Ja... wat wil hij nu hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Urbain Sevrancks
Nee...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:15 schreef Nembrionic het volgende:
Nog een sinas?
Wat ben ik toch ook een monster....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:16 schreef Nembrionic het volgende:
ik bedoel nog een chocomel
Nee, uit Hector.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Weet ik niet, volgens mij is dit niet uit Koko Flanel?
Slechte omschrijving mijnerzijds. Had "bijkomende vraag" moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat was slechts bonus toch??
Is niet erg. Tenslotte ben je niet homofoob.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik voel me in m'n achterste genomen.
En hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik voel me in m'n achterste genomen.
Ik weet niet wat dat is en geloof ook niet dat ik het wil weten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe voelt dat?
Kun je je nu identificeren met Goatse?
Het zou een precedent scheppen... Maar op zich ben ik er in dit specifieke geval zeker niet tegen . Elegante oplossing. Maar Daf beslistquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In theorie zou je mij en Nembrio 1 punt kunnen geven, zou misschien wel een primeur zijn.
Dat was Jane Taylor..maar ook dat is niet het origineelquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:23 schreef Asmodian het volgende:
Twinkle Twinkle Little Star in 't Engels en door een vrouw met een hele normale naam als Jane of Jean
Goed genoeg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:27 schreef Asmodian het volgende:
Je bedoelt dat Franse nummer? Iets met 'maman'?. Het is iig niet van Mozart als je dat bedoelt. Ik heb lang daarover geruziet met m'n quizmaster in Utrecht, die mij bewees dat het niet het geval was (toen ik dat op een soortgelijke vraag antwoordde)
Als je het niet erg vindt om 1x in de twee weken naar Utrecht te reizen wil ik heel graag plaats proberen te maken voor je in mijn teamquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In die kroegquiz? had ik graag willen meemaken..
Haha.. nee, ik bedoel als toeschouwer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:28 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt om 1x in de twee weken naar Utrecht te reizen wil ik heel graag plaats proberen te maken voor je in mijn team
Yahay!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed genoeg.
Asmodian +2
AH! VOUS DIRAI-JE, MAMAN - 05/11/2002
André Campra/Jean-Philippe Rameau
o: André Campra & Jean-Philippe Rameau (1740)
>>Herderslied uit de Rococo, gepubliceerd in 1740, dus nog voor Mozarts geboorte. Niet alleen Mozart, ook Beethoven improviseerde hierop. Sinds 1877 gezongen in alle Franse scholen. Dit wijdverspreide kinderliedje is in het Nederlands bekend als Altijd Is Kortjakje Ziek. Er wordt zelfs beweerd dat Kortjakje ouder is dan Ah! Vous dirai-je (verzameling van Pieter De Vos uit Amsterdam omtrent 1700). In het Engels werd deze melodie gebruikt in A B C D E F G (The Schoolmaster) (1834), Bah, Bah, A Black Sheep (1879) en Twinkle, Twinkle, Little Star (1806) op tekst van Jane Taylor.
quote:Een file als je al te laat bent
Een niet-roken bord op je sigaret-pauze
Het is net als tienduizend lepels als je alleen een mes nodig hebt
Het is de man van m'n dromen ontmoeten
En dan z'n mooie vrouw ontmoeten
Onze voetbal-en-andere-sporten-expert is naar Maastricht verhuisd, dus daar is een vacature. Ik neem nu de sport-vragen waar, maar daar ligt m'n expertise echt niet. We hebben een popmuziek-expert, maar die is zeker niet feilloos. Ik denk uberhaupt dat je veel in kan brengen bij de Algemene Kennis-rondesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. nee, ik bedoel als toeschouwer.
Als je nog een zwakke plek in je voetbal- en popmuziekvleugel hebt, wil ik uiteraard best eens meedoen.
Alleen de 'r' niet, maar verder is het juist!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morrissette, alle medeklinkers dubbel dacht ik?
Ja . Soms moeilijker, vaak makkelijker. Er zijn 5 rondes van 8 vragen elk, als volgt:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:35 schreef Nembrionic het volgende:
Zijn de vragen daar zo'n beetje hetzelfde als hier?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Bedankt, lieve Daffodilquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 05:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Punten geteld en gesplit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |