No way joséquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:42 schreef opgebaarde het volgende:
Tj0uw, en alvast veel plezier Bluezz
Over dit deel verschilden wij (Uhmmie en ik) van mening met de FA's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:58 schreef Lienekien het volgende:
Bah. De gewaardeerde policy van F&F dat grappen over dierenmishandeling niet worden getolereerd mag kennelijk zonder pardon over boord als het hogere echelon erbij betrokken is. Omdat het 'een grapje' is.![]()
Goede beslissing.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
Uhmmie en ik hebben hier onze conclusie uitgetrokken en hebben zodoende onze "taak" neergelegd.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
[..]
Over dit deel verschilden wij (Uhmmie en ik) van mening met de FA's.
Wij waren, zijn en blijven van mening dat elke vorm van dierenmishandeling (welke dan ook) hier niet hoort en dus ook de melding om het te doen.
Je kunt van mening verschil of het humor is. Uhmmie en ik zijn van mening dat het zeker geen humor is. Echter vinden de FA's dat je duidelijk kunt zien dat het humor is, nou dan zal het zo zijn.
Uhmmie en ik hebben hier onze conclusie uitgetrokken en hebben zodoende onze "taak" neergelegd.
Mensen allemaal bedankt voor het posten hier!
Hulde!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
[..]
Wij waren, zijn en blijven van mening dat elke vorm van dierenmishandeling (welke dan ook) hier niet hoort en dus ook de melding om het te doen.
Je kunt van mening verschil of het humor is. Uhmmie en ik zijn van mening dat het zeker geen humor is. Echter vinden de FA's dat je duidelijk kunt zien dat het humor is, nou dan zal het zo zijn.
Hij was dan ook gesloten, echter zijn er FA's die het zo grappig vinden dat ze het topic kennelijk persé open willen houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:50 schreef Leintjeuh het volgende:
MrWes, als het een grapje (en dus onzin) was, waarom staat dat topic dan nog steeds in F&F? Dit past toch niet in de policy?
quote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef static het volgende:
V. moet gewoon terug.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef MrWes het volgende:
In het opruimtopic. En golfer dit is niet 1-0 maar 10-0.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit was ook persoonlijk gericht tegen iemand en ik kan nog steeds posten?
[..]
![]()
Ja we moeten ontopic over het verdrinken van kittensquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:20 schreef CherryLips het volgende:
[HELP] Kittens bijna verdronken.
toch gesloten
Dat mocht niet van de A en FA's.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef tonja het volgende:
Hm, als ik mod was had ik dit topic meteen gesloten. Die tekst, en hoe die katjes vastgehouden worden.
Bah!
ja, dat vond ik ook al een beetje naar, die fotoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:25 schreef tonja het volgende:
Hm, als ik mod was had ik dit topic meteen gesloten. Die tekst, en hoe die katjes vastgehouden worden.
Bah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |