Maar dan heb je ook knokkerij tussen ajax spelers zelf. Ik weet niet of dat zo'n goed idee is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:16 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal een knokploeg van formaat![]()

krijgen we hier nog geld van?quote:Zlatan Ibrahimovic staat op het punt een contract bij AC Milan te tekenen. Juventus en Milan zouden een akkoord over de transfer van de Zweed hebben bereikt. Naar verluidt betalen de Milanezen 28 miljoen euro voor de aanvaller, die dinsdag aan het einde van de middag als nieuwe aanwinst moet worden gepresenteerd.
Ibrahimovic maakte kort geleden bekend te willen vertrekken bij Juventus, dat vanwege zijn rol in het Italiaanse corruptieschandaal is teruggezet naar de Serie B. De voormalige Ajacied stelde absoluut niet op een lager niveau te willen voetballen en kwam vrijdag niet opdagen voor een oefenwedstrijd tegen La Spezia in Roverto. De leiding van Juve verklaarde dat Ibrahimovic 'een fout had gemaakt' en dat zijn vertrek onbespreekbaar was.
Ook Internazionale was lang in de race om Ibrahimovic bij Juventus weg te plukken. De stadgenoot van AC Milan haalde maandag echter de Argentijnse spits Hernán Crespo terug van Chelsea.

Volgens mij wel maar niet veel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
krijgen we hier nog geld van?

Precies. Het mag een wonder heten dat De Mul uberhaupt nog kansen krijgt, na er al velen niet te hebben gegrepen. Hij komt gewoon te kort.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Hij heeft twee jaar geleden de kans gekregen bij Ajax. Hij heeft vorig seizoen de kans gehad bij Vitesse. En hij heeft deze voorbereiding zat kansen gehad.
Maar wat laat hij zien?

Volgens mij ook niet.. Dat waren toch drie termijnen oid?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef rubbereend het volgende:
is Zlatan eigenlijk al afbetaald?

Walgelijk kereltje ook. Snap z'n populairiteit hier echt nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
krijgen we hier nog geld van?

Komop zeg, een speler met nare trekjes zouden jullie moeten adoreren! Ze doen precies wat jullie altijd aanmoedigen: slaan, schoppen. Dat ie het nou VOOR de neuzen deed, tja....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Walgelijk kereltje ook. Snap z'n populairiteit hier echt niet

quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:43 schreef Urquhart het volgende:
Berichtgeving van toendertijd:
Zlatan Ibrahimovic verkocht
Zlatan Ibrahimovic werd op het nippertje nog verkocht voor 16 miljoen euro bruto, een prijs die velen zullen zien als een weggeefprijsje. Bovendien meldt Juventus.com dat de betaling in maar liefst vijf termijnen geschiedt: 3 miljoen direct, 3 miljoen op 31 augustus 2005, 3 miljoen op 31 augustus 2006, 3 miljoen op 31 augustus 2007, en op 31 augustus 2008 zal Juventus met de resterende betaling van 4 miljoen euro eindelijk aan haar betalingsverplichtingen voldaan hebben. Wanneer deze gegevens juist zijn, dan zou de door Juventus te betalen transfersom gecorrigeerd voor inflatie slechts 15 miljoen euro bedragen.

Dat bedoel ik niet, anders zou ik Cruz ook geen held vindenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop zeg, een speler met nare trekjes zouden jullie moeten adoreren! Ze doen precies wat jullie altijd aanmoedigen: slaan, schoppen. Dat ie het nou VOOR de neuzen deed, tja....

'We kunnen het ook zonder jou.'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, hij is niet netjes weggegaan hier. Dat zijn er meer. Ligt ook beetje aan hoe er met hem is omgesprongen indertijd...

Sja, ik zou ook niet in de Serie-B willen spelen als ik hem was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, anders zou ik Cruz ook geen held vinden
Ik heb het meer over z'n gedrag naar z'n club(s) toe, en die houding van hem.

Hij heeft de club gewoon laten vallen (17 miljoen is geen absoluut topbedrag voor een spits met zijn kwaliteiten waarvoor je weggaat) en nu komt ie gewoon niet opdagen bij Juve. Dat ie weg wil daar vind ik al niet zo netjes naar de club (die het al moeilijk genoeg heeft) maar dat ie niet eens meer op komt dagen bij trainingen om z'n zin te krijgen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, hij is niet netjes weggegaan hier. Dat zijn er meer. Ligt ook beetje aan hoe er met hem is omgesprongen indertijd...

Z'n eerste seizoen bij Juve was ie heel goed bezig. Maar vorig seizoen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef BobbyHill het volgende:
Het wordt buiten dat ook wel weer eens tijd dat hij fatsoenlijk gaat voetballen. Na z'n Ajax-periode heeft hij maar bar weinig laten zien vind ik.

Of je helpt mee om die club binnen een jaar weer in de Serie A te krijgen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik zou ook niet in de Serie-B willen spelen als ik hem was..
Moeten ze toch begrijpen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |