.
Gaat om het principe.
Qua inzet voor de club is Gyan met afstand koploper.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 22:01:43 #280
139407 jorienvdherik
pi_40725392
Gaat om het geld
pi_40727820
volgens mij gingen we saneren om minder uit te geven, nu er minder uitgegeven wordt wordt dat als negarief ontvangen?
pi_40728240
Zou hij veel verdienen bij Feijenoord? Gyan is gewoon de Berry van Aerle van Rotterdam
Woo-loo-loo!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:27:26 #283
123545 DatMeenJeNiet
pi_40728284
Minstens 300k per jaar toch?
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:42:29 #284
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_40728783
Is Kuyt nou al weg
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:15:56 #285
53267 TC03
pi_40729997
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef TimmyAsd het volgende:
Is Kuyt nou al weg
Nee.
pi_40731419
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
die van mij heeft 82 stemmen, maar ik ben er zelf niet tevreden over
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:16:45 #287
123545 DatMeenJeNiet
pi_40731948
Die van jouw komt me bekend voor, heb je hem hie al eerder gepost of bestaat er al een vlag die er erg op lijkt?

De nummer 1 is duidelijk de mooiste, maar is hij wel zo mooi op een spandoek
pi_40732196
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
heb je hem hie al eerder gepost
si
pi_40735501
Wanneer speelt Shaktar zijn 2e wedstrijd in de voorronde CL?
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 07:25:36 #290
123545 DatMeenJeNiet
pi_40735559
24ste.
pi_40735889
25ste staat die gozer op Rotterdam Airport

Gyan gaat Excelsior behoeden voor rechtstreekse degradatie!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:43:01 #292
139407 jorienvdherik
pi_40736082
Zo, Ik heb mijn 1e uit kaartje voor het nieuwe seizoen binnen, Groningen - Feyenoord net gehaald
pi_40737825
Altheer bij de selectie
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:45:05 #294
139407 jorienvdherik
pi_40737845
Alleen nu ff
pi_40737991
Alleen nu Sammuel nog ff
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:16:35 #296
139407 jorienvdherik
pi_40738568
quote:
'Tymoschuk staat al onder contract bij Feyenoord'
[Bron: Transfermarkt.de]
Volgens de website Transfermarkt.de staat Anatoli Tymoschuk al onder contract bij Feyenoord. Er staat te lezen dat de Oekraïnse Nedved voor 6 miljoen euro is vertrokken uit Shakhtar naar de Rotterdammers.

Waarschijnlijk heeft Tymoschuk zijn contract al getekend, maar mag hij pas na de voorrondes van de Champions League gepresenteerd worden.
pi_40738900
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zal wel niet waar zijn, zolang Koeman er zit komen dit soort spelers toch niet.
pi_40738956
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:28 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Zal wel niet waar zijn, zolang Koeman er zit komen dit soort spelers toch niet.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:18:32 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_40739442
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Laat hem, hij ziet in Koeman zo'n beetje alles kwaad en slecht is. En dat om voor normale mensen onbegrijpelijke redenen.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:48:53 #300
132191 -jos-
Money=Power
pi_40740024
Er staat op die site al in zn profiel dat ie Feyenoorder is

http://www.transfermarkt.(...)hp4?spieler_id=14944

Tot 2010 onder contract
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_40740060

lekker wijf
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')