No way joséquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
Tj0uw, en alvast veel plezier Bluezz
Over dit deel verschilden wij (Uhmmie en ik) van mening met de FA's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:58 schreef Lienekien het volgende:
Bah. De gewaardeerde policy van F&F dat grappen over dierenmishandeling niet worden getolereerd mag kennelijk zonder pardon over boord als het hogere echelon erbij betrokken is. Omdat het 'een grapje' is.![]()
Goede beslissing.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
Uhmmie en ik hebben hier onze conclusie uitgetrokken en hebben zodoende onze "taak" neergelegd.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
[..]
Over dit deel verschilden wij (Uhmmie en ik) van mening met de FA's.
Wij waren, zijn en blijven van mening dat elke vorm van dierenmishandeling (welke dan ook) hier niet hoort en dus ook de melding om het te doen.
Je kunt van mening verschil of het humor is. Uhmmie en ik zijn van mening dat het zeker geen humor is. Echter vinden de FA's dat je duidelijk kunt zien dat het humor is, nou dan zal het zo zijn.
Uhmmie en ik hebben hier onze conclusie uitgetrokken en hebben zodoende onze "taak" neergelegd.
Mensen allemaal bedankt voor het posten hier!
Hulde!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
[..]
Wij waren, zijn en blijven van mening dat elke vorm van dierenmishandeling (welke dan ook) hier niet hoort en dus ook de melding om het te doen.
Je kunt van mening verschil of het humor is. Uhmmie en ik zijn van mening dat het zeker geen humor is. Echter vinden de FA's dat je duidelijk kunt zien dat het humor is, nou dan zal het zo zijn.
Hij was dan ook gesloten, echter zijn er FA's die het zo grappig vinden dat ze het topic kennelijk persé open willen houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:50 schreef Leintjeuh het volgende:
MrWes, als het een grapje (en dus onzin) was, waarom staat dat topic dan nog steeds in F&F? Dit past toch niet in de policy?
quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef static het volgende:
V. moet gewoon terug.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
In het opruimtopic. En golfer dit is niet 1-0 maar 10-0.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was ook persoonlijk gericht tegen iemand en ik kan nog steeds posten?
[..]
![]()
Ja we moeten ontopic over het verdrinken van kittensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
toch gesloten
Dat mocht niet van de A en FA's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef tonja het volgende:
Hm, als ik mod was had ik dit topic meteen gesloten. Die tekst, en hoe die katjes vastgehouden worden.
Bah!
ja, dat vond ik ook al een beetje naar, die fotoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef tonja het volgende:
Hm, als ik mod was had ik dit topic meteen gesloten. Die tekst, en hoe die katjes vastgehouden worden.
Bah!
Dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hulde!
* DrMarten kan standvastige mensen wel waarderen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
Fijn om te zien dat mensen die vrijwillig veel tijd steken in het in goede banen leiden van een forum op een dergelijke fatsoenlijke manier bedankt worden voor hun diensten.
Fijn om te zien dat mensen die vrijwillig veel tijd steken in het in goede banen leiden van een forum op een dergelijke fatsoenlijke manier bedankt worden voor hun diensten.
En mensen die geen enkele fout hebben begaan. Zoals ik al eerder zei, als een ieder ander onbekende user dat topic had geopend was het op slot gegaan en had er geen (F) A naar gekraaid. Omdat het BBD is moet iedereen het maar leuk vindenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
sluit ik me bij aan, al gebeurd dit vaker op fok!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
amen! en mensen die meerdere keren permbans hebben gehad en heel het forum naar de klote helpen handjes boven hun hoofd worden gehoudenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
En zo is hetquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
Inderdaad. Deze is erg fijn:quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
Dan verbaast het je toch dat er zich niet nog véél meer mensen voor Fok! willen inzetten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef Danny het volgende:
Ze zijn trouw gebleven aan hun eigen principes en besloten direct op te stappen. Hebben we dat ook weer gehad.
ik quote croupouqe ook maar even niet omdat ik wil meelopen met de coole van fok of omdat ik te dronken ben om iets te typen, maar omdat ik het er echt mee eens ben! dit waren 2 goede mods en omdat de onz kliek een keer in F&F komt moeten zij opstappenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:28 schreef Croupouque het volgende:
nu moet een bepaalde fa deze "beslissing" nog maken dan zullene r meer mensen tevreden zijn denk ikquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
MrWes en Uhmmm, bedankt voor jullie inzet, jammer dat jullie zo plots hebben besloten te stoppen
Meeloper.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:37 schreef tonks het volgende:
[..]
ik quote croupouqe ook maar even niet omdat ik wil meelopen met de coole van fok of omdat ik te dronken ben om iets te typen, maar omdat ik het er echt mee eens ben! dit waren 2 goede mods en omdat de onz kliek een keer in F&F komt moeten zij opstappen.
Uhh toevallig heb ik wat gedronken en ik wist niet wat het was en nu ben ik dronkenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:39 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Meeloper.
En wat ben je dronken dan, jongen?
Voor 't zelfde geld heeft je pa GHB in je Breezer gedruppeld. Pas maar op vannacht, knul.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Uhh toevallig heb ik wat gedronken en ik wist niet wat het was en nu ben ik dronken
WTF nu blijf ik op de hele nacht WoW spelen o wacht nu kan iemand gebruik van mij maken en al mijn goud stelenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:41 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Voor 't zelfde geld heeft je pa GHB in je Breezer gedruppeld. Pas maar op vannacht, knul.
WHZ.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Bedankt voor het modereren in F&F, respect voor jullie beslissing .
Second that one.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:44 schreef yvonne het volgende:
Bedankt beide voor de inzet en de tijd die jullie aan FOK! hebben gegeven.
Yeah rightquote:Op woensdag 9 augustus 2006 07:44 schreef yvonne het volgende:
Bedankt beide voor de inzet en de tijd die jullie aan FOK! hebben gegeven.
Dit topic is ook niet voor judaskussenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg, doe beide eens niet zo kinderachtig?
Me aanvallen is FB voor en niet dit topic.
Ik begrijp het en ik vind dat jammer om te horen. Er is een groot verschil tussen hoe mensen echt zijn en hoe ze zich hier op Fok! voordoen maar daar koop je niet zoveel voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:31 schreef Uhmmie het volgende:
SCH: ik geloof niet dat ik nog zelfs maar 1 greintje respect heb voor zekere personen op FOK.
Het is mooi geweest zo.
Ah kom op, niet gaan huilen nu. Jij snapt ook best dat zo'n bedankje overkomt als een nog even snel bij de benzinepomp op de hoek gekocht, verlept bosje bloemen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:06 schreef yvonne het volgende:
Zeg, doe beide eens niet zo kinderachtig?
Me aanvallen is FB voor en niet dit topic.
Second that.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah kom op, niet gaan huilen nu. Jij snapt ook best dat zo'n bedankje overkomt als een nog even snel bij de benzinepomp op de hoek gekocht, verlept bosje bloemen.
Verder heb ik dit niet gevolgd, maar zo achteraf kan ik me vinden in de beweegredenen van de mods. Ik zou in dit geval het zelfde gedaan hebben.
Super!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
[..]
Ik kan zeker niet lachen om het topic, dus humor is er zeker niet.. Als je zoiets humor vindt, post het dan in ONZ, maar niet in een serieus subforum als f&f.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
[..]
Wat ben jij toch hopeloos infantielquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit topic is ook niet voor judaskussen
WHZquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |