ja maar ik sta ook op de bootlegquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Tokus het volgende:
iedereen roept Slayer bij Metallica. Of bij elke andere band.
en daarom is er een speciale "wij roepen graag SLAYER " hyvesquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:49 schreef Tokus het volgende:
iedereen roept Slayer bij Metallica. Of bij elke andere band.
en daar was ik natuurlijk allaanggggg lid vanquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:57 schreef Kopdans het volgende:
[..]
en daarom is er een speciale "wij roepen graag SLAYER " hyves
oja tickets in de pocket voor 2e dag
Heb je er al spijt van? Nu 2 jaar later?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:16 schreef TheSorrow het volgende:
Hier dan ook maar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou ik er spijt van hebben?quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Heb je er al spijt van? Nu 2 jaar later?
Ja, neem foto's van je tattoo mee!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
Gelijk foto's van mn auto's laten zien en van mn tattoo![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, neem foto's van je tattoo mee!
Of gewoon de tattoo zelf, is wellicht net zo handig.
Zeker weten maat, dat wordt een dikke parteh!quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Vette sjit ouwe!!!!!!
ZZOOOO!!!!! KENKER Bruut!!!!! 666!!!quote:
Beter komen ze dan eerst nog wel ff naar Nederland, kan ik compleet in Slayer outfit daarnaartoe!!quote:Op zondag 15 november 2009 10:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:weeeeee ik hoorde het gisteravond pas
in de kroeg... ik geloofde het eerst niet![]()
Ik heb ook gehoord dat ze er uberhaubt mee stoppen....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:50 schreef Tokus het volgende:
en ze gaan weer niet door....
Araya moet deze maand weer onder het mes. Vervangende data zijn nog niet bekend.
Nice, hebben we weer wat om naar vooruit te kijken hm?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:14 schreef Tokus het volgende:
de nieuwe data zijn 2 en 3 augustus.
Lol ik kon niet omdat ik ziek was, maar heb me kaart verkocht, gvd. Maar dit kunnen ze niet maken toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:51 schreef Tokus het volgende:
en.............. nu is het Kerry King die in het ziekenhuis ligt.
en dus gaat de show van vanavond blijkbaar niet door.
(ik ben er overigens niet bij, zoals je misschien merkt)
nee ze zullen hun fans expres laten verrekken daar in die zaal....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:31 schreef Equites het volgende:
[..]
Lol ik kon niet omdat ik ziek was, maar heb me kaart verkocht, gvd. Maar dit kunnen ze niet maken toch?
Je dikke lul, heb dan de ballen het het publiek zelf te vertellen, maar dat durven ze niet. 3e keer dit. Wat een amateurs zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee ze zullen hun fans expres laten verrekken daar in die zaal....
je weet ook dat de vorige keren de rug van Tom Araya niet echt meewerkte, he? Daar is niks amateuristisch aan, vooral niet omdat het door zijn professie kwam dat hij er last van had.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:42 schreef Equites het volgende:
[..]
Je dikke lul, heb dan de ballen het het publiek zelf te vertellen, maar dat durven ze niet. 3e keer dit. Wat een amateurs zeg.
De reden zal vast helemaal waar zijn, het gaat me meer om het feit dat ze er 5 min voor aanvang mee aankomen en het dan niet eens ff zelf aan hun fans vertellen die misschien uren ervoor hebben gereisd. Vind ik beetje respectloos. Helemaal omdat dit al de 3e keer op rij is. Ik zou me iig behoorlijk genaaid voelen als ik daar stond.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:45 schreef Tokus het volgende:
[..]
je weet ook dat de vorige keren de rug van Tom Araya niet echt meewerkte, he? Daar is niks amateuristisch aan, vooral niet omdat het door zijn professie kwam dat hij er last van had.
Dan kan je nu wel gaan lopen janken, maar het is niet alsof ze de shows gecanceld hadden vanwege dat ze geen zin hadden.
Ohja voedselvergiftiging krijgen alleen bejaardenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef maniack28 het volgende:
Losers.... doe dan gewoon 2x zo lang over je tour als ouderdom begint mee te spelen
Opa's!
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Ohja voedselvergiftiging krijgen alleen bejaarden
maarre vanavond gaat volgens de site wel door![]()
![]()
( denk als ze het nu op het laatste moment aflassen 013 afgebroken gaat worden)
Inderdaad, gelukkig maar voor de 013quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:02 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Was niet nodig!
SSSLLAAAAYYYEEERRRRRRR!!!!!
Was GRUWELIJK!!!!![]()
![]()
![]()
BREEEquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
YHa man! Was echt tof!... Gaan we vaker doen!!
Breee!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fucking goede kwaliteit ook manquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Check dat filmpie man.. TE WREED gewoon... en op 6.25 min staan we er nog ff op ook hahha
LOL dit was echt een wrede pit hoor, alleen zie je dat niet op dit filmpiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:31 schreef maniack28 het volgende:
Ik blijf het maar een tamme boel vinden daar bij dat concert. Hier en daar een vuistje en een paar headbangende koppies en dat is het. Mensen, het was SLAAAAAAYURRRRRRRRRRRR
Nee die loopt niet zo ver door die eerste verdieping, dus volgens mij stonden wij daarquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Fucking goede kwaliteit ook manWij zaten toch nog een verdieping hoger of niet?
Ja en hij wilde niet dat ze hem zoende hahahaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef -Peach het volgende:
Ik vond het echt supervet! Ze speelden echt retestrak![]()
Moest ook echt lachen met die vrouw die het podium op kwam, de hele zaal meteen: HOOEERRRRRRRR
Ze speelden vet strak iddquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:01 schreef -Peach het volgende:
Ik vond het echt supervet! Ze speelden echt retestrak![]()
Moest ook echt lachen met die vrouw die het podium op kwam, de hele zaal meteen: HOOEERRRRRRRR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |