abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40625240
Ik vond dat Feyenoord goed stand hield. Uit alles zie je natuurlijk wel dat Chelsea sterker is. Bosschaart was echt een ramp weer. Verder is Kolkka een prima sub met Huysegems als basis. ik ben wel positief voor het komende seizoen.
pi_40625251
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Stuk of 300 volgens de commentator.
pi_40625365
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:44 schreef snabbi het volgende:
Ik vond dat Feyenoord goed stand hield. Uit alles zie je natuurlijk wel dat Chelsea sterker is. Bosschaart was echt een ramp weer. Verder is Kolkka een prima sub met Huysegems als basis. ik ben wel positief voor het komende seizoen.
Kolkka deed het idd best aardig ja, ook wel een aantal goede voorzetten. Prima reservespeler.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:51:38 #5
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40625531
Bosschaart was kut, nogeens eigenlijk op het middenveld maar achterin
Chelsea speelde ook niet echt aanvallend, 1 echte kans en ze scoren. Was een snelle counter. Hadden ze ook nog fans meegenomen ?

Die vrije trap van Pierre wat daarna gebeurde zag ik niet meer, heb er een filmpje van zal hem uploaden.

Foto's van Feyenoord - Chelsea 0-1 staan online op www.fr-fotopage.nl De wedstrijd was wel leuk. Jammer dat de Chelsea fans zo stil waren.

[ Bericht 10% gewijzigd door jorienvdherik op 08-08-2006 22:58:18 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:55:49 #6
132191 -jos-
Money=Power
pi_40625690
Feyenoord speelde best aardig maar nou ook weer niet supergoed, het is wel makkelijk om te zeggen van 'ja het was Chelsea' en ik denk dat Feyenoord toch nog steeds minder kwaliteit heeft dan PSV of Ajaks, maar misschien kunnen ze dit seizoen wel profiteren van de play-offs
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:03:31 #7
139407 jorienvdherik
pi_40626017
Robben was geloof ik erg agressief geworden door de spreekkoren naar hem toe.. Elleboog naar Drenthe ( tvkijkers was het express ? )
pi_40626023
feyenoord heeft gewoon té weinig laten zien.. ze hebben 1 échte kans gehad en dat kwam door die vrije trap
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_40626122
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Chelsea speelde ook niet echt aanvallend, 1 echte kans en ze scoren. Was een snelle counter. Hadden ze ook nog fans meegenomen ?
Dat is echt onzin. Chelsea heeft voldoende uitstekende kansen gehad, en dan heb ik het niet eens over de corners + vrije trappen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:09:00 #10
139407 jorienvdherik
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:16:18 #11
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_40626520
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wFtH1zSTADA

Pierre is mijn held
Was echt zonde dat die niet erin ging . Gelukkig kan Pierre het nog
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:19:47 #12
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_40626672
TeeeeeeeVeeeeeeePeeeeee
pi_40626673
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Robben was geloof ik erg agressief geworden door de spreekkoren naar hem toe.. Elleboog naar Drenthe ( tvkijkers was het express ? )
Was niet express nee..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_40626828
Ik vond Kolkka echt kut, geen enkele fatsoenlijke actie/voorzet/schot. Bosschaart op het middenveld viel nog wel mee, maar de scheids liet ook veel tikkies van hem en Collen toe.

Kont er nog een samenvatting zo?
pi_40627381
Net terug,leke sfeer. /
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:40:10 #16
139407 jorienvdherik
pi_40627411
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:24 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond Kolkka echt kut, geen enkele fatsoenlijke actie/voorzet/schot. Bosschaart op het middenveld viel nog wel mee, maar de scheids liet ook veel tikkies van hem en Collen toe.

Kont er nog een samenvatting zo?
Net wat flitsen op de NOS, kolkka was bagger ja
pi_40627464
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:19 schreef denthemen het volgende:

[..]

Was niet express nee..
Nee precies, het leek ook niet eens op een elleboog.
That's all folks!
pi_40627878
Ze mogen ook wel eens gaan trainen op corners/vrije trappen verdedigen. Staat telkens 3 man vrij (Carvalho en nog 2) en die gedekt worden kunnen alsnog vrij inkoppen. En de 2 kleintjes worden bij de palen neergezet.
pi_40628060
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat de Chelsea fans zo stil waren.
Viel best mee

Misschien moeten we Castelen toch maar ff houden. Vincken en De Ceulaer hebben nog weinig laten zien.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:12:57 #20
139407 jorienvdherik
pi_40628446
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 00:00 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Viel best mee

Misschien moeten we Castelen toch maar ff houden. Vincken en De Ceulaer hebben nog weinig laten zien.
Ik heb werkelijk niks gehoord, stond in vak x
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:29:36 #21
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_40628914
Zelf net ook terug van Feyenoord-Chelsea. Zat in QQ.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:43:28 #22
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_40629381
Het viel me alles mee eigenlijk, alleen de verdediging is wel heel breekbaar. Ik hoop dat Drenthe de verassing van t seizoen wordt op links en zet Greene dan maar met Bahia in t centrum. Dan maar een rechtsback zoeken ofzo want ik ben bang dat Vlaar het nog niet trekt...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 00:44:27 #23
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40629424
Ik vond het wel een aardige wedstrijd.

En ja, ik heb vandaag alles gezien.
A.M.A.B
pi_40629488
Goed om te zien dat Ajax niet de enige is die rechtsvoor slecht bezet heeft.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_40630201
heb ook een filmpje van die vrije trap d8 eerst dat ie erin ging vanaf de overkant gezien , foto's komen nog wel ergens ook nog wel van kalou bij het hotel

maar wat zijn eigenlijk de regels voor camara's in de kuip ?? die steward zo tegen mij '' als je hem zo maar dicht hebt ( mijn camaratasje ) terwijl mijn ''rugzak'' geeneens werd nagekeken ( en dat terwijl er normaal altijd zo streng aan toe gaat , en wat ik hier las ook afgelopen zondag)

en de NS ook bedankt , we rijden op halve kracht daarom hebben we een vertraging , dikke PIEP
pi_40630285
Ik ben echt enorm anti 010. Maar in mijn ogen heeft 010 het aardig voor elkaar. Chelsea was de tweede helft wel beter, maar het verschil was minimaal.
Als Ajax supporter ben ik er dit seizoen er in ieder geval iets inder gerust om dat we de titel halen.

Netjes gedaan.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 01:15:50 #27
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_40630446
Ik gok dat Ajax dit seizoen kampioen word en we PSV verslaan in de play-offs, want Feyenoord wint meestal van PSV.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 9 augustus 2006 @ 02:29:30 #28
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40631917
Hmmm, ik denk dat Feyenoord redelijk lang meedoet om de titel.. basis elf doen we niet onder aan Ajax, PSV en AZ, maar de breedte.. daar gaan we het op verliezen. Ik denk dat de playoffs weer 3 keer kut worden.

Reserve middenvelders zijn o.a Bosschaart, Abubakari en Davids, daar redden we het niet mee..

Maar.. ik heb er weer zin in
pi_40633451
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Robben, ze hadden hem af moeten trappen, wat een vervelend mannetje.

Al met al speelde Feyenoord vrij redelijk. Wat liet de scheidsrechter zich in de maling nemen bij die vrije trap van Hofs, hij zei hier moet de muur komen te staan maar die gasten van Chelsea bleven gewoon staan waar ze stonden en toen hij zelf wat afstand nam voor een goed overzicht, smokkelden ze zelfs nog bijna een halve meter.

al met al vrij redelijk geoefend tegen tegenstanders van niveau, nu zaterdag tegen Reading nog een goed resultaat, ik denk dat dan het tempo aanzienlijk hoger zal liggen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 08:36:37 #30
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_40633693
Vond ze best aardig spelen gister!!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:20:06 #31
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40635309
Pfff, laten we ff realistisch blijven. De eerste helft speelde Feyenoord goed (mee), de tweede helft werden we grotendeels weggetikt...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:24:33 #32
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40635401
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:20 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, laten we ff realistisch blijven. De eerste helft speelde Feyenoord goed (mee), de tweede helft werden we grotendeels weggetikt...
Ik snap ook niet waar al die hoera verhalen vandaan komen, geen 1 keer geïmponeerd (dat is op zich geen schande als feyenoord zijnde tegen chel$ea), totaal geen diepte in het spel en de 2e helft was al helemaal treurig.

Een leuke vrije trap van pier is dan wel het enige pluspuntje maar om die nou meteen te rippen en op internet te zetten is best kansloos, zeker omdat ie der niet inzat
pi_40635458
Ik vond het wel meevallen hoor. Bij Chelsea zijn (in theorie) alle individuele spelers beter dan bij Feyenoord. Als fan van Chelsea zou ik me na deze wedstrijd ook nog niet zo gelukkig voelen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_40635855
Ik ben realistisch. Feyenoord was absoluut op alle fronten minder aan Chelsea, maar wat verwacht je dan? Ook vind ik het onzin om te zeggen dat nu bijvoorbeeld Kolkka en De Ceulaar/Vincken ineens te kort komen. Vergeet even niet dat als je Kuyt niet meerekend de transferwaarde van heel de selectie ongeveer gelijk is aan 1 speler van Chelsea.

De reden dat Feyenoord verloren heeft met een klein doelpuntenverschil ligt ook vooral aan chelsea dat eigenlijk maar 1 stap meer zet dan de tegenstander ook al zou het er 6 meer kunnen zetten. Maar het was best een aardige wedstrijd. Feyenoord hield het redelijk vol en alleen achterin met Vlaar en Bosschaart blijf een zorgenkindje maar dat is ook niets nieuws.

Feyenoord heeft gewoon een goede wedstrijd gespeeld tegen een club dat een paar maatjes groter is.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:08:47 #35
139407 jorienvdherik
pi_40636763
Was trouwens wel fucking druk op de gele zijde, heel S stond lang geleden. was pas 18:55 binnen, kut rijen
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:10:17 #36
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_40636810
Die standaardsituaties waren om te huilen, dat zag er nog slechter uit dan in de tijd van Gullit. En het is onzin dat het komt door lengte, als je goed timed en goed meeloopt kan je gewoon iedereen verdedigen. Ook Kuijt zag ik weer een keertje slecht verdedigen waardoor volgens mij Carvalho zo in kon schieten na een corner. Vorig jaar verdedigde Kuijt ook heel slecht met corners, want o.a. goals heeft gekost tegen RKC.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_40636969
Mailtje aan... Reading FC
Van: Eus
Verzonden: wo 9-8-2006 10:45
Aan: Press Office awest@readingfc.co.uk
Onderwerp: Reading FC – Feyenoord Rotterdam

Dear Press Office,

I have good news for you. Onstanding Saturday come I to Reading for the friendshapely match between Reading FC and Feyenoord.

But let I myself first a little while introduce. My name is Eus and I am a famous and an unwise popular and talented writer from Holland.

For the trip to Reading this Saturday I will write a match report and a travel report. These reports are published in the fantastic Lunatic News Yearbook that backlooks on the coming season. The books of Lunatic News are toneongiving in Netherland and are the little nose of the salmon in the category of Dutch footballbooks.

I would like to have one free ticket for the match this Saturday. Can you that for me arrange? In advance thanks.

Can you let me know where I the free ticket can pick up?

My e-mailadres is: eus@xxxxxx.nl

Okay, then see we each other Saturday.

I wish you a pleasant day further on.

With friendly greets,

Eus

Geweldig!!!
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:16:49 #38
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_40637004
check die speelschema

'ajax' als enige zonder hoofdletter
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:27:58 #39
139407 jorienvdherik
pi_40637378
Hendriks: Feyenoord kostte twee miljoen
09 augustus 2006, 10:17
Door: Jelmer Geerds
Roda-icoon Nol Hendriks heeft in 1991 de mogelijkheid gehad Feyenoord te kopen voor twee miljoen gulden. De puisant rijke Limburger ging echter niet op het aanbod in, omdat zijn hart ook toen al lag bij Roda JC.
Hendriks sprak over het opmerkelijke aanbod in een afscheidsinterview in VI. Volgens de Limburger is hem in 1991 door de toenmalig directeur van HCS aangeboden Feyenoord te kopen. Nadat Hendriks bedankte voor het aanbod, sprong Jorien van den Herik erop in en is sindsdien voorzitter van de Rotterdamse club.

Overigens onthulde Hendriks ook dat hij tot nog toe een slordige 70 miljoen euro in Roda JC heeft gepompt.
pi_40637737
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:16 schreef BigFire het volgende:
check die speelschema

'ajax' als enige zonder hoofdletter
check die zin

Ik snapte niet waarom Huysegems niet in de 2e helft werd gebracht. Kolkka kon niet overtuigen, dus lijkt mij logisch dat je dan je 1e keus wat ritme op laat doen.
pi_40638001
Van de CFC-site:
quote:
Reaction: Working up to 90 minutes a man
Tuesday, Aug 08, 2006
José Mourinho is a far happier man following the win at Feyenoord on Tuesday evening than he was following the defeat in Chicago on Saturday.

Chelsea won 1-0 with a Frank Lampard goal, but could have scored more. Feyenoord had the chance to pull level in the last minute when a careless free-kick was conceded and van Hooijdonk hit the post.

“I think it was a very good training session for us and for them,” said the manager.

“In Holland teams like to play football, and I think you couldn’t have a better team to train against. It’s always nice to win, but for me the important thing was it was almost a game. It was serious, it was competitive, and I’m happy because there was an evolution in my team.

“We are training for ten days, we have just arrived from USA and it is not easy to be in this period of the season. I understand that Feyenoord has played more matches and has been in pre-season for a longer time. And that was good for us because we had intensity, we had pace. I’m really happy to come and play, and maybe next season again.”

Feyenoord were not that far short of a full house, and would surely love the fixture again.
...blablabla...
quote:
Match Report: Feyenoord 0 Chelsea 1
Tuesday, Aug 08, 2006

Chelsea battled and showed much improved sharpness to beat a strong Feyenoord side on their own ground thanks to a second-half Frank Lampard goal set up by good combination work from Andriy Shevchenko and Didier Drogba.

But the two didn’t start. It was Shevchenko up front with Kalou and Robben. And Chelsea escaped in the last minute when Feyenoord hit a post.

Before kick-off a warmly appreciative home crowd applauded Salomon Kalou whom Feyenoord have just sold to Chelsea. He was presented with a bouquet and reciprocated the applause. It was one of those genuinely touching moments between fans and a player.

Feyenoord fans then went on full attack. The ground was packed, the flares and confetti were here, the singing was fanatical. The ground had been half-full for the visit of Middlesbrough on Saturday. This was the big one.

Chelsea scout André Villas had been here Saturday as he watched our second Premier League opponents Middlesbrough. Tonight, Kevin Hitchcock and Eddie Niedzwiecki were here watching for Blackburn, our third opponents.

Chelsea’s front three was full of mobility. All three switched right to centre to left and vice-versa constantly.

But without Terry, Chelsea looked vulnerable early on in the centre of defence. Ferreira and Carvalho had already had to juggle themselves out of trouble once when Kuyt was judged to have beaten the offside trap, Cudicini couldn’t hold his deflected cross and had to block at his feet when the ball went back to him. Six minutes had gone.

But Lodewijks had to pull off the first save of the sunny evening when Shevchenko had been fouled and Robben’s driven free-kick was deflected by a Feyenoord defender leaving the keeper stretched to push over for Chelsea’s second corner.

Feyenoord looked good in attack where left-winger Kolkka was sharp and Kuyt led the line with touch, movement and purpose. He started out looking a very fine target man.

Chelsea still seemed well short of maximum sharpness, but when Robben’s wonderful pass set Kalou away, it looked Chelsea at our best. On this occasion Lodewijks saved bravely at his feet. Robben, as a former PSV Eindhoven man, was jeered as much as Kalou was cheered.

Increasingly, Chelsea looked more mobile, especially Shevchenko and Robben who had struggled in Chicago. Ballack was imperious as ever with his touch, although he fired over when his first chance came his way. He beat the air with disgust.

A great move between Ballack, Lampard, Shevchenko and Robben finished with the latter lobbing Lodewijks but putting the ball over the bar. He collided with the on-coming keeper who required treatment. More jeers for our Dutchman.

Robben set himself up for further jeers when his challenge on Drenthe led to the full-back being carried off. The collision was accidental and there was no foul. Hofs replaced him, going into midfield with Bosschaart dropping to left-back.

The game was certainly competitive. Spiky De Ceulaer was booked for kicking out at Ballack before outjumping the Chelsea defence and slicing a header not far wide.

At half-time it had been a good work out, but the only effort on target by either side had been Feyenoord’s deflection toward their own goal.

In the second-half Ferreira moved to left-back with Terry coming on for Bridge to play centre-half, and Drogba replaced Robben. But it remained 4-3-3.

The first effort on goal by a player form his own team was Drogba’s in the 51st minute when he headed Lampard’s free-kick slightly too tamely to cause Lodewijks problems. It was Drogba who had been fouled in the first place.

One minute later Lampard opened the scoring. Shevchenko and Drogba teamed up brilliantly before Shevchenko’s final ball was latched on to by charging Lampard who delicately flicked it over the spreading Lodewijks. How pleased everyone was. The first goal of pre-season, and an absolute gem!

Two minutes later Shevchenko lobbed over Lampard’s quickly taken free-kick having first chested it down. That was after a slightly spiteful foul on Ballack. Chelsea were finding rhythm and tempo. Shevchenko was frustrated beyond his own belief.

Terry’s presence in the centre of defence, meanwhile, made such a physical difference as he headed away the high balls and battered out Kuyt’s shot with his head.

An angry Lodewijks left the pitch after he had been clattered by Kalou, lightly in British terms, and gestured that he had dislocated or strained his finger. Kalou had athletically back-heeled the ball into the net when it fell, and it was a shame for him the goal wasn’t given. It was all another example of the competitiveness of the game. Timmer came on.

Mourinho then made a double substitution, Wright-Phillips and Diarra for Shevchenko and Essien.

Lampard had already been having a good game, but increasingly he took midfield by the scruff of its neck. He was back to running the show with devastating passes. Drogba was also sharp, attacking a corner won by Kalou as he chased another Lampard pass, and belting a shot which the fallen Timmer brilliantly turned round with an outstretched leg. Under 25 minutes of the second-half gone and three shots on target after none in the first. Chelsea’s superiority was beginning to manifest itself.

Feyenoord managed just their second shot in the 75th minute, a free-kick over the bar after a Carvalho foul. Before the free-kick had been taken Mourinho sent on Mikel for Lampard and Terry took back the captain’s armband.

Ballack missed another fine opportunity to open his Chelsea account when he headed over unchallenged from close range following Gérémi’s corner. Immediately Feyenoord went more attacking, sending a rather ancient looking van Hooijdonk for midfielder De Guzman. Kuyt now worked deeper and freer.

Drogba should have [put the match beyond Feyenoord when he exchanged passes with Kalou after good work by Diarra, but as he went past the goalkeeper in the throng of feet the chasing defender stuck one in and conceded a corner. Mikel took it, Terry volleyed it and the ball was cleared off the line for another corner. Chelsea had won five this half, eight in all.

With two minutes left 16 year old Michael Woods replaced the much appreciated Kalou. No shame about him being a Chelsea player!

In the last minute Chelsea faced another free-kick for another Carvalho edge-of-the-area foul. The Feyenoord fans clapped like they were at the Olympics supporting a long jumper, and Chelsea escaped when van Hooijdonk’s free-kick defeated the stationery Cudicini and rebounded off a post.

It would have been a pity to have thrown that result away, but it was a relief all the same.

Feyenoord (4-3-3) Lodewijks (Timmer 60); Collen, Greene, Vlaar, Drenthe (Hofs 34); Theo Lucius (Davids 86), De Guzman (van Hooijdonk 77), Bosschaart; De Ceulaer (Vincken 67), Kuyt (c), Kolkka.

Chelsea (4-3-3) Cudicini; Gérémi, Ferreira, Carvalho, Bridge (Terry h-t); Ballack, Essien (Diarra 62), Lampard (c) (Mikel 74); Kalou (Woods 88), Shevchenko (Wright-Phillips 62), Robben (Drogba h-t).

by Neil Barnett
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:49:43 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40638103
Ik vond Kolkka best aardig spelen, net zoals Bosschaart toen hij in de eerste helft op het middenveld stond.

Mourinho kan hem komen ophalen voor vijf miljoen.
A.M.A.B
pi_40638840
Wie was ook al weer de 4e Feyenoordbelg in dat stukkie van Rijnmond? Buffel, Goor, Claeys en..

edit: Swerts natuurlijk

[ Bericht 27% gewijzigd door Erasmusch op 09-08-2006 12:17:12 ]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:18:02 #44
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40639072
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:10 schreef Erasmusch het volgende:
Wie was ook al weer de 4e Feyenoordbelg in dat stukkie van Rijnmond? Buffel, Goor, Claeys en..
Derijck.

En misschien komt Leonard erbij. Die zou over een contract aan het onderhandelen zijn met Feijenoord.

edit: Ik zie, dat ik niet waar ik het over heb.
A.M.A.B
pi_40639307
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Derijck.

En misschien komt Leonard erbij. Die zou over een contract aan het onderhandelen zijn met Feijenoord.

edit: Ik zie, dat ik niet waar ik het over heb.
Dr zitten nu 4 BElgen in de selectie die ze vroegen naar die 4 ex-Feyenoorders.

Misschien dat het toch niet zo verkeerd was om Timmer te halen. Bovendien heb je AZ er mee verzwakt
pi_40640985
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 12:25 schreef Erasmusch het volgende:

[..]
Misschien dat het toch niet zo verkeerd was om Timmer te halen. Bovendien heb je AZ er mee verzwakt
Aan de reactie van het publiek gisteren te horen, zien die toch liever Lodewijks al 1e keuze.
pi_40641557
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:10 schreef Luni het volgende:

[..]

Aan de reactie van het publiek gisteren te horen, zien die toch liever Lodewijks al 1e keuze.
Publiek moet niet janken, of willen ze straks weer met Aerts in het doel
Timmer blijft een lul en een overloper, maar wel een supergoede keeper die nog heel belangerijk kan gaan worden.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:55:28 #48
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_40642610
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:25 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Publiek moet niet janken, of willen ze straks weer met Aerts in het doel
Timmer blijft een lul en een overloper, maar wel een supergoede keeper die nog heel belangerijk kan gaan worden.
Ik denk dat elke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...
pi_40642676
tvp
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_40642734
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:55 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik denk dat alke keeper op dit moment belangrijk is voor feyenoord als je kijkt wat voor verdediging der staat, maar dat terzijde...
Er staat gewoon een prima verdediging. Maar leuke poging...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')