abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 december 2006 @ 00:01:58 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44093136
De recensie van Restaurant Wensen

www.restaurantwensen.nl
Lange Veerstraat 11-13 te Haarlem.
Recensie van Iens en de recensie van Dinnersite

Het restaurant bestaat uit 2 ruimtes met in totaal ca. 30 couverts, in het midden gescheiden door een soort bar met daarachter een semi-halfopen keuken, waarin de 2 koks Barry Teeuwen en zijn Deense vriend Jens Bilde Hansen de scepter zwaaien.

De inrichting is sober. Eenvoudige zwart houten tafels en stoelen. Kleuren in het restaurant zijn zwart en rood.
Bediening bestaat uit 2 deskundige en attente vrouwen die keurig in het zwart/wit gekleed zijn.

De kenmerkende opzet van Restaurant Wensen is dat ze geen menukaart hebben en vooraf vragen wat je perse niet lust. Voor de rest bepalen de koks, aan de hand van seizoensingredienten wat je voorgeschoteld krijgt. Er is keuze uit een 3- gangen (29,50), 4-gangen (34,50) of 5-gangendiner (39,50).

Bluezz en ik kozen allebei voor het 5 gangendiner.
Vooraf dronken we een glaasje droge witte wijn, een Chardonnay/Sauvignon van het huis Intense. Daarbij kregen we wat warm bruinbrood met een paprika-aioli.

1e gang
Het eerste gerecht bestond uit een stukje sashimigesneden rauwe kabeljauw met dragon met daarbij een beetje sla, een beetje crème freche en een gebakken coquille.
Beetje vreemd om rauwe kabeljauw te eten, maar de combinatie op zich was met die coquille prima te doen.

2e gang
We kregen allebei een half kwarteltje in een morilles-saus op een bedje van wortelpuree met daarbij gecaramelliseerde zilveruitjes en een zongedroogd tomaatje.
Jammer dat het kwarteltje een beetje aan de erg lauwe kant was (bijna koud), voor de rest wel prima te eten.

3e gang
Dat was een lekker gegrilde gamba, vergezeld door een stukje filet van leng (soort kabeljauw-achtige vis) op een bedje van gekookte spinazie met een sausje van Hollandse garnalen.
Bijzonder smakelijk hapje, vonden wij allebei.

4e gang
In feite het hoofdgerecht.
Bestond uit een prima gebraden hertenbiefstukje in een chocolade/bramensaus, vergezeld door gebakken champignons, een stoofpeertje, wat spruiten en een puree van aardappels vermengd met knolselderij.
Goed te eten, maar niet echt bijzonder. Jammer dat de spruitjes net even te kort waren geblancheerd, ze waren bijna rauw en gewoon te hard.

5egang
Het dessert.
De keuze was tussen zoet of kaas, waarbij netjes vermeld werd dat het kaasplateautje 3 euro extra zou gaan kosten.
Bluezz ging uiteraard, als kaasliefhebster, voor het kaasplateau dat bestond uit 5 verschillende stukjes, waarvan ze vooral de superoude kaas met kruidnagel erg lekker vond.

Ik ging voor het zoete nagerecht dat bestond uit een klein bakje crème brulee, wat chocolademousse, een glaasje met panna cotta met een sausje van granberry en een kletskop gevuld met stukjes ananas met daar bovenop wat frisse limoenijs.
Alweer erg lekker.

De desserts lieten we vergezellen door een glaasje Fonseca Tawnyport.

Bij onze maaltijd dronken we een flesje Spaanse wijn: Chamelin, Rueda Verdejo. Een lekkere frisse, droge witte wijn met een bloemig en fruitig aroma.

Ons oordeel
Het concept is leuk bedacht. De uitvoering verdient een ruime voldoende, zonder ons echter ook maar 1 keer echt te verrassen met gewaagde combinaties of smaken. Gewoon goed, degelijk kookwerk met attente en ter zake kundige bediening.
Inclusief alle drankjes kwam de totaalrekening op 125 euro.

We kunnen ons vinden in de gemiddelde cijfers van Iens en Dinnersite.
Ook wij geven dit restaurant een 7,8 als eindcijfer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44093398
Hoe smaakt chocolade/bramensaus?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 december 2006 @ 00:15:40 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44093423
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef Isabeau het volgende:
Hoe smaakt chocolade/bramensaus?
Beetje zoetig/fris.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 3 december 2006 @ 00:19:17 #104
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44093496
Klinkt goed
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 3 december 2006 @ 02:04:10 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44095432
wat ik vooral leuk vind om te horen is wat jullie dan hadden aangegeven niet te willen eten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44095864
quote:
Op zondag 3 december 2006 02:04 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik vooral leuk vind om te horen is wat jullie dan hadden aangegeven niet te willen eten.
golfer geen varkensvlees, zaten er toch spekjes in een saus
Ik geen haring en oester, en dat zat er niet bij idd
  zondag 3 december 2006 @ 02:38:51 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44095922
quote:
Op zondag 3 december 2006 02:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

golfer geen varkensvlees, zaten er toch spekjes in een saus
Ik geen haring en oester, en dat zat er niet bij idd
zoals ze op de site al aangeven gaan ze met je afkeur spannend om. spekjes vind ik niet zo spannend.

hmm ik zat er aan te denken te gaan, maar weet het nu niet meer zo zeker.
  zondag 3 december 2006 @ 07:39:56 #108
127004 maril
Smeetsfan
pi_44097093
quote:
Op zondag 3 december 2006 02:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zoals ze op de site al aangeven gaan ze met je afkeur spannend om. spekjes vind ik niet zo spannend.

hmm ik zat er aan te denken te gaan, maar weet het nu niet meer zo zeker.
Als een gast zegt geen varkensvlees, behoor je je daar als kok aan te houden.

potverdorie ik las aioli denkl ga ik maken vandaag heb eieren en olijfolie in huis, maar het belangrijkste knoflook is op
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_44097161
quote:
Op zondag 3 december 2006 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
Dus als je allergisch bent voor pinda's dan gaan ze dat heel spannend voor je maken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 3 december 2006 @ 09:07:44 #110
127004 maril
Smeetsfan
pi_44097180
quote:
Op zondag 3 december 2006 08:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus als je allergisch bent voor pinda's dan gaan ze dat heel spannend voor je maken
  zondag 3 december 2006 @ 11:44:36 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44098637
quote:

[..]

ik weet het niet. het is hun restaurant en site.
pi_44103412
quote:

Precies. Nu eet golfer liever geen varkensvlees, stel dat je er allergisch voor bent, nee het klopt gewoon niet.
Ook niet als het er stiekum in zit
pi_44123907
zijn jullie al eens in Le cheval blanc in Heemstede geweest?
  maandag 4 december 2006 @ 13:29:34 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44129897
quote:
Op maandag 4 december 2006 08:59 schreef kabouter.muts het volgende:
Nee, staat nog op het lijstje.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44167651
Hebben jullie ook gezien wat andere gasten te eten kregen? Was dat veel het zelfde, of maken ze echt voor iedere tafel iets anders speciaals?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_44167734
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 17:20 schreef Quinazoline het volgende:
Hebben jullie ook gezien wat andere gasten te eten kregen? Was dat veel het zelfde, of maken ze echt voor iedere tafel iets anders speciaals?
Was anders
Dat heeft waarschijnlijk ook te maken of je 3,4 of 5 gangen kiest.
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:42:11 #117
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_44174070
quote:
Op maandag 4 december 2006 08:59 schreef kabouter.muts het volgende:
Staat in de "Lekker" toch ?
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:13:32 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44175274
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:42 schreef Bjoro het volgende:

Staat in de "Lekker" toch ?
Zou best kunnen, hebben dit jaar hun eerste ster ontvangen.
Voorlopig proberen we eerst nog eens in Heemstede om eindelijk een keer bij Southern Cross terecht te komen, maar daar moet je tegenwoordig 2 weken van te voren reserveren, geloof ik.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:25:18 #119
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_44175712
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef golfer het volgende:
Voorlopig proberen we eerst nog eens in Heemstede om eindelijk een keer bij Southern Cross terecht te komen, maar daar moet je tegenwoordig 2 weken van te voren reserveren, geloof ik.
Hoorde het van het zusje van B. die daar in de bediening werkt !
256 goals !
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:27:28 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44175809
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Precies. Nu eet golfer liever geen varkensvlees, stel dat je er allergisch voor bent, nee het klopt gewoon niet.
Ook niet als het er stiekum in zit
ik denk dat het gewoon te wijten is aan een niet perfecte keuken en daardoor nog geen, of nooit, ster krijgt. als ik zeg dat ik iets niet wil, want dat is het concept, wil ik het ook niet stiekem in een jasje van filodeeg, of in ministukjes onder mun ruccola, aantreffen.

mijn vriendin wilde me tracteren voor iets waar ik binnenkort voor moet tekenen. ik dacht even dat wensen wel leuk was.
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:29:16 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44175892
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:13 schreef golfer het volgende:

[..]

eet vooral bij restaurants die net hun eerste ster hebben gekregen, geldt ook voor de tweede. bij de derde moet je juist consolidatie verwachten.

humble opinion.
pi_44180677
zhi, veroordeel ze niet meteen op dat kleine foutje wil je?
Het is een leuke tent voor de rest

En tekenen? Tell me
  woensdag 6 december 2006 @ 01:21:57 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44182909
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:25 schreef Bjoro het volgende:

Hoorde het van het zusje van B. die daar in de bediening werkt !
Met een beetje geluk gaat ze ons dus helpen een plekje rond de Kerst daar te geven.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44578172
quote:
Op woensdag 6 december 2006 01:21 schreef golfer het volgende:

Met een beetje geluk gaat ze ons dus helpen een plekje rond de Kerst daar te geven.
Nou, dat is niet gelukt we gaan a.s. zaterdag eten bij ML U weet wel, waar ik golfer geheel tot zijn grote schrik ten huwelijk heb gevraagd vorig jaar

http://www.restaurant-ml.nl/
Recensie van toen

Oh en nieuws via de mail van het Brouwerskolkje, ook leuk om hier even te vermelden :
quote:
Lieve Gasten,

De laatste nieuwsbrief is alweer een tijdje geleden. In de tussentijd is er veel gebeurd.
Wij hebben in augustus bij El Bulli gegeten, wat natuurlijk een geweldige belevenis was en zeker voor herhaling vatbaar.

In november heeft Moshik een lezing gegeven over de Gastrovac op Lomejordegastronomia, een horeca congres in San Sebastian, Baskenland, Spanje. Er waren wereldwijd 50 topchefs uitgenodigd. Het was een hele eer en een groot succes. De organisator heeft Moshik gelijk uitgenodigd om volgend jaar terug te komen.

Op 4 december zaten Moshik en ik in de finale van Nederland van de Copa Jerez. De finalisten waren: restaurant Vermeer, restaurant de Lindenhof (Giethoorn), restaurant de Echoput, restaurant Yeh (Enkhuizen) en wij. De teams hadden de opdracht om 3 gerechten te maken in combinatie met respectievelijk droge -, medium - en zoete sherry. Wij hebben de Nederlandse titel gewonnen en gaan ons land vertegenwoordigen bij de wereldkampioenschappen in Jerez, Spanje. Dit is op 10, 11 en 12 januari 2007. Ons restaurant is tijdens deze periode gewoon open. Onze souschef Graham Mee en onze nieuwe maitre Kostya Dadykin nemen de honneurs waar.

Wij zijn wel tijdens de feestdagen gesloten, nl. vanaf maandag 24 december t/m zaterdag 6 januari.

Per 23 januari 2007 hebben wij weer een nieuwe kaart. Deze plaatsen wij dan gelijk op onze website www.brouwerskolkje.nl

Wij willen u er nog even op attenderen dat wij op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ook lunch serveren. De lunch is vanaf 12.00 uur geopend. Wij hebben een twee-gangen lunchmenu voor 35 euro en een drie-gangen menu voor 42 euro. U kunt natuurlijk ook gerechten van de avondkaart nemen, zelfs ons paradepaardje, het Menu Innovative, kunt u ook 's middags bestellen.

Wij wensen u hele fijne Kerstdagen, en al het Goeds, Geluk, Gezondheid in het nieuwe jaar, en daarnaast ook een Gastronomisch 2007 toe.

Els, Moshik en het hele team van restaurant 't Brouwerskolkje
  woensdag 20 december 2006 @ 02:19:39 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44588538
Misschien moeten we maar weer van ML een nieuw recensietje schrijven nadat ze nu wat langer open zijn?
Is dat een idee?
Poef.....gone! ©golfer
pi_44590165
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
Misschien moeten we maar weer van ML een nieuw recensietje schrijven nadat ze nu wat langer open zijn?
Is dat een idee?
Een korte beknopte recensie is altijd leuk toch?

pi_44607130
quote:
Op woensdag 20 december 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
Is dat een idee?
Graag Altijd een genot om jullie recensies te lezen!
  woensdag 20 december 2006 @ 20:00:11 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44607191
idd
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:50:55 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44695869
Onze laatste recensie van dit jaar:

De 2e recensie van restaurant ML in Haarlem.
http://www.restaurant-ml.nl/

We waren er al eens eerder geweest in mei 2005, toen het restaurant net 5 maanden open was en toen waren we al vrij positief, zie onze eerste recensie destijds

Daarom geen inleidende woorden over de entourage, want daaraan is niets veranderd.
Wel is het het vermelden waard dat dit vandaag de laatste dag van het jaar was dat ze open waren (Mark en Liane gaan genieten van een paar weken vakantie) en dat ze daarom vandaag een speciaal menu hadden samengesteld, die elke gast vandaag te eten kreeg, namelijk het allerbeste van de ML-gerechten die ze dit jaar hadden bedacht.

Al eerste amuse kregen we een bisque van garnalen en schelpdieren in een hoog borrelglaasje met daarbij in een ander glaasje rauwe tonijnstukjes op een bedje van witkool met een mousse van witvis.
Met name die schelpdierenbisque was heerlijk. Onderin zaten nog een paar Stellendamse garnaaljes.

De tweede amuse was een bitterbal van fazant op een bedje van zuurkool met een jus van eendenlever met bovenop de bitterbal een stukje krokant gebraden serranoham.
Ook bijzonder smakelijk.

Het voorgerecht bestond uit een mooi rechthoekig palet met daarop 3 verschillende hapjes:
Ten eerste een filet americain gemaakt van pompoen en kalfsvlees met daar bovenop een stukje gegrilde langoustine.
Ten tweede een op een bedje van pata negraham gebraden coquille St. Jacques met daar boven op een spiegeleitje van kwartel.
En als derde een compositie van komkommer met avocado met daarop een stukje kreeft.
Bij die gerechten zaten een yoghurtsausje en een whisky-coctailsaus en werd ook nog een klein beetje limoenijs met wasami geserveerd.

Om je vingers bij af te likken, zo lekker allemaal.

Als tussengerecht kregen we een perfect stukje gebraden kalfssucade met daar bovenop een stukje op de huid gebakken zeebaars met een sausje met een beetje truffel, vergezeld door een creme van aardpeer.
Met name het sucadestukje was heerlijk. Perfect gegaard en niet te droog.

Het hoofdgerecht bestond uit 3 heerlijk mals gebleven stukjes gebraden biefstuk van een hertenkalf vergezeld door een chocoladejus, met daarbij gegratineerde lof en wat spruitjes en een mousse van stoofpeer.
Daarbij werd, alweer in een mooi hoog glas een mousseline van aardappel vermengd met truffel geserveerd.
De ene smaak was nog lekkerder dan de andere.

Vervolgens kregen we een bordje met kaas, bestaande uit 5 verschillende soorten kaas met daarbij warm, eigengemaakt lekker dun gesneden brood met vruchten erin.

Als je dacht dat we er daarmee waren, dan hadden we het mis. Er volgden nog twee gerechtjes.

Het eerste nagerecht was alweer een mooi bord met daarop 3 kleine hapjes: een in een espressokopje, vers in de oven klaargemaakt chocoladecakeje. Daarnaast een eigengemaakt ijsje van hazelnoot en tenslotte een glaasje met daarin een vanillepuddinkje met een sausje van honing en dragon.

We zaten toen toch al aardig vol, maar er bleek uiteindelijk nog een klein tweede nagerechtje in de planning te staan: een lolly van zelfgemaakt ananasijs.

Bij al deze gerechten hebben we het maar gehouden bij 1 fles plat water en 1 fles van de prima huiswijn: een witte Spaanse Rueda Blanco, Colagon 2005.

De gebruikelijke koffie met drankjes erbij hebben we na ruim 3 uur tafelen dit keer maar overgeslagen, want er kon echt niets meer bij.
Totaal waren we voor al deze gangen en drankjes 144 euro kwijt, maar we vonden het meer dan de prijs waard.

ML behoort, wat ons betreft nu definitief tot de top-3 restaurants van Haarlem en heeft met de creativiteit van de kok Mark en de gastvrijheid van Liane de potentie uit te groeien naar een Michelinster, alleen zal er dan een ruimere lokatie gezocht moeten worden.

Ons oordeel: een 9-!
Poef.....gone! ©golfer
pi_44696303
Ook kleine restaurants hebben toch wel een Michelin?

Word je niet wat onrustig van al die gerechten, ik kan nooit zo lang stilzitten.
  zondag 24 december 2006 @ 00:12:18 #131
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_44696322
Ziet er weer heerlijk uit...wellicht in de toekomst
256 goals !
pi_44708187
klinkt lekker
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44708321
Het was gewoon echt allemaal snoepen en genieten, ipv gewoon eten... een feestje. Vooral omdat je niet van te voren weet wat je krijgt.

@ SCH, we hebben er 3 uur gezeten, we hadden het toen ook wel gehad. Maar omdat het vrij vlot ging (toch eigenlijk al met al 8 gangen/tjes) en je zo zit te genieten, hadden we het niet eens in de gaten.
De pauzes hebben we opgevuld door steeds te repeteren wat we hadden gegeten voor het verslagje.
  zondag 24 december 2006 @ 15:24:30 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44709157
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 23:50 schreef golfer het volgende:
Onze laatste recensie van dit jaar:

lekker vehaal

Ons oordeel: een 9-![/b]
wordt de eerste in 2007.
pi_44709762
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:24 schreef zoalshetis het volgende:

wordt de eerste in 2007.
Denk je dat of weet je dat
  zondag 24 december 2006 @ 15:43:45 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44709849
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Denk je dat of weet je dat
na jullie tweede recentie weet ik het.
pi_45607886
Argh, all dat lekkers.
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:53:16 #138
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_45612913
quote:
Op zondag 3 december 2006 00:01 schreef golfer het volgende:

Ik ging voor het zoete nagerecht dat bestond uit een klein bakje crème brulee, wat chocolademousse, een glaasje met panna cotta met een sausje van granberry en een kletskop gevuld met stukjes ananas met daar bovenop wat frisse limoenijs.
Alweer erg lekker.
Ik moest ineens aan die reclame van Tempo Team denken Anyways, leuke recensies, en hopelijk veel meer te lezen in dit nieuwe jaar!
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  woensdag 24 januari 2007 @ 00:03:14 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45617997
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:53 schreef xJapser het volgende:

Anyways, leuke recensies, en hopelijk veel meer te lezen in dit nieuwe jaar!
We hopen er volgende maand weer eentje aan toe te kunnen voegen.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:04:24 #140
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45648042
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 00:03 schreef golfer het volgende:

[..]

We hopen er volgende maand weer eentje aan toe te kunnen voegen.
is de locatie al bekend ?
256 goals !
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:05:56 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45648105
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:04 schreef Bjoro het volgende:

is de locatie al bekend ?
We hopen nog steeds een keer terecht te kunnen bij Southern Cross in Heemstede.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:13:33 #142
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45648369
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:05 schreef golfer het volgende:
We hopen nog steeds een keer terecht te kunnen bij Southern Cross in Heemstede.
hhhmmmm..oke, zal het weer eens navragen voor jullie !
256 goals !
pi_45648446
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:13 schreef Bjoro het volgende:

hhhmmmm..oke, zal het weer eens navragen voor jullie !
Tis gewoon een paar weken van te voren bellen
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:38:07 #144
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45649240
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal op je verlanglijstje staan voor 2007 Bleuzz en Golfer?
Of werkt dat anders ?? kan natuurlijk ook
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45650195
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:38 schreef MissHobje het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk allemaal op je verlanglijstje staan voor 2007 Bleuzz en Golfer?
Of werkt dat anders ?? kan natuurlijk ook
Het werkt spontanig
Maar de Aussie, en nog een keer het Brouwerskolkje zijn al ter sprake geweest hier
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:54:18 #146
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45651369
Ah zo dus
OOk een leuk uitgangspunt uiteraard.
Vind het altijd leuk om te lezen vandaar
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:00:08 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45651477
Meestal krijg ik een spontane opwelling en ga dan bij Iens en bij Dinnersite eerst wat recensies lezen.
Over het algemeen zegt Bluezz dan dat het weer veel te duur is en ga ik dan verder zoeken naar minder bekende tentjes en uiteindelijk confronteer ik haar gewoon met een reservering die ik ergens gemaakt heb.

Poef.....gone! ©golfer
pi_45651630
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:00 schreef golfer het volgende:
Meestal krijg ik een spontane opwelling en ga dan bij Iens en bij Dinnersite eerst wat recensies lezen.
Over het algemeen zegt Bluezz dan dat het weer veel te duur is en ga ik dan verder zoeken naar minder bekende tentjes en uiteindelijk confronteer ik haar gewoon met een reservering die ik ergens gemaakt heb.

Wat lief
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:18:02 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45651777
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:08 schreef maril het volgende:

Wat lief
Tja..we lijken wat dat betreft op Mart en Karen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_45651988
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Tja..we lijken wat dat betreft op Mart en Karen.
Die kunnen er inderdaad ook wat van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')