Nee, Googlen. Of geflasht worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Valsspelen = voorzeggen??
Valsspelen is bijvoorbeeld even bellen met iemand die achter Google zit of een mobieltje gebruiken waar internet op zit. Valsspelers worden er vaak genoeg uitgefilterd, maar er zitten teams bij die bijna zeker vals spelen maar waarbij het bewijs er gewoon niet isquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Valsspelen = voorzeggen??
Dat doen we zekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:41 schreef Nembrionic het volgende:
Mocht je een keer verlegen zitten dan wil ik ook wel eens meedoen. Als de vrager iets algemener zijn denk ik dat ik daar wel een goeie invulling kan zijn. Maar daar moeten we het de 26 maar eens over hebben
Dat zijn ze! Ook identieke gevallen als in de Tour. Heras maakte in de voorlaatste etappe even 'vijf' minuten goed op Menchov.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:46 schreef Asmodian het volgende:
Heras en Menchov
Yay!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat zijn ze! Ook identieke gevallen als in de Tour. Heras maakte in de voorlaatste etappe even 'vijf' minuten goed op Menchov.
Asmodian +2
Moet je nog meer van datte hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Even weer Wilma & Vader Abraham.. best een mooi liedje.
The source of my powerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, als je alles wat je daar hoort, ook nog kunt onthouden, dan word je daar niet slechter van.
Uhh.. als ze het waard zijn om hier voorbij te komen, zijn ze het waard om te luisteren..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Moet je nog meer van datte hebben?
Ik heb hier een HD die vol staat met dat soort onbekende dingen. Zullen heus nog wel een paar leuke nummers op yousendit terechtkomen.
Helemaal juist!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:51 schreef Nembrionic het volgende:
Gaat heen en vermenigvuldig u!
Ik heb dingen die iedereen kent, maar toch stiekem niet. Ongeveer zoiets als Eisbär...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Uhh.. als ze het waard zijn om hier voorbij te komen, zijn ze het waard om te luisteren..
Mja....mag ik trouwens wel 2 punten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist!![]()
Die God is soms zo verkeerd nog nie. Zijn prioriteiten zitten iig op de juiste plek
Dat is gewoon een smoes als ze je niet leuk genoeg vinden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mja....mag ik trouwens wel 2 punten?
-edit- zonder God had er trouwens veel meer te eh..vermenigvuldigen geweest. Dan hadden al die preutse vrouwtje niet gewacht tot het huwelijk :ü
Neleos was het toch? Die liet ons bloedserieus naar iets luisteren wat dus echt pijn deed aan je oren. Mijn buren zijn verhuisd. Ging echt nergens over.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:58 schreef Asmodian het volgende:
Ik heb Stanley's antwoord ook even gechecked, maar dat komt echt later. 'Gaat heen en vermenigvuldigt u' staat in Genesis 1:28. Niet van de boom eten is 3:1
trouwens, waar en hoe is de Eisbär-rage begonnen?
Ik liet spontaan mijn haren groeien en ging in corduroy lopen, zo jaren 80 was het nummerquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Neleos was het toch? Die liet ons bloedserieus naar iets luisteren wat dus echt pijn deed aan je oren. Mijn buren zijn verhuisd. Ging echt nergens over.
Beuhquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Blanket
Tja... En zoeken met google.fok helpt niet omdat overal dat onderschrift van Nembrio boven komt drijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Neleos was het toch? Die liet ons bloedserieus naar iets luisteren wat dus echt pijn deed aan je oren. Mijn buren zijn verhuisd. Ging echt nergens over.
Daffo, vul me aan.
Whehehehquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja... En zoeken met google.fok helpt niet omdat overal dat onderschrift van Nembrio boven komt drijven.
Dat is toch die paaldanseres?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:07 schreef geenaam het volgende:
Lucia rijker?
Nee een freefighter? Kickbockser? zoiets... En ik ben nog op tijd voor het topicquote:
Dan is ze echt goed!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:06 schreef Asmodian het volgende:
Lucia Marthas? (daar zit mijn zusje op)
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Donald Trump komt Lucia de kickboxer tegen.. hij stelt zich voor: Hoi, ik ben meneer Trump..
zij: hey, ik ben Rijker..
hij:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:00 schreef Jimbo het volgende:
Ik werd daarnet wakker en ik hoorde muziek. Ik kijken of de radio aan stond, maar nee hoor. Ik beneden kijken, nee daar stond de rado ook uit. Toch maar even naar buiten gelopen om te kijken of het daar vandaan kwam, maar nee ook niet. Ik weer terug naar binnen en nog eens goed luisteren. Het geluid kwam gewoon uit de koelkast, dus ik die deur open maken. Wat denk je? Staat de Blue Band te spelen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Er flikkert wat op de grond hier.. oh, het is mijn respect voor je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |