das excuses zoeken he ouwe!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
Hebben mensen het nieuwe nummer al gezien/gehoord? Stond vorige week denk ik een nachtje + ochtend op YouTube, is daarna gelijk weer weggehaald...
Psychopathy Red, vet nummer!
En nope, ik ga niet, te ver, te duur, kutsupportbands... volgende keer beter
Ik heb Mastodon al 2 of 3 keer gezien, vind het een beetje slaapverwekkend eerlijk gezegd. Wel ff een paar beuken in de pit uitdelen hè maat!quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
das excuses zoeken he ouwe!
ik kan met de rest inkomen, maar wat kan mij die suportbands schelen...
en trouwens Mastodon is wel aardig toch?!
Amon Amarth kan me gestolen worden, maar Mastodon en Trivium wil ik wel graag even zien. En het is een uurtje met de trein, dat is wel goed te doen. En de prijs, ja, jammer, helaas is dat tegenwoordig gangbaar voor zo'n avond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:44 schreef TheSorrow het volgende:
Hebben mensen het nieuwe nummer al gezien/gehoord? Stond vorige week denk ik een nachtje + ochtend op YouTube, is daarna gelijk weer weggehaald...
Psychopathy Red, vet nummer!
En nope, ik ga niet, te ver, te duur, kutsupportbands... volgende keer beter
Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tja de prijs zit ik ook niet zo mee aangezien ik eigenlijk al 8 jaar geen cd's meer koop
Ik heb de clip op mn pc staan, zal hem wel ff ergens uploadenquote:
nou over de concert kaart prijzen in t algemeen...quote:
ik hoorde allemaal hele andere verhalen van gasten achterafquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mastodon deed het best aardig, zeker voor een band die een gitarist mist.
Fuck yeah!quote:
Ik kreeg die downloadcode in mijn handen geduwd toen ik binnen kwam. Maar er stond dan ook een bekende van me die dingen uit te delen, anders had ik het wellicht ook over het hoofd gezien.quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Waar werden trouwens die patch en downloadkaart uitgedeeld? Helemaal nergens gezien, maar was ook te vaag om eraan te denken dat we die moesten krijgen... dacht er in de trein naar huis pas weer aan
Nou ik heb ook niets ontvangen en gezien daar....quote:Op zondag 9 november 2008 22:57 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Waar werden trouwens die patch en downloadkaart uitgedeeld? Helemaal nergens gezien, maar was ook te vaag om eraan te denken dat we die moesten krijgen... dacht er in de trein naar huis pas weer aan
Hoe laat liep je ongeveer naar binnen?quote:Op maandag 10 november 2008 11:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik kreeg die downloadcode in mijn handen geduwd toen ik binnen kwam. Maar er stond dan ook een bekende van me die dingen uit te delen, anders had ik het wellicht ook over het hoofd gezien.
Ben wel blij dat ik met de trein was danquote:Op maandag 10 november 2008 22:03 schreef baba_ganesh_ het volgende:
file tussen d'bosch en utrecht -1
3 bands gemist -1
geen patch gekregen -1
geen downloadcode gehad -1
trivium +10
SLAYER +10.000
Al met al dus toch nog goed gekomen...
...opmerking van mede concert ganger na dead skin mask.... tja.. het is wel jammer dat ze ooit dood gaan..
(alleen jammer van vautje in Angel of Death...).
Rond 18:15 a 18:30 denk ik.quote:Op maandag 10 november 2008 21:52 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Hoe laat liep je ongeveer naar binnen?
quote:Op maandag 10 november 2008 22:45 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Welk foutje in AoD trouwens?
dan had ik je tranen wel gedroogd met een vers biertje hoah!quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:50 schreef TheSorrow het volgende:
Een foutje in Angel of Death!!? Is maar goed dat ik er niet was dan, ik had in tranen uitgebarsten
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:30 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan had ik je tranen wel gedroogd met een vers biertje hoah!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |