Stuk of 300 volgens de commentator.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Kolkka deed het idd best aardig ja, ook wel een aantal goede voorzetten. Prima reservespeler.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:44 schreef snabbi het volgende:
Ik vond dat Feyenoord goed stand hield. Uit alles zie je natuurlijk wel dat Chelsea sterker is. Bosschaart was echt een ramp weer. Verder is Kolkka een prima sub met Huysegems als basis. ik ben wel positief voor het komende seizoen.
Dat is echt onzin. Chelsea heeft voldoende uitstekende kansen gehad, en dan heb ik het niet eens over de corners + vrije trappen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Chelsea speelde ook niet echt aanvallend, 1 echte kans en ze scoren. Was een snelle counter. Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Was echt zonde dat die niet erin gingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wFtH1zSTADA
![]()
![]()
![]()
Pierre is mijn held
Was niet express nee..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Robben was geloof ik erg agressief geworden door de spreekkoren naar hem toe.. Elleboog naar Drenthe ( tvkijkers was het express ? )
Net wat flitsen op de NOS, kolkka was bagger jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond Kolkka echt kut, geen enkele fatsoenlijke actie/voorzet/schot. Bosschaart op het middenveld viel nog wel mee, maar de scheids liet ook veel tikkies van hem en Collen toe.
Kont er nog een samenvatting zo?
Viel best meequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat de Chelsea fans zo stil waren.
Ik heb werkelijk niks gehoord, stond in vak xquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Viel best mee
Misschien moeten we Castelen toch maar ff houden. Vincken en De Ceulaer hebben nog weinig laten zien.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Robben was geloof ik erg agressief geworden door de spreekkoren naar hem toe.. Elleboog naar Drenthe ( tvkijkers was het express ? )
Ik snap ook niet waar al die hoera verhalen vandaan komen, geen 1 keer geïmponeerd (dat is op zich geen schande als feyenoord zijnde tegen chel$ea), totaal geen diepte in het spel en de 2e helft was al helemaal treurig.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:20 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, laten we ff realistisch blijven. De eerste helft speelde Feyenoord goed (mee), de tweede helft werden we grotendeels weggetikt...
check die zinquote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:16 schreef BigFire het volgende:
check die speelschema
'ajax' als enige zonder hoofdletter![]()
quote:Reaction: Working up to 90 minutes a man
Tuesday, Aug 08, 2006
José Mourinho is a far happier man following the win at Feyenoord on Tuesday evening than he was following the defeat in Chicago on Saturday.
Chelsea won 1-0 with a Frank Lampard goal, but could have scored more. Feyenoord had the chance to pull level in the last minute when a careless free-kick was conceded and van Hooijdonk hit the post.
“I think it was a very good training session for us and for them,” said the manager.
“In Holland teams like to play football, and I think you couldn’t have a better team to train against. It’s always nice to win, but for me the important thing was it was almost a game. It was serious, it was competitive, and I’m happy because there was an evolution in my team.
“We are training for ten days, we have just arrived from USA and it is not easy to be in this period of the season. I understand that Feyenoord has played more matches and has been in pre-season for a longer time. And that was good for us because we had intensity, we had pace. I’m really happy to come and play, and maybe next season again.”
Feyenoord were not that far short of a full house, and would surely love the fixture again.
...blablabla...
quote:Match Report: Feyenoord 0 Chelsea 1
Tuesday, Aug 08, 2006
Chelsea battled and showed much improved sharpness to beat a strong Feyenoord side on their own ground thanks to a second-half Frank Lampard goal set up by good combination work from Andriy Shevchenko and Didier Drogba.
But the two didn’t start. It was Shevchenko up front with Kalou and Robben. And Chelsea escaped in the last minute when Feyenoord hit a post.
Before kick-off a warmly appreciative home crowd applauded Salomon Kalou whom Feyenoord have just sold to Chelsea. He was presented with a bouquet and reciprocated the applause. It was one of those genuinely touching moments between fans and a player.
Feyenoord fans then went on full attack. The ground was packed, the flares and confetti were here, the singing was fanatical. The ground had been half-full for the visit of Middlesbrough on Saturday. This was the big one.
Chelsea scout André Villas had been here Saturday as he watched our second Premier League opponents Middlesbrough. Tonight, Kevin Hitchcock and Eddie Niedzwiecki were here watching for Blackburn, our third opponents.
Chelsea’s front three was full of mobility. All three switched right to centre to left and vice-versa constantly.
But without Terry, Chelsea looked vulnerable early on in the centre of defence. Ferreira and Carvalho had already had to juggle themselves out of trouble once when Kuyt was judged to have beaten the offside trap, Cudicini couldn’t hold his deflected cross and had to block at his feet when the ball went back to him. Six minutes had gone.
But Lodewijks had to pull off the first save of the sunny evening when Shevchenko had been fouled and Robben’s driven free-kick was deflected by a Feyenoord defender leaving the keeper stretched to push over for Chelsea’s second corner.
Feyenoord looked good in attack where left-winger Kolkka was sharpand Kuyt led the line with touch, movement and purpose. He started out looking a very fine target man.
Chelsea still seemed well short of maximum sharpness, but when Robben’s wonderful pass set Kalou away, it looked Chelsea at our best. On this occasion Lodewijks saved bravely at his feet. Robben, as a former PSV Eindhoven man, was jeered as much as Kalou was cheered.
Increasingly, Chelsea looked more mobile, especially Shevchenko and Robben who had struggled in Chicago. Ballack was imperious as ever with his touch, although he fired over when his first chance came his way. He beat the air with disgust.
A great move between Ballack, Lampard, Shevchenko and Robben finished with the latter lobbing Lodewijks but putting the ball over the bar. He collided with the on-coming keeper who required treatment. More jeers for our Dutchman.
Robben set himself up for further jeers when his challenge on Drenthe led to the full-back being carried off. The collision was accidental and there was no foul. Hofs replaced him, going into midfield with Bosschaart dropping to left-back.
The game was certainly competitive. Spiky De Ceulaer was booked for kicking out at Ballack before outjumping the Chelsea defence and slicing a header not far wide.
At half-time it had been a good work out, but the only effort on target by either side had been Feyenoord’s deflection toward their own goal.
In the second-half Ferreira moved to left-back with Terry coming on for Bridge to play centre-half, and Drogba replaced Robben. But it remained 4-3-3.
The first effort on goal by a player form his own team was Drogba’s in the 51st minute when he headed Lampard’s free-kick slightly too tamely to cause Lodewijks problems. It was Drogba who had been fouled in the first place.
One minute later Lampard opened the scoring. Shevchenko and Drogba teamed up brilliantly before Shevchenko’s final ball was latched on to by charging Lampard who delicately flicked it over the spreading Lodewijks. How pleased everyone was. The first goal of pre-season, and an absolute gem!
Two minutes later Shevchenko lobbed over Lampard’s quickly taken free-kick having first chested it down. That was after a slightly spiteful foul on Ballack. Chelsea were finding rhythm and tempo. Shevchenko was frustrated beyond his own belief.
Terry’s presence in the centre of defence, meanwhile, made such a physical difference as he headed away the high balls and battered out Kuyt’s shot with his head.
An angry Lodewijks left the pitch after he had been clattered by Kalou, lightly in British terms, and gestured that he had dislocated or strained his finger. Kalou had athletically back-heeled the ball into the net when it fell, and it was a shame for him the goal wasn’t given. It was all another example of the competitiveness of the game. Timmer came on.
Mourinho then made a double substitution, Wright-Phillips and Diarra for Shevchenko and Essien.
Lampard had already been having a good game, but increasingly he took midfield by the scruff of its neck. He was back to running the show with devastating passes. Drogba was also sharp, attacking a corner won by Kalou as he chased another Lampard pass, and belting a shot which the fallen Timmer brilliantly turned round with an outstretched leg. Under 25 minutes of the second-half gone and three shots on target after none in the first. Chelsea’s superiority was beginning to manifest itself.
Feyenoord managed just their second shot in the 75th minute, a free-kick over the bar after a Carvalho foul. Before the free-kick had been taken Mourinho sent on Mikel for Lampard and Terry took back the captain’s armband.
Ballack missed another fine opportunity to open his Chelsea account when he headed over unchallenged from close range following Gérémi’s corner. Immediately Feyenoord went more attacking, sending a rather ancient looking van Hooijdonk for midfielder De Guzman. Kuyt now worked deeper and freer.
Drogba should have [put the match beyond Feyenoord when he exchanged passes with Kalou after good work by Diarra, but as he went past the goalkeeper in the throng of feet the chasing defender stuck one in and conceded a corner. Mikel took it, Terry volleyed it and the ball was cleared off the line for another corner. Chelsea had won five this half, eight in all.
With two minutes left 16 year old Michael Woods replaced the much appreciated Kalou. No shame about him being a Chelsea player!
In the last minute Chelsea faced another free-kick for another Carvalho edge-of-the-area foul. The Feyenoord fans clapped like they were at the Olympics supporting a long jumper, and Chelsea escaped when van Hooijdonk’s free-kick defeated the stationery Cudicini and rebounded off a post.
It would have been a pity to have thrown that result away, but it was a relief all the same.
Feyenoord (4-3-3) Lodewijks (Timmer 60); Collen, Greene, Vlaar, Drenthe (Hofs 34); Theo Lucius (Davids 86), De Guzman (van Hooijdonk 77), Bosschaart; De Ceulaer (Vincken 67), Kuyt (c), Kolkka.
Chelsea (4-3-3) Cudicini; Gérémi, Ferreira, Carvalho, Bridge (Terry h-t); Ballack, Essien (Diarra 62), Lampard (c) (Mikel 74); Kalou (Woods 88), Shevchenko (Wright-Phillips 62), Robben (Drogba h-t).
by Neil Barnett
Derijck.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:10 schreef Erasmusch het volgende:
Wie was ook al weer de 4e Feyenoordbelg in dat stukkie van Rijnmond? Buffel, Goor, Claeys en..
Dr zitten nu 4 BElgen in de selectie die ze vroegen naar die 4 ex-Feyenoorders.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Derijck.
En misschien komt Leonard erbij. Die zou over een contract aan het onderhandelen zijn met Feijenoord.
edit: Ik zie, dat ik niet waar ik het over heb.
Aan de reactie van het publiek gisteren te horen, zien die toch liever Lodewijks al 1e keuze.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Misschien dat het toch niet zo verkeerd was om Timmer te halen. Bovendien heb je AZ er mee verzwakt![]()
Publiek moet niet janken, of willen ze straks weer met Aerts in het doelquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Aan de reactie van het publiek gisteren te horen, zien die toch liever Lodewijks al 1e keuze.
Ik denk dat elke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Publiek moet niet janken, of willen ze straks weer met Aerts in het doel
Timmer blijft een lul en een overloper, maar wel een supergoede keeper die nog heel belangerijk kan gaan worden.
Er staat gewoon een prima verdediging. Maar leuke poging...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat alke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...
was geen poging tot iets......ik vind dat jullie de beroerdste verdediging hebben van de top 4quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er staat gewoon een prima verdediging. Maar leuke poging...![]()
Kan jij ook niet helpenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
was geen poging tot iets......ik vind dat jullie de beroerdste verdediging hebben van de top 4
Bahia bv. Het is nog maar de vraag of Ooijer blijft en hoeveel wedstrijden Stam kan spelen. Alex is een topper.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik kan bij Feijenoord geen type Ooijer, Alex of Stam ontdekken anders.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er staat gewoon een prima verdediging. Maar leuke poging...![]()
Heitinga, Escudé etc. zijn ook geen toppers trouwens. Alleen Stam is top.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik denk dat elke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...
Bahia heeft me ook wel overtuigd inderdaad. Maar dat is weer niet echt een leider. Zeker bij dode spelmomenten zie je gewoon dat er van alles aan schort in de verdediging. En een jongen als Vlaar is er gewoon nog lang niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
Bahia bv. Het is nog maar de vraag of Ooijer blijft en hoeveel wedstrijden Stam kan spelen. Alex is een topper.
Zeker, maar meer een voetballer dan Stam of Alex.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:37 schreef Suijk het volgende:
Greene is toch ook wel ok?
Escudé is al een tijdje wegquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:38 schreef daaaaan het volgende:
Heitinga, Escudé etc. zijn ook geen toppers trouwens. Alleen Stam is top.
Dat is idd amateuristisch. Maar daar kan je gewoon op trainen. Alleen ik heb niet het idee dat dat gebeurt...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:38 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Bahia heeft me ook wel overtuigd inderdaad. Maar dat is weer niet echt een leider. Zeker bij dode spelmomenten zie je gewoon dat er van alles aan schort in de verdediging. En een jongen als Vlaar is er gewoon nog lang niet.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:42 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is idd amateuristisch. Maar daar kan je gewoon op trainen. Alleen ik heb niet het idee dat dat gebeurt...
Vlaar is nog een beetje onzeker, maar verdedigend gaat het steeds beter.
hier ben ik het mee eens. Feyenoord heeft geen open kans gekregen. Kolkka was echt bedroevend net als Benji.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:09 schreef zjroentje het volgende:
Lodewijks is echt te oud aan het worden zeg. De manier waarop hij in de eerste helft die bal overtikte, nadat de bal door een Feyenoorder van richting werd veranderd met het hoofd. Dat zag er echt niet sjofel uit.
Verder vind ik jullie analyse nogal raar over de wedstrijd, in feite is er geen enkele kans gecreeerd door Feyenoord.
Toen Timmer op het veld kwam werd er net zoals voor Lodewijks gewoon voor hem gezongen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Aan de reactie van het publiek gisteren te horen, zien die toch liever Lodewijks al 1e keuze.
quote:Mourinho wil volgend jaar wel weer komen
Op de officiele website van Chelsea liet Jose Mourinho weten dat Chelsea wat hem betreft volgend seizoen wel weer naar De Kuip komt.`"Ik vond het een goede trainingssessie voor ons en ook voor hen (Feyenoord red). In Nederland spelen de teams graag voetbal en ik denk dat je geen beter team kunt vinden om tegen te trainen. Het is altijd leuk om te winnen, maar voor mij was het belangrijkste dat het bijna een wedstrijd was. Het was serieus, er was strijd en ik ben blij dat mijn team vooruitgaat."
Feyenoord Netwerk
"We zijn tien dagen in training, zijn juist teruggekeerd uit de VS, in deze fase van het seizoen is het niet makkelijk. Ik begrijp dat Feyenoord meer wedstrijden heeft gespeeld en verder in de voorbereiding is. Dat was goed voor ons. Ik ben erg blij dat we hier zijn gekomen om te spelen en misschien volgend jaar wel weer."
De kans is aanwezig, ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij krijgen wij die oude linksback van Standaard
Standard.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens mij krijgen wij die oude linksback van Standaard
Hij verkoos Monaco boven Feijenoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:00 schreef Erasmusch het volgende:
Geen idee. Dat stond hier.
Waarom ging die transfer 5(?)jaar geleden niet door?
Rare beslissingquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij verkoos Monaco boven Feijenoord.
Klote. Ook omdat ik Bosschaart nog wel op t middenveld had willen zien. Robbenquote:ROYSTON DRENTHE NIET MEE NAAR ENGELAND
Wat meteen na de wedstrijd tegen Chelsea al gevreesd werd, is op woensdag in het ziekenhuis bevestigd: Royston Drenthe heeft zijn neus gebroken. De linksback gaat om die reden niet mee naar Engeland voor de oefenwedstrijd tegen Reading. De medische staf verwacht wel dat Drenthe speelklaar is voor de eerste competitiewedstrijd tegen FC Groningen van volgende week. De komende dagen traint de verdediger nog niet buiten. Pas als de zwelling is afgenomen kan Drenthe de training hervatten.
Tijdens het duel met Chelsea kwam Drenthe op ongelukkige wijze in botsing met Arjen Robben. De Feyenoorder verloor daarbij kort het bewustzijn. Daarna werd hij per brancard van het veld gedragen.
die is persoonlijk rond met Fey, maar de clubs nog niet [ze vragen 10 miljoen???]. Dus die komt niet meerquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:00 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik ben een tijdje weggeweest en wil niet alles nalezen, hoe zit het nou met die oekraniener?
10 miljoen Dollar. Feyenoord heeft 7 geboden hoorde ik. Maar daar doen ze het niet voor. Schijnt wel een echte aanwinst te zijn als ie komt.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:01 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
die is persoonlijk rond met Fey, maar de clubs nog niet [ze vragen 10 miljoen???]. Dus die komt niet meer
Gebruik je hersens, imbeciel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef daaaaan het volgende:
Bosschaart zit gewoon bij de selectie komend seizoen.
Koeman
Dat doe ik, en die zeggen dat je met Bosschaart gewoon weer 3e of 4e wordt.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat doe ik, en die zeggen dat je met Bosschaart gewoon weer 3e of 4e wordt.
Koeman moet het gewoon niet accepteren dat ie met zulke rotzooi moet werken. Maar hij is allang blij als ie maar blijven zitten daar![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:06 schreef daaaaan het volgende:
Bosschaart zit gewoon bij de selectie komend seizoen.
Koeman![]()
Je gebruikt ze niet op de juiste manier.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat doe ik, en die zeggen dat je met Bosschaart gewoon weer 3e of 4e wordt.
Koeman moet het gewoon niet accepteren dat ie met zulke rotzooi moet werken. Maar hij is allang blij als ie maar blijven zitten daar![]()
Die krijg je aan de straatstenen niet kwijt...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Bosschaart moeten ze verkopen
ja dat wordt indd lastig.. maar ze kunnen hem misschien beter een andere functie geven..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die krijg je aan de straatstenen niet kwijt...
Er is geen vervanger, bovendien staat Bosschaart nog onder contract. Misschien hebben we hem nog nodig bij een overvolle ziekenboeg, weet ik veel. Waarom zou je hem thuislaten als er nog geen vervanger is.quote:
Haal die dan!quote:
Verkopen aan ADO of Heracles ofzo.quote:bovendien staat Bosschaart nog onder contract.
Er had allang een vervanger moeten zijn.quote:Misschien hebben we hem nog nodig bij een overvolle ziekenboeg, weet ik veel. Waarom zou je hem thuislaten als er nog geen vervanger is.
Nou dan, wat is dan je puntquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:33 schreef daaaaan het volgende:
Nee, zolang er geen vervanger is moet je hem erbij houden, maar die vervanger had er al moeten zijn.
Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:36 schreef daaaaan het volgende:
Ja, mijn punt is dat er een vervanger had moeten zijn ja. Maar die zoutzak van een Koeman vind alles wel best... Laat die man eens wat eisen gaan stellen.
die heeft ie ook wel, maar moet er wel pecunia zijn..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:36 schreef daaaaan het volgende:
Ja, mijn punt is dat er een vervanger had moeten zijn ja. Maar die zoutzak van een Koeman vind alles wel best... Laat die man eens wat eisen gaan stellen.
Kom op zeg... "Ja we schijnen met Tymochuck bezig te zijn, maar ik hoor er niets meer van. Dus die zal wel niet meer komen"quote:
Dat bod van 7 miljoen was er niet voor nietsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:38 schreef supertux het volgende:
[..]
die heeft ie ook wel, maar moet er wel pecunia zijn..
voor een echte aanwinst. die tymochuk is nog relatief goedkoop voor zo'n type speler. Ze gaan heus nog wel wat halen, maarja ze zijn voorzichtig.. Hopelijk komt Gio terug, maar anders komt ie volgend jaar wel.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:41 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat bod van 7 miljoen was er niet voor niets
Nou ben ik benieuwd waar Koeman dat gezegd heeft.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef daaaaan het volgende:
Kom op zeg... "Ja we schijnen met Tymochuck bezig te zijn, maar ik hoor er niets meer van. Dus die zal wel niet meer komen"Met andere woorden : we zien wel allemaal.
Dat heeft hij helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kom op zeg... "Ja we schijnen met Tymochuck bezig te zijn, maar ik hoor er niets meer van. Dus die zal wel niet meer komen"Met andere woorden : we zien wel allemaal.
Hij moet niet accepteren dat ie CL moet halen met dit materiaal.
Jij bent voor de joden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
Ach liverpool
FT Liverpool (Eng) 2 - 1 Maccabi Haifa (Isr)
hopelijk gaan ze niet door
als ze CL halen zal Kuyt makkelijker gaan jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef supertux het volgende:
nah die joden van maccabi gun ik niet zoveel, maar jij hebt waarschijnlijk iets tegen liverpool
Neuh, hij wil alleen maar dat Kuijt blijft.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:04 schreef supertux het volgende:
nah die joden van maccabi gun ik niet zoveel, maar jij hebt waarschijnlijk iets tegen liverpool
quote:Gisteren zei Emile Schelvis in de rust van Feyenoord - Chelsea dat Shaktar wacht totdat het de CL heeft gehaald (dus over 2 weken) en dan voor 6 miljoen Amerikaanse dollar onze vriend verkoopt aan Feyenoord. Bron: Henk van Stee (zoals Schelvis hem noemde: een goede vriend en ex-ploeggenoot van het zaalvoetbalteam waarin Schelvis voetbalt). Dus we moeten nog even geduld hebben en hopen dat Shaktar de CL haalt.
quote:Tymoschuk inzet strategisch spel
Anatoli Tymoschuk heeft woensdag met zijn club Shakhtar Donetsk de hele wedstrijd in de voorronde van de Champions League meegespeeld. De door Feyenoord begeerde middenvelder mag van zijn club pas na de voorrondes vertrekken naar een andere werkgever.
uitgegeven: 23:08 09-08-2006 gewijzigd: 23:08 09-08-2006
Het meespelen van Tymoschuk bevestigt de strategie die ingewijden binnen de Oekraïnse club dinsdag via RTV Rijnmond naar buiten brachten, omtrent een mogelijke transfer van de 27-jarige middenvelder naar Feyenoord. Shakhtar wil mét Tymoschuk in de ploeg plaatsing voor de Champions League afdwingen. Na de voorrondes kan hij dan voor een bedrag van rond de 6 miljoen euro naar Rotterdam vertrekken. Omdat Tymoschuk al in de voorrondes van de Champions League actief is geweest is hij niet inzetbaar voor Feyenoord in het UEFA-Cuptoernooi. De 60-voudig international zal dan pas na de winterstop voor de Rotterdamse club in Europese wedstrijden mogen spelen.
De Oekraïners wonnen het thuisduel tegen Legia Warschau met 1-0 en hebben dus goede hoop op plaatsing voor het hoofdtoernooi van de Champions League.
Zit niet zo te zeiken man, de goede betaalbare voetballers liggen niet voor het oprapen,kt, wil je dat weer weer een paar 13 in een dozijn voetballers komen?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hij moet niet accepteren dat ie CL moet halen met dit materiaal.
Wat heb je aan zulk nieuws, voorlopig heeft hij nog niet getekend.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Emiel bedankt voor het goedmaken van mijn dag
quote:Politie verijdelt plan om vliegtuigen op te blazen
Uitgegeven: 10 augustus 2006 07:30
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2006 09:20
LONDEN - De Britse politie heeft een plan verijdeld om 'talrijke' vliegtuigen tijdens de vlucht op te blazen. Daardoor zou 'een aanzienlijk aantal levens zijn vernietigd'. Dat heeft de Britse minister van Binnenlandse Zaken, John Reid, donderdagochtend gezegd.
Terroristen zouden van plan zijn geweest tijdens vluchten naar de Verenigde Staten explosieven in hun handbagage tot ontploffing te brengen.
In de nacht van woensdag op donderdag pakte de politie achttien personen op in Londen en omgeving. De aanhoudingen werden verricht na een grootscheepse antiterrorisme-operatie die een aantal maanden heeft geduurd, zei een woordvoerder van Scotland Yard tegen de BBC.
Alarmfase
In het hele land geldt nu de hoogste alarmfase. Dat betekent dat er rekening moet worden gehouden met een op handen zijnde aanslag en dat de bedreiging van Groot-Brittannië een uitzonderlijk hoog niveau heeft bereikt. De veiligheidsmaatregelen op alle Britse vliegvelden zijn aangescherpt. Daardoor worden vertragingen verwacht.
Volgens de door het ministerie van Transport bekendgemaakt noodmaatregelen moeten alle passagiers met de hand worden gefouilleerd en hun schoenen en de dingen die zij bij zich hebben moeten worden doorgelicht, net als wandelwagentjes.
Handbagage
Voorlopig mogen passagiers geen handbagage meenemen op vluchten vanuit Groot-Brittannië. Alleen echt noodzakelijke dingen zoals paspoorten, kleine portefeuilles, medicijnen die op recept zijn verstrekt, noodzakelijke medische hulpmiddelen, babyvoeding, maandverband en tampons mogen mee aan boord in een doorzichtig plastic tasje.
Dat wordt voor het aan boord gaan voor de tweede keer gecontroleerd. "Wij hopen dat deze maatregelen maar gedurende een beperkte periode nodig zullen zijn", aldus een verklaring van het Britse ministerie van Transport.
Inchecken
Een verslaggever van de BBC die donderdagochtend net op reis ging, vertelde dat hij bijna alle spullen die hij in zijn handbagage wilde meenemen moest inchecken als vrachtruimbagage. "Alles moest worden ingecheckt, met inbegrip van mobiele telefoons, iPods, portefeuilles en zelfs brillenkokers."
Vertragingen
Als gevolg van de strengere veiligheidsmaatregelen op de Britse vliegvelden ontstonden donderdagochtend vertragingen van vluchten van een aantal Duitse luchthavens naar Groot-Brittannië. In Frankfurt, Hamburg en Berlijn waren die rond negen uur opgelopen tot gemiddeld een uur.
Op de luchthaven Schiphol zullen passagiers naar alle waarschijnlijkheid ook hinder ondervinden van de situatie. "We houden rekening met ernstige vertragingen, vooral richting Londen", aldus een woordvoerster. De marechaussee op de luchthaven heeft volgens een zegsman nog geen instructies voor extra strenge controles en veiligheidsmaatregelen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef Cart_man het volgende:
Gezellig, naar London morgen.
[..]
quote:’Feyenoord kan ook investeren zonder vertrek Kuijt’
De laatste landstitel van Feyenoord dateert van 1999. De club eindigt doorgaans derde of vierde. De recente spelersaankopen waren niet opzienbarend. Is Feyenoord nog wel een topclub? Directeur Chris Woerts over de club en geld.
Rotterdam Voetbal
door Hans Leber
Hoe is het met Feyenoord?
„ We staan er gezond voor.”
Er wordt veel gespeculeerd over belangstelling voor Dirk Kuijt.
„ Er gebeurt op dit moment niets, er is geen enkele activiteit. Ik vind het verbazingwekkend dat Engelse tabloids worden geciteerd waar bewezen leugens in staan. Eén telefoontje naar Feyenoord en het is opgehelderd. Maar het kan met Dirk morgen veranderen. Als die club van zijn dromen wèl komt en ze betalen het bedrag dat Feyenoord wil hebben, dan is- ie weg. Dat is de afspraak. Ja, er is contact geweest met Liverpool, maar heeft niet tot onderhandelen geleid. Er zijn bedragen genoemd en daarna hebben we niets meer gehoord.”
Jullie willen Kuijt in een speciale positie bij de club brengen? „ Daar is in goede harmonie over gesproken. Als Dirk blijft doet hij dat zonder tegenzin, zo veel is zeker. Als Dirk blijft kan hij de icoon van de club worden. Op dit moment ziet het er heel goed uit voor Feyenoord, morgen kan het, buiten onze invloed, anders zijn.”
Heeft Feyenoord een verkoop van Kuijt nodig om een grote speler te kunnen aantrekken? „ Nee. We zijn sowieso bezig met versterking. Als we ergens toe kunnen slaan doen we dat, maar komt er niets op onze weg, dan gaan we door met deze selectie. Elk jaar halen we gemiddeld drie, vier, maximaal vijf spelers. Er is nu één basisspeler weggegaan en we hebben er vier gehaald. We hebben liever een helikopter vol met spelers van toegevoegde waarde, in plaats van net niet- spelers.”
Hoe staat het met Timostsjoek?
„ We praten weer. Dat is gunstig, het was een tijdje stil.”
Kalou zou eerst tien miljoen hebben opgeleverd, vervolgens circuleerde een bedrag van ruim vijf miljoen.
„ Ik noem geen bedragen, ik vind dat mensen maar moeten respecteren dat clubs daar geen mededelingen over doen. We zijn heel tevreden met de transfersom. Hij had nog maar voor één jaar een contract.”
Is het geld van Kalou gebruikt voor schuldsanering? „ Wie zegt dat?
Van de club hoor je dit niet.
Kijk, los van de zaak- Kalou, in algemene zin profiteert vandaag de dag ook de zaakwaarnemer van transfersommen. En via hem ook de speler. Ik ken deals voor 18 miljoen waar de clubs 8 of zelfs 11 miljoen aan overhielden. Dat is de realiteit, contractueel vantevoren vastgelegd. Feyenoord heeft geen schulden. Al het netto geld dat we hebben verdiend aan de transfer van Kalou zullen we gebruiken voor nieuwe spelers.”
En de uittocht van spelers bij Feyenoord? Jullie hebben er nogal wat uitgezwaaid.
„ Wij werken toe naar een selectie van 25 man, aangevuld met een paar talentvolle jeugdspe-lers. Dat doen alle clubs. Daarom hebben we sinds januari afscheid genomen van 27 spelers. Dat is nieuw beleid. Vorige zomer zijn er amper spelers weggegaan, dat irriteerde me mateloos. Ik huil niet mee met de wolven in het bos. Soms moet je afscheid nemen van een speler en je verlies nemen. Om de selectie gezond te krijgen.”
Wat heeft het opgeleverd, financieel?
„ Over de transfergelden van spelers als Ghaly, Babos en Ono waren we heel tevreden. Het scheelt ook veel salariskosten.
Het heeft dus geld vrijgemaakt. Daardoor kunnen we nu een aantal dingen doen.”
Aan de kwaliteit van Timmer, Lucius, Kolkka en Huysegems twijfelt niemand, maar drie van de vier waren geen vaste waarde bij hun club.
„ Kolder, ik snap de vraag ook niet. Lucius was geen wisselspeler, heeft 27 keer gespeeld bij PSV, Huysegems bij AZ 32 keer.
Vaste waarde of niet, dat is een technisch verhaal, daar ga ik niet over. Wij zoeken spelers die herkenbaar zijn voor het publiek. We kijken eerst naar Nederlanders, dan naar Nederlandstalige spelers en dan naar spelers die passen bij de Nederlandse cultuur, zoals Scandinaviërs. We halen pas spelers uit exotische oorden als ze een toegevoegde waarde hebben.”
Bedragen die in Amsterdam ( begroting 60 miljoen) en Eindhoven ( ruim 50 miljoen) worden betaald, lijken voor Feyenoord met een begroting van rond de 40 miljoen onhaalbaar.
„ We gaan uit van eigen kracht, zijn realistisch. Volgens mij hebben PSV en Ajax het afgelopen jaar geen zwarte cijfers geschreven. Feyenoord is redelijk gezond. We komen al onze verplichtingen na. Feyenoord wordt wel eens als domste en armste jongetje van de klas afgeschilderd, maar dat is niet erg. Daardoor betalen we ook minder voor spelers.”
Waren jullie rond met Glen Johnson van Chelsea ( nu gehuurd door Portsmouth) en Steven Defour van Genk ( naar Standard Luik) en ketsten beide zaken af door persoonlijke motieven van de voetballers?
„ Ja, maar daar bespreek ik de details niet van. Het had in elk geval niets met geld te maken in beide gevallen.” Wat is het verschil tussen wel of niet deelnemen aan de Champions League voor Feyenoord? „ Het verschil in begroting dat je terugziet tussen ons en PSV en Ajax: vijftien miljoen euro. Én prestige, wat nóg belangrijker is. De spelers komen gemakkelijker vanwege het internationale podium.”
Is Feyenoord nog wel een topclub?
„We wonnen in 2002 nog de Uefa Cup. Dat we het niet zouden zijn, is perceptie. Maar de landstitel is voor ons het belangrijkste. Het zou een droom zijn om die weer te pakken in 2008, als we 100 jaar bestaan. Maar het mag ook eerder hoor.”
Maar ook een landstitelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:03 schreef Keltie het volgende:
Topclubs pakken eens in de x aantal jaar een Europese prijs, dus ergens pakt'ie een goed argument
Dat haal ik niet echt uit dat verhaal?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus Timmer word de eerste keeper en de Ceulear neemt de plek van Castelen over....
quote:Ook niet als ze een spandoek maken met de tekst: Theo, we gaan knallen? Daarmee refereren ze toch aan de zaak waarin jij wordt verdacht van het verkopen van gevaarlijk illegaal vuurwerk?
‘Welnee, je kunt beter zo binnenkomen, dan dat ze niets tegen je zeggen. Ik moest wel lachen om dat spandoek, het was positief bedoeld. Die zaak zal altijd een item blijven, omdat ik in een glazen huis leef. Ik kan er goed mee omgaan, al vind ik het erg dat de waarheid nooit wordt opgeschreven. Die affaire wordt altijd maar van een kant belicht en ik ben altijd de zwarte piet. Ik zeg er verder niks over omdat de zaak onder advocaten is, maar zodra alles achter de rug is, zal ik een keer míjn verhaal vertellen.’
Nee. Nog niks definitief.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ben paar dagen op vakantie geweest, maar klopt het dat DK blijft omwille van zijn zieke vader?
Moet je hem wel goed inkoppen, het was 2006.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:09 schreef daaaaan het volgende:
Inter is in 2005 nog kampioen geworden
Inkoppertje
Och, Liverpool is in tijden geen kampioen geweest, maar ze hebben wel vorig jaar de CL gewonnen. Ik vind Liverpool wel een topclub.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:11 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Moet je hem wel goed inkoppen, het was 2006.
Das nog 4 te weingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:19 schreef Luni het volgende:
Rijnmond.nl: Liverpool flirt weer met Kuijt
Bron: Rijnmond.nl
Liverpool-coach Rafael Benitez heeft woensdag nogmaals bevestigt dat hij op zoek is naar een spits en dat Dirk Kuijt een belangrijke kandidaat is.
De trainer deed de uitspraak na afloop van de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen Maccabi Haifa in de voorrondes van de Champions League. Benitez was niet tevreden over het aanvalsspel van zijn ploeg en wil daarom een versterking halen.
Benitez: "We hebben twee of drie spelers op het oog, Kuijt is er daar één van. We zijn er druk mee bezig en zijn mogelijk weer wat dichterbij een transfer gekomen", aldus Benitez woensdag na het duel met Maccabi Haifa. Liverpool heeft door de verkoop van Djimi Traore afgelopen week aan Charlton zo'n 3 miljoen euro extra om te investeren in een nieuwe aanvaller. The Reds zouden 14 miljoen euro willen betalen voor Kuijt.
Dacht dat we linksback positie moesten versterken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:31 schreef daaaaan het volgende:
Als Kuyt weg wil moet ie NU vertrekken, en niet volgende week.
Denk overigens dat na een vertrek van Kuyt binnen een 1 of 2 dagen Tymo komt plus nog een spits (waarschijnlijk hebben ze er al een of meer op het oog voor als ze in tijdnood komen).
verschil is 3 mln zekerquote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:45 schreef Cart_man het volgende:
Fortis is dichtbij de overname van een Oekraïnse verzekeringsmaatschappij.
Geen alternatieven...quote:
Idd, helaas.quote:Gravesen zie ik heel graag komen maar is onhaalbaar wanneer de clubs in Engeland voor hem in de rij staan.
Jawel, alles wat geen jood is. Opkankeren met die zak hooi.quote:
Bosschaart is ook een jood, zorgt altijd dat ze hoger eindigen dan onsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jawel, alles wat geen jood is.
Reis gaat helemaal niet meer door?quote:Ben in een kankerstemming, tyfus Engelsen met hun paniek.
Waarom is Tymo nu opeens 6 miljoen? Eerst boden wij 7, en toen wilden ze 10 hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:04 schreef Lurtt het volgende:
http://nieuws.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=35129
Dat ze zich maar mogen plaatsen
Maar met Tymo gaan ze CL halen, en daarmee verdien je dus al 6 miljoen ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:31 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Waarom is Tymo nu opeens 6 miljoen? Eerst boden wij 7, en toen wilden ze 10 hebben.
Dat is dan toch aardig van Shakhtar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:36 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Maar met Tymo gaan ze CL halen, en daarmee verdien je dus al 6 miljoen ofzo
Tsss, zulke dingen mag je niet zeggen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Bosschaart is ook een jood, zorgt altijd dat ze hoger eindigen dan ons![]()
Agree. Alleen daar moet de Cler niet voor terugkomen.quote:Nee serieus, Bosschaart is een goede gozer, maar hij MOET weg...
Leek het op. Is uiteindelijk goed gekomen.quote:Reis gaat helemaal niet meer door?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:16 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tsss, zulke dingen mag je niet zeggen.
Ik blijf erbij van welquote:Agree. Alleen daar moet de Cler niet voor terugkomen.
Pas op met je blikjes bierquote:Leek het op. Is uiteindelijk goed gekomen.
Het was eerder al afkomstig van RIjnmmond.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:57 schreef ruud_fr het volgende:
ehm, houd er wel rekening mee dat het nieuws van voetbalprimeur.nl komt en niet van Feyenoord.nl of shaktar.com
ok, da's iets betrouwbaarderquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het was eerder al afkomstig van RIjnmmond.
niet gezien dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het grote Feijenoord-topic #177 : Nog ff naar Engeland...
Dit lijkt dus rond te zijn. Lijkt mij niet verkeerd om op de linksbackpositie wat meer keus te hebben en hij is gratis. Volgens de Belgen pakt hij kaarten zoals anderen pinten, dus dat komt wel goedquote:Leonard vindt onderdak bij Feyenoord
Philippe Leonard bereikte een principiële overeenkomst met Feyenoord over een contract voor twee seizoenen. De 32-jarige linksachter was de vorige twee seizoenen actief bij Standard. Zijn contract werd niet verlengd. Leonard lag overhoop met beheerder Luciano D'Onofrio.
Even leek het er naar uit te zien dat Leonard toch bij Standard zou blijven. Trainer Johan Boskamp vroeg aan de verdediger om contact op te nemen met de clubleiding. Leonard deed dit, maar bij een volgende ontmoeting met bestuurslid Luciano D'Onofrio vielen er opnieuw wat woorden.
Philippe Leonard speelde vorig seizoen in 30 competitiewedstrijden mee. Hij scoorde één doelpunt en hij kreeg zeven gele en twee rode kaarten.
De 21-voudige Rode Duivel kwam in 293 competitiewedstrijden op het hoogste niveau in actie. Hij doorliep de jeugdreeksen van Standard en maakte in 1992 zijn debuut in de eerste ploeg. Daarna speelde hij in Frankrijk bij AS Monaco en OGC Nice. In 2004 keerde hij naar Sclessin terug.
Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=5033
Ah, een echte Feyenoorder.quote:Philippe Leonard speelde vorig seizoen in 30 competitiewedstrijden mee. Hij scoorde één doelpunt en hij kreeg zeven gele en twee rode kaarten.
Volgens mij staat deze site wel als vrij betrouwbaar bekend, maar zolang er officieel geen bericht komt is het uiteraard nog niet helemaal zeker. Staat nu ook op Feyenoord Netwerk trouwens.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, we hebben ook een overeenkomst met Tymoschuk![]()
Is dat een betrouwbare site?
Ik denk dat je van een 18-jarige nog niet kunt verwachten dat hij een seizoen lang op topniveau kan presteren. Ik denk dat Drenthe ook wel wat kan leren van Leonard. Meer dan van Bosschaart in ieder gevalquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mooi he![]()
Maar ja, wel kut voor de ontwikkeling van Drenthe
Ulliquote:Beslag op huis Van Gobbel
ROTTERDAM - De SNS Bank wil op 13 september het huis van Ulrich van Gobbel verkopen.
Ullrich van Gobbel tijdens zijn afscheid in de Kuip. FOTO ANPOp het pand van de oud Feyenoord-speler in Rotterdam liggen diverse beslagen. Het Dordtse Autobedrijf Dubbelsteyn, Cavern Holding, ABN Amro en Fortis Bank eisen samen bijna 52.000 euro.
Fortis zocht in juni al via een advertentie naar Van Gobbel, die gewoon in Rotterdam bleek te zijn.
Of de verkoop doorgaat, is volgens een vriend van Van Gobbel de vraag. ,,Hij is bezig met een kort geding om de verkoop te voorkomen. Ulrich is van mening dat hij buiten zijn schuld in de problemen is terechtgekomen.’’
Mocht Kuijt nog vertrekken, dan hebben ze allang een vervanger achter de hand.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef Kaap het volgende:
Maar goed, mocht Kuijt vertrekken, hoop ik dat ze nog een spits aantrekken want Pierre hoeft van mij niet in de basis.
Liverpool, opzoutenquote:www.nu.nl
Uitgegeven: 11 augustus 2006 11:50
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2006 12:00
AMSTERDAM - De laatste zomeraankoop van Liverpool is weer een stukje dichterbij gekomen. Na de verkoop van Djimi Traore heeft coach Rafael Benitez drie miljoen euro extra te besteden voor Feyenoorder Dirk Kuyt. Donderdag gaf de trainer van Liverpool toe dat Kuyt hoog op het verlanglijstje staat. SKY Sports meldt vrijdag dat de twee clubs inmiddels dicht bij een overeenkomst zijn.
"Wij kijken nog naar twee of drie spelers. Kuyt is een van die spelers", zei Benitez donderdag op een persconferentie na de 2-1 winst op Maccabi Haifa. Volgens de laatste berichten heeft Liverpool een bod gedaan dat dicht tegen de gevraagde vijftien miljoen euro aanzit. In het laatste bod zit geen spelersruil. Feyenoord wees een eerder aanbod, waarin Dudek en Kromkamp richting Rotterdam zouden gaan, van de hand.
Principe-overeenkomst tussen Feyenoord en linksback Leonardquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe zit het nou met Léonard?
En wie mag dat dan zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:12 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Mocht Kuijt nog vertrekken, dan hebben ze allang een vervanger achter de hand.
Cruz polsenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:25 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar ik mag toch aannemen dat er een oplossing is.
quote:Phillipe Léonard kan tekenen bij Feyenoord
11/8/2006 12:12
Feyenoord staat op het punt met Phillipe Léonard een nieuwe linksback vast te leggen. De international kan naar eigen zeggen voor twee jaar tekenen.
Léonard zal niet direct inzetbaar zijn. De international kampt met conditionele achterstand, omdat hij de zomer voor zichzelf heeft moeten trainen. Afgelopen twee seizoenen kwam de linkspoot uit voor Standard Luik.
Het dienstverband kwam ten einde, omdat de twee partijen het niet eens konden worden over een nieuwe verbintenis. Léonard moest terug in zijn salaris en daar was hij niet van gediend. De 21-voudige Rode Duivel is niet alleen bekend om zijn kwaliteiten als voetballer. De 32-jarige linkspoot wordt ook verweten vedetteneigingen te hebben.
Goed idee! Die is overbodig geworden bij Inter nu Ibrahimovic daar speelt. Meteen Woerts ff mailen.quote:
Hahahahahaha, azijnzeikert.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:48 schreef Tomasso het volgende:
Joeppie, een speler die veel te veel kaarten pakt. Daar hebben we wat aan
Ben je niet zo weg van Hofs C_Mquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Cart_man het volgende:
Wordt wel wat met Feijenoord.
Nu Kuijt nog verkopen.
Timmer
Greene Vlaar Bahia Leonard
Lucius Tymodinges
De Guzman
De Ceulaer Aankoop Huysegems.
Whehequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goed idee! Die is overbodig geworden bij Inter nu Ibrahimovic daar speelt. Meteen Woerts ff mailen.
Jawel hoor. Hofs is goed maar niet beter dan de Guzman.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ben je niet zo weg van Hofs C_M
Ik dacht zelf aan deze opstelling:
Timmer
Lucius-Greene-Bahia-Leonard
Hofs-Tymochuck
De Guzman
Ceulaer-aankoop-Huysegems
Zit niet bij de Belgische selectie voor de wedstrijd tegen Kazakhstan, maar was hiervoor volgens mij altijd vaste klant.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Whehe![]()
Speelt die Leonard ook voor Belgie? Het is zeker een Waal?
Ik wil een spits die er minimaal 20 intrapt, daar staan ze voor, en wat ze voor de rest doen, intresseert me niet. Met jouw opstelling kan ik me wel vinden. Komt Tymo niet zou je Drenthe ook wel links op het middenveld kunnen zetten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hofs is goed maar niet beter dan de Guzman.
Ik zie Feijenoord alleen beter spelen met twee verdedigende middenvelders die vooral dienen als stofzuigers en de Guzman als aanvallende middenvelder. Die rol vult hij perfect in. Kan Hofs als stand-in dienen.
Als spits mag Nevland van mij best komen. Hij zou perfect kunnen dienen als spits. Zou echter niet mijn keuze zijn. Cruz wil ik terug.
Ik heb liever geen spits die, zoals Kuijt, de bal komt opeisen op het middenveld maar een spits die de ballen die hij vanuit het middenveld, dan wel van de zijkanten krijgt aangeleverd, afrond.
Ik heb nog ergens een handtekening van Cruz liggen, maar waar weet ik ook niet meer. Toen heb ik er ook nog een kunnen bemachtigen van Peter van Vossenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
...
Als spits mag Nevland van mij best komen. Hij zou perfect kunnen dienen als spits. Zou echter niet mijn keuze zijn. Cruz wil ik terug.
...
Ben het wel met je eens. Ik vind alleen dat vlaar nog niet altijd constant genoeg is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hofs is goed maar niet beter dan de Guzman.
Ik zie Feijenoord alleen beter spelen met twee verdedigende middenvelders die vooral dienen als stofzuigers en de Guzman als aanvallende middenvelder. Die rol vult hij perfect in. Kan Hofs als stand-in dienen.
Ik heb liever geen spits die, zoals Kuijt, de bal komt opeisen op het middenveld maar een spits die de ballen die hij vanuit het middenveld, dan wel van de zijkanten krijgt aangeleverd, afrond.
Lijkt mij ook beter ja. Lucius kan dan goed opkomen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:51 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ben je niet zo weg van Hofs C_M
Ik dacht zelf aan deze opstelling:
Timmer
Lucius-Greene-Bahia-Leonard
Hofs-Tymochuck
De Guzman
Ceulaer-aankoop-Huysegems
Gek he! Hij heeft geen club meer, dus hij heeft een slechte conditiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:08 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Zit niet bij de Belgische selectie voor de wedstrijd tegen Kazakhstan, maar was hiervoor volgens mij altijd vaste klant.
Da's inderdaad niet gek nee, fijn dat het jou ook opvalt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gek he! Hij heeft geen club meer, dus hij heeft een slechte conditie
Van Basto dacht ook iedereen na 2-3 wedstrijden wat een topperquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:33 schreef Kaap het volgende:
Ja, volgens VI heeft ie deze zomer maar zelf getraint dus die moet wel weer even werken om volledig fit te worden, maar dat lijkt me toch geen probleem.
Ik hoop alleen dat dit een goede aankoop is voor linksback en dat niet straks blijkt dat ie al over zijn top heen is en kwaliteit Bosschaart is
Bastoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Van Basto dacht ook iedereen na 2-3 wedstrijden wat een topper
Nee. Dan bedanken ze Tymo voor z'n hulp en laten ze hem gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:36 schreef denthemen het volgende:
over die van Shaktar hé, is het niet zo dat ze hem juist wel gaan houden als ze zich plaatsen? dan willen ze vast nog wel ver komen ook
Dat zou in ieder geval de bedoeling zijn aldus de geruchten van deze week.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:43 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Nee. Dan bedanken ze Tymo voor z'n hulp en laten ze hem gaan.
Liefst houden nu.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:47 schreef Cart_man het volgende:
Wordt wel wat met Feijenoord.
Nu Kuijt nog verkopen.
I agree, als Tymoschuk komt zeker houden. Dan misschien in de winterstop verkopen en kijken of er een goede vervanger is.quote:
Hij kon in April verlengen bij Standard. Wilde niet. Andere clubs die zich daarna bij hem meldden vond hij te min of financieel niet interresant.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:52 schreef daaaaan het volgende:
Dus die Leonard heeft weken/maanden zonder club gezeten? Klinkt niet goed...
Heeft ie aanbiedingen geweigerd of wou geen club hem hebben?
Ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij kon in April verlengen bij Standard. Wilde niet. Andere clubs die zich daarna bij hem meldden vond hij te min of financieel niet interresant.
Boeiend, hij zal toch wel Nederlands spreken?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is dus een Waal, kut fransen![]()
Hoezo haalbaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:58 schreef Ricky_ het volgende:
Cruz is momenteel de enige waardige en haalbare vervanger.
Als in; hij zal wel weg gaan bij Inter. Dan moeten wij bij een vertrek van Kuijt een poging doen.quote:
Ik denk niet dat hij naar NL wil dan. En het zijn weer een heleboel extra irritaties...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:45 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als in; hij zal wel weg gaan bij Inter. Dan moeten wij bij een vertrek van Kuijt een poging doen.
Lijkt me dus duidelijk : volgend jaar CL of Koeman wegquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord als een van de slechts twee clubs in de Eredivisie terug moet in de begroting. Die gaat van 41,0 miljoen naar 40,2 miljoen euro. De reden van de teruggang is het terugbrengen van het aantal spelers dat onder contract staat bij Feyenoord. De club geeft minder uit, maar heeft in tegenstelling tot vorig seizoen wel een sluitende begroting. NAC is de andere club die in begroting omlaag gaat. PSV en Ajax stijgen beiden dit seizoen in begroting met vijf miljoen euro, Ajax naar 65 en PSV naar 55
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt me dus duidelijk : volgend jaar CL of Koeman weg
Kap eens met je gezeik tegen Koeman zeg. Slaat echt nergens op. Er spelen veel meer dingen mee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik denk dat hij indruk wil maken op yvette en dat hij eens met haar uit wilt ofzo...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kap eens met je gezeik tegen Koeman zeg. Slaat echt nergens op. Er spelen veel meer dingen mee.
Ik dacht dat Excelsior m niet moest hebbenquote:Proefperiode Gyan bij promovendus Excelsior
Gepubliceerd door: Richard Koekebakker
Gepubliceerd op: 11 augustus 06 om 15:15 uur.
Christian Gyan zal komend seizoen mogelijk uitkomen op Woudestein. De Feyenoorder zal komende tijd meetrainen bij stadsgenoot en promovendus Excelsior. De verdediger die afkomstig is uit Ghana zal indien mogelijk de overstap maken naar Excelsior. Hij is echter nog niet helemaal fit, waardoor hij niet door de medische keuring zou kunnen komen.
Bij Excelsior loopt alles nog niet zoals gehoopt. Afgelopen donderdag werd er met 1-5 verloren van NAC Breda en de vele blessure's binnen de selectie zorgen voor veel onrust. Trainer Ton Lokhoff zou zo vlak voor de competitiestart versterking zien, maar financieel gezien kan de club zich niet al te veel veroorloven.
De tering, er staan maar een heel klein aantal tussen dat nog enigszins op een vlag lijktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
Er deden hier nog mensen mee aan die vlaggenactie toch? Wat een prutsers staan er tussen...
Lul niet als een achterlijke mongool.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als jij 2 jaar lang op je werk niet presteert naar behoren moet je ook weg. CL behalen is een hele redelijke doelstelling voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lul niet als een achterlijke mongool.
Veel plezierquote:Mooie laatste post, tot maandag.
Met een mindere Selectie en een kleinere begroting is het mogelijk dat je er naast grijpt net als dit jaar, om hem er dan uit te trappenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als jij 2 jaar lang op je werk niet presteert naar behoren moet je ook weg. CL behalen is een hele redelijke doelstelling voor Feyenoord.
[..]
Geen mindere selectie, eerder een betere. Koeman moet dat beetje brengen dat ons nét CL bezorgd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:02 schreef Luni het volgende:
[..]
Met een mindere Selectie en een kleinere begroting is het mogelijk dat je er naast grijpt net als dit jaar, om hem er dan uit te trappen![]()
quote:De kogel is door de kerk, Léonard tekent meer dan waarschijnlijk een 2-jarig contract bij de Nederlandse club.
Er is heel wat te doen geweest rond de 32-jarige linksback, vorig seizoen speelde Philippe Léonard nog 30 compititiewedstrijden in Luik maar toch wou Standard zijn contract niet verlengen. De Rouches gaven zijn rugnummer weg en dat was het teken voor de 21-voudige international om een nieuwe club te zoeken. Maar dit liep niet zo gesmeerd, Leonard vond de clubs te min en dacht zelf aan stoppen, hij wou bij een club spelen die in de top van het klassement meedraait. Uiteindelijk kwamen clubs als Espanyol Barcelona en Feyenoord en dat zag de ex-speler van Monaco en Nice wel zitten. Op het laatste moment vroeg Boskamp zicht wel nog af – nu het niet goed gaat met Standard – waar Léonard bleef, maar de verdediger had duidelijk geen zin in een terugkeer.
Bij Feyenoord komt hij heel wat Belgen tegen, Benji De Ceulaer, Pieter Collen, Stijn Huysegems en Timothy Derijck, hij zal het linksachter-probleem bij Feyenoord moeten oplossen.
Lijkt me duidelijk dat Timmer op dit moment beter is dan Lodewijks.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Timmer is eerste doelman volgens fr-fans
het artikel , maarquote:Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft Henk Timmer (34) benoemd tot zijn eerste keeper. Dat deelde hij hem vrijdag mee voor de middagtraining in Rotterdam. Dat betekent dat Koeman de voormalige Az-keeper voor onbepaalde tijd zijn vertrouwen heeft gegeven.
,,Ik begin het seizoen als eerste doelman en hopelijk eindig ik het ook onder de lat,’’ aldus Timmer. ,,Dat heeft de trainer me vandaag in een persoonlijk gesprek verteld. Ik ben daar ontzettend blij mee, ik ben naar Feyenoord gekomen om te spelen, zoals Patrick Lodewijks er natuurlijk alles aan doet om de eerste keus te zijn.’’
Timmer, die deze zomer van Az naar zijn oude club Feyenoord verkaste, won de concurrentieslag met Patrick Lodewijks. De 38-jarige Eindhovenaar raakte afgelopen dinsdag tegen Chelsea geblesseerd aan de pink van zijn rechterhand, zodat hij niet kan trainen. Maar Koeman had sowieso voor Timmer als eerste keeper gekozen.
Deze speelt morgenmiddag met Feyenoord een oefenwedstrijd bij het Engelse Reading. Daarmee sluit de Rotterdamse club de oefencampagne af.
Het was toch al een goede dag voor Timmer. Hij maakt ook deel uit van de Oranje-selectie voor de interland tegen Ierland, komende woensdag.
fr fans
Gyan is gewoon een aanwinst voor Excelsior. Lijkt me duidelijk toch. Stom dat ze hem idd in 1e instantie niet wilde hebben.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Excelsior m niet moest hebben
Zeker als je ziet dat een Ferry de Haan daar ook nog mag ballenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gyan is gewoon een aanwinst voor Excelsior. Lijkt me duidelijk toch. Stom dat ze hem idd in 1e instantie niet wilde hebben.
Is Feijenoord nog ergens leverancierquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:22 schreef daaaaan het volgende:
We kunnen net zo goed gewoon het nationale elftal van Belgie kopen![]()
Ik ben ooit nog enthousiast geweest over Song.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:43 schreef Kaap het volgende:
om eerlijk te zijn dacht ik de eerste wedstrijden ook zo over Basto maar ja....he
blij dat die weg is/weggaatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:18 schreef BobbyHill het volgende:
Grote kans dat Gyan dan volgens jaar in de eerste divisie loopt te ballen. Zonde van zo'n held![]()
Tegen Twentequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog enthousiast geweest over Song.![]()
Toeval uit scoorde die ook al mooiquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef Merkie het volgende:
Ik weet nog een goal van hem tegen Willem II, was best mooi geloof ik. Feyenoord won toen met 5-1, thuis.
Hij speelt nog geen 5 wedstrijden per jaar en klaagt nooit. Iedere club zou 'n Christian Gyan in de kleedkamer moeten hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:54 schreef jorienvdherik het volgende:
blij dat die weg is/weggaat
daarom nog belachelijk ook dat salarisquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:48 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hij speelt nog geen 5 wedstrijden per jaar en klaagt nooit. Iedere club zou 'n Christian Gyan in de kleedkamer moeten hebben
Was jij niet diegene met dat "Dirk moet blijven" geneuzel?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daarom nog belachelijk ook dat salaris
ja waarom ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene met dat "Dirk moet blijven" geneuzel?
Whehequote:De kogel is door de kerk, Léonard tekent meer dan waarschijnlijk een 2-jarig contract bij de Nederlandse club.
Gyan moet weg. Ik gun m een mooie basisplek bij Excelsior/RBC ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat ik je dan verdomd respectloos vind naar Gyan toe.
Gyan moet blijven![]()
Gaat om het principe.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Gyan moet weg. Ik gun m een mooie basisplek bij Excelsior/RBC ofzo.
die van mij heeft 82 stemmen, maar ik ben er zelf niet tevreden overquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:32 schreef Erasmusch het volgende:
Er deden hier nog mensen mee aan die vlaggenactie toch? Wat een prutsers staan er tussen...
siquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
heb je hem hie al eerder gepost
quote:'Tymoschuk staat al onder contract bij Feyenoord'
[Bron: Transfermarkt.de]
Volgens de website Transfermarkt.de staat Anatoli Tymoschuk al onder contract bij Feyenoord. Er staat te lezen dat de Oekraïnse Nedved voor 6 miljoen euro is vertrokken uit Shakhtar naar de Rotterdammers.
Waarschijnlijk heeft Tymoschuk zijn contract al getekend, maar mag hij pas na de voorrondes van de Champions League gepresenteerd worden.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:28 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zal wel niet waar zijn, zolang Koeman er zit komen dit soort spelers toch niet.
Laat hem, hij ziet in Koeman zo'n beetje alles kwaad en slecht is. En dat om voor normale mensen onbegrijpelijke redenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |