quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Metal_Mart het volgende:
Christ Illusion schopt weer kont. Ik ben erbij in Oktober in de Brabanthallen.
Eigenlijk is het gewoon de opvolger van Seasons. Op enkele nummers na (Dittohead, Sex. Murder. Art., Killing Fields, Bitter Peace en Disciple) is de rest met Bostaph gewoon klote. Kan hij niks aan doen, maar toch frappant dat nu Lombardo terug is, ze hun beste album sinds 1990 maken.
Ik ook!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:55 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ben erbij in Oktober in de Brabanthallen.
* Mokz jaloers isquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:43 schreef renz0r het volgende:
SLAYER!!!
3x live gezien, geweldige band
Oktober treden ze op. Ga er overigens niet heen, de rest van de line up spreek me niet aan en zie slayer dan liever weer eens op een festival of alleen. drie keer is nu wel even voldoendequote:
Hmm ja vind de rest van die bands ook niet super.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Oktober treden ze op. Ga er overigens niet heen, de rest van de line up spreek me niet aan en zie slayer dan liever weer eens op een festival of alleen. drie keer is nu wel even voldoende
Idd. Stonden tijdens Fields vol in de zon en was boven de 30 graden. Geluid was daar bij andere acts ook niet goed viel me op, alleen midden voor het podium ging het nog wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:31 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ga ze nu voor de 9e keer zien. Ze zijn me maar 1 x tegengevallen, dat was op Fields of Rock vorig jaar. Zal toen ook wel iets met de warmte te maken hebben gehad.
De beste Slayer-optredens zijn toch wel als hoofdact op een festival (in het donker) of indoor. In het volle licht neemt het toch wat van de 'magie' weg.
quote:The waves of blood are rushing near, pounding at the walls of lies
Turning off my sanity, reaching back into my mind
Non-rising body from the grave showing new reality
What I am, what I want, I'm only after death
Ja, hondjes. Leuk he.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:19 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
WoefWoefWoef
Slipknot was geen voorprogramma, maar samen met Slayer headliner.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wel jammer van een hoop van die gothic kids die er waten die zelfs nog nooit
van Slayer gehoord hadden en daar waren voor de voorprogramma's...
nou Slipknot speelde er toch voor Slayer en komt niet eens bij Slayer in de buurt muzikaal gezienquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Slipknot was geen voorprogramma, maar samen met Slayer headliner.
Ik heb gisteren Christ Illusion besteld voor 13 euro bij cd-wow.
Agreed, het geluid stond veel te hard, alles werd versneld afgespeeld... ik vond het grof gezegd meer op kankerherrie lijken dan op Slipknot, en ik vind toch aardig wat nrs van Slipknot goed... Live vond ik er iig niet veel aanquote:Op zondag 10 september 2006 18:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou Slipknot speelde er toch voor Slayer en komt niet eens bij Slayer in de buurt muzikaal gezien
quote:Op zondag 10 september 2006 18:10 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agreed, het geluid stond veel te hard, alles werd versneld afgespeeld... ik vond het grof gezegd meer op kankerherrie lijken dan op Slipknot, en ik vind toch aardig wat nrs van Slipknot goed... Live vond ik er iig niet veel aanSlayer daarintegen whoopte kont!
Aightquote:Op donderdag 14 september 2006 14:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
![]()
Kan het weer helemaal met je eens zijn.....
en dat doe ik dan ook maar
Vetquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:56 schreef Gargoylesla het volgende:
http://www.blender.com/video/914/SlayerVisitstheTroops.video
Slayer op bezoek bij de troepen van america!! check het snel
Vaak genoeg gezien, fucking awesomequote:Op woensdag 24 januari 2007 18:16 schreef Gargoylesla het volgende:
Vindt ik deze toch beter
http://www.youtube.com/watch?v=ZWMugncGo00
Het legendarishe ozzfest!!
Zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:50 schreef nuclear-rabbit het volgende:
zou 't zeker waarderen als ze op graspop kwamen.
zit trouwens nu jesus saves te luisteren, het hele reign in blood album is geniaal ^_^
Satan back.quote:MAX INK: So you end up hearing about Justin Timberlake, but not necessarily some of the up-and-coming bands in your genre.
ARAYA: Yeah… Like that [Timberlake] song “Sexyback.” I get exposed to those songs through my kids and through my wife. When I heard that song I thought it wasn't really that bad a song, then I saw the video and listened to the words and realized that he's poking fun at all the other guys that haven't done shit, so now he's got to bring sexy back because nobody else can do it! [Laughing] The song is good, even if he didn't have anything to do with writing it, and there are a lot of one-off songs like that… Like the 50 Cent song “Just a Lil Bit,” I like the music and thought the Middle Eastern vibe was clever. There's that “Gold Digger” song [Kanye West], I think that's fucking great! I go out on the road, come back, and that's what my wife and kids are listening to. It may not be my taste, but I can still enjoy it.
MAX INK: So, you're going to bring the sexy back to Satan?
ARAYA: [Laughing] Yeah, we're bringing Satan back! [Laughing]
Laat de oude nummers maar komen. Skeletons of Society, Crypts of Eternity.quote:MAX INK: [Laughing] Before we scare the Slayer fans with too much “sexy” talk, what can people expect from the upcoming tour?
ARAYA: We've got what we call the A markets, the B markets, and then the C markets, and this tour is a lot of the B markets, a lot of the more intimate places that hold 2-3,000 people. To me, experiencing one of those shows, the smaller the better, those are the shows people need to experience, because it's more intense. I use the word “intimate,” because I can see every person all the way to the back, I can make eye contact, and they can see what we're doing and really feel the music in tight quarters.
MAX INK: Will the set be heavy on “Christ Illusion”?
ARAYA: Yeah, we're going to try and go heavy on the new album. Right now we're doing four songs off the album, in fact, there are songs that haven't been introduced to the States yet. We've been doing “Cult” and “Eyes of the Insane,” and in Europe we did “Supremist” and “Jihad.” We'll definitely try and bring in some songs that we haven't done in a while, and may even try and attempt to do some that we've never done… But I use the word attempt loosely, because we might not! [Laughing] No guarantees!
quote:Op maandag 5 februari 2007 09:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Sleeeeeeeeeejuuuuuuuuuurrr!
Solo's passen er niet in?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:42 schreef Kritski het volgende:
Slayer is over het algemeen genomen wel oké. Lekker raggen en je energie kwijtraken. Thumbs up...
Het enige wat me ernstig stoort: die treurige gitaarsolo's. Het is allemaal zo verplicht en het past zelden in de nummers. Zijn de albums wellicht te krijgen zonder solo's?
pffff zullen we em wat jostiband cd's opsturen, wat een waus johquote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
pffff zullen we em wat jostiband cd's opsturen, wat een waus joh![]()
Thanks!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wahaahhahaa VETTE POLO m8!!!!!!!!
echt kickuh!!!
Mooi zegquote:Op zondag 3 juni 2007 19:16 schreef TheSorrow het volgende:
Update:
[afbeelding]
[afbeelding]
Achterlichten + zijknipperlichten zwartgespoten
das excuses zoeken he ouwe!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
Hebben mensen het nieuwe nummer al gezien/gehoord? Stond vorige week denk ik een nachtje + ochtend op YouTube, is daarna gelijk weer weggehaald...
Psychopathy Red, vet nummer!
En nope, ik ga niet, te ver, te duur, kutsupportbands... volgende keer beter
Ik heb Mastodon al 2 of 3 keer gezien, vind het een beetje slaapverwekkend eerlijk gezegd. Wel ff een paar beuken in de pit uitdelen hè maat!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
das excuses zoeken he ouwe!
ik kan met de rest inkomen, maar wat kan mij die suportbands schelen...
en trouwens Mastodon is wel aardig toch?!
Amon Amarth kan me gestolen worden, maar Mastodon en Trivium wil ik wel graag even zien. En het is een uurtje met de trein, dat is wel goed te doen. En de prijs, ja, jammer, helaas is dat tegenwoordig gangbaar voor zo'n avond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
Hebben mensen het nieuwe nummer al gezien/gehoord? Stond vorige week denk ik een nachtje + ochtend op YouTube, is daarna gelijk weer weggehaald...
Psychopathy Red, vet nummer!
En nope, ik ga niet, te ver, te duur, kutsupportbands... volgende keer beter
Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja de prijs zit ik ook niet zo mee aangezien ik eigenlijk al 8 jaar geen cd's meer koop
Ik heb de clip op mn pc staan, zal hem wel ff ergens uploadenquote:
nou over de concert kaart prijzen in t algemeen...quote:
ik hoorde allemaal hele andere verhalen van gasten achterafquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mastodon deed het best aardig, zeker voor een band die een gitarist mist.
Fuck yeah!quote:
Ik kreeg die downloadcode in mijn handen geduwd toen ik binnen kwam. Maar er stond dan ook een bekende van me die dingen uit te delen, anders had ik het wellicht ook over het hoofd gezien.quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Waar werden trouwens die patch en downloadkaart uitgedeeld? Helemaal nergens gezien, maar was ook te vaag om eraan te denken dat we die moesten krijgen... dacht er in de trein naar huis pas weer aan
Nou ik heb ook niets ontvangen en gezien daar....quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Waar werden trouwens die patch en downloadkaart uitgedeeld? Helemaal nergens gezien, maar was ook te vaag om eraan te denken dat we die moesten krijgen... dacht er in de trein naar huis pas weer aan
Hoe laat liep je ongeveer naar binnen?quote:Op maandag 10 november 2008 11:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kreeg die downloadcode in mijn handen geduwd toen ik binnen kwam. Maar er stond dan ook een bekende van me die dingen uit te delen, anders had ik het wellicht ook over het hoofd gezien.
Ben wel blij dat ik met de trein was danquote:Op maandag 10 november 2008 22:03 schreef baba_ganesh_ het volgende:
file tussen d'bosch en utrecht -1
3 bands gemist -1
geen patch gekregen -1
geen downloadcode gehad -1
trivium +10
SLAYER +10.000
Al met al dus toch nog goed gekomen...
...opmerking van mede concert ganger na dead skin mask.... tja.. het is wel jammer dat ze ooit dood gaan..
(alleen jammer van vautje in Angel of Death...).
Rond 18:15 a 18:30 denk ik.quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hoe laat liep je ongeveer naar binnen?
quote:Op maandag 10 november 2008 22:45 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Welk foutje in AoD trouwens?
dan had ik je tranen wel gedroogd met een vers biertje hoah!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:50 schreef TheSorrow het volgende:
Een foutje in Angel of Death!!? Is maar goed dat ik er niet was dan, ik had in tranen uitgebarsten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan had ik je tranen wel gedroogd met een vers biertje hoah!
ja maar ik sta ook op de bootlegquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Tokus het volgende:
iedereen roept Slayer bij Metallica. Of bij elke andere band.
en daarom is er een speciale "wij roepen graag SLAYER " hyvesquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Tokus het volgende:
iedereen roept Slayer bij Metallica. Of bij elke andere band.
en daar was ik natuurlijk allaanggggg lid vanquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:57 schreef Kopdans het volgende:
[..]
en daarom is er een speciale "wij roepen graag SLAYER " hyves
oja tickets in de pocket voor 2e dag
Heb je er al spijt van? Nu 2 jaar later?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:16 schreef TheSorrow het volgende:
Hier dan ook maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou ik er spijt van hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Heb je er al spijt van? Nu 2 jaar later?
Ja, neem foto's van je tattoo mee!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
Gelijk foto's van mn auto's laten zien en van mn tattoo![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, neem foto's van je tattoo mee!
Of gewoon de tattoo zelf, is wellicht net zo handig.
Zeker weten maat, dat wordt een dikke parteh!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Vette sjit ouwe!!!!!!
ZZOOOO!!!!! KENKER Bruut!!!!! 666!!!quote:
Beter komen ze dan eerst nog wel ff naar Nederland, kan ik compleet in Slayer outfit daarnaartoe!!quote:Op zondag 15 november 2009 10:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:weeeeee ik hoorde het gisteravond pas
in de kroeg... ik geloofde het eerst niet![]()
Ik heb ook gehoord dat ze er uberhaubt mee stoppen....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:50 schreef Tokus het volgende:
en ze gaan weer niet door....
Araya moet deze maand weer onder het mes. Vervangende data zijn nog niet bekend.
Nice, hebben we weer wat om naar vooruit te kijken hm?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:14 schreef Tokus het volgende:
de nieuwe data zijn 2 en 3 augustus.
Lol ik kon niet omdat ik ziek was, maar heb me kaart verkocht, gvd. Maar dit kunnen ze niet maken toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:51 schreef Tokus het volgende:
en.............. nu is het Kerry King die in het ziekenhuis ligt.
en dus gaat de show van vanavond blijkbaar niet door.
(ik ben er overigens niet bij, zoals je misschien merkt)
nee ze zullen hun fans expres laten verrekken daar in die zaal....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Lol ik kon niet omdat ik ziek was, maar heb me kaart verkocht, gvd. Maar dit kunnen ze niet maken toch?
Je dikke lul, heb dan de ballen het het publiek zelf te vertellen, maar dat durven ze niet. 3e keer dit. Wat een amateurs zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee ze zullen hun fans expres laten verrekken daar in die zaal....
je weet ook dat de vorige keren de rug van Tom Araya niet echt meewerkte, he? Daar is niks amateuristisch aan, vooral niet omdat het door zijn professie kwam dat hij er last van had.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Je dikke lul, heb dan de ballen het het publiek zelf te vertellen, maar dat durven ze niet. 3e keer dit. Wat een amateurs zeg.
De reden zal vast helemaal waar zijn, het gaat me meer om het feit dat ze er 5 min voor aanvang mee aankomen en het dan niet eens ff zelf aan hun fans vertellen die misschien uren ervoor hebben gereisd. Vind ik beetje respectloos. Helemaal omdat dit al de 3e keer op rij is. Ik zou me iig behoorlijk genaaid voelen als ik daar stond.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
je weet ook dat de vorige keren de rug van Tom Araya niet echt meewerkte, he? Daar is niks amateuristisch aan, vooral niet omdat het door zijn professie kwam dat hij er last van had.
Dan kan je nu wel gaan lopen janken, maar het is niet alsof ze de shows gecanceld hadden vanwege dat ze geen zin hadden.
Ohja voedselvergiftiging krijgen alleen bejaardenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef maniack28 het volgende:
Losers.... doe dan gewoon 2x zo lang over je tour als ouderdom begint mee te spelen
Opa's!
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ohja voedselvergiftiging krijgen alleen bejaarden
maarre vanavond gaat volgens de site wel door![]()
![]()
( denk als ze het nu op het laatste moment aflassen 013 afgebroken gaat worden)
Inderdaad, gelukkig maar voor de 013quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Was niet nodig!
SSSLLAAAAYYYEEERRRRRRR!!!!!
Was GRUWELIJK!!!!![]()
![]()
![]()
BREEEquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
YHa man! Was echt tof!... Gaan we vaker doen!!
Breee!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking goede kwaliteit ook manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Check dat filmpie man.. TE WREED gewoon... en op 6.25 min staan we er nog ff op ook hahha
LOL dit was echt een wrede pit hoor, alleen zie je dat niet op dit filmpiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik blijf het maar een tamme boel vinden daar bij dat concert. Hier en daar een vuistje en een paar headbangende koppies en dat is het. Mensen, het was SLAAAAAAYURRRRRRRRRRRR
Nee die loopt niet zo ver door die eerste verdieping, dus volgens mij stonden wij daarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fucking goede kwaliteit ook manWij zaten toch nog een verdieping hoger of niet?
Ja en hij wilde niet dat ze hem zoende hahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef -Peach het volgende:
Ik vond het echt supervet! Ze speelden echt retestrak![]()
Moest ook echt lachen met die vrouw die het podium op kwam, de hele zaal meteen: HOOEERRRRRRRR
Ze speelden vet strak iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef -Peach het volgende:
Ik vond het echt supervet! Ze speelden echt retestrak![]()
Moest ook echt lachen met die vrouw die het podium op kwam, de hele zaal meteen: HOOEERRRRRRRR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |